SS5-lt pole Maarendilt ühtki spliti ega aega, kuigi tema järel startinud juba katse lõpus.ASK kirjutas:Keegi ei ole tähelepanu pööranud sellele, et üks WRC auto on veel eestlastega mehitatud. Maarend-Kapp. Tulevad lähemale Otile järjest:)
Rally Italia Sardegna 2016 Day1
Moderaatorid: KAIKUL, Jaanus, Strike, jagr, Erki
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 1
- Postitusi: 11801
- Liitunud: 10 Dets 2011, 18:38
- Asukoht: Haabneeme
Re: Rally Italia Sardegna 2016 Day1
Re: Rally Italia Sardegna 2016 Day1
Pigem annab "eestlase kadedus" tiivadviplala kirjutas:Jaaa... fantaasia annab tiivad!Karl kirjutas:Mitteaktiivse foorumi külastaja-lugejana võin küll öelda, et selline Östbergi ja Camille halvustamine on liiast (stiilis, küll on mõttetu sõitja kuid lugejana jääb mulje, et nemad on süüdi Tänaku M-Spordist väljajäämisel). Ja seda on nii palju palju, et hakkab silma.

Champions aren't made in the gyms. Champions are made from something they have deep inside them -a desire, a dream, a vision.
Re: Rally Italia Sardegna 2016 Day1
Otile ei või liiga teha, aga Madsi ja Thierryt võib tampida nii kuidas süda lustib? Ja kui Ogier peaks mainima, et teed puhastades on olukord ****, siis soovitate tal suu kinni hoidaMKD kirjutas:Minu meelest teed sa, johunn, Otile liiga praegu.

Jah mina ei tea nendest rehvidest midagi ja ei tea ka konkreetsetest eesmärkidest. Võib arvata, et mees andis endast parima ning sama tegi ka Mads. Nii kaua kui mõlemad pingutavad nii nagu oskavad, siis on ainukene mõõdupuu ikkagi lõpptulemus. Täna on Mads Otist parem, see on fakt, sest sellel spordialal ei loeta katsevõite vaid hooja lõpus punkte.
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 1
- Postitusi: 1282
- Liitunud: 03 Apr 2009, 16:21
- Asukoht: Raasiku
Re: Rally Italia Sardegna 2016 Day1
No ei saa ju nii võrrelda, Otil pole ju rehve millega sõita. Öelda, et täna on Mads parem, no ma ei tea.johunn kirjutas:Otile ei või liiga teha, aga Madsi ja Thierryt võib tampida nii kuidas süda lustib? Ja kui Ogier peaks mainima, et teed puhastades on olukord ****, siis soovitate tal suu kinni hoidaMKD kirjutas:Minu meelest teed sa, johunn, Otile liiga praegu.
Jah mina ei tea nendest rehvidest midagi ja ei tea ka konkreetsetest eesmärkidest. Võib arvata, et mees andis endast parima ning sama tegi ka Mads. Nii kaua kui mõlemad pingutavad nii nagu oskavad, siis on ainukene mõõdupuu ikkagi lõpptulemus. Täna on Mads Otist parem, see on fakt, sest sellel spordialal ei loeta katsevõite vaid hooja lõpus punkte.
"If you're in a hurry there's no time to lift." Ott Tänak, Rally Poland 2016
Re: Rally Italia Sardegna 2016 Day1
Maarend kuulub vist nende sõitjate hulka, kes järgmisel aastal enam FIA-lt n-ö WRC superlitsentsi ei saaks? Kuigi alamklasside autodega võib vast ikka sõita...ASK kirjutas:Keegi ei ole tähelepanu pööranud sellele, et üks WRC auto on veel eestlastega mehitatud. Maarend-Kapp. Tulevad lähemale Otile järjest:)
Re: Rally Italia Sardegna 2016 Day1
Tõepoolest. Üks näitaja on lõpptulemus, aga võrdlemiseks peavad olema võrdsed alused. Hetkel on ainuke võrdne osa sõiduk. Erinevus tuleb sisse nii rehvide kui ka teeolude pealt. Seega EI SAA sina siin tegelikult midagi võrrelda. Või noh saab, aga võrdluse tulem ei ole adekvaatne. Fänn või mitte, Ogier või Tänak - siin on aga siililegi selge, et rehvi pealt antakse hetkel kõvasti tagasi.johunn kirjutas: Otile ei või liiga teha, aga Madsi ja Thierryt võib tampida nii kuidas süda lustib? Ja kui Ogier peaks mainima, et teed puhastades on olukord ****, siis soovitate tal suu kinni hoida
Jah mina ei tea nendest rehvidest midagi ja ei tea ka konkreetsetest eesmärkidest. Võib arvata, et mees andis endast parima ning sama tegi ka Mads. Nii kaua kui mõlemad pingutavad nii nagu oskavad, siis on ainukene mõõdupuu ikkagi lõpptulemus. Täna on Mads Otist parem, see on fakt, sest sellel spordialal ei loeta katsevõite vaid hooja lõpus punkte.
Champions aren't made in the gyms. Champions are made from something they have deep inside them -a desire, a dream, a vision.
Re: Rally Italia Sardegna 2016 Day1
Mis puudutab Tänakut, siis on mul ääretult kahju, et pole ühtegi teist (tugevat) sõitjat, kes sõidaks ka DMacki rehvidega. Saaks mingigi võrdluspildi. Hetkel on ainult oletused, kui hästi Ott isiklikult sõidab, kuigi ühtegi vettpidavat kinnitust me sellele ei saa.
Re: Rally Italia Sardegna 2016 Day1
Huvitav mis taktikaga Tänak järgmisele ringile läheb? Kas võtab kaks varurehvi ja siis vahetab. Kas püüab kohe teise ringi alguses sellel kiirel katsel kõik välja panna või hoopis proovitakse teha säästusõitu, et rehv kestaks. Ilmselt on ilm ka tunduvalt kuumem õhtul kui oli hommikul, mis on rehvile veel raskem.
-
- Reactions: 0
Re: Rally Italia Sardegna 2016 Day1
Millegi pärast arvan, et nüüd on DMacki meestel pilt selge, mis rehv nendes oludes teeb, ja samasugust kaotust teisel läbimisel pole mõtet võtta viimasel katsel. Ilmselt näeme väikest kiiruse kadu ja hakkab rehvide "manageerimine" esimesest kilomeetrist.
Rehve on vist mõlemat segu 20 tk. ralli jaoks, ehk 5 jooksu (üks neist nüüd laboris juba uuringul)? Ehk 4 jooksu veel alles ja homsete pikkade katsete ajaks võiks varurehvid ka hardid olla. Praegu tundub küll, et Ott peaks hakkama kaasa vedama vähemalt 2 soft rehvi, et lühema(te)l katse(te)l oleks paarile hardile võimalik puhkust anda. Oleks ringi lõpus midagigi autol all.
Rehve on vist mõlemat segu 20 tk. ralli jaoks, ehk 5 jooksu (üks neist nüüd laboris juba uuringul)? Ehk 4 jooksu veel alles ja homsete pikkade katsete ajaks võiks varurehvid ka hardid olla. Praegu tundub küll, et Ott peaks hakkama kaasa vedama vähemalt 2 soft rehvi, et lühema(te)l katse(te)l oleks paarile hardile võimalik puhkust anda. Oleks ringi lõpus midagigi autol all.
Re: Rally Italia Sardegna 2016 Day1
Ei vaidle vastu, et rehvis on vajakajäämisi, aga miks võrrelda ainult praegust hooaga? Otil on ju kolmas hooaeg WRC-s. Mads on alati eespool lõpetanud.
Mulle tundub, et foorumi mentaliteet on täna midagi sellist:
Ogieril parem tulemus kui Otil - "Teepuhastajana ongi parem sõita, kive pole keegi teele toonud"
Mikkelsenil parem tulemus kui Otil - "Ta sõidab ju parema autoga"
Latvalal parem tulemus kui Otil - "Ta sõidab ju parema autoga"
Paddonil parem tulemus kui Otil - "Hyundai on Fordist mööda arenenud"
Neuvillel parem tulemus kui Otil - "Mõttetu mees, mida see Wilson küll temas näeb. Hyundai on parem kui Ford"
Sordol parem tulemus kui Otil - "Hyundai on suurem tiim"
Meekel parem tulemus kui Otil - "Ah ta niikuinii kräshib järgmisel võistlusel ära. Citroen kiirem kui Ford"
Ostbergil parem tulemus kui Otil - "Tal on ju Michelinid. Ta on nii aeglane, et sellise hoo pealt ei saagi välja sõita"
Oti autol tehniline tõrge - "Krdi Wilson ja Fordipann"
Otil rehvid kulunud - "Krdi Dmack on täielik saast"
Ott leiab kivi - "Ogier tassis meelega rajale, Ford ei pea vastu, Wilson ikka ülikehva auto ehitanud"
Ott võidab katse - "Kõige kehvema autoga, kõige kehvemate rehvidega, kõige kehvema rajapositsiooniga, kõige kõvem mees võitis. Punktid on nõrkadele... katseid tuleb võita!"
Otile hoian pöialt ja olen ka selle hooaja esitustega rahul. Rahul ei ole siinse foorumi ühekülgse kõikide süüdistamisega (Ford, Wilson, Dmack, rallide korraldajad jne.) ja konkurentide asjata tampimisega. Selles spordis ei ole kunagi kõigil võrdsed võimalused. Las iga mees teeb nii nagu jõuab ja võiks ju vahelduseks nautida mängu ilu. Juba neljandat rallit järjest on lootust, et poodiumi kõrgeimale astmele astub erinev seltsimees.
Mulle tundub, et foorumi mentaliteet on täna midagi sellist:
Ogieril parem tulemus kui Otil - "Teepuhastajana ongi parem sõita, kive pole keegi teele toonud"
Mikkelsenil parem tulemus kui Otil - "Ta sõidab ju parema autoga"
Latvalal parem tulemus kui Otil - "Ta sõidab ju parema autoga"
Paddonil parem tulemus kui Otil - "Hyundai on Fordist mööda arenenud"
Neuvillel parem tulemus kui Otil - "Mõttetu mees, mida see Wilson küll temas näeb. Hyundai on parem kui Ford"
Sordol parem tulemus kui Otil - "Hyundai on suurem tiim"
Meekel parem tulemus kui Otil - "Ah ta niikuinii kräshib järgmisel võistlusel ära. Citroen kiirem kui Ford"
Ostbergil parem tulemus kui Otil - "Tal on ju Michelinid. Ta on nii aeglane, et sellise hoo pealt ei saagi välja sõita"
Oti autol tehniline tõrge - "Krdi Wilson ja Fordipann"
Otil rehvid kulunud - "Krdi Dmack on täielik saast"
Ott leiab kivi - "Ogier tassis meelega rajale, Ford ei pea vastu, Wilson ikka ülikehva auto ehitanud"
Ott võidab katse - "Kõige kehvema autoga, kõige kehvemate rehvidega, kõige kehvema rajapositsiooniga, kõige kõvem mees võitis. Punktid on nõrkadele... katseid tuleb võita!"
Otile hoian pöialt ja olen ka selle hooaja esitustega rahul. Rahul ei ole siinse foorumi ühekülgse kõikide süüdistamisega (Ford, Wilson, Dmack, rallide korraldajad jne.) ja konkurentide asjata tampimisega. Selles spordis ei ole kunagi kõigil võrdsed võimalused. Las iga mees teeb nii nagu jõuab ja võiks ju vahelduseks nautida mängu ilu. Juba neljandat rallit järjest on lootust, et poodiumi kõrgeimale astmele astub erinev seltsimees.
Re: Rally Italia Sardegna 2016 Day1
Kas reeglites on rehvi max mustri sügavus ka kindlaks määratud? Mõtlen, et kui mõni mm rohkem mustrit oleks, kestaks paar km kauem 

-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 11133
- Liitunud: 13 Jaan 2012, 15:22
- Asukoht: Lõuna-Eesti ralliteed
Re: Rally Italia Sardegna 2016 Day1
oi hell kus siin on vaidluseks vahepeal läinud, pange ainult juurde
Tiimi eesmärgiks oligi see mida Tänak hetkel tegi. Nüüd tehakse järeldused ja minnakse teisele läbimisele teise taktikaga.

Tiimi eesmärgiks oligi see mida Tänak hetkel tegi. Nüüd tehakse järeldused ja minnakse teisele läbimisele teise taktikaga.
Minu postitusi täie tõsidusega mitte võtta.
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 1
- Postitusi: 11801
- Liitunud: 10 Dets 2011, 18:38
- Asukoht: Haabneeme
Re: Rally Italia Sardegna 2016 Day1
No on sul ikka tunded, arusaamised ja järeldused. Keep going!johunn kirjutas:Ei vaidle vastu, et rehvis on vajakajäämisi, aga miks võrrelda ainult praegust hooaga? Otil on ju kolmas hooaeg WRC-s. Mads on alati eespool lõpetanud.
Mulle tundub, et foorumi mentaliteet on täna midagi sellist:
Ogieril parem tulemus kui Otil - "Teepuhastajana ongi parem sõita, kive pole keegi teele toonud"
Mikkelsenil parem tulemus kui Otil - "Ta sõidab ju parema autoga"
Latvalal parem tulemus kui Otil - "Ta sõidab ju parema autoga"
Paddonil parem tulemus kui Otil - "Hyundai on Fordist mööda arenenud"
Neuvillel parem tulemus kui Otil - "Mõttetu mees, mida see Wilson küll temas näeb. Hyundai on parem kui Ford"
Sordol parem tulemus kui Otil - "Hyundai on suurem tiim"
Meekel parem tulemus kui Otil - "Ah ta niikuinii kräshib järgmisel võistlusel ära. Citroen kiirem kui Ford"
Ostbergil parem tulemus kui Otil - "Tal on ju Michelinid. Ta on nii aeglane, et sellise hoo pealt ei saagi välja sõita"
Oti autol tehniline tõrge - "Krdi Wilson ja Fordipann"
Otil rehvid kulunud - "Krdi Dmack on täielik saast"
Ott leiab kivi - "Ogier tassis meelega rajale, Ford ei pea vastu, Wilson ikka ülikehva auto ehitanud"
Ott võidab katse - "Kõige kehvema autoga, kõige kehvemate rehvidega, kõige kehvema rajapositsiooniga, kõige kõvem mees võitis. Punktid on nõrkadele... katseid tuleb võita!"
Otile hoian pöialt ja olen ka selle hooaja esitustega rahul. Rahul ei ole siinse foorumi ühekülgse kõikide süüdistamisega (Ford, Wilson, Dmack, rallide korraldajad jne.) ja konkurentide asjata tampimisega. Selles spordis ei ole kunagi kõigil võrdsed võimalused. Las iga mees teeb nii nagu jõuab ja võiks ju vahelduseks nautida mängu ilu. Juba neljandat rallit järjest on lootust, et poodiumi kõrgeimale astmele astub erinev seltsimees.
Re: Rally Italia Sardegna 2016 Day1
Pikalt vait olnud ja lugedes siinsete "tiimipealike" siseringi infot eesmärkidest ja jõuvahekordadest lihtsalt kees üle.
Re: Rally Italia Sardegna 2016 Day1
Soovitan ühe supluse meres teha.Vist hakkab juba südamele varsti.johunn kirjutas:Pikalt vait olnud ja lugedes siinsete "tiimipealike" siseringi infot eesmärkidest ja jõuvahekordadest lihtsalt kees üle.
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 11133
- Liitunud: 13 Jaan 2012, 15:22
- Asukoht: Lõuna-Eesti ralliteed
Re: Rally Italia Sardegna 2016 Day1
no aga lao ette oma teadmised siis dmacki tiimi eesmärkidest kui nii teadja oled?johunn kirjutas:Pikalt vait olnud ja lugedes siinsete "tiimipealike" siseringi infot eesmärkidest ja jõuvahekordadest lihtsalt kees üle.
Minu postitusi täie tõsidusega mitte võtta.
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 1
- Postitusi: 1883
- Liitunud: 30 Okt 2008, 18:09
- Asukoht: Tallinn
Re: Rally Italia Sardegna 2016 Day1

Võtame natuke tuure maha ja püsime ikka Sardiinia 1. päeva teemas.
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 3574
- Liitunud: 13 Veebr 2006, 17:08
Re: Rally Italia Sardegna 2016 Day1
Kindlasti pole selleks eesmärgiks see, mida kõik hea meelega näha tahaks e. esikolmikus võitlemine, vaid võistlustingimustes testimine- erinevalt Michelinist, kellel on informatsiooni võimalik koguda väga erinevatelt sõitjatelt, peab DMackil selle suure töö tegema ära üks mees, olgu selleks siis ühel katsel võit ja järgmisel hävimine. See öeldi ju aasta alguses välja.
Olgem kõik sõbralikud edasi ning küll mõnel kruusarallil fännidele ja endale see kingitus tehakse.
Olgem kõik sõbralikud edasi ning küll mõnel kruusarallil fännidele ja endale see kingitus tehakse.
Re: Rally Italia Sardegna 2016 Day1
Ahh...lõpetage ära juba. Tõenäoliselt on kõik täiskasvanud inimesed. Mida te ilgute üksteise kallal pidevalt!!??? Paljud kasutajad ei taha/julge siia enam midagi postitada, sest oht isehakanud ekspertide käest sisse saada on enam kui tõenäoline. Kui lahmida tahate, siis kolige delfi.ee keskkonda. Kui kellegil on s'tt päev või tahab tatti pritsida (johunn see ei ole sina hetkel vaid üldiselt), siis on lihtsam sellest mööda vaadata ja käed taskus hoida kui lumepalli veeretada.
Champions aren't made in the gyms. Champions are made from something they have deep inside them -a desire, a dream, a vision.