F1-e hooaeg 2005!
Moderaatorid: Jaanus, Erki, RudiTurbo, mrali, nimh, Frank
Tegemist oli kordusstardiga. Klaar arvas, et jääb veel 5 minutit aega.
Tegelikult tuleks vastu võtta seadus otseülekannete ajal tehtavate rekaamide keelustamisest.
Tegelikult tuleks vastu võtta seadus otseülekannete ajal tehtavate rekaamide keelustamisest.
Aastal kaks tuhat kuuskümmend
saab teoks see, millest puudust tunti,
piloodid nr. 1 ja 2 taevastel radadel
viimaks üksteiselt mõõtu võtavad,
ja käia lasevad sellisel võitlusvaimul,
mida pole aegadest saati nähtud
saab teoks see, millest puudust tunti,
piloodid nr. 1 ja 2 taevastel radadel
viimaks üksteiselt mõõtu võtavad,
ja käia lasevad sellisel võitlusvaimul,
mida pole aegadest saati nähtud
Jajah, mul endalgi oli sellinemrali kirjutas:Uskumatu dramaatika ikka Nürburgis! Button ja Räikkönen on küll õnnesärgis sündinud....kujutada võib vaid ette,mis oleks juhtunud ratta hoidekaablite puudumisel...asi meenutanuks vägagi Tom Pryce'i hukkumist 1977.aasta LAV-i GP-l.



gaas on endiselt laiffi
F1s on juba pikka aega selline seis, kus parimat sõitjat välja selgitada vägagi raske, kui mitte võimatu. See rehvireegel teeb asja vähemalt huvitavaks. Igatahes see üks põnevamaid hooaegu, mida ma näinud (vaadanud alates 2000. aastast) ning ei kurda. Muidugi on see veidi ebaõiglane, et terve sõidu oled esikohal olnud ning nüüd viimasel ringil katkestad, kuid selline see võidusõit juba kord on. Olen igati praeguse rehvireegli poolt.
tax eriti ei tea, mida räägib
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 5214
- Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
- Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
- Kontakt:
Härra di Montezemolo nimetas asja juba päris mitu etappi tagasi "rehvitootjate MM-iks"...minu arvates tuleks kehtestada ühe tarnija nõue.See töötab DTM-is,Champcaris,WTCC-s ja mujal päris hästi...arz kirjutas:See mis toimus oli ikka väga jube. See yhtede rehvide reegel on ikka täielik jama. Terve sõidu juhid ja yhtäkki no pole midagi teha rehvid lihtsalt ei kesta. See hooaeg nagu on paljugi võitmine kinni kuidas kumm kestab ja minu arust nii ei selgitata paremat sõitjat välja.
Kas Alonso võitudejada on siis palju huvitavam. See on vist mu enda viga, kuid mulle Alonso kohe mitte ei sympatiseeri ning et talle see tiitel selliste asjaolude pärast nii lihtsalt sylle kukub, ei ole minu arust õige. Vähemalt minu jaox ei oletax kirjutas:F1s on juba pikka aega selline seis, kus parimat sõitjat välja selgitada vägagi raske, kui mitte võimatu. See rehvireegel teeb asja vähemalt huvitavaks. Igatahes see üks põnevamaid hooaegu, mida ma näinud (vaadanud alates 2000. aastast) ning ei kurda. Muidugi on see veidi ebaõiglane, et terve sõidu oled esikohal olnud ning nüüd viimasel ringil katkestad, kuid selline see võidusõit juba kord on. Olen igati praeguse rehvireegli poolt.

-
- "till kartulis" expert
- Reactions: 0
- Postitusi: 1735
- Liitunud: 29 Veebr 2004, 17:35
- Asukoht: EST
- Kontakt:
FIA keelas rehvivahetuse lootes, et nii läheb F1 põnevamaks.
Läkski.
Küll on naljakas kui liideril puruneb üks ring enne lõppu, kandilise rehvi tõttu, vedrustus. Seda ju me tahamegi, et kõige kiirem mees rajal katkestaks ja võidaks keegi teine.
Sellest pole midagi, et keegi rehve säästes ei hakka möödasõite tegema. Tähtis ongi vaatemäng. Jube põnev on vaadata, kuidas mehed 200 kmh sirge peal järsku seina lendavad!
VÕI MIS?
Läkski.
Küll on naljakas kui liideril puruneb üks ring enne lõppu, kandilise rehvi tõttu, vedrustus. Seda ju me tahamegi, et kõige kiirem mees rajal katkestaks ja võidaks keegi teine.
Sellest pole midagi, et keegi rehve säästes ei hakka möödasõite tegema. Tähtis ongi vaatemäng. Jube põnev on vaadata, kuidas mehed 200 kmh sirge peal järsku seina lendavad!
VÕI MIS?

Kulla foorumikaaslane sziim. See, kui keegi seina paneb, ei ole vaatemängulisus. Vähemalt see pole põhjus, miks keegi F1 vaatab, ma loodan. Naljast on asi vägagi kaugel. Lihtsalt uus rehvireegel eeldab mõningast riskimist. McLareni meeskond teadis, millega riskib, kui ei vahetanud Räikkoneni rehvi ära. See lihtsalt ebaõnn, et viimasel ringil sellisel põhjusel katkestada. Kui nad oleks aga kindla peale välja läinud, siis nad oleks selle rehvi ka ära vahetanud. Niipalju kui mina sellest F1st üldsegi midagi jagan, siis on minu arvates just möödasõitude arv suurenenud, võrreldes eelmiste hooaegadega. Eriti huvitavaks on kujunenud just võidusõidu viimane pool.
tax eriti ei tea, mida räägib
2004. seis peale 7. etappi:arz kirjutas:Kas Alonso võitudejada on siis palju huvitavam. See on vist mu enda viga, kuid mulle Alonso kohe mitte ei sympatiseeri ning et talle see tiitel selliste asjaolude pärast nii lihtsalt sylle kukub, ei ole minu arust õige. Vähemalt minu jaox ei ole.
1. MS 60
2. Barrichello 46 - 14p
3. Button 38 - 22p
2005. seis peale 7 etappi:
1. Alonso 59
2. Räikkönen 27 - 32p
3. Trulli 27 - 32p
2004. aastast räägiti samal ajal, et on jube igav aasta, nüüd aasta hiljem samal ajal räägitakse, et 2005. aasta on jube põnev. Ega see, et ühe punase auto asemel üks sini-kollane auto domineerib, asja palju huvitavamaks ei tee...
Tõsi, sõidud on siiani huvitavamad olnud kui nad olid eelmine aasta.
gaas on endiselt laiffi