Saaremaa Ralli 2008
Moderaatorid: KAIKUL, Sparco, Jaanus
Ei hakka siin keegi delfistuma. Tõsi, hooaja kokkuvõttes kiireim mees oli Ott, kuid Saaremaal oli kiireim, rõhutan sõna kiireim Rainer. Ma räägin kiirusest mitte mingist paberipeal sussatamisest. See diskfalitseerimine on naeruväärne, ta niigi sai juba karistuse starti hilinemise eest, ja pealegi, kuidas peaks saama ühe tühja rehviga järgmisele katsele? Sel juhul rikuks ju liiklusseadust, ning võiks ohtu seada kaasliiklejate elud. See on ikka tõsiselt nõme, ning siin foorumis tunduvad kõik olevat Oti fännid kes Rainerit igal võimalusel maha teevad ning žürii otsust kiidavad. Mina fännan isiklikult hoopis kedagi kolmandat, kuid tema nime ma ei ütle, kuna siis hakatakse teda siin maha tegema.
Reeglid on reeglid ja kehtivad kõigile. Kas olid raja ääres? Mina olin, viimasel katsel Otilt väga rahulik sõit, mitte mingit attacki polnud. Silmaga oli ilusti näha, et võttis väga rahulikult. Ei tasu siin räusata, et Oti fännid jne. Endale sümpatiseerivad kõige rohkem Kaur ja Remmak - Remmak tundub inimesena kõige sümpaatsem ja Kauri sõidustiil on atraktiivne.
Kui sa ei saa aru disklafi põhjustest ja reeglite vajadusest, siis on see sinu probleem. Korraldajatelt korrektne otsus, kuigi ka endal raja ääres tekkis korraks lootus, et äkki siiski saab Rainer oma.
Selle posti mõte on see, et mulle isiklikult ei meeldi mingi tatipritsimine ja peale võistlust mõttetu rusikatega vehkimine, mis kokkuvõttes ei vii kuhugile. Eriti juhu, kui see on veel täiesti põhjendamatu!l
Kui sa ei saa aru disklafi põhjustest ja reeglite vajadusest, siis on see sinu probleem. Korraldajatelt korrektne otsus, kuigi ka endal raja ääres tekkis korraks lootus, et äkki siiski saab Rainer oma.
Selle posti mõte on see, et mulle isiklikult ei meeldi mingi tatipritsimine ja peale võistlust mõttetu rusikatega vehkimine, mis kokkuvõttes ei vii kuhugile. Eriti juhu, kui see on veel täiesti põhjendamatu!l
Kindlasti on reeglid selleks, et nendest kinni pidada. Ja palju õnne Otile, ta on tõesti terve hooaja väga hästi sõitnud. Sõltumata viimase katse intsidendist oli väga hea meel näha kui hästi ja kiiresti Rainer sõitis. See, et keegi suutis Otile arvestatavat konkurentsi pakkuda oli super. Tubli Rainer!
-
- algaja kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 15
- Liitunud: 25 Mär 2003, 14:31
kiiruskatsete kohad (lihtsalt mäluvärskenduseks):22N kirjutas:Ei hakka siin keegi delfistuma. Tõsi, hooaja kokkuvõttes kiireim mees oli Ott, kuid Saaremaal oli kiireim, rõhutan sõna kiireim Rainer. Ma räägin kiirusest mitte mingist paberipeal sussatamisest. See diskfalitseerimine on naeruväärne, ta niigi sai juba karistuse starti hilinemise eest, ja pealegi, kuidas peaks saama ühe tühja rehviga järgmisele katsele? Sel juhul rikuks ju liiklusseadust, ning võiks ohtu seada kaasliiklejate elud. See on ikka tõsiselt nõme, ning siin foorumis tunduvad kõik olevat Oti fännid kes Rainerit igal võimalusel maha teevad ning žürii otsust kiidavad. Mina fännan isiklikult hoopis kedagi kolmandat, kuid tema nime ma ei ütle, kuna siis hakatakse teda siin maha tegema.
Aus: 1,5,5,1,2,3,2,6,1,disklaff (ok! tegelikult 1)
Tänak: 2,1,2,2,3,2,1,4,3,1 (tegelikult kaotas rämedalt)
Vahe enne viimast 5,1 sek Tänaku kasuks ja lisaks viimase kiiruskatse stardis teadmine, et tuleb vaid kindla peale lõpuni sõita ning peamisel konkurendil rallivõidule trahv juba kirjas.
Aga Aus sõitis väga kiiresti ja hästi, järgmine aasta loodetavasti konkurents seetõttu veel teravam.
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1864
- Liitunud: 02 Jaan 2005, 16:32
- Asukoht: Elva
nõustun caliga.22N kirjutas:See diskfalitseerimine on naeruväärne, ta niigi sai juba karistuse starti hilinemise eest, ja pealegi, kuidas peaks saama ühe tühja rehviga järgmisele katsele? Sel juhul rikuks ju liiklusseadust, ning võiks ohtu seada kaasliiklejate elud.
ja asja eest ka sai, eemaldamise põhjuseks oli kõrvalise abi kasutamine, mis on keelatud (FIA p 12.1. ja p 12.2)! See, kuidas ja kas saada tühja rehviga järgmisele katsele, on sõitja oma rida, võtta kaasa 2 rehvi(kiiruga otsides, ei leidnud sellekohast infot, kas siin keelatud), sõita puhtamalt jne. Kuid härra Ausil polnud kaotada ka ju midagi, mees teadis, mis mees tegi.
Loodame, et järgmine hooaeg tuleb sama põnev ja et leidub siin banaani vabariigis heldeid sponsoreid, kes meie kiireid mehi majandussurutise ajal nõus edasi toetama on. Ise kardan, et need keerulised ajad võivad nii mõnegi ässa järgmine aasta raja äärde jätta. Aga usume parimat!
---
„Ott on olnud ülitubli,” kiitis Markko Märtin oma hoolealust. „Ta on läbi kogu hooaja olnud kõige kiirem ja suhteliselt vähe vigasid teinud. Täiesti sajaprotsendiliselt välja teenitud meistritiitel. Õige mees võitis! Suur tänu ka Otti toetajatele, kellel jätkus usku temasse ja aitasid selle projekti ellu viia. Meil on viimasel kolmel aastal juba nagu traditsiooniks saanud, et oleme alati võitnud nii sõitjate kui meeskondliku meistritiitli. Iga sõitja on mingil ajahetkel andnud meeskondliku tiitli võitmisse oma olulise panuse. Au ja kiitus ka kõigile teistele meeskonna liikmetele.”
Kiiver, millal kokkuvõtte valmis saate?

"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1082
- Liitunud: 25 Mär 2003, 13:20
- Asukoht: seal kus parimad ralliteed
Mitte 11ndal vaid 10ndal ja juhtumisi oli 10nes 6nda kordus. Ei tea, kas ka sama koht?? Pärsil olid paremad puruks. Aga Ausil millised?cali kirjutas:Need juhtusid erinevatel katsetel, Pärs kaotas 2 ratast 6. katsel, Aus 2 rehvi 11. katsel.vw04 kirjutas:mahe naliOlts kirjutas:Pärs katkestas samal põhjusel MM tiimis mis AUS. Nimelt kaks tühja rehvi ja varuratas vist taas Plangiltpalju neid rehve siis Plangil kaasas oli 2 või rohkem?
rattaga on kah hea sõita
-
- I järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 673
- Liitunud: 16 Veebr 2003, 13:31
- Asukoht: Tallinn
Selle kivi pihta saime ka meie, kui velje peal tulime ja laperdavat autot kuidagimoodi tee küljes püüdsime hoida. Kiviga saime ka jooksu kõveraks.
Kusjuures rehv purunes meile tundmatus kohas, ei lõiganud ega lipsanud teelt enne kordagi välja
Aga ilmselt seal sai Pärs ka pihta, mujal sellist paha ja teravat kohta ei olnud.
Kusjuures rehv purunes meile tundmatus kohas, ei lõiganud ega lipsanud teelt enne kordagi välja

Aga ilmselt seal sai Pärs ka pihta, mujal sellist paha ja teravat kohta ei olnud.
Jah, minu paha. 11.-ks katseks laenati rehv:), 10. katsel lõhuti.Olts kirjutas:Mitte 11ndal vaid 10ndal ja juhtumisi oli 10nes 6nda kordus. Ei tea, kas ka sama koht?? Pärsil olid paremad puruks. Aga Ausil millised?cali kirjutas:Need juhtusid erinevatel katsetel, Pärs kaotas 2 ratast 6. katsel, Aus 2 rehvi 11. katsel.vw04 kirjutas: mahe nalipalju neid rehve siis Plangil kaasas oli 2 või rohkem?
Egas seal jälgede järgi keegi eriti julenud lõigata, paari auto jäljed tundusid olema! Siis ju tuli pikk paus ja keegi enam katsel rallit sõita saanud! Usun, et te poleks siis ainukesed ohvrid olnud!umm kirjutas:Selle kivi pihta saime ka meie, kui velje peal tulime ja laperdavat autot kuidagimoodi tee küljes püüdsime hoida. Kiviga saime ka jooksu kõveraks.
Kusjuures rehv purunes meile tundmatus kohas, ei lõiganud ega lipsanud teelt enne kordagi välja
Aga ilmselt seal sai Pärs ka pihta, mujal sellist paha ja teravat kohta ei olnud.
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1037
- Liitunud: 29 Sept 2004, 13:05
- Asukoht: Rallil
- Kontakt:
mõned mõtted
Pärast käesoleva aasta viimast saaremaa rallit mõtsin, et peaks kirjutama mõned asjad, mis mulle silma jäid saaremaa rallil. Saaremaalt naastes on muidu alati olnud väga hea tunne, sest Saaremaa ralli on alati hästi korraldatud. Seekord küll aga täheldasin probleeme, mida järgmine aasta kindlasti paremini saaks teha.
Publik ja turvad - see on juba aegade algusest saati probleem, mis seekord saaremaal ka oli otseste tagajärgedega (viilo õnnetus) ehk et inimesed ei mõtle üldse kuhu ja kuidas ronivad. Tullakse raja äärde, seistakse seal kus tahetakse ja turvad saadetakse p.... . Kui nii suhtume ja ei austa ei rallisõitjaid ega korraldajaid, siis pole lootustki et midagi paremaks läheb. tuleks ikka enne mõelda, kuidas ja kus seista ja kuulata raja turvajaid, sest nemad on sinna pandud oma tööd tegema.
Alkohol - seekord väga silma ei torganudki ülemeelikult purjus kodanike osakaal, kui mullu nt onnestus naha kodanikke, kes olid raja äärde kaasa võtnud kasti viina. Küll aga oli rohkem näha eriti purjus lätlasi ja leedukaid, kes igal pool oma õigust taga ajasid ja rajajulgestust eirasid.
Julgestus - tänavusel saaremaa rallil olisee kohati ikka vaga halb, ei saanud üldse aru kuhu ja kuidas on lastud inimesi seisma. Nii nt ere näide 2 katse trampliin, millele järgnenud vasakus väliskurvis inimesed seisid. Keeegi neid sealt ära ei ajanud ja oli vaid onn, et keegi seal viga ei saanud. samasuguseid jutte erinevate teiste kohtade kohta olen kuulnud hiljem söitjatelt. Ehk et õppimisruumi selle koha pealt on omajagu meil küll, kui me tahame asja paremaks ja ohutumaks muuta!
Publik ja turvad - see on juba aegade algusest saati probleem, mis seekord saaremaal ka oli otseste tagajärgedega (viilo õnnetus) ehk et inimesed ei mõtle üldse kuhu ja kuidas ronivad. Tullakse raja äärde, seistakse seal kus tahetakse ja turvad saadetakse p.... . Kui nii suhtume ja ei austa ei rallisõitjaid ega korraldajaid, siis pole lootustki et midagi paremaks läheb. tuleks ikka enne mõelda, kuidas ja kus seista ja kuulata raja turvajaid, sest nemad on sinna pandud oma tööd tegema.
Alkohol - seekord väga silma ei torganudki ülemeelikult purjus kodanike osakaal, kui mullu nt onnestus naha kodanikke, kes olid raja äärde kaasa võtnud kasti viina. Küll aga oli rohkem näha eriti purjus lätlasi ja leedukaid, kes igal pool oma õigust taga ajasid ja rajajulgestust eirasid.
Julgestus - tänavusel saaremaa rallil olisee kohati ikka vaga halb, ei saanud üldse aru kuhu ja kuidas on lastud inimesi seisma. Nii nt ere näide 2 katse trampliin, millele järgnenud vasakus väliskurvis inimesed seisid. Keeegi neid sealt ära ei ajanud ja oli vaid onn, et keegi seal viga ei saanud. samasuguseid jutte erinevate teiste kohtade kohta olen kuulnud hiljem söitjatelt. Ehk et õppimisruumi selle koha pealt on omajagu meil küll, kui me tahame asja paremaks ja ohutumaks muuta!
100% Timo jutuga nõus! Õnnetus ei hüüa tulles ja ikkagi kõik on enda mõtlemises kaasas. Tahame ju kõik nauditavat rallielamust ja omadele kaasa elada, laseme siis nendel ka rajal nautida turvalist ja kiiret sõitu ning mõtleme nii enda kui ka võistlejate peale.
Proud supporter of Angry Duck
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1134
- Liitunud: 27 Juul 2005, 10:35
- Asukoht: Tallinn- Ida Virumaa
Minul isiklikult lollidest väga kahju ei ole. Kahju oleks sellest, kui peale mingit õnnetust nende pärast üritusi ära jätma hakatakse. See, kus rahvas seisis enne kaugatuma silda, tippkiiruselt mahapidurdamispiirkonnas, varvastega sõidujoonel...... täiesti haige :/ Mõnel tarkpeal olid veel lapsed kukil ja käekõrval!
F-1 ennustusvõistluse võitja 2006; DTM ennustusvõistluse võitja 2011