WRC hooaeg 2016
Moderaatorid: KAIKUL, Jaanus, Strike, jagr, Erki
Re: WRC hooaeg 2016
Citroeni alla võib lisada ka Lefebvre, ametlik vist veel ei ole, aga suht tõenäoline.
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 11133
- Liitunud: 13 Jaan 2012, 15:22
- Asukoht: Lõuna-Eesti ralliteed
Re: WRC hooaeg 2016
So according to rumors going around Mads Ostberg and Robert Kubica will join M-Sport for 2016 season.
päkapikupoiss üldse ilma kohata?
päkapikupoiss üldse ilma kohata?
Minu postitusi täie tõsidusega mitte võtta.
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
Re: WRC hooaeg 2016
See on iseenesest päris ok valik kui nii oleks. Evansi kõrvaljäämisest pole väga kahju, küll aga oleks kahju olnud kui Kubica poleks startinud tuleval aastal.soca kirjutas:So according to rumors going around Mads Ostberg and Robert Kubica will join M-Sport for 2016 season.
päkapikupoiss üldse ilma kohata?
Re: WRC hooaeg 2016
Märksõna on "join", ehk liituvad, lisaks Evansile. Tõenäoliselt siis M-Sport 1 on Ostberg/Evans ja M-Sport 2 Bertelli/Kubica.
Evansist pole ju juttu olnud ning tõenäoliselt ikka jätkab sama rada.
Evansist pole ju juttu olnud ning tõenäoliselt ikka jätkab sama rada.
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 7
- Postitusi: 7044
- Liitunud: 18 Juul 2013, 13:04
- Asukoht: Tartu/Lõuna - Eesti
Re: WRC hooaeg 2016
Liiga tõsiselt ei tasu võtta, et kes kus on. Ma mõtlen M-Spordi ridades. Tänak on D-Mack meeskonnas sõites rohkem M-Spordi mees, kui Bertelli ja Kubica seda saama hakkavad.
Re: WRC hooaeg 2016
polnud ju väga mingit undercover infot.. see et keegi ütleb, et ärge muretsega ja küll sõidab pole veel väga tõsine ,,salainfo''muhk kirjutas:arvan, et seda pole mõtet uurida tema käest. kui tahate, et ka järgmisel aastal tuleks undercover info, siis pole vast mõte reeta kõiki detaile. piisab väga hästi sellest, kui lihtsalt on öeldud.viplala kirjutas:Lithium, räägi nüüd meile oma lugu. Kunas Sina teadma hakkasid ja asi kindlaks sai enne avalikustamist?Lithium kirjutas:Kannatust on ikka päris vähe meie foorumi rahval.
Lihtsalt huvi pärast tahaks teada. Loomulikult kui võid rääkida.
aga all in all super uudis, et Tänak kõik etapid wrcga kaasa teeb

-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1007
- Liitunud: 18 Okt 2012, 18:29
Re: WRC hooaeg 2016
minu postitus Rally GB-lt: "... Ainus variant mida hetkel näeks, oleks DMack peasponsoriks ja äkki neil on veel mingi usk Tänakusse säilinud? Papa Wilson on tore vana küll aga eks tema karikas on nüüd lõplikult täis. Vastasel juhul ei jää üle muud, kui oodata jälle mõned aastad, enne kui eesti meest tipptasemel sõitmas näeb."
Kes siis ikka koera saba kergitab
Kes siis ikka koera saba kergitab

-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 3574
- Liitunud: 13 Veebr 2006, 17:08
Re: WRC hooaeg 2016
Noh, ma pigem ikka pakun, et Win-Win situatsiooni otsisid kõik, sh. Wilson. Saaks tema oma autodele rahakaid kliente ja saaks samas ka Ott, kellel pole taga määrdeaineid ja nipsasju tootvate firmade hiigelsuuri rahakotte, areneda. Eriti arvestades, et 2017. aasta jaoks on vaja ehitada päris uus auto, mis ei ole just odav ettevõtmine.
Viimati muutis -huviline2-, 27 Nov 2015, 18:48, muudetud 2 korda kokku.
-
- I järgu kommentaator
- Reactions: 1
- Postitusi: 950
- Liitunud: 13 Veebr 2003, 20:34
- Asukoht: Tallinn
Re: WRC hooaeg 2016
Dmack'i diil oli tegelikult juba kuu aega tagasi lukus, ainult rääkida ei tohtinud veel. Kogu see MW jutt, et mõlemad nii Ott kui ka Elfyn sõidavad Walesis järgmise aasta koha eest oli seega järjekordne Wilsoni häma.
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 11133
- Liitunud: 13 Jaan 2012, 15:22
- Asukoht: Lõuna-Eesti ralliteed
Re: WRC hooaeg 2016
Kust võtad selle et kuuaega tagasi oli lukus?
Minu postitusi täie tõsidusega mitte võtta.
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1007
- Liitunud: 18 Okt 2012, 18:29
Re: WRC hooaeg 2016
Ma ennustaks ka praegu päris täpselt mitmenda koha Ott Poolas 2015 saabSTI kirjutas:Dmack'i diil oli tegelikult juba kuu aega tagasi lukus, ainult rääkida ei tohtinud veel. Kogu see MW jutt, et mõlemad nii Ott kui ka Elfyn sõidavad Walesis järgmise aasta koha eest oli seega järjekordne Wilsoni häma.

-
- I järgu kommentaator
- Reactions: 1
- Postitusi: 950
- Liitunud: 13 Veebr 2003, 20:34
- Asukoht: Tallinn
Re: WRC hooaeg 2016
Kõike ei saa rääkida aga kes usub see usub..teine_riiul kirjutas:Ma ennustaks ka praegu päris täpselt mitmenda koha Ott Poolas 2015 saabSTI kirjutas:Dmack'i diil oli tegelikult juba kuu aega tagasi lukus, ainult rääkida ei tohtinud veel. Kogu see MW jutt, et mõlemad nii Ott kui ka Elfyn sõidavad Walesis järgmise aasta koha eest oli seega järjekordne Wilsoni häma.
Re: WRC hooaeg 2016
http://sport.postimees.ee/3416245/tanak ... ht_rubriik
Homse paberlehe uudis Pahvi poolt juba onlines üleval. Äkki keegi saab täispika artikkli siia panna?
Homse paberlehe uudis Pahvi poolt juba onlines üleval. Äkki keegi saab täispika artikkli siia panna?
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1007
- Liitunud: 18 Okt 2012, 18:29
Re: WRC hooaeg 2016
«Igal juhul tuli leida võimalus WRC-sarjas jätkata – selleks et olla 2017. aastaks pildil. See on väga tähtis aasta, siis tulevad sarja uued autod ja tiimid ning avaneb uusi võimalusi,» rääkis Eesti rallisõidu esinumber Ott Tänak eile pärastlõunal. Vaid mõni tund varem oli avalikustatud uudis, et Tänak ja tema kaardilugeja Raigo Mõlder sõidavad tuleval hooajal MM-sarjas DMACKi meeskonnas.
Tänakule endale polnud see mõistagi enam ammu uudis. Sisuliselt oli kõik paigas juba tükk aega tagasi ning viimastel MM-rallidel – kui fännid ja meedia spekuleerisid tuliselt tema tuleviku üle ja M-Spordi boss Malcolm Wilson tegi mõistukõnelisi avaldusi – sai ta sõita teadmisega, et järgmiseks aastaks on töökoht kindel. Tänaku sõnul vajasid täpsustamist vaid üksikud detailid.
«Olen väga rahul, et meil on võimalus edasi minna,» ütles Tänak. «Esimesel WRC-hooajal pole keegi suutnud eriti midagi teha, kuid nüüd tuleb meie jaoks aasta, kui peame ennast tõestama ja rallisid korralike tulemustega lõpetama. Ma ei usu, et uus hooaeg tuleb tänavusega võrreldes vähem pingeline – kõik läheb samamoodi edasi.»
Sisuliselt ei muutugi uuel hooajal Tänaku ja Mõlderi jaoks kuigi palju. DMACK ja M-Sport on pikaajalised head koostööpartnerid. Sama auto, sama insener, samad tiimi teadmised ja võimalik, et isegi samad mehhaanikud – kõik nagu tänavugi. Vaid M-Spordi kirjades võistluskombinesoon tuleb vahetada DMACKi reklaamidega riietuse vastu ning kiiruskatsetel kihutades kasutada DMACKi rehve. Viimasel detailil võib tulemustele olla siiski oluline mõju.
«Kõik tingimused on samad, mis tänavugi. Suurt rahakotti pole mul vaja endaga kaasa viia,» kinnitas Tänak. Tegemist pole rallitiimi juhtide hea tahte žestiga eestlastele, vaid Tänakut nähakse kui väärt jõudu, kes lisaks võistlustel kihutamisele peab rehvitootjat aitama ka rohketel testisõitudel.
«Tööd tuleb kindlasti väga palju, DMACK tahab välja töötada korralikud rehvid. Pirellist palgati suurte teadmistega insener – see annab meeskonnale väga palju juurde,» rääkis Tänak.
Oma kõrgelennulisi plaane ei varja ka rehvitootja ise. «DMACKil on selge siht heidelda tulevikus MM-tiitli eest. Ainus viis selle saavutamiseks on teha WRC-sari kaasa täies mahus ja õigete partneritega,» vahendas M-Spordi koduleht DMACKi tegevdirektori Dick Cormacki sõnu. «Tänane päev on järjekordne samm meie eesmärgi poole heidelda tipptasemel Michelini ja Pirelliga.»
Cormack lisas samas artiklis, et nad on selle programmi väljatöötamisega vaeva näinud pool aastat ning see on osa nende kolmeaastasest arenguplaanist. «Usun siiralt, et M-Spordi ja Tänaku kombinatsioon on parim platvorm, mille abil arendada meie WRC tooteid ja võidelda parimate katseaegade eest, kui selleks võimalus tekib,» märkis ta.
Töö läheb lahti sama hästi kui kohe. Juba tuleva nädala lõpus on kogu M-Spordi seltskond Monte Carlo ralli jaoks testimas ning nendega koos on ka Tänak ja kogu ülejäänud DMACKi tiim. Tänaku sõnul korraldataksegi kõik testisõidud ühiselt. Jõulude ja aastavahetuse paiku saab rallimees puhkust, enne MM-sarja avalööki tehakse aga veel üks testisõit.
Selles, et DMACK valis oma sõitjaks just Tänaku, pole midagi kummalist. Eesti rallimehe ja rehvitootja koostöö on kestnud juba pikka aega. Mäletatavasti sõitis ta 2011. aastal Suurbritannia rallil oma WRC-auto debüüti tehes just DMACKi rehvidega, tuues auto finišisse 6. kohal. 2014. aastal kihutas ta aga rehvifirma sponsoreeritud WRC 2 sarja meeskonnas. Tänak on aidanud ka rehvide testimisel.
Seni on levinud arvamus, et kruusal on DMACKi rehvid konkurentidega võrreldes konkurentsivõimelisemad, asfaldil jäädakse seevastu tipptasemest maha. «WRC 2 sarjas oli selle rehviga kindlasti lihtsam – selleks et WRC-sarjas läbi lüüa, tuleb ka kruusarehviga teha veel palju tööd,» tõdes Tänak.
Tänakule endale polnud see mõistagi enam ammu uudis. Sisuliselt oli kõik paigas juba tükk aega tagasi ning viimastel MM-rallidel – kui fännid ja meedia spekuleerisid tuliselt tema tuleviku üle ja M-Spordi boss Malcolm Wilson tegi mõistukõnelisi avaldusi – sai ta sõita teadmisega, et järgmiseks aastaks on töökoht kindel. Tänaku sõnul vajasid täpsustamist vaid üksikud detailid.
«Olen väga rahul, et meil on võimalus edasi minna,» ütles Tänak. «Esimesel WRC-hooajal pole keegi suutnud eriti midagi teha, kuid nüüd tuleb meie jaoks aasta, kui peame ennast tõestama ja rallisid korralike tulemustega lõpetama. Ma ei usu, et uus hooaeg tuleb tänavusega võrreldes vähem pingeline – kõik läheb samamoodi edasi.»
Sisuliselt ei muutugi uuel hooajal Tänaku ja Mõlderi jaoks kuigi palju. DMACK ja M-Sport on pikaajalised head koostööpartnerid. Sama auto, sama insener, samad tiimi teadmised ja võimalik, et isegi samad mehhaanikud – kõik nagu tänavugi. Vaid M-Spordi kirjades võistluskombinesoon tuleb vahetada DMACKi reklaamidega riietuse vastu ning kiiruskatsetel kihutades kasutada DMACKi rehve. Viimasel detailil võib tulemustele olla siiski oluline mõju.
«Kõik tingimused on samad, mis tänavugi. Suurt rahakotti pole mul vaja endaga kaasa viia,» kinnitas Tänak. Tegemist pole rallitiimi juhtide hea tahte žestiga eestlastele, vaid Tänakut nähakse kui väärt jõudu, kes lisaks võistlustel kihutamisele peab rehvitootjat aitama ka rohketel testisõitudel.
«Tööd tuleb kindlasti väga palju, DMACK tahab välja töötada korralikud rehvid. Pirellist palgati suurte teadmistega insener – see annab meeskonnale väga palju juurde,» rääkis Tänak.
Oma kõrgelennulisi plaane ei varja ka rehvitootja ise. «DMACKil on selge siht heidelda tulevikus MM-tiitli eest. Ainus viis selle saavutamiseks on teha WRC-sari kaasa täies mahus ja õigete partneritega,» vahendas M-Spordi koduleht DMACKi tegevdirektori Dick Cormacki sõnu. «Tänane päev on järjekordne samm meie eesmärgi poole heidelda tipptasemel Michelini ja Pirelliga.»
Cormack lisas samas artiklis, et nad on selle programmi väljatöötamisega vaeva näinud pool aastat ning see on osa nende kolmeaastasest arenguplaanist. «Usun siiralt, et M-Spordi ja Tänaku kombinatsioon on parim platvorm, mille abil arendada meie WRC tooteid ja võidelda parimate katseaegade eest, kui selleks võimalus tekib,» märkis ta.
Töö läheb lahti sama hästi kui kohe. Juba tuleva nädala lõpus on kogu M-Spordi seltskond Monte Carlo ralli jaoks testimas ning nendega koos on ka Tänak ja kogu ülejäänud DMACKi tiim. Tänaku sõnul korraldataksegi kõik testisõidud ühiselt. Jõulude ja aastavahetuse paiku saab rallimees puhkust, enne MM-sarja avalööki tehakse aga veel üks testisõit.
Selles, et DMACK valis oma sõitjaks just Tänaku, pole midagi kummalist. Eesti rallimehe ja rehvitootja koostöö on kestnud juba pikka aega. Mäletatavasti sõitis ta 2011. aastal Suurbritannia rallil oma WRC-auto debüüti tehes just DMACKi rehvidega, tuues auto finišisse 6. kohal. 2014. aastal kihutas ta aga rehvifirma sponsoreeritud WRC 2 sarja meeskonnas. Tänak on aidanud ka rehvide testimisel.
Seni on levinud arvamus, et kruusal on DMACKi rehvid konkurentidega võrreldes konkurentsivõimelisemad, asfaldil jäädakse seevastu tipptasemest maha. «WRC 2 sarjas oli selle rehviga kindlasti lihtsam – selleks et WRC-sarjas läbi lüüa, tuleb ka kruusarehviga teha veel palju tööd,» tõdes Tänak.
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1007
- Liitunud: 18 Okt 2012, 18:29
Re: WRC hooaeg 2016
Pikk jutt ei mahtunud ühte kasti ära, siin teine pool:
Lõppenud hooajale tagasi vaadates leidis Tänak, et aasta jooksul oli lahedaid hetki, kuid nende kõrvale jagus ka palju kehvemaid päevi, eriti hooaja alguses. «Pärast seda, kui saime uue auto, suutsime sõita esikolmiku tasemel aegu ja see oli positiivne,» rääkis ta. «Esimesele hooajale omaselt tuli sisse ka apsakaid, kuid hea, et saame kohe sõita ka teise hooaja ning oma vead ära parandada.»
Uuelt hooajalt ei oota Tänak kohe kosmilist tähelendu, vaid püsib kainelt kahe jalaga maapinnal. «Kohe hooaja alguses on raske väga palju loota. Kindlasti tuleb keerulisi rallisid, kuid mingi aeg tahaks sõita ka häid tulemusi.» Rallimees möönis, et eelkõige võib tulemusi oodata just nendelt kihutamistelt, mis on seni sobinud DMACKi rehvile ja ka talle endale juba varasemast meeltmööda. Seega kiiretelt kruusarallidelt.
Tänak on WRC sarjas ainus DMACKi meeskonna sõitja. Nagu varasematel aastatel jätkab tiim ka WRC 2 sarjas ning seal on üks nende piloote Sander Pärn.
Ma arvan, et Pahv, Delfi ja muud seltsimehed ei pahanda, et me nende tasulisi artikleid siin kopeerime. Nkn tehakse suvalisest rallifänni prääksatusest või mõttelennust kohe ametlik uudis ja tihti ka tasuline
Käsi peseb kätt!
Lõppenud hooajale tagasi vaadates leidis Tänak, et aasta jooksul oli lahedaid hetki, kuid nende kõrvale jagus ka palju kehvemaid päevi, eriti hooaja alguses. «Pärast seda, kui saime uue auto, suutsime sõita esikolmiku tasemel aegu ja see oli positiivne,» rääkis ta. «Esimesele hooajale omaselt tuli sisse ka apsakaid, kuid hea, et saame kohe sõita ka teise hooaja ning oma vead ära parandada.»
Uuelt hooajalt ei oota Tänak kohe kosmilist tähelendu, vaid püsib kainelt kahe jalaga maapinnal. «Kohe hooaja alguses on raske väga palju loota. Kindlasti tuleb keerulisi rallisid, kuid mingi aeg tahaks sõita ka häid tulemusi.» Rallimees möönis, et eelkõige võib tulemusi oodata just nendelt kihutamistelt, mis on seni sobinud DMACKi rehvile ja ka talle endale juba varasemast meeltmööda. Seega kiiretelt kruusarallidelt.
Tänak on WRC sarjas ainus DMACKi meeskonna sõitja. Nagu varasematel aastatel jätkab tiim ka WRC 2 sarjas ning seal on üks nende piloote Sander Pärn.
Ma arvan, et Pahv, Delfi ja muud seltsimehed ei pahanda, et me nende tasulisi artikleid siin kopeerime. Nkn tehakse suvalisest rallifänni prääksatusest või mõttelennust kohe ametlik uudis ja tihti ka tasuline

Re: WRC hooaeg 2016
Kuna eesti autosport pole nii populaarne kui suusatamine, siis ma suht kindel, et Me Pahvile ikkagi kui omad joped.teine_riiul kirjutas:Pikk jutt ei mahtunud ühte kasti ära, siin teine pool:
Lõppenud hooajale tagasi vaadates leidis Tänak, et aasta jooksul oli lahedaid hetki, kuid nende kõrvale jagus ka palju kehvemaid päevi, eriti hooaja alguses. «Pärast seda, kui saime uue auto, suutsime sõita esikolmiku tasemel aegu ja see oli positiivne,» rääkis ta. «Esimesele hooajale omaselt tuli sisse ka apsakaid, kuid hea, et saame kohe sõita ka teise hooaja ning oma vead ära parandada.»
Uuelt hooajalt ei oota Tänak kohe kosmilist tähelendu, vaid püsib kainelt kahe jalaga maapinnal. «Kohe hooaja alguses on raske väga palju loota. Kindlasti tuleb keerulisi rallisid, kuid mingi aeg tahaks sõita ka häid tulemusi.» Rallimees möönis, et eelkõige võib tulemusi oodata just nendelt kihutamistelt, mis on seni sobinud DMACKi rehvile ja ka talle endale juba varasemast meeltmööda. Seega kiiretelt kruusarallidelt.
Tänak on WRC sarjas ainus DMACKi meeskonna sõitja. Nagu varasematel aastatel jätkab tiim ka WRC 2 sarjas ning seal on üks nende piloote Sander Pärn.
Ma arvan, et Pahv, Delfi ja muud seltsimehed ei pahanda, et me nende tasulisi artikleid siin kopeerime. Nkn tehakse suvalisest rallifänni prääksatusest või mõttelennust kohe ametlik uudis ja tihti ka tasulineKäsi peseb kätt!
Re: WRC hooaeg 2016
Krt, milleks kogu see näitemäng siis nii pikalt hea oli? Et fännide juuksed varakult halliks ajada? 
Aga olgu, lõpp hea - kõik hea

Aga olgu, lõpp hea - kõik hea
