MadMax kirjutas:Minu jaoks oli filmi kõige naljakam osa üldse Latvala Selle venna iseloom oli nii hästi kokku võetud ehk kui hull ülemõtleja ta ikkagi on. See amordi teema, siis küsimus, kas sinu (Ott) arust lähevad ka teed katse lõpus laiemaks
Teed lähevad laiemaks, sest kiirus läheb väiksemaks
Väga äge film! Tore oli näha, et kinos oli nii palju naisi ja tundus, et ka neile meeldis. (eks filmitegijad olid natukene ju ka naiste peale mõelnud. Paar hetke tõmbas endalgi väikse klombi kurku:) Äge oli jälle uuesti neid sündmusi vaadata, mis endal rallifännina kõik aastate jooksul läbi elatud. Väga palju muidugi andis filmile kaasa see, et nö utustajaks oli Markko ja et Malcolm oli nõus nii palju rääkima... Kirss tordil oli muidugi Kuldar Siku otsekohene jutt ja loomulikult Oti vanaema:) Usun, et selle filmiga on spordiloos kõva märk maha pandud ja tegelikult oleks midagi sellist äge näha ka näiteks Ogieri kohta, Latvala kohta jne. Räägitagu mida tahes, aga tegelikult on Latvalal hetkel WRC-s väga oluline roll täita. Ta on selline kunstnikuhing matšode hulgas. Mõnus tasakaalustaja:) Loodan, et tal leiab oma moti ja kiiruse jälle üles.
Ega ta õige on, et A kategooria rallifännina erilist suurüllatust ei pakkunud, kuna oled asjadega kursis niikuinii. Kuid ega sellepärast film kehv olnud. Inimesed kes saalis vaatamas käisid ja rallist päris niipalju ei tea, olid ikka väga tuhinat täis, et kui emotsionaalne võib kogu see üritus olla ja milliseid ohverdusi inimesed toovad, et kõik saaks olla nii nagu peab. Vanaema ja Türgi ralli stseen oli küll kihvt. Kui natukene sügavamale vaadata, siis kellele ei läheks korda, et nii hingestatult sinu tegemistele kaasa elatakse? Seda ütles ka Ott, et kuigi ta välja ei näita, siis Eesti lippudest tehtud koridor annab ikka kõva emotsiooni juurde.
Jari-Matti jäi samamoodi silma oma üliaktiivsusega. Amort, Esapekka auto, teed laiad või kitsad. Tänak see-eest tundub olevat ülikeskendunud terve aja.
Ei saagi aru mis ropendamisest Õhtulehe artikkel rääkis, puhtalt konkreetne ja õige jutt. Kui asi on ****** siis on asi ******, pole midagi teha. See ei ole mingi külaralli kus võisteldakse kuuspaki peale, see on maailmatase! Nutt, naer, viha ning pisarad kaasnevad üleüldiselt igasuguse tippspordiga. Kes arvab, et peab suutma end talitseda koguaeg, ei ole vist asjadega üldse kursis. Olin ise 2016 koos paljude eestlastega Poola ralli finishis ja olgem ausad, see mälestus tuli seal kinosaalis uuesti meelde.
Martin sõlmis uue, pikaajalise lepingu! Tähendab abiellus täna
Probleem selle lepinguga (võrreldes teiste lepingutega) on see, et sittagi raha sisse ei too ja halvemal juhul võib roppu moodi hoopis raha välja viia.
Päris huvitav lause tõesti.. Ise oleks arvanud, et uus korraliku numbriga leping juba taskus Toyotaga, aga vist ei ole.. Samas kaua Hyundai Neuvillei ka hoiab, kui aastaid midagi ei tule + palga osas on Hyundai ainuke, kes suudab Toyotaga võistelda..
See aast Toyotaga MM tiitel ja siis Hyundaisse uue generatsooni WRCd arendama
Niikaua kuni Neuville on Hyundais ei lähe Ott sinna kindlasti. M-Sport hetkel ei ole võimeline Otti palkama. Citroenis on juba Ogier ees. Seega jääb Ott paigale. Küsimus on lihtsalt lepingu pikkuses.
Siin ei tundu erilist küsimust olevat jah, kiire auto, suurima eelarvega tiim ja pool tiimist asub elukohast lühikese autosõidu kaugusel, teine kiire kopterisõidu.
Täitsa huvitav, uudis on juba 50 minutit üleval olnud. Tavaliselt on selle aja peale juba vähemalt 3 meest kes "teavad, aga ei tohi rääkida".
Huvitav uudis, et kui Tänak vöidab tiitli, siis liigub edasi, kas ma saan aru, et ta siis see aasta veel ei vöida ja arendab Toyotat edasi? Mitte, et Tommy Tänaku pärast oma keskuse Peetrisse ehitas, aga kindlasti kahtlustaks, et Tänak lahkuks Toyotast ka teatud osa tiimiga....
kas teil on juba üks uudis meelest ära läinud? Tänak ostis ju osa MM-Motospordist ja kui tuleb tiitel, siis liigub edasi oma meeskonda. Kõik pusle tükid hakkavad vaikselt paika saama.