Mulgi ralli 2011
Moderaatorid: KAIKUL, Sparco, Jaanus
Nende palkidega oli tegelikult natuke segane lugu. Legendikirjutamise ajal enamikke palke veel ei olnud ja roadbookis oli lihtsalt kirjas, et siia kurvi tuleb lõikamist välistav palk või kummid. Nagu hiljem selgus, oli enamus palke siiski olemas aga samas olid mõnes kohas lõikamist segavad kummid panemata jäetud, vöi need keegi pihta pannud.Reikoh kirjutas:The tree log was placed by rally organizer for anti-cutting. It was described in drivers roadbook as well. 88 cars pass log on SS1,this is SS5.
M.Murakas ka lisandunud nimekirja.
Hiliste registreerijatega on tihti nii, et nad enne kontakteeruvad korraldajatega ja paluvad ajapikendust ja kui saavad omad asjad korda, siis lubatakse neil tavaliselt hiljem ka registreerida.
Ralli! Ja kõik muu ununeb...
[quote="Crapmaster"][quote="Lithium"][quote="matu"]see eest renee pohl mitsubishiga rajal, mulgi ralli võitja ju...[/quote]
Mis mõttes? Ega see nii kiire masin ka pole, üpriski vana masin. Keio Rubli auto peaks olema.[/quote]
Pohl võitis 2006 aastal Mulgi ralli, seda mõeldi.[/quote]
üks täpsustus ka siia vahele, Keio Rublile ei ole see vana ja aeglane auto kunagi kuulunud

Mis mõttes? Ega see nii kiire masin ka pole, üpriski vana masin. Keio Rubli auto peaks olema.[/quote]
Pohl võitis 2006 aastal Mulgi ralli, seda mõeldi.[/quote]
üks täpsustus ka siia vahele, Keio Rublile ei ole see vana ja aeglane auto kunagi kuulunud


Kuna Mulgi 2 päeva katsed toimuvad mul kodust 10km kaugusel siis sai täna kõik läbi sõidetud. Katsed on valitud väga headele teedele. Kõik kolmanda päeva katsed on sellised kus 50% on põhjagaas ning ülejäänud on auto laiusel teel sügavate kraavide ja võsa vahel nikerdamine. Kõigil katsetel on palju häid jälgimis kohti, aga ligipääs on 0 lähedane. Ligi pääseb igavamatele kohtadele ning huvitavamad kurvid ja kaldega kurvid jms on kohtades kuhu tuleb kõndida 3km min lähimast teest.. Südamest loodan, et ka teed hööveldatakse ära kuna muidu tuleb suur autode lõhkumine. Läbisin kõik rajad täna 2108'ga millel on suured põhjakaitsed ning auto suhteliselt jäik. Pakun, et nüüdseks need kaitsed all on väga kõverad kuna suurem osa teedest on väga-väga aukus ning suuri suuri kive täis ning ujuvad taevast alla tulnud vihmast.
SS 5/8 Start ja algus olnud vist viimastel aastatel koguaeg sees. Huvitavamaks läheb alates Luigalt kui on see järsk mahapööre. Alates sealt on tee tõsiselt per*es. See on see sama tee kus paar aastat tagasi Oliver Ojaperv katkestas (sõitis kivile pihta vist?) ning paljud teised kraavis käisid. Teel on väga suured kivid ning väga suured augud kus auto mööda põhja käis, täidetud praegu nad kõik muidugi veega. Mõned puud olid ka teedele langenud mis nii palju said ära koristatud, et üle saaks. Katse lõpuosa on muidugi kõige pullim
Kuna seal mingi talu jms siis just täna veeti värsket sõnnikut ümberolevatele maadele ja tee oli vähemalt 20-30 cm kihi all
SS 6/9 Alates Pikrust väga heade looklevate ja pikkade drifti kurvidega. Eriti head enne järsku mahapööret paremale. Mahapööre on kohe peale suurel kiirusel läbitavat kurvi. Mahapööret pole isegi enne kurvi lõppu näha ning tuleb kohe peale kurvi keerata. Üks hea koht sel katsel. Edasi alates mahapöördest läheb asi väga väga kitsaks ning enamus kurvid on kaldega ja mõlemal pool kraavid. Tee on max ühe auto laiune ja kahelpool võsa. See suurem jõnks mis kaardilt vaadates katsel sees on, on täis ülihäid kurve kuid ligipääs on suur 0. Ok kohalikud teavad ühte teed üle oja kuidas täpselt sinna keskele saada ning headele kurvidele lähedusse. See tee läbi metsa ning üle oja (Ps! seal oli sild aga alates tänasest see enam kedagi ei kanna. Tuleb laupäev suured prussid kaasa võtta kuna endal sinna minek). Lõpp jällegi ilus kiire ja pikad kurvid.
SS 7/10 Üpris pull katse terves ulatuses. Väga kavalate ja pimedate kurvidega jällegi ning suured kraavid. Soovitan minna katse kõige alumisse otsa (kaardilt vaates). See suur mahapööre, kaardil näeb välja nagu V. Pikk tulek ning suur lai kurv kaldega. Edasi pikad sirged ning peale seda kohe sigakavalad pimedad kurvid. See maantee ääres olev vasak kurv võib olla väga ok vaadata kuna keeratakse ülikitsale teele päris suure hooga. Ning alates sealt edasi on tõsine katsumuste rada. See tee on veel kitsam kui auto ise ning kahelpool kraavid-võsa-puud. Ja tee on lihtsalt siga aukus ning vett täis, porine ja lägane. Otseselt väga kusagilt vaadata pole kuna ruumi pole absoluudselt aga kurvid jällegi tuusad.
Ehk keegi sai mingi ülevaate.
SS 5/8 Start ja algus olnud vist viimastel aastatel koguaeg sees. Huvitavamaks läheb alates Luigalt kui on see järsk mahapööre. Alates sealt on tee tõsiselt per*es. See on see sama tee kus paar aastat tagasi Oliver Ojaperv katkestas (sõitis kivile pihta vist?) ning paljud teised kraavis käisid. Teel on väga suured kivid ning väga suured augud kus auto mööda põhja käis, täidetud praegu nad kõik muidugi veega. Mõned puud olid ka teedele langenud mis nii palju said ära koristatud, et üle saaks. Katse lõpuosa on muidugi kõige pullim


SS 6/9 Alates Pikrust väga heade looklevate ja pikkade drifti kurvidega. Eriti head enne järsku mahapööret paremale. Mahapööre on kohe peale suurel kiirusel läbitavat kurvi. Mahapööret pole isegi enne kurvi lõppu näha ning tuleb kohe peale kurvi keerata. Üks hea koht sel katsel. Edasi alates mahapöördest läheb asi väga väga kitsaks ning enamus kurvid on kaldega ja mõlemal pool kraavid. Tee on max ühe auto laiune ja kahelpool võsa. See suurem jõnks mis kaardilt vaadates katsel sees on, on täis ülihäid kurve kuid ligipääs on suur 0. Ok kohalikud teavad ühte teed üle oja kuidas täpselt sinna keskele saada ning headele kurvidele lähedusse. See tee läbi metsa ning üle oja (Ps! seal oli sild aga alates tänasest see enam kedagi ei kanna. Tuleb laupäev suured prussid kaasa võtta kuna endal sinna minek). Lõpp jällegi ilus kiire ja pikad kurvid.
SS 7/10 Üpris pull katse terves ulatuses. Väga kavalate ja pimedate kurvidega jällegi ning suured kraavid. Soovitan minna katse kõige alumisse otsa (kaardilt vaates). See suur mahapööre, kaardil näeb välja nagu V. Pikk tulek ning suur lai kurv kaldega. Edasi pikad sirged ning peale seda kohe sigakavalad pimedad kurvid. See maantee ääres olev vasak kurv võib olla väga ok vaadata kuna keeratakse ülikitsale teele päris suure hooga. Ning alates sealt edasi on tõsine katsumuste rada. See tee on veel kitsam kui auto ise ning kahelpool kraavid-võsa-puud. Ja tee on lihtsalt siga aukus ning vett täis, porine ja lägane. Otseselt väga kusagilt vaadata pole kuna ruumi pole absoluudselt aga kurvid jällegi tuusad.
Ehk keegi sai mingi ülevaate.
-
- II järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 456
- Liitunud: 02 Okt 2009, 08:07
- Asukoht: Aruküla
- Kontakt:
Re: kaardid
gpsi kasutajale on abiks nendest http://www.garmin.ee/allalaadimine/mulgi-ralli-2011ME-3 kirjutas:Kas kusagilt ralli kaarti ka on võimalik netist leida?
Kas Keegi oskab öelda, kuids on ligipääs Raassilla poolt katsele, Massumõisa talu poolt? Kaart näitab et tee ei ole läbi metsa, aga kas sinna oleks mingi ligipääsu võimalus? Samas Delfi kaardil läheb tee läbi metsa põlluni väljaccve kirjutas:SS 7/10 Üpris pull katse terves ulatuses. Väga kavalate ja pimedate kurvidega jällegi ning suured kraavid. Soovitan minna katse kõige alumisse otsa (kaardilt vaates). See suur mahapööre, kaardil näeb välja nagu V. Pikk tulek ning suur lai kurv kaldega. Edasi pikad sirged ning peale seda kohe sigakavalad pimedad kurvid. See maantee ääres olev vasak kurv võib olla väga ok vaadata kuna keeratakse ülikitsale teele päris suure hooga. Ning alates sealt edasi on tõsine katsumuste rada. See tee on veel kitsam kui auto ise ning kahelpool kraavid-võsa-puud. Ja tee on lihtsalt siga aukus ning vett täis, porine ja lägane. Otseselt väga kusagilt vaadata pole kuna ruumi pole absoluudselt aga kurvid jällegi tuusad.
Ehk keegi sai mingi ülevaate.

Pohlal oli tõesti üht-teist juhtunud. Tegijal ikka ju juhtub...
Oli "kerge" väljasõit? olnud treeningsõidul.
Olemas ka pildigalerii:
http://www.facebook.com/elvis.pukk/post ... re_comment
Nagu näha piltidelt, siis ralli autod saadakse ööga korda ja ka uus värv peale
Respect

Olemas ka pildigalerii:
http://www.facebook.com/elvis.pukk/post ... re_comment
Nagu näha piltidelt, siis ralli autod saadakse ööga korda ja ka uus värv peale

Respect