Neste Rally Finland 2004
Moderaatorid: KAIKUL, Jaanus, Strike, jagr, Erki
-
- I järgu kommentaator
- Reactions: 1
- Postitusi: 950
- Liitunud: 13 Veebr 2003, 20:34
- Asukoht: Tallinn
Laevapiletid
Tere,
Kui kellelgi on probleeme laevapiletitega või sobilike väljumistega, siis mul on üle kaks bronni (inimesi peaks saama ka lisada):
Tallink, auto+4 inimest, minek 05.08. kell 16:30, tagasi 08.08. kell 22:00, hind on 2413- väljaost TÄNA!
Silja Line, minek 05.08. kell 16:15. tagasi 08.08. kell 18:50, hind 2565.-, väljaost 04.08.
Kui on huvi, siis helista 5037107 ja saad bronni nr-i.
Kui kellelgi on probleeme laevapiletitega või sobilike väljumistega, siis mul on üle kaks bronni (inimesi peaks saama ka lisada):
Tallink, auto+4 inimest, minek 05.08. kell 16:30, tagasi 08.08. kell 22:00, hind on 2413- väljaost TÄNA!
Silja Line, minek 05.08. kell 16:15. tagasi 08.08. kell 18:50, hind 2565.-, väljaost 04.08.
Kui on huvi, siis helista 5037107 ja saad bronni nr-i.
Olen näinud ja läbi lugenud. Mis seal oli: Aava kommenteeris kiiruskatseid lühidalt, ajalugu lühike, stardi nimekiri, kiiruskatsed (sammune kaart mis on ametlikul lehel) ja suurt midagi seal polnud eritiToomas kirjutas:Autobildis pidi olema eestikeelne Jyväskylä ralli tutvustus, on keegi näinud?

"Come on, you can see more than that"
-
- I järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 797
- Liitunud: 20 Dets 2003, 10:09
- Asukoht: Tallinn
Tuli välja, et Ford ei võtagi veel Soomes uut mootorit kasutusele
Seega kasutavad sama mootorit, mida Argentiinaski.
Samas liigseks pessimismiks pole ka põhjust, sest Argentiinas see "mootor ikkagi liikus", aga jah, ega liigseks rõõmustamiseks ka põhjust pole
Ja Peugeot pole oma 5-käigulises käigukastis(selle vastupidavuses loomulikult
) ka päris kindlad veel. Ning annavad 5-käigulise kasti hoopis Lindholmile ja Grönholm kasutab 4-käigulist kasti...
Pärast tuleb veel välja, et kast on väga hea ja Lindholm võidab ralli
Huvitav. Aga hea ralli tuleb ikkagi

Seega kasutavad sama mootorit, mida Argentiinaski.

Samas liigseks pessimismiks pole ka põhjust, sest Argentiinas see "mootor ikkagi liikus", aga jah, ega liigseks rõõmustamiseks ka põhjust pole

Ja Peugeot pole oma 5-käigulises käigukastis(selle vastupidavuses loomulikult

Pärast tuleb veel välja, et kast on väga hea ja Lindholm võidab ralli


Huvitav. Aga hea ralli tuleb ikkagi

Go Markko and Michael !!! 

-
- Reactions: 0
Aga kas praegusel kastil ei pidavat just madalatel pööretel probleeme olema? Soomes ju madalaid pöördeid pole vajagi, kiirus koguaeg 120 või üleStrike kirjutas:Just tahtsin sama kirjutada, et Ford kasutab Soome sama mootorit, mis Argentina teedel. Eks saab siis Soomes näha mida Basti teeb 5se kastiga.

kui nüüd tõsiselt rääkida, siis peaks soome rallil igatahes mootori nõrkus madalamatel pööretel vähem tunda andma. Lootust ehk siiski on.
-
- I järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 841
- Liitunud: 11 Sept 2003, 09:16
- Asukoht: Tallinn
See et uut mootorit ei anta on jälle kahe otsaga asi. Loodame et see loodetav vastupidavus ka tõeks osutub.
Ma kardan, et seekord näeme milleks Bosse tegelikult võimeline on. Kui Soome on ju teada 5-6 käigu ralli, siis see on ju vesi Peugeoti veskile. Peaks ju siis see vähemate käiguvahetuste eelis välja tulema. 4 käik sees ja muudkui keera aga
Ma kardan, et seekord näeme milleks Bosse tegelikult võimeline on. Kui Soome on ju teada 5-6 käigu ralli, siis see on ju vesi Peugeoti veskile. Peaks ju siis see vähemate käiguvahetuste eelis välja tulema. 4 käik sees ja muudkui keera aga

Selline uudis siis WRN portaalis : http://www.worldrallynews.com/artman/pu ... _497.shtml
Tundub, et Markko läheb sellel aastal võtma võitu 1,5 silmaga
:)
Tundub, et Markko läheb sellel aastal võtma võitu 1,5 silmaga

Proud supporter of Angry Duck
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
-
- Moderaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 5671
- Liitunud: 15 Jaan 2003, 11:54
- Asukoht: seal kus ralli
- Kontakt:
Muidugi väga kurb uudis
Kuid väidetavalt kaotas Daniel Carlsson mullu kardirajal toimunud õnnetuses ühes silmas 20% nähtavuse ja see ei takista teda kiiresti sõitmast.
Mäletatavasti lendas mullu juuni kuus Carlssonile terase tükk silma kui ta mingi promo ürituse ajal kardirajal oma karti parandas. Selle tulemusena ei saanud ta startida Belgias toimunud ERC-etapil Ypres rally ning teda asendas seal Ville-Pertti Teuronen.

Mäletatavasti lendas mullu juuni kuus Carlssonile terase tükk silma kui ta mingi promo ürituse ajal kardirajal oma karti parandas. Selle tulemusena ei saanud ta startida Belgias toimunud ERC-etapil Ypres rally ning teda asendas seal Ville-Pertti Teuronen.
Äkki sellepärast ta kannabki nüüd prille?xaus kirjutas:Muidugi väga kurb uudisKuid väidetavalt kaotas Daniel Carlsson mullu kardirajal toimunud õnnetuses ühes silmas 20% nähtavuse ja see ei takista teda kiiresti sõitmast.
Mäletatavasti lendas mullu juuni kuus Carlssonile terase tükk silma kui ta mingi promo ürituse ajal kardirajal oma karti parandas. Selle tulemusena ei saanud ta startida Belgias toimunud ERC-etapil Ypres rally ning teda asendas seal Ville-Pertti Teuronen.
gaas on endiselt laiffi
-
- I järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 912
- Liitunud: 15 Nov 2003, 20:15
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
[/quote]Erki kirjutas:Never?WRN kirjutas:Markko Martin may never enjoy perfect vision in his left eye as a result of his Rally of Argentina accident...See tähendab siis eluaegset silmavigastust?
Seda annab ju ajutiselt prillidega korrigeerida või on see ebamugavam kui ilma sõites

Parem sõita, kui kahetseda...