Märtin Peugeot's !!!???
Moderaatorid: KAIKUL, Jaanus, Strike, jagr, Erki
Arvan et,mida rohkem tasemel piloote,tehaseautodel sõidab seda parem rallile.Sõitjate arvestus läheb kindlasti huvitavamaks ja pingelisemaks,
meeskondlikult muutub tähtsamaks kolmandate sõitjate oskused ja tehnika vastupidavus.Muidugi iseasi paljud team´id seda endale lubada suudavad ja kes üleüldse järgmisel aastal jätkavad.
meeskondlikult muutub tähtsamaks kolmandate sõitjate oskused ja tehnika vastupidavus.Muidugi iseasi paljud team´id seda endale lubada suudavad ja kes üleüldse järgmisel aastal jätkavad.
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1082
- Liitunud: 25 Mär 2003, 13:20
- Asukoht: seal kus parimad ralliteed
Paasonen sõitis Mitsuga suht kiiresti, kuid kah tükkisid vead tulema. Sohlberg on ennast heast küljest näidanud. Võibolla on väljasõitude taga soov ennast alati tõestada. Sõitjaid on palgatud meeskonda liiga palju, kellelgi pole kindlat jalgealust ja kui rooli saavad, ei oska ennast sundida kinlalt sõitma. Kui aeglane oled on järgmine mees järgmisel rallil roolis. Fordis, Citroenis, ja Subarus on asjad paremad. Seal on mõeldud ka perspektiivi peale. Panizzi palkamine oli minujaoks Mitsusse suur küsimärk.Carlos kirjutas:Sven Quandt ütles seda ka Soome etapi ajal... Otsigu endale normaalsed piloodid parem. Alati ei ole autos vead.xaus kirjutas:Saladuskatte all võin ütelda, et ka Mitsu jätkamine järgmine aasta pole 100% kindel![]()
OLTS kirjutab: 'Panizzi palkamine oli minu jaoks Mitsusse suur küsimärk.'
Ma ei saa sellisest arvamusest hästi aru, sest eelmisel aastal tegi Panizzi väga head sõitu (Türgi 5., Kreeka 7., Küprosel katkestamine 3. kohalt vist, Saksa 10., Itaalia 2., Prantsusmaa 6., Hispaania 1., Suurbritaania katkestamine 6.kohalt) ning 2002 samuti. Arvestades Mitsubishi selle aasta auto tehnilist võimekust, siis Monte 6. ja Argentina 7. ning Mexico 8. koht on ju kah täitsa OK, samuti pole vist eriti keegi teine Mitsubishi sõitjatest oluliselt paremaid tulemusi suutnud näidata (ka kiiruskatsete võrdluses). Kahju muidugi, et klassikalistel asfaldirallidel Mitsubishi ei osale... (samas 2003 põhjal hakkas tunduma, et Panizzi on asfaldispetsist arenenud suhteliselt univeraalseks sõitjaks)
P.S. Ma vabandan Oltsi ees, kui sõnastusest valesti aru olen saanud - 'oli küsimärk' ei pruugi täna ju enam küsimärk olla ;O
Ma ei saa sellisest arvamusest hästi aru, sest eelmisel aastal tegi Panizzi väga head sõitu (Türgi 5., Kreeka 7., Küprosel katkestamine 3. kohalt vist, Saksa 10., Itaalia 2., Prantsusmaa 6., Hispaania 1., Suurbritaania katkestamine 6.kohalt) ning 2002 samuti. Arvestades Mitsubishi selle aasta auto tehnilist võimekust, siis Monte 6. ja Argentina 7. ning Mexico 8. koht on ju kah täitsa OK, samuti pole vist eriti keegi teine Mitsubishi sõitjatest oluliselt paremaid tulemusi suutnud näidata (ka kiiruskatsete võrdluses). Kahju muidugi, et klassikalistel asfaldirallidel Mitsubishi ei osale... (samas 2003 põhjal hakkas tunduma, et Panizzi on asfaldispetsist arenenud suhteliselt univeraalseks sõitjaks)
P.S. Ma vabandan Oltsi ees, kui sõnastusest valesti aru olen saanud - 'oli küsimärk' ei pruugi täna ju enam küsimärk olla ;O
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1082
- Liitunud: 25 Mär 2003, 13:20
- Asukoht: seal kus parimad ralliteed
Selle aasta viimastel sõitudel on jäänud Panizzi kindlalt Sohlbergi varju. Jutt käib ka kiirusest mitte kohast. Mis kasu sest lõpukohast, kui ajaline kaotus suur. Vaja on teravust, mida Sohlberg ilmekalt tõestas.hindrek kirjutas:OLTS kirjutab: 'Panizzi palkamine oli minu jaoks Mitsusse suur küsimärk.'
Ma ei saa sellisest arvamusest hästi aru, sest eelmisel aastal tegi Panizzi väga head sõitu (Türgi 5., Kreeka 7., Küprosel katkestamine 3. kohalt vist, Saksa 10., Itaalia 2., Prantsusmaa 6., Hispaania 1., Suurbritaania katkestamine 6.kohalt) ning 2002 samuti. Arvestades Mitsubishi selle aasta auto tehnilist võimekust, siis Monte 6. ja Argentina 7. ning Mexico 8. koht on ju kah täitsa OK, samuti pole vist eriti keegi teine Mitsubishi sõitjatest oluliselt paremaid tulemusi suutnud näidata (ka kiiruskatsete võrdluses). Kahju muidugi, et klassikalistel asfaldirallidel Mitsubishi ei osale... (samas 2003 põhjal hakkas tunduma, et Panizzi on asfaldispetsist arenenud suhteliselt univeraalseks sõitjaks)
P.S. Ma vabandan Oltsi ees, kui sõnastusest valesti aru olen saanud - 'oli küsimärk' ei pruugi täna ju enam küsimärk olla ;O
Sohlberg Vs. Panizzi: tegelikult väga raske võrrelda, kuna Panizzi on osalenud kõigil rallidel ja kogunud 6 punkti, Sohlberg vist ainult neljal ning saanud 0 punkti. Soomes oli Sohlbergil tõesti kuni teise päeva katkestamiseni hea minek, aga muudel rallidel pole ju miskit võrrelda (Rootsis Sohlberg kohe alguses hanges, Küprosel ja Türgis lagunes mõlemal tehnika, Argentinas enne katkestamist tehnika lagunemise tõttu oli aga Panizzi minu jaoks üllatavalt kiirem...). BTW, ka Soome rallilt tõi Panizzi Mitsubishile punkti... Seega: Oltsi arvates on Sohlberg lihtsalt ilusam kui Panizzi M.O.T.T. ;O)