Mehhiko ralli II päev
Moderaatorid: KAIKUL, Jaanus, Strike, jagr, Erki
Kuni katkestamiseni edenes Hirvonen täitsa hästi, pole midagi öelda. Küll need lõpetamised ka tulema hakkavad. Sama asi käib ka Atkinsoni kohta - kui ta nüüd suudab edasist ämbrisse astumist vältida, paistab punktikoht päris kindel olevat. Grönul pole ka midagi võimatut - vähemasti kuni kaasa arvatud Araini peaksid kõik alistatavad olema (liigub ta ju neist N-meestest 2 minutit katse kohta kiiremini). Aga konkurents on ikka jube küll - Hirvonen püsis veel kaks katset pärast katkestamist punktikohal.
Stohl on katkestamisterikaste rallide spetsialist - mullu sai nii kaks poodiumikohta, nüüd on jälle kolmandal kohal. Veider on näha N-rühma mehi punktides.
Solkul ja Loebil päris hea heitlus, arvatavasti on enne viimast katset edu 3. mehe ees üle 5 minuti. See tähendaks, et viimasel katsel võivad mõlemad täiega uhada - isegi katkestamise korral tuleks minimaalselt teine koht
Stohl on katkestamisterikaste rallide spetsialist - mullu sai nii kaks poodiumikohta, nüüd on jälle kolmandal kohal. Veider on näha N-rühma mehi punktides.
Solkul ja Loebil päris hea heitlus, arvatavasti on enne viimast katset edu 3. mehe ees üle 5 minuti. See tähendaks, et viimasel katsel võivad mõlemad täiega uhada - isegi katkestamise korral tuleks minimaalselt teine koht

-
- I järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 912
- Liitunud: 15 Nov 2003, 20:15
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Superrally viimasel päeval ei toimijens kirjutas: Solkul ja Loebil päris hea heitlus, arvatavasti on enne viimast katset edu 3. mehe ees üle 5 minuti. See tähendaks, et viimasel katsel võivad mõlemad täiega uhada - isegi katkestamise korral tuleks minimaalselt teine koht

Parem sõita, kui kahetseda...
-
- Hooaja Rallivõlur
- Reactions: 0
- Postitusi: 1034
- Liitunud: 10 Juun 2004, 10:53
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
Grönholm läks siis 11. -le. Peaks ikka vähe tempot tegema ka mees, sest nii mõnigi punkt on mängus.
Need viimased mehed on naljakad. Õigemini see superalli. Kui nad oleksid esimesel kilomeetril võssa pannud ja ülejäänutel superalliga +5.00 korjanud, oleks nad oluliselt kõrgemal kui praegu lõpuni sõites.
Need viimased mehed on naljakad. Õigemini see superalli. Kui nad oleksid esimesel kilomeetril võssa pannud ja ülejäänutel superalliga +5.00 korjanud, oleks nad oluliselt kõrgemal kui praegu lõpuni sõites.
Kas sellist WRC'd me tahtsimegi?
No ega nad niikuinii mingi koha peale ei sõida. Raha makstud, kohale sõidetud, tuleb sõita ka ikka.kajakas1 kirjutas:Need viimased mehed on naljakad. Õigemini see superalli. Kui nad oleksid esimesel kilomeetril võssa pannud ja ülejäänutel superalliga +5.00 korjanud, oleks nad oluliselt kõrgemal kui praegu lõpuni sõites.

gaas on endiselt laiffi
Kui päeva lõpuks Hirvonen ja Wilson kupatada Atkinsoni, Grönu ja ka Perez Companci seljataha, jaguneksid tootjate punktid nii:
Subaru - 14 (10+4)
Peugeot - 11 (6+5)
Citroen - 8 (8+0)
Ford - 4 (3+1)
Stobart - 2 (2+0)
OMV tiim on ikka päris tegija - Subaru pääseks kokkuvõttes ikka vaid ühe punktiga ette.
Subaru - 14 (10+4)
Peugeot - 11 (6+5)
Citroen - 8 (8+0)
Ford - 4 (3+1)
Stobart - 2 (2+0)
OMV tiim on ikka päris tegija - Subaru pääseks kokkuvõttes ikka vaid ühe punktiga ette.
Viimati muutis jens, 04 Mär 2006, 23:32, muudetud 1 kord kokku.
-
- V järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 51
- Liitunud: 04 Veebr 2006, 17:12
-
- V järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 51
- Liitunud: 04 Veebr 2006, 17:12