Ott Tänaku diskussioon
Moderaatorid: KAIKUL, Jaanus, Strike, jagr, Erki
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 3574
- Liitunud: 13 Veebr 2006, 17:08
Re: Ott Tänaku diskussioon
Kas härrad Toyoda/Mäkinen on juba välja öelnud kusagil, et neid need tiitlid enam ei koti?
Re: Ott Tänaku diskussioon
Ei, ei, ikka nad on huvitatud tiitlitest.
Katsuta on neljas auto ja Rovanperä on tulevane maailmameister.
Üks auto järelikult ju veel vaba
Latvalast enam asja ei ole, ja tundub et ega see Meeke ka enam kõige säravam pole
Katsuta on neljas auto ja Rovanperä on tulevane maailmameister.
Üks auto järelikult ju veel vaba
Latvalast enam asja ei ole, ja tundub et ega see Meeke ka enam kõige säravam pole
Re: Ott Tänaku diskussioon
Rovanperä on tulevane maailmameister... peale seda, kui Ott pensile läheb 

Re: Ott Tänaku diskussioon
Ma ei jaga seda arvamust, et Rovanperä on tingimata järgmine kõige suurem staar. Ei maksa unustada, et tegemist on ikkagi poisiga, kes on sündinud kuldlusikas suus. Tuues analoogiaid F1-st, siis tegemist on Max Verstappeniga. Titest peast on kõik võimalused olemas olnud ja pole olnud tähtsamat tegevust kui sõitmine, pärast mida tuleb sõitmine ja siis kolmandana sõitmine.CTR kirjutas:Rovanperä on tulevane maailmameister... peale seda, kui Ott pensile läheb
Öeldakse, et suure raha eest võib iga oina sõitma panna. Nimetatud kodanikud pole mõistagi oinad, kuid pole mingit põhjust ka arvata, et kusagilt ei hüpata välja mõni andekam vend. Lihtsalt hiljem alustanud ja ei torka seetõttu kohe silma, et pole enam päris mähkmetes. Aga omandab sama kiiruse kordades lühema ajaga.
Loeb minu teada hakkas üsna hilja karjutusi rooliga sooritama, enne olid rööbaspuud ja rõngad. Aga jah, eelise annab varane alustamine ja jõhker kilometraaž kindlasti.
Re: Ott Tänaku diskussioon
Tiimikaaslasteks ehk küll, aga täit hooaega ei tee kumbki kaasa wrc-s kindlasti.GerDu kirjutas:Katsuta ja Rovanperä Tänakule kaaslasteks
Re: Ott Tänaku diskussioon
Ei saa otseselt võrrelda vormeliga, sest seal mõõdad autode vahesid kalendriga ja pole võimalus tipp autosse niisama minna. WRCs on autod sisuliselt võrdsed ja on lihtsam raha eest WRCsse koht saada.Lärri kirjutas:Ma ei jaga seda arvamust, et Rovanperä on tingimata järgmine kõige suurem staar. Ei maksa unustada, et tegemist on ikkagi poisiga, kes on sündinud kuldlusikas suus. Tuues analoogiaid F1-st, siis tegemist on Max Verstappeniga. Titest peast on kõik võimalused olemas olnud ja pole olnud tähtsamat tegevust kui sõitmine, pärast mida tuleb sõitmine ja siis kolmandana sõitmine.CTR kirjutas:Rovanperä on tulevane maailmameister... peale seda, kui Ott pensile läheb
Öeldakse, et suure raha eest võib iga oina sõitma panna. Nimetatud kodanikud pole mõistagi oinad, kuid pole mingit põhjust ka arvata, et kusagilt ei hüpata välja mõni andekam vend. Lihtsalt hiljem alustanud ja ei torka seetõttu kohe silma, et pole enam päris mähkmetes. Aga omandab sama kiiruse kordades lühema ajaga.
Loeb minu teada hakkas üsna hilja karjutusi rooliga sooritama, enne olid rööbaspuud ja rõngad. Aga jah, eelise annab varane alustamine ja jõhker kilometraaž kindlasti.
Sellega olen muidugi nõus, et Kalle võiks ühe hooaja veel R5ga sõita(paar etappi WRCga) ja siis 2021 minna suurde mängu.. Ei ole veel WRC2s nii suurt ülekaalu, aga küll tuleb
-
- Moderaator
- Reactions: 14
- Postitusi: 19363
- Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
- Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
- Kontakt:
Re: Ott Tänaku diskussioon
Just just. Kohe kohe on Kallele kandadele astumas Oliver Solberg kes siiamaani teinud Baltikumis puhta töö. Väga tahaks neid mehi koos ühel rallil stardis näha.Lärri kirjutas:kuid pole mingit põhjust ka arvata, et kusagilt ei hüpata välja mõni andekam vend. Lihtsalt hiljem alustanud ja ei torka seetõttu kohe silma, et pole enam päris mähkmetes. Aga omandab sama kiiruse kordades lühema ajaga.
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
Re: Ott Tänaku diskussioon
Loeb oli 16 kui esimest korda rallikasse istus. Enne seda tegeles sportvõimlemisega.Lärri kirjutas: Loeb minu teada hakkas üsna hilja karjutusi rooliga sooritama, enne olid rööbaspuud ja rõngad. Aga jah, eelise annab varane alustamine ja jõhker kilometraaž kindlasti.
Re: Ott Tänaku diskussioon
A seda ma ju kirjutasingi, et noorelt võimles ja vanast peast hakkas barankat kruttimaMati kirjutas:Loeb oli 16 kui esimest korda rallikasse istus. Enne seda tegeles sportvõimlemisega.Lärri kirjutas: Loeb minu teada hakkas üsna hilja karjutusi rooliga sooritama, enne olid rööbaspuud ja rõngad. Aga jah, eelise annab varane alustamine ja jõhker kilometraaž kindlasti.

-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1342
- Liitunud: 30 Jaan 2009, 11:07
- Asukoht: Pärnu
Re: Ott Tänaku diskussioon
Eks huvitatud ole Tänakust muidugi kõik. Isegi Citroen. Reaalne on siiski ainult Toyotas jätkamine. See Evansi jutt jahenenud suhetest Toyotaga seoses Itaalia ralli auto jamadega on muidugi tase omaette. Nagu need asjad oleks põhjus mujale tiimi minemiseks. Kergem on teha kiire masin vastupidavaks, kui teha aeglane vastupidav auto kiireks. Enne leiab Toyota oma probleemidele lahenduse, kui Citroen ja Hyundai selle kiiruse leiavad mis Yarisel kurvides on. Aga muidugi hea, et sellist promo juttu Tänaku kohta räägitakse, sellega tõuseb ka pakkumiste hind.
Re: Ott Tänaku diskussioon
Pealkiri on klickbait võrreldes sisuga, ma sealt küll välja ei loe et Tänaku allkirja jahitakse
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1902
- Liitunud: 02 Okt 2005, 08:26
- Asukoht: Good Morning
- Kontakt:
Re: Ott Tänaku diskussioon
Latvala ja Meeke Toyotad on siis kurvides aeglasemad kui Tänaku Toyota? Pigem on Ott kurvides kiirem kui teised, mitte ei ole Toyota kurvides kiirem.
KidrA kirjutas:Eks huvitatud ole Tänakust muidugi kõik. Isegi Citroen. Reaalne on siiski ainult Toyotas jätkamine. See Evansi jutt jahenenud suhetest Toyotaga seoses Itaalia ralli auto jamadega on muidugi tase omaette. Nagu need asjad oleks põhjus mujale tiimi minemiseks. Kergem on teha kiire masin vastupidavaks, kui teha aeglane vastupidav auto kiireks. Enne leiab Toyota oma probleemidele lahenduse, kui Citroen ja Hyundai selle kiiruse leiavad mis Yarisel kurvides on. Aga muidugi hea, et sellist promo juttu Tänaku kohta räägitakse, sellega tõuseb ka pakkumiste hind.
Loeb is God, Ogier His Right Hand but Tänak is His Right Foot.
Re: Ott Tänaku diskussioon
Ma võrdlesin masinaid, sa võrdled sõitjaid. Üks räägib aiast, teine aia august. Toyota massiivse tagatiiva eelisest ja paremast kurvikiirusest teavad nii mõnedki, see pole minu väljamõeldis. See pidamise puudumine, mida teiste tiimide sõitjad pidevalt kurdavad, seda Toyota mehed ei maini.kiilakass kirjutas:Latvala ja Meeke Toyotad on siis kurvides aeglasemad kui Tänaku Toyota? Pigem on Ott kurvides kiirem kui teised, mitte ei ole Toyota kurvides kiirem.
Re: Ott Tänaku diskussioon
ei lähe ta Toyotast kuskile, mitte kuskile.. mõningate juttude järgi olevat palganumber juba Ogieriga võrreldav + yoyota sisuliselt põhjatu rahakott, et võita MM tiitel/tiitleid..
Wilson võib palgaraha kokku saada, aga edasine auto areng + uue auto ehitus ei ole Toyotaga kuidagi võrreldav, sest Toyota teab nii üht kui teist hübriid tehnoloogiast..
Wilson võib palgaraha kokku saada, aga edasine auto areng + uue auto ehitus ei ole Toyotaga kuidagi võrreldav, sest Toyota teab nii üht kui teist hübriid tehnoloogiast..
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 3574
- Liitunud: 13 Veebr 2006, 17:08
Re: Ott Tänaku diskussioon
Ma pakuks ikka, et prioriteet nr. 1 on esimesel võimalusel see tiitel võtta, hübriidideni on aega ja palk on ka ilmselt muljetavaldav nii või naa. Ilmselt ei ole ka peamine, eriti kui see on õnnestunud kasvama panna. Aga jah, Toyotal võiks eelised olemas olla küll, raha palgaks, arendusteks, hr. Toyoda ilmselt telefonikõne kaugusel, kui midagi ei meeldi/vaja on ning kui (küll) lõpuks see auto vastupidavaks saadakse, siis miks mitte tuttavat asja edasi ajada. Kuigi M-Sport võitleb "2. liiga" meestega samuti poodiumikohtade ja isegi võitude nimel, seega pole see auto peale 2,5 hooaega ning kolme tiitlit veel maha jäänud arengus...ja kestab.
Hyundaid ei usu peamiselt ühe belglase tõttu, Citroeni ühe prantslase ja puuduliku eelarve tõttu...autod ei ole ka kõige universaalsemad (veel).
Hyundaid ei usu peamiselt ühe belglase tõttu, Citroeni ühe prantslase ja puuduliku eelarve tõttu...autod ei ole ka kõige universaalsemad (veel).
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1007
- Liitunud: 18 Okt 2012, 18:29
Re: Ott Tänaku diskussioon
Toyota 75%
Hyundai 20%
M-sport 4%
sidrun 1%
Hyundaisse minek on vähetõenoline, kuna seal villeneuve juba ees ootamas ja auto on suuremalt jaolt tema järgi ehitatud. M-sport arvatavasti ei saa seda megapappi kokku, mis Tänaku ära meelitaks, kuigi seal oleks ta 101% esinumber ja praegune auto on ka Oti järgi ehitatud ilmselt. Aga sidrun üritab lihtsalt vana rasva peal liugu lastes kuidagi hooaja lõpuni veeretada ja loota õnnele, et äkki Ogi ikkagi tuleb maailmameistriks veel korra, tulgu peale seda või veeuputus.
Ainus variant ongi Toyota, kus on kindel esinumbri staatus, auto on talle meelepärane ja kuna praegune tiim on WRC-s suhteliselt roheline, võrreldes Hyundai ja Citroeniga, siis sellest tulenevalt ongi sellised lastehaigused kallal kogu aeg. Aga tundub, et direktor Toyoda-san on selline kamikaze tüüpi vend, kes on täielik võidusõiduhull ja kellel on täiesti pohh, palju üks või teine asi maksab, peaasi, et see individuaalne meistritiitel ka lõpuks tuleks.
Hyundai 20%
M-sport 4%
sidrun 1%
Hyundaisse minek on vähetõenoline, kuna seal villeneuve juba ees ootamas ja auto on suuremalt jaolt tema järgi ehitatud. M-sport arvatavasti ei saa seda megapappi kokku, mis Tänaku ära meelitaks, kuigi seal oleks ta 101% esinumber ja praegune auto on ka Oti järgi ehitatud ilmselt. Aga sidrun üritab lihtsalt vana rasva peal liugu lastes kuidagi hooaja lõpuni veeretada ja loota õnnele, et äkki Ogi ikkagi tuleb maailmameistriks veel korra, tulgu peale seda või veeuputus.
Ainus variant ongi Toyota, kus on kindel esinumbri staatus, auto on talle meelepärane ja kuna praegune tiim on WRC-s suhteliselt roheline, võrreldes Hyundai ja Citroeniga, siis sellest tulenevalt ongi sellised lastehaigused kallal kogu aeg. Aga tundub, et direktor Toyoda-san on selline kamikaze tüüpi vend, kes on täielik võidusõiduhull ja kellel on täiesti pohh, palju üks või teine asi maksab, peaasi, et see individuaalne meistritiitel ka lõpuks tuleks.
Re: Ott Tänaku diskussioon
M-sport on kindlasti tõenäolisem kui hyundai. Minu meelest adamo jutt oli rohkem suu-soojaks öeldud ja ajakirjanikud kujutavad midagi ette. Ennemgi ette tulnud, et tiimid "peavad läbirääkimisi" konkurent-tiimi sõitjatega, et nende hinda üles kruttida, mis jätaks auto arenduse jm jaoks vähem raha. Paljud ei uskunud Tänaku Toyotasse liikumist ning ei usu ka nüüd M-sporti naasmisse. M-spordi plussideks on vähem promoüritusi, vb veidi kodusem tunne, kindlam auto, tulevikuplaanid (vihje Märtin) ja auto arendus/koostöö mehhaanikutega on midagi millest me ei tea. Kas mingit juttu ei olnud stiilis "kui tulen Toyotaga MM-iks siis..."