Milor kirjutas:Punktide jagamisest ka natuke.
Kui punkti süsteem jääb endiseks, siis pisikese muudatuse võiks ikkagi sisse viia.
Nimelt praeguse süsteemi järgi saab sõitja reaalselt ühe punkti vähem. Täpsemalt, 20-nes koht annab ühe punkti ja esimene koht annab 10 punkti, siis reaalselt saab ju esimenese koha omanik mitte 10 vaid 9 punkti kahekümnendast kohast rohkem. Hullem on olukord kaheksanda kohaga.
Vahest hakkaks jagama esimesele kaheksale ühe punkti rohkem.
I. 11
II. 9
III. 7
IV. 6
V. 5
VI. 4
VII. 3
VIII. 2
loodan, et saite mõttekäigust aru.
Täiesti uskumatu kus kohast sellised ideed tekivad
Punktisüsteemi muutma ju ei hakata see sai juba eelneval lehel maha hõigatud. Puntisüsteem jääb täpselt samasuguseks ning välja töötama hakata mingit erilist ja uut süsteemi oleks minu arust vähemalt tobe.
Seega rõhutan veelkord.
Punkte saavad Top 8 sõitjad vastavalt: 10,8,6,5,4,3,2,1 ning ülejäänud kes jäävad punktidelt välja saavad ka ikkagi 1 punkti.
>
0
Proud supporter of Angry Duck
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
kiilakass kirjutas:Jätame asja samaks ja kui langed netist välja siis katkestamine ja kõik.See on kõige lihtsam variant Ja uuest hooajast võiks teha taolise reegli ka ,et kui sa jõuad aeglsemale sõitjale järgi ja aeglasem sõitja näeb enda taga kiiremat siis võiks natuke teepervele keerata.
Kiilakass kas sa tõesti arvad, et aeglasem vaatab koguaeg tagasi kas keegi talle on järgi jõudmas, et peatuda?
Ei saa su loogikast hetkel aru.
Kes tahab kiiret aega sõita see sõidab selle nagunii hoolimata sellest, et ta rajal kedagi kätte saab.
Saaks reaalselt masina kätte selles suhtes, et peaks pidurdama või vältima aegalsema sõitja masina varju siis oleks see idee ok, kuid kuna selle mõju kiirusele praktiliselt olematu siis ei näe sellel ideel erilist pointi!
>
0
Proud supporter of Angry Duck
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
kiila kui peaks juhtuma et mulle järgi jõuad kuskil siis võid minust täiesti rahulikult läbi sõita ja ma luban et kui näen et hakkad läbi minema siis lükkan naza hoogu juurde ka
Praegu on nii:
Ralli ajal online-st välja kukkumisel vms ja tuppa tagagasi mitte jõudmise korral protokollitakse võitja aeg +20sek-i.
Aga Võiks olla Nii:
Ralli ajal online-st välja kukkumisel vms ja tuppa tagagasi mitte jõudmise korral protokollitakse viimase aeg +20sek-i.
Kõik ülejäänud võiks samaks jääda
Siis igal juhul saaks ausalt raja läbinud parema aja, kui see kes välja kukkus
Praegu on jah välja kukkumisel suur võimalus parem aeg saada, kui eksimustega ja ausalt rada läbides .
Tegin lihtsalt sellise pakkumise...( Siin on sellest muidugi juba juttu ka olnud )
Kiitke või laitke, mul kama
Nädalaga vastas küsitlusele 26 kasutajat kelledest 50% oli katkestamise ja 50% aja juudre lisamise poolt.
RFCO WRC 2007 hooaja "+20sek" reegel vahetub "+1min kehvemale ajale" vastu!
Punktisüsteem jääb samaks!
Pisike mõttetera järgmiseks hooajaks, meeskondade loosimisel.
Järgmisel hooajal stardivad 6 meeskonda: Citroen, Ford, Peugeot, Subaru, Mitsubishi ja Škoda.
Kuna lihtsa loosimise käigus võib juhtuda olukord, kus kolm tugevat sõitjat on ühes meeskonnas, siis sisuliselt hävitab see meeskondliku heitluse.
Kuidas vältida sellis situatsiooni?
Minu poolne ettepanek oleks selline. JWRC lõpuprotokollist võetakse 6 kiiremat (esisõitjad) ja nende vahel tehakse esimene loosimine. Selline süsteem peaks tagama, et igas meeskonnas on vähemalt 1 tugev sõitja.
Pisike mõttetera järgmiseks hooajaks, meeskondade loosimisel.
Järgmisel hooajal stardivad 6 meeskonda: Citroen, Ford, Peugeot, Subaru, Mitsubishi ja Škoda.
Kuna lihtsa loosimise käigus võib juhtuda olukord, kus kolm tugevat sõitjat on ühes meeskonnas, siis sisuliselt hävitab see meeskondliku heitluse.
Kuidas vältida sellis situatsiooni?
Minu poolne ettepanek oleks selline. JWRC lõpuprotokollist võetakse 6 kiiremat (esisõitjad) ja nende vahel tehakse esimene loosimine. Selline süsteem peaks tagama selle, et igas meeskonnas on vähemalt 1 tugev sõitja.
Selline süsteem ka tuleb sai just eelmine nädal seda arutatud.
Hea idee igaljuhul ning just nii see toimima hakkab ka, et vältida olukorda, et ei oleks ebavõrdseiod meeskondasi.
>
0
Proud supporter of Angry Duck
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Pisike mõttetera järgmiseks hooajaks, meeskondade loosimisel.
Järgmisel hooajal stardivad 6 meeskonda: Citroen, Ford, Peugeot, Subaru, Mitsubishi ja Škoda.
Kuna lihtsa loosimise käigus võib juhtuda olukord, kus kolm tugevat sõitjat on ühes meeskonnas, siis sisuliselt hävitab see meeskondliku heitluse.
Kuidas vältida sellis situatsiooni?
Minu poolne ettepanek oleks selline. JWRC lõpuprotokollist võetakse 6 kiiremat (esisõitjad) ja nende vahel tehakse esimene loosimine. Selline süsteem peaks tagama, et igas meeskonnas on vähemalt 1 tugev sõitja.
Tänan täehelepanu eest.
Nii saab see ka olema. Hetkel kaalume isegi rohkem kui 6meeskonda teha.
siin võiks olla abiks jalka alagruppide loosimine
kus siis sedasi, näiteks kui otsustame et on 10 meeskoda, siis esimesed 10 JWRC järjestused valivad endale meeskonna ( korvis 10 meeskonna nimed ) jne. mõte võiks küll olla selline, et igas meeskonnas 3 sõitjat.
2 parimat saavad meeskondlikke punkte. nagu praegugi
ardc kirjutas:siin võiks olla abiks jalka alagruppide loosimine
kus siis sedasi, näiteks kui otsustame et on 10 meeskoda, siis esimesed 10 JWRC järjestused valivad endale meeskonna ( korvis 10 meeskonna nimed ) jne. mõte võiks küll olla selline, et igas meeskonnas 3 sõitjat.
2 parimat saavad meeskondlikke punkte. nagu praegugi
Tglt selle idee peale tuli Kiilakass kellega eelmine nädal suhtlesime. Jalka oligi aluseks kust see idee tuli
Esmalt lõpetame JWRC hooaja, siis vaatame paljud WRC hooajaga kaasa tulevad ja kas Evolved või mõni muu... nt.WRC4
Välissõitjad on tekitnud palju küsimusi? Kõik oleneb palju meid endid kokku saab.
Paar kiiret poissi oli plaan tõesti kutsuda, et pisut elevust tekitada.