Rally Poland 2016 Day3
Moderaatorid: KAIKUL, Jaanus, Strike, jagr, Erki
Re: Rally Poland 2016 Day3
See õnnetu katse näitas Qstbergi ja Oti vahet.... Ott tuli sama ajaga ilma esirehvita, mis Qstberg neljal rattal.
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1008
- Liitunud: 01 Dets 2004, 11:39
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Rally Poland 2016 Day3
Oi oi oi kui valus ... Ootasime viimase finishis kui uudised tulid... Fännid ... Kurb ... Ootus, et Ott üldse viimasele läheb ja tuleb. Tuli ... Siis juba 2. koha "tähistamine'. Järgmine kord teeme ära!
Re: Rally Poland 2016 Day3
Tublid olite...Head koduteed teile!domaza kirjutas:Oi oi oi kui valus ... Ootasime viimase finishis kui uudised tulid... Fännid ... Kurb ... Ootus, et Ott üldse viimasele läheb ja tuleb. Tuli ... Siis juba 2. koha "tähistamine'. Järgmine kord teeme ära!
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 10
- Postitusi: 2325
- Liitunud: 21 Veebr 2003, 21:05
- Asukoht: Mägi-Eesti
Re: Rally Poland 2016 Day3
Kõigepealt Õnnitlused Tänakule ja Mõldrile - SUPER!
Neist on tõesti saamas arvestatav rallipaar...vähemalt kruusal ja kiiretel rallidel, kuid üks samm korraga ja küll asjad paika loksuma hakkavad. Peaasi, et tahtmine säilib ja oleks iga katse alguses samasugune võidujanu (või mis iganes tunne:) nagu Ogieril/Ingrassial...
Siia lõppu väike meenutus ja õppetunnid (ehk?) nendest kaotatud ja võidetud "teistest" kohtadest jms. psühho-õnne värgist rallimaailmas:
http://ekspress.delfi.ee/lisalood/areen ... d=74959793
kohati nagu de javu see ESTide rallimaailm
Neist on tõesti saamas arvestatav rallipaar...vähemalt kruusal ja kiiretel rallidel, kuid üks samm korraga ja küll asjad paika loksuma hakkavad. Peaasi, et tahtmine säilib ja oleks iga katse alguses samasugune võidujanu (või mis iganes tunne:) nagu Ogieril/Ingrassial...
Siia lõppu väike meenutus ja õppetunnid (ehk?) nendest kaotatud ja võidetud "teistest" kohtadest jms. psühho-õnne värgist rallimaailmas:
http://ekspress.delfi.ee/lisalood/areen ... d=74959793
kohati nagu de javu see ESTide rallimaailm

AutoralliSuurSõber
Re: Rally Poland 2016 Day3
Motosportforums.com foorumis kirjutab üks leedukas Tänaku rehvipurunemisest järgmiselt (lisatud facebooki lingilt näeb pilte ka).
I was watching Baranovo SS18 stage where that sh*t happened for Tanak, most likely ... that was a really big stone, ruts where developing during first Baranovo pass (ss18) and when first wrc cars started to go on ss18 ruts juts deepen even more with each car, and that really big stones' head was opening more and more. Every car was hitting this stone as it was sitting right in a middle of the rut for the right wheel. Fast corner, really fast, and it was like to hit 25cm high kerb at full speed. Michelin tyre H4 or S4 for WRC has much more steal wiring in their structure to make it stronger for punctures and stones like that b*stard over there, they weight 2kg more than TZ or those new tyres for R5 cars.
and when R5 class cars came - crazy, it was like massacre... Good that organisers stopped this before R2 and other cars came...
https://www.facebook.com/gintaras.ku...53637311351258
I was watching Baranovo SS18 stage where that sh*t happened for Tanak, most likely ... that was a really big stone, ruts where developing during first Baranovo pass (ss18) and when first wrc cars started to go on ss18 ruts juts deepen even more with each car, and that really big stones' head was opening more and more. Every car was hitting this stone as it was sitting right in a middle of the rut for the right wheel. Fast corner, really fast, and it was like to hit 25cm high kerb at full speed. Michelin tyre H4 or S4 for WRC has much more steal wiring in their structure to make it stronger for punctures and stones like that b*stard over there, they weight 2kg more than TZ or those new tyres for R5 cars.
and when R5 class cars came - crazy, it was like massacre... Good that organisers stopped this before R2 and other cars came...
https://www.facebook.com/gintaras.ku...53637311351258
Re: Rally Poland 2016 Day3
Keegi selle terves mahus siia saab postitada?
http://m.ohtuleht.ee/745545/viljar-voog ... rtini-rada
http://m.ohtuleht.ee/745545/viljar-voog ... rtini-rada
Re: Rally Poland 2016 Day3
rs7 kirjutas:Panen uue lingi : https://www.facebook.com/gintaras.kugin ... 7311351258
On ikka kolakas
Ikka väga hull

Re: Rally Poland 2016 Day3
Ma sooviks, et need fakid lendaks Otil järgmine kord kivi suunas, mitte rehvide suunas. Päeva lõpus on just need rehvid need, mille pärast üldse ralliradasid künda saab. Järgmine kord võiks öelda "faking big stupid stone"....näiteks. 

Re: Rally Poland 2016 Day3
Juhul kui facebooki kontot ei ole, siis kivi pildid on kättesaadavad ka nii:
https://goo.gl/Y08J1T
https://goo.gl/7qJMAB
https://goo.gl/HCSCpf
https://goo.gl/yytZgT
https://goo.gl/Y08J1T
https://goo.gl/7qJMAB
https://goo.gl/HCSCpf
https://goo.gl/yytZgT
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 1
- Postitusi: 11801
- Liitunud: 10 Dets 2011, 18:38
- Asukoht: Haabneeme
Re: Rally Poland 2016 Day3
Kellel soovi siis siit saab pressikonverentsi lugeda
WRC Rally Poland: Post-event press conference
http://www.crash.net/wrc/feature/231816 ... rence.html
WRC Rally Poland: Post-event press conference
http://www.crash.net/wrc/feature/231816 ... rence.html
Re: Rally Poland 2016 Day3
Tänak on saamas ränirahnuks nr.2. Leiab nagu Meeke alati kivi üles. Portugalis oli ka kivilaadne toode ju.
Siiski tuleb vist õnnelik olla, et lõpuni tuldi. Pigem oli õnne.
Siiski tuleb vist õnnelik olla, et lõpuni tuldi. Pigem oli õnne.
Champions aren't made in the gyms. Champions are made from something they have deep inside them -a desire, a dream, a vision.
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 1
- Postitusi: 11801
- Liitunud: 10 Dets 2011, 18:38
- Asukoht: Haabneeme
Re: Rally Poland 2016 Day3
teise nurga alt ja parema kvaliteediga video
Ott Tanak & Sebastian Ogier Rally Poland 2016
https://www.youtube.com/watch?v=rjo-c8fwLZw
Ott Tanak & Sebastian Ogier Rally Poland 2016
https://www.youtube.com/watch?v=rjo-c8fwLZw
Re: Rally Poland 2016 Day3
Keegi saab aru onboardist kus see koht on? Vaatasin 3-4 minuti katsesse ja ei leidnudrs7 kirjutas:Panen uue lingi : https://www.facebook.com/gintaras.kugin ... 7311351258
On ikka kolakas
Re: Rally Poland 2016 Day3
Vägisi tuleb meelde 2002. aasta Kreeka ralli "Märtin ja kivi".
Võimas sõit! Ilmselt kõik kriitikud soovisid selle nädalavahetusel omi sõnu vähemalt korraks süüa.
Žest Ogieri ja teiste sõitjate poolt kirjutatakse kindlasti ajalukku. Müts maha Ogieri ees!
Võimas sõit! Ilmselt kõik kriitikud soovisid selle nädalavahetusel omi sõnu vähemalt korraks süüa.
Žest Ogieri ja teiste sõitjate poolt kirjutatakse kindlasti ajalukku. Müts maha Ogieri ees!
Re: Rally Poland 2016 Day3
http://www.ohtuleht.ee/745545/viljar-vo ... rtini-rada
On kaks meest, kes võtavad kõige paremini kokku möödunud nädalavahetuse emotsioonid Eesti spordisõprade seas. Kert Toobal ja Ott Tänak on ühe maski kaks poolt, millest üks nutab ja teine naerab.
Isegi 800 kilomeetri kauguselt üle videopildi oli raske vaadata Tänaku ahastust, kui ta mõistis, et terve nädalavahetuse kindlalt käes hoitud Poola ralli võit libises liivana sõrmede vahelt läbi. Raske ette kujutada, mida pidid tundma Põhja-Poolas kohapeal viibinud tuhanded rallifännid. Ja mõistagi Ott ise!
Pisarate ja murduva hääle taustal oli kerge ära unustada, et meie esisõitja sai vaatamata hingevalule kirja oma MM-karjääri parima tulemuse ja üleüldise kiituse terve rallimaailma poolt.
Tänakut, nagu teisigi piloote, tabas ralli eelviimasel kiiruskatsel rehvipurunemise ebaõnn ehk ajal, mil terve Eesti ootas juba, et meie manu tuleb esimene MM-etapi võit tosina aasta jooksul. Ootusärevuses sukeldusin isegi Õhtulehe arhiivi ja otsisin lugejatega jagamiseks välja loo 2003. aasta juunist, kui Markko Märtin sai esikoha Akropolise rallil – meie ralliässa esimene võit.
Oti esikohalt kukkumise tõttu jäi selle artikli (taas)avaldamine ootama järgmist võimalust, aga ise toonast lugu läbi lugedes tabasin end tõdemast, et kahe Eesti edukaima rallimehe karjäärides on olnud palju ühist. Ütles Märtingi pärast debüütvõitu, et kuigi selja taga on juba kolm pikka hooaega, peab ta end WRC-sarjas alles õpipoisiks.
Jah, toona ei olnud MM-sarjas superralli- reeglit ehk iga katkestamine tähendas võistluse lõpuni tee kõrvale jäämist ja järgneval päeval ei saanud katsekilomeetreid-kogemusi koguda. Sisuliselt võib aga siiski väita, et Tänak on oma arengus Märtiniga samal tasemel, kui mitte ajaliselt veidi eeski.
Saarlase taagaks on aga Märtini eeskuju – me kõik mäletame veel tema suuri võite ja nende emotsiooni, aga mitte sinnani viinud käänulist teed. Seetõttu on Tänaku läbielatud ebaõnn ja katkestamised olnud internetikommentaatoritele magus saak. Nüüd oli Tänak nii lähedal „Kraavi-Oti“ hüüdnime pensionile saatmisele, kuid lisaks rallivõidule kaotas ta ka maine puhtakspesemise võimaluse.
Terve rallimaailma sõnum Otile oli pärast eile juhtunut ühtne: ära muretse, küll tuleb ka sinu päev! Tuleb vaid uskuda, nagu tõdes Tänakust üheksa aastat vanem Kert Toobal.
Pärast Eestis võidetud kolme meistritiitlit on sidemängijale jäänud viimase kuraditosina hooaja jooksul kuldmedalid püüdmatuks. Veel sel hooajalgi oli Toobal Rennes’i klubiga nõnda lähedal suurüllatusele Prantsusmaa karikavõistlustel, ent võit libises käest. Ja seda siiram oli rõõm 37aastase palluri üle, kui ta sai laupäeval Eesti koondise kaptenina kergitada Euroopa liiga võitjakarikat. Kui on üks inimene, kes väärib nii professionaalina kui ka inimesena ülekuldamist, on see vankumatu töörügaja Toobal.
Tänakule tundub vanarahvatarkus "kes kannatab, see kaua elab," praegu kindlasti haavale soola raputamisena, aga mida muud sellisel hetkel öelda saabki. Loodetavasti paraneb Tänaku hingehaav väledalt, sest juba enne juuli lõppu ootab ees Soome ralli. Märtinist jäetud võitudepaus mõistagi aina kasvab, aga miks mitte murda seeria üle lahe, kus Tänaku eelkäija said selsamal 2003. aastal ühe oma karjääri ilusaima võidu. Sest Tänaku katsevõidud ja kiirus Poolas tõestasid, et see pole sõnakõlks, vaid kunagi peab ka tõesti tulema tema aeg!
On kaks meest, kes võtavad kõige paremini kokku möödunud nädalavahetuse emotsioonid Eesti spordisõprade seas. Kert Toobal ja Ott Tänak on ühe maski kaks poolt, millest üks nutab ja teine naerab.
Isegi 800 kilomeetri kauguselt üle videopildi oli raske vaadata Tänaku ahastust, kui ta mõistis, et terve nädalavahetuse kindlalt käes hoitud Poola ralli võit libises liivana sõrmede vahelt läbi. Raske ette kujutada, mida pidid tundma Põhja-Poolas kohapeal viibinud tuhanded rallifännid. Ja mõistagi Ott ise!
Pisarate ja murduva hääle taustal oli kerge ära unustada, et meie esisõitja sai vaatamata hingevalule kirja oma MM-karjääri parima tulemuse ja üleüldise kiituse terve rallimaailma poolt.
Tänakut, nagu teisigi piloote, tabas ralli eelviimasel kiiruskatsel rehvipurunemise ebaõnn ehk ajal, mil terve Eesti ootas juba, et meie manu tuleb esimene MM-etapi võit tosina aasta jooksul. Ootusärevuses sukeldusin isegi Õhtulehe arhiivi ja otsisin lugejatega jagamiseks välja loo 2003. aasta juunist, kui Markko Märtin sai esikoha Akropolise rallil – meie ralliässa esimene võit.
Oti esikohalt kukkumise tõttu jäi selle artikli (taas)avaldamine ootama järgmist võimalust, aga ise toonast lugu läbi lugedes tabasin end tõdemast, et kahe Eesti edukaima rallimehe karjäärides on olnud palju ühist. Ütles Märtingi pärast debüütvõitu, et kuigi selja taga on juba kolm pikka hooaega, peab ta end WRC-sarjas alles õpipoisiks.
Jah, toona ei olnud MM-sarjas superralli- reeglit ehk iga katkestamine tähendas võistluse lõpuni tee kõrvale jäämist ja järgneval päeval ei saanud katsekilomeetreid-kogemusi koguda. Sisuliselt võib aga siiski väita, et Tänak on oma arengus Märtiniga samal tasemel, kui mitte ajaliselt veidi eeski.
Saarlase taagaks on aga Märtini eeskuju – me kõik mäletame veel tema suuri võite ja nende emotsiooni, aga mitte sinnani viinud käänulist teed. Seetõttu on Tänaku läbielatud ebaõnn ja katkestamised olnud internetikommentaatoritele magus saak. Nüüd oli Tänak nii lähedal „Kraavi-Oti“ hüüdnime pensionile saatmisele, kuid lisaks rallivõidule kaotas ta ka maine puhtakspesemise võimaluse.
Terve rallimaailma sõnum Otile oli pärast eile juhtunut ühtne: ära muretse, küll tuleb ka sinu päev! Tuleb vaid uskuda, nagu tõdes Tänakust üheksa aastat vanem Kert Toobal.
Pärast Eestis võidetud kolme meistritiitlit on sidemängijale jäänud viimase kuraditosina hooaja jooksul kuldmedalid püüdmatuks. Veel sel hooajalgi oli Toobal Rennes’i klubiga nõnda lähedal suurüllatusele Prantsusmaa karikavõistlustel, ent võit libises käest. Ja seda siiram oli rõõm 37aastase palluri üle, kui ta sai laupäeval Eesti koondise kaptenina kergitada Euroopa liiga võitjakarikat. Kui on üks inimene, kes väärib nii professionaalina kui ka inimesena ülekuldamist, on see vankumatu töörügaja Toobal.
Tänakule tundub vanarahvatarkus "kes kannatab, see kaua elab," praegu kindlasti haavale soola raputamisena, aga mida muud sellisel hetkel öelda saabki. Loodetavasti paraneb Tänaku hingehaav väledalt, sest juba enne juuli lõppu ootab ees Soome ralli. Märtinist jäetud võitudepaus mõistagi aina kasvab, aga miks mitte murda seeria üle lahe, kus Tänaku eelkäija said selsamal 2003. aastal ühe oma karjääri ilusaima võidu. Sest Tänaku katsevõidud ja kiirus Poolas tõestasid, et see pole sõnakõlks, vaid kunagi peab ka tõesti tulema tema aeg!
Re: Rally Poland 2016 Day3
peaks olema 5:03 aga tänakul rehv läks 3:16rs7 kirjutas:Keegi saab aru onboardist kus see koht on? Vaatasin 3-4 minuti katsesse ja ei leidnudrs7 kirjutas:Panen uue lingi : https://www.facebook.com/gintaras.kugin ... 7311351258
On ikka kolakas
Viimati muutis võitleja, 04 Juul 2016, 10:49, muudetud 1 kord kokku.