Aava loodetavasti suudab tõsiselt ohustada ka liidrikohta. Kui nüüd peaks Aava lõpetama parima Suzuna siis tehasel küll vist põhjust pead sügada. Ja Aava ütles enne Kreekat, et kui peaks õnnestuma hästi ja tehas talle tegema pakkumise uue Suzu rooli Türgis istuda siis keeldub.
>
0
Proud supporter of Angry Duck
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
In the Junior department Per Gunnar Andersson brought his Suzuki to service in the most dreadful state. The car was missing the front left wing and the left rear bodywork was unrecognisable - the result of a sixth gear accident. "I was flat in sixth when I hit a shortcut," he explained. "The car went into a ditch- it was a full speed roll - maybe four or six times."
XTROY kirjutas:In the Junior department Per Gunnar Andersson brought his Suzuki to service in the most dreadful state. The car was missing the front left wing and the left rear bodywork was unrecognisable - the result of a sixth gear accident. "I was flat in sixth when I hit a shortcut," he explained. "The car went into a ditch- it was a full speed roll - maybe four or six times."
P-G pani päris raju katuse nagu siit võib välja lugeda.
>
0
Proud supporter of Angry Duck
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
cruiser kirjutas:
Hmm... kas arvab, et vana auto on siis nii palju tugevam, et sellega on mõttemak Türgis osaleda?
Pigem on asi selles, et ta ei jõua uut autot põhjalikult testida enne Türgi rallit.
Äkki tahab Suzukile näidata?
Vaevalt, see oleks endale häda kaela kutsmine - siis võiks igasugused suhted suzukiga kohe lõpetada. ilmselt küsimus ikka rohkem masina vastupidavuses ja testimises.
Kui Solku juhtimine välja arvata, siis on tegelikult arvestades, et Markko katkestas MMi üldseisu koha pealt üsna hea seis. Kui vaid nii jääks. (St. nii duval kui Rovis võiks Loebist ette jääda)