Fulber kirjutas:
Mõtlesin, et see hirmus pauk sobiks selle teema järkuks. Kui ikka nii turvaline auto, nii hullusti ära laguneb, on ikka lood üsna karmid. Pole nagu miskit rohkem ka kuulda olnud, et kas ikka meestega kõik korras. Seekord vist pääsesid piloodid vaid okiga, aga vaade on ikka üsna õudne.
Suur "tänu" veelkord FIA, esiautode kaotamise eest!
Solberg ise mainis, et turvapuuril polnud kriimugi. Oli väga rahul, et nii turvaline auto on paistab, et turvapuur oligi ainus asi, mis terveks jäi.
Tõsiselt räägid või? No siis oli ta vist okis...
wrc.com-is väidab nõnda:
Im very impressed with the standards at Subaru. Everything was well handled after the accident, with doctors and everything, but also the car itself is very good with the way it is welded and put together. We didnt get one crack in the rollcage or in the welding. Somebody in Prodrive needs a big trophy. It was incredible after an accident like that.
Kas kusagil sellest autost veel pilte on? See auto oli ikka täitsa segi, ka turvapuur Philli poolne nurk. Tavaliselt turvapuur ei tohiks järgi anda, aga see nurk oli ikka väga alla vajunud. Fordil oli tugevam puur või oli õnne rohkem.
Selliste suurte avariide puhul, nagu Saksas, on kindlasti esiautode puudumisel suur roll.
Olts kirjutas:Kas kusagil sellest autost veel pilte on? See auto oli ikka täitsa segi, ka turvapuur Philli poolne nurk. Tavaliselt turvapuur ei tohiks järgi anda, aga see nurk oli ikka väga alla vajunud. Fordil oli tugevam puur või oli õnne rohkem.
Selliste suurte avariide puhul, nagu Saksas, on kindlasti esiautode puudumisel suur roll.
See jutt, et turvapuur terveks jäi on minu arust küll segane jutt. Solberg ei saanud veel vist isegi aru mis toimunud oli. Piltidel ju selgelt näha, et turvapuur on sisse vajunud. Videol oli ka näha kuda puur kokku vajus.
>
0
Man and machine against mother nature!!! "I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
Päris koledad pildid need ikka. Videost oli näha kuidas Mills iga korraga pead aina madalamale tõmbas. Oleks üks või kaks katust veel olnud siis ei tea mis oleks võinud juhtuda. Selliseid lakse pole olnud kaua, mis nüüd 2 kuuga on olnud 2tk. Markko ütles väga õieti lause, et kas see on siis normaalne, kui üle katse viiakse ühe tippmeeskonna piloot või kaardilugeja haiglase. See asi peab lõppema ja FIA võiks mõistuse pähe võtta. Järgmisest aastast HANS väidetavalt kohustuslik, ega see veel elusi päästa. Loodan siiralt, et kui Berger FIA ette asub siis mõtleb kõik muutused läbi, mis seni tehtud WRC sarjas.
>
0
Proud supporter of Angry Duck
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
See HANS-u teema on praegu küll selline bla-bla-bla kuni seda testitud veel ei ole. Märtini oleks see võibolla jällegi kergemalt päästnud tema laksust jne. Fakt on, et F1 versioon ilmselt üks-ühele kohaldatav ei ole ja kogu teema on väga poolik.
Esialgu kui pole reaalselt selge kas ja kuidas see toimib oleks väga radikaalselt vastast seisukohta võtta sama jabur kui teatada, et turvavöö takistab õnnetuse korral autost väljumist või, et mõned autojuhid on mõnedest avariidest eluga pääsenud tänu sellele, et vöö kinni ei ole.