Hooaeg 2009
Moderaatorid: Jaanus, Erki, RudiTurbo, mrali, nimh, Frank
Renaultile 2 aastane tingimisi võistluskeeld. Briatorele eluaegne keeld, Symondsile 5-aastane.
http://thef1geek.com/
http://thef1geek.com/
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
-
- Moderaator
- Reactions: 14
- Postitusi: 19363
- Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
- Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
- Kontakt:
See siis tähendab seda, et BMW osaleb ka järgmine hooaeg sarjas. Kuna nad olid ootelehel, et kui keegi ära langeb siis BMW pääseb kohe sarja. Nüüd kui Renault peab võistlusi pealt vaatama siis on üks koht vaba.
Aga rvan, et Renault ei tule enam kunagi F1-te tagasi.
Aga rvan, et Renault ei tule enam kunagi F1-te tagasi.
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
Ei, jätkavad sarjas, sain aru et tingimisi võisltuskeeld, sama mis Mäkudele anti, et kui nüüd kahe aasta jooksul saavad uue jamaga hakkama siis bye-bye
http://www.autosport.com/news/report.php/id/78770
“The World Motor Sport Council will only activate this disqualification if Renault F1 is found guilty of a comparable breach during that time.”

“The World Motor Sport Council will only activate this disqualification if Renault F1 is found guilty of a comparable breach during that time.”
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
Rahvusvaheline Autoliit FIA teatas, et lubab meeskondadel asuda võrdsustama erinevate tehaste mootorite töövõimsust.
Nimelt kehtib vormel-1 sarjas mootorite arendamise keeld, kuid viimase aja võistlused näitavad selgelt, et eelis on Mercedese mootoreid kasutavatel tiimidel, vahendab formula1.com.
Seetõttu on meeskonnad jõudnud kokkuleppele, et mootorid ei tohi määrata võistluste tulemusi ning nii taotletakse töövõimsuse võrdsustamist.
FIA on meeskondade palvega nõus, kuid vaid sel tingimusel, et võrdsustamiseks tuleb laskuda nõrgemale tasemele ning Mercedese vormel-1 mootorite võimsust vähendatakse.
Nimelt kehtib vormel-1 sarjas mootorite arendamise keeld, kuid viimase aja võistlused näitavad selgelt, et eelis on Mercedese mootoreid kasutavatel tiimidel, vahendab formula1.com.
Seetõttu on meeskonnad jõudnud kokkuleppele, et mootorid ei tohi määrata võistluste tulemusi ning nii taotletakse töövõimsuse võrdsustamist.
FIA on meeskondade palvega nõus, kuid vaid sel tingimusel, et võrdsustamiseks tuleb laskuda nõrgemale tasemele ning Mercedese vormel-1 mootorite võimsust vähendatakse.
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
Singapuri vormel-1 etapil näevad Renault' meeskonna autod välja „paljamad“ kui seni, sest kõik sponsorlogod on masinatelt maha võetud.
Mutua Madrilena ja ING kompaniid teatasid neljapäeval, et ei soovi meeskonna rahalist toetamist enam jätkata kuna pole rahul Renault' ümber tekkinud negatiivse meediakäraga.
Hooaja viimastel etappidel kaunistavad meeskonna autosid vaid Renault' omad reklaamid.
Mutua Madrilena ja ING kompaniid teatasid neljapäeval, et ei soovi meeskonna rahalist toetamist enam jätkata kuna pole rahul Renault' ümber tekkinud negatiivse meediakäraga.
Hooaja viimastel etappidel kaunistavad meeskonna autosid vaid Renault' omad reklaamid.
Rallime Mönuga !
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 3574
- Liitunud: 13 Veebr 2006, 17:08
Renault F1 meeskonna endise tehnikaülema Pat Symondsi sõnul oli 2008. aasta Singapuri GP Nelson Piquet juuniori enda poolt kavandatud.
Eelmisel nädalal lahkusid Symonds ja Flavio Briatore Renault' meeskonnast, et karistust tiimile vähendada. Ühtlasi said mõlemad mehed FIA poolt range karistuse ning ei tohi lähiajal ühelgi FIA poolt korraldataval sündmusel osaleda.
Juhtunust hoolimata väljendas Symonds kirjalikult kahetsust FIA ees, millest seni on Briatore täielikult keeldunud. Ka kommentaare juhtunust on vaid Symonds avalikult jaganud.
„Selle intsidendi mõte kavandati täielikult Nelson Piquet juuniori poolt,” lausus Symonds. „Tema oli samuti esimene, kes mulle seda mõtet esitles. Tol hetkel uskusin naiivselt, et ta tahtis meeskonnale midagi head teha.”
„Ma ei olnud teadlik tema lepingu läbirääkimistest, kuid nüüd mõistan, et see oli talle kindlasti kasulik ning läbi selle teo sai ta paremad vaated uue lepingu jaoks.”
Piquet vallandati selle hooaja keskel Renault meeskonnast, kuna lepingu kohaselt pidi ta koguma pooled Fernando Alonso punktidest, kuid brasiillane ei suutnud seda. Seejärel pöördus Piquet juunior FIA poole avaldusega, et tiim käskis tal avarii teha, ja nõudis endale immuunsust.
sponest.ee
Eelmisel nädalal lahkusid Symonds ja Flavio Briatore Renault' meeskonnast, et karistust tiimile vähendada. Ühtlasi said mõlemad mehed FIA poolt range karistuse ning ei tohi lähiajal ühelgi FIA poolt korraldataval sündmusel osaleda.
Juhtunust hoolimata väljendas Symonds kirjalikult kahetsust FIA ees, millest seni on Briatore täielikult keeldunud. Ka kommentaare juhtunust on vaid Symonds avalikult jaganud.
„Selle intsidendi mõte kavandati täielikult Nelson Piquet juuniori poolt,” lausus Symonds. „Tema oli samuti esimene, kes mulle seda mõtet esitles. Tol hetkel uskusin naiivselt, et ta tahtis meeskonnale midagi head teha.”
„Ma ei olnud teadlik tema lepingu läbirääkimistest, kuid nüüd mõistan, et see oli talle kindlasti kasulik ning läbi selle teo sai ta paremad vaated uue lepingu jaoks.”
Piquet vallandati selle hooaja keskel Renault meeskonnast, kuna lepingu kohaselt pidi ta koguma pooled Fernando Alonso punktidest, kuid brasiillane ei suutnud seda. Seejärel pöördus Piquet juunior FIA poole avaldusega, et tiim käskis tal avarii teha, ja nõudis endale immuunsust.
sponest.ee
Rallime Mönuga !
Timo Glocki asendab Brasiilias Kamui Kobayashi.
http://www.motorsport.com/news/article.asp?ID=348839
http://www.motorsport.com/news/article.asp?ID=348839
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
Abu Dhabi Yas Marina ringraja videolõik
http://www.youtube.com/watch?v=lmfNcdAo8eU
http://www.youtube.com/watch?v=lmfNcdAo8eU
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
Brasiilias ja Abu Dhabis võib värvilahendus olla järgmine: "tagasi juurte juurde"rally kirjutas:Singapuri vormel-1 etapil näevad Renault' meeskonna autod välja „paljamad“ kui seni, sest kõik sponsorlogod on masinatelt maha võetud.
Mutua Madrilena ja ING kompaniid teatasid neljapäeval, et ei soovi meeskonna rahalist toetamist enam jätkata kuna pole rahul Renault' ümber tekkinud negatiivse meediakäraga.
Hooaja viimastel etappidel kaunistavad meeskonna autosid vaid Renault' omad reklaamid.

"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
Esimesed ringid Yas Marina ringrajal
http://www.youtube.com/watch?v=ikvjwBEYk50
Ehk ootused ja lootused olid suuremad, hetkel tundub küll olevat üks järjekordne igav "Lasnamäe majade" vahel paarutamine. Kuid siiski ootan põnevusega live.
http://www.youtube.com/watch?v=ikvjwBEYk50
Ehk ootused ja lootused olid suuremad, hetkel tundub küll olevat üks järjekordne igav "Lasnamäe majade" vahel paarutamine. Kuid siiski ootan põnevusega live.
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
Viiekordne autoralli maailmameister Sebastien Loeb hooaja viimasel vormel-1 etapil Abu Dhabis vormelirooli istuda ei saa, kuna Rahvusvaheline Autoliit (FIA) ei andnud talle superlitsentsi.
Loeb soovis Toro Rosso ridades vormel-1 MM-sarjas debüüti teha, ent Citroëni rallimeeskonna esindaja Marie-Pierre Rossi teatas, et 35-aastane Loeb ei saanud vajaminevat superlitsentsi, vahendab motorsport.com
Prantsusmaa meedia teatel otsustas Loeb seetõttu vormelirooli istumise plaanid maha matta. Kuigi Loeb on viimastel nädalatel korduvalt rääkinud, et tahaks Abu Dhabis võistelda, mõtles ta Europe 1 andmetel nüüd ringi, kuna peab seda liiga ohtlikuks, sest pole kunagi vormelit juhtinud.
Sel nädalavahetusel võistleb Loeb autoralli MM-sarja viimasel etapil Inglismaal, kus püüab oma kuuendat maailmameistritiitlit. Praegu on MM-sarjas liidrikohal Mikko Hirvonen (Ford), edestades Loebi punktiga.
PM
Loeb soovis Toro Rosso ridades vormel-1 MM-sarjas debüüti teha, ent Citroëni rallimeeskonna esindaja Marie-Pierre Rossi teatas, et 35-aastane Loeb ei saanud vajaminevat superlitsentsi, vahendab motorsport.com
Prantsusmaa meedia teatel otsustas Loeb seetõttu vormelirooli istumise plaanid maha matta. Kuigi Loeb on viimastel nädalatel korduvalt rääkinud, et tahaks Abu Dhabis võistelda, mõtles ta Europe 1 andmetel nüüd ringi, kuna peab seda liiga ohtlikuks, sest pole kunagi vormelit juhtinud.
Sel nädalavahetusel võistleb Loeb autoralli MM-sarja viimasel etapil Inglismaal, kus püüab oma kuuendat maailmameistritiitlit. Praegu on MM-sarjas liidrikohal Mikko Hirvonen (Ford), edestades Loebi punktiga.
PM
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]