
Austraalia GP
Moderaatorid: Jaanus, Erki, RudiTurbo, mrali, nimh, Frank
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 6
- Postitusi: 1058
- Liitunud: 16 Nov 2004, 14:17
- Asukoht: keskel
Ja kui vahetult enne bokside sulgemist põletad juhtumisi viimast liitrit, siisKolin kirjutas:Turva auto välja kuulutamise hetkel suletakse boksi ala. Sellest ka see Räikköneni tagasipõige rajale.
tuleb lihtsalt rajaperve jääda või!?
Kummaline igatahes, et Räikonen koos teistega boksiala avanedes tankima ei tulnud.
Honda meeskonnapealik Ross Brawn vastas päringule, kas ta suudab seletada teise boksipeatuse sündmuseid, järgnevalt: „Kohe, kui kutsusime Rubensi kahest planeeritud peatusest viimast tegema, oli Timo Glockil avarii ja turvaauto kutsuti rajale. Meil polnud teist võimalust kui jätkata ta boksi kutsumist, kuna tal oli kütus otsas. Me teadsime, et turvaauto tõttu saab boksitee suletud olema ning see tähendab 10-sekundilist stop/go karistust.”
See võib olla selge näide, et piloodid pole endiselt harjunud sellega, et ka võistluse ajal näidatatakse boksitee lõpus punast tuld.
Viimati purunesid mõlema Ferrari mootorid ühel etapil 1994. aastal peetud Belgia Grand Prix-l.
Sponest.com
See võib olla selge näide, et piloodid pole endiselt harjunud sellega, et ka võistluse ajal näidatatakse boksitee lõpus punast tuld.
Viimati purunesid mõlema Ferrari mootorid ühel etapil 1994. aastal peetud Belgia Grand Prix-l.
Sponest.com
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
Ma arvan, et seda bensiini peax neil jätkuma, kui isegi viimase tilgaga minnaxe juba turvaauto järel sõitma.
Kui ma ema Peugeotil üxkord Vasalemma rallirajal mõned ringid sõitsin, siis näitas keskmist kulu 30l/100km. Rahulikult kulgedes on see asi 6-7 kandis.
See on ligi 5 kordne vahe, seega ma arvan, et need vormelid suudavad ühe ringi täiega andmise jagu bensiini sõita ikka mitu ringi veel kulgedes ning nad saavad kasutada mingeid erinevaid mixtureid sellele lisaks.
Kui ma ema Peugeotil üxkord Vasalemma rallirajal mõned ringid sõitsin, siis näitas keskmist kulu 30l/100km. Rahulikult kulgedes on see asi 6-7 kandis.
See on ligi 5 kordne vahe, seega ma arvan, et need vormelid suudavad ühe ringi täiega andmise jagu bensiini sõita ikka mitu ringi veel kulgedes ning nad saavad kasutada mingeid erinevaid mixtureid sellele lisaks.
<Gener_AL> what was the name of that rally driver early nineties juhan kankernaun ... he was an awsome driver ...
www.liveforspeed.net
www.liveforspeed.net
"Hea võidusõit oli. Palju juhtus. Samas kahju, et oli liialt katkestamisi," kommenteeris BMW Sauberi testisõitja Marko Asmer vormel 1 hooaja esimesel võidukihutamisel, Austraalia GP-l toimunut. Finišisse jõudis seitse autot, võitis Lewis Hamilton, kirjutab SL Õhtuleht.
Kuigi Austraalias eripärasel rajal toimunud võidusõidust suuri järeldusi teha ei saa, seda kinnitas ka Asmer, näitas hooaja esimene GP siiski nii mõndagi; Ferrari on kiire, kuid veel mitte vastupidav; McLaren on kiire ja vastupidav; BMW Sauber istub McLareni ja Ferrari kandadel; Renault pole konkurentsivõimeline; Heikki Kovalainen on hea võidusõitja.
Esmalt Hamiltonist, kes alustas parimalt stardikohalt ja tüüris turvaliselt võidule. Kogu ta sõit oli ülimalt puhas, tumedanahaline britt ei teinud väiksematki viga. "Jah," nõustus Asmer. "Aga kui sul on hea auto ja sõidad niiöelda vabas vees, ongi lihtne. Sinu töö on vaid hoida järgnevate ees turvalist vahet ja rehve säilitada. Siit ka puhas sõit. Kellegi taga kihutades kuumeneb mootor, kuluvad rehvid rohkem, aerodünaamilised õhuvoolud segavad märgatavalt. Hamilton ütles pressikonverentsilgi, et ta ei pannud kõike välja."
Kuigi Austraalias eripärasel rajal toimunud võidusõidust suuri järeldusi teha ei saa, seda kinnitas ka Asmer, näitas hooaja esimene GP siiski nii mõndagi; Ferrari on kiire, kuid veel mitte vastupidav; McLaren on kiire ja vastupidav; BMW Sauber istub McLareni ja Ferrari kandadel; Renault pole konkurentsivõimeline; Heikki Kovalainen on hea võidusõitja.
Esmalt Hamiltonist, kes alustas parimalt stardikohalt ja tüüris turvaliselt võidule. Kogu ta sõit oli ülimalt puhas, tumedanahaline britt ei teinud väiksematki viga. "Jah," nõustus Asmer. "Aga kui sul on hea auto ja sõidad niiöelda vabas vees, ongi lihtne. Sinu töö on vaid hoida järgnevate ees turvalist vahet ja rehve säilitada. Siit ka puhas sõit. Kellegi taga kihutades kuumeneb mootor, kuluvad rehvid rohkem, aerodünaamilised õhuvoolud segavad märgatavalt. Hamilton ütles pressikonverentsilgi, et ta ei pannud kõike välja."
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
-
- Moderaator
- Reactions: 14
- Postitusi: 19363
- Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
- Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
- Kontakt:
Ei pea rajaperve jääda. Ta oleks võinud ka boksi minna kuid siis oleks pidanud arvestama karistusega. See SC on selline ettenäematu tegur millega ei saa arvestada.GC kirjutas:Ja kui vahetult enne bokside sulgemist põletad juhtumisi viimast liitrit, siisKolin kirjutas:Turva auto välja kuulutamise hetkel suletakse boksi ala. Sellest ka see Räikköneni tagasipõige rajale.
tuleb lihtsalt rajaperve jääda või!?
Kummaline igatahes, et Räikonen koos teistega boksiala avanedes tankima ei tulnud.
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
Kas Ferrari vormel 1 autode tehniline ebaõnn avaetapil Austraalias oli põhjustatud pearivaali McLareni valmistatud elektroonikas?
Kõik vormel 1 autod kasutavad sel hooajal McLareni F1-tiimi tütarfirma McLaren Electronics Systemsi valmistatud standartset elektroonikat ning Ferrari tiimipealik Stefano Domenicali ei välista, et punavärvi autode Melbourne`i mootoririkete põhjusi tuleks otsida just sealtkohast, kirjutab autosport.com.
Domenicali arvates ei pruugi MESi lahendus sobituda Ferrariga või ei suuda nende tiim lihtsalt mõista kõike, kuidas süsteem toimib.
Siiski ei süüdista Ferrari meeskonna juht veel otseselt McLarenit, vaid kinnitab, et tiim kavatseb juhtunut põhjalikult analüüsida.
Kõik vormel 1 autod kasutavad sel hooajal McLareni F1-tiimi tütarfirma McLaren Electronics Systemsi valmistatud standartset elektroonikat ning Ferrari tiimipealik Stefano Domenicali ei välista, et punavärvi autode Melbourne`i mootoririkete põhjusi tuleks otsida just sealtkohast, kirjutab autosport.com.
Domenicali arvates ei pruugi MESi lahendus sobituda Ferrariga või ei suuda nende tiim lihtsalt mõista kõike, kuidas süsteem toimib.
Siiski ei süüdista Ferrari meeskonna juht veel otseselt McLarenit, vaid kinnitab, et tiim kavatseb juhtunut põhjalikult analüüsida.
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
Kui see peaks tõele vastama, siis on ikka jama küll majas.valmacher kirjutas:Kas Ferrari vormel 1 autode tehniline ebaõnn avaetapil Austraalias oli põhjustatud pearivaali McLareni valmistatud elektroonikas?
Kõik vormel 1 autod kasutavad sel hooajal McLareni F1-tiimi tütarfirma McLaren Electronics Systemsi valmistatud standartset elektroonikat ning Ferrari tiimipealik Stefano Domenicali ei välista, et punavärvi autode Melbourne`i mootoririkete põhjusi tuleks otsida just sealtkohast, kirjutab autosport.com.
Domenicali arvates ei pruugi MESi lahendus sobituda Ferrariga või ei suuda nende tiim lihtsalt mõista kõike, kuidas süsteem toimib.
Siiski ei süüdista Ferrari meeskonna juht veel otseselt McLarenit, vaid kinnitab, et tiim kavatseb juhtunut põhjalikult analüüsida.
