Seda vestlust võin sinuga pikalt jätkata sinuga PSis.
Keegi palun seletaks härra loogikat? Hirvonen on praegu punktitabelis esimene. Loeb on teine. Kui Loeb võidaks, siis läheks asi just põnevamaks ju... No okei, läheb korra mööda, aga vastupidi võiks just vahe pikemaks venida...
Aga Breen peaks olema ju suth kõva nina esiveolistega. Sellel rallil on rohkem tähtis lõpetada. Selle autoga Egon pole muul peale lume ja jää sõitnudki, ei saagi oodata, et kohe lammutaks. Küll tuleb, hooaeg alles algas
Optimism on hea asi aga arvestades Kauri kogemusi , ootasin mina temalt kiiremat sõitu - Tänak tuli , nägi ja sõitis kohe kiiresti , kuigi tõsi stabiilsusega on siiani probleeme.
Ilmselt tal sel katsel mingi viga sisse tuli, sest kõik olid tsipa kiiremad.
No eks Kaur on päris pikalt 4WD-ga sõitnud ja 2WD pole ammu kokku puutunud. Alles sellest aastast sai uuesti 2WD selga. Teised mehed ju põhiliselt kõik 2WD mehed seal hetkel.
Saan aru nii Loebist kui ka Hirvonenist. Keegi pole rõõmus, kui ta peab kellegi tolmus sõitma. Usun, et vastupidises situatsioonis oleks olnud Loeb see, kes oleks õlgu kehtitanud ja Hirvonen vihast vahutanud.
Samas, ei paneks ma seda, mida Citroenid eile tegid ja Hirvonen täna ühte patta. Tõmmata katsel hoog maha ja lasta teistel päev liidrina lõpetada on seotud riskiga järgmisel päeval hoopis ise hävida näiteks tolmu tõttu. Kuid sa ei keera sellega kellegi teise sõitu tahtlikult metsa.
Hirvonen aga teadis täpselt, et Loeb on selja taga ja kuk vaadata splitte, siis kadus peale rehvivahetust kadus härral kuidagi hoog. Loomulikult võib-olla, et auto oli viga saanud, kuid seda ma ise ei usu. Tiimitöö on selle asja nimi.
Ja enne kui te jõuate midagi öelda - jah, ma loodan, et Citroen saab oma järjekordse tiitli. Sest Fordi au peab päästma tulevikus eestlane. Nii olid asjad ka enne;)
>
0
Viimati muutis Kiiver, 26 Mär 2011, 14:39, muudetud 1 kord kokku.