Rally Italia Sardegna 2016 Day1
Moderaatorid: KAIKUL, Jaanus, Strike, jagr, Erki
Re: Rally Italia Sardegna 2016 Day1
Vaidleks vastu. Eelmise katse lõpus olid rehvid täiesti ok. Vb vahepealne pikk ylesõit asfaldil andis lõpliku hoobi.. Dmack testinud aunult kruusal, vahepeal peaks ülesõidud ka tegema:)johunn kirjutas:Üks mees küpsetas oma rehvid nii läbi, et sai järgmisel katsel 40 sekki tuppa. Tähtis on koht üldarvestuses, mitte iga katse positsioon. Taaskord on Ostberg poodiumit nõudlemas, aga kõik ülejäänud kiired Fordi mehed statistikat tegemas.viplala kirjutas:No 5 katsest on suutnud Östberg olla vaid ühel kiireim Ford. Selelt mehel ootaks natuke rohkem ikka. Kus juures teistel Fordidel on probleeme olnud.jens kirjutas:Ja vahelduseks ka üks ralli, kus Östberg tundub konkurentsivõimeline.
Viimati muutis nool, 10 Juun 2016, 13:07, muudetud 1 kord kokku.
-
- Reactions: 0
Re: Rally Italia Sardegna 2016 Day1
Karl peaks ühe koha veel tõusma, ehk 5. peaks olema peale seda katset. Ja see vist ka maksimum, mis puhta sõiduga tulla võiks. Ees pool olijad on pigem kiiremad.
EDIT: siiski Maurin jäi sekundiga ette. Eks peab siis veel ühe katse ootama selle 5. kohaga.
EDIT: siiski Maurin jäi sekundiga ette. Eks peab siis veel ühe katse ootama selle 5. kohaga.
Viimati muutis mcwax, 10 Juun 2016, 13:03, muudetud 1 kord kokku.
Re: Rally Italia Sardegna 2016 Day1
Olen ka härra jutuga päri. Mõni peab tõenäoliselt siiani Madsi süüdlaseks selles, et Ott põhitiimis ei ole. Tõepoolest ei ole tegu võibolla kõige atraktiivsema sõitjaga ja suhtumine jätab soovida, aga need ei ole parameetrid, mille põhjal tibusid loetakse ja präänikut jagatakse. Hooaja lõpus võetakse punktitabel ette ja siis ei mäleta keegi, milline oli katse lõpus kommentaar või millise taktikaga punktid koju toodi.johunn kirjutas:Hetkel on Ostberg sõitnud samas tempos kui kolmekordne maailmameister? Väidetakse ju, et Ogier teepuhastamisega aega ei kaota ja Ostberg on aeglane. Kuidas see loogiliselt nüüd konteksti peaks mahtuma?
Kõigepealt võiks Ott Ostbergil konstantselt selja prügiseks teha ja siis võib tuututada, aga pidev pilkamine on natukene naljakas, kui Ostberg iga aasta karikad koju viib ja meie siin iga aasta lõpus küüsi närime, et kas Otile antakse auto ja rehvid või mitte
Ps. Mina ei ole Madsi fänn.
Champions aren't made in the gyms. Champions are made from something they have deep inside them -a desire, a dream, a vision.
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1659
- Liitunud: 08 Veebr 2008, 19:28
- Asukoht: Tallinn
Re: Rally Italia Sardegna 2016 Day1
Loen foorumit ja imestan, kuidas mõni mees tõsimeeli arvab, et Oti sõidustiil ja "maximum attack" andis sellise tulemuse, et rehvid nii ära kulusid.. Ilmselgelt on asi Dmacki rehvides ja omadustes, Otil on siin raske midagi teisiti teha.
Ma ei tea, kuidas teistega on aga minul pole Östbergi vastu mitte midagi ning see on tore, et ta lõpuks tempo üles on saanud. Ma olen enda blogis varem Östbergi üsna palju kritiseerinud, kuid seda enam on mul hea meel, kui ta nüüd kiire on.
Aga muidugi tore on see, et nüüd kui Östberg tempot näitamas on, tulevad kivide alt välja mehed, kes hakkavad teisi parastama "noh, nägite nüüd. Saite nüüd".
Ma ei tea, kuidas teistega on aga minul pole Östbergi vastu mitte midagi ning see on tore, et ta lõpuks tempo üles on saanud. Ma olen enda blogis varem Östbergi üsna palju kritiseerinud, kuid seda enam on mul hea meel, kui ta nüüd kiire on.
Aga muidugi tore on see, et nüüd kui Östberg tempot näitamas on, tulevad kivide alt välja mehed, kes hakkavad teisi parastama "noh, nägite nüüd. Saite nüüd".
Rallijutud ralliblogis.. http://www.rallinaut.ee/ |
Re: Rally Italia Sardegna 2016 Day1
Kui on teada, et rehvid ära väsivad, siis ei minda ühel katsel paari sekundit püüdma, et järgmisel terve minut kaotada. Ja sellisel tasemel sõites võiks selline info juba teada olla. Samas võib-olla oligi eesmärk ühel katsel ennast näitamas käia ja üldtulemus ei huvita kedagi.
-
- Moderaator
- Reactions: 14
- Postitusi: 19363
- Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
- Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
- Kontakt:
Re: Rally Italia Sardegna 2016 Day1
Maurin jäi Kruuda ette veel 1 sekkiga. Karl siis oma klassi kuues.
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
Re: Rally Italia Sardegna 2016 Day1
Mina nii pessimistlik ei oleks. Üksjagu on minna veel ja homme on üsna tõsised katsed. Nagu näha, siis siin rallil ikka juhtub.mcwax kirjutas:Karl peaks ühe koha veel tõusma, ehk 5. peaks olema peale seda katset. Ja see vist ka maksimum, mis puhta sõiduga tulla võiks. Ees pool olijad on pigem kiiremad.
EDIT: siiski Maurin jäi sekundiga ette. Eks peab siis veel ühe katse ootama selle 5. kohaga.
Champions aren't made in the gyms. Champions are made from something they have deep inside them -a desire, a dream, a vision.
Re: Rally Italia Sardegna 2016 Day1
pigem näidata oma kiirust ning saada mõni katsevõit, kui et stabiilselt +20 saada..johunn kirjutas:Kui on teada, et rehvid ära väsivad, siis ei minda ühel katsel paari sekundit püüdma, et järgmisel terve minut kaotada. Ja sellisel tasemel sõites võiks selline info juba teada olla. Samas võib-olla oligi eesmärk ühel katsel ennast näitamas käia ja üldtulemus ei huvita kedagi.
Re: Rally Italia Sardegna 2016 Day1
Minumeelest juba see hea et Kruuda Aasenist ees. Ehk siis vangerdus oli siinkohal õige.
Re: Rally Italia Sardegna 2016 Day1
Ja ärme unusta ära, et Tänaku eesmärk ei ole võimalik kiire koht sõita vaid Dmackile rehvide osas infot koguda ja rehvi arendada
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 1
- Postitusi: 1282
- Liitunud: 03 Apr 2009, 16:21
- Asukoht: Raasiku
Re: Rally Italia Sardegna 2016 Day1
Küll me oleme kõik targadjohunn kirjutas:Kui on teada, et rehvid ära väsivad, siis ei minda ühel katsel paari sekundit püüdma, et järgmisel terve minut kaotada. Ja sellisel tasemel sõites võiks selline info juba teada olla. Samas võib-olla oligi eesmärk ühel katsel ennast näitamas käia ja üldtulemus ei huvita kedagi.

"If you're in a hurry there's no time to lift." Ott Tänak, Rally Poland 2016
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1659
- Liitunud: 08 Veebr 2008, 19:28
- Asukoht: Tallinn
Re: Rally Italia Sardegna 2016 Day1
Nende rehvidega sellistes oludes peaaegu sõidetud polegi, Portugalis jäi see üritus üpris lühikeseks. Minu meelest teed sa, johunn, Otile liiga praegu. Ma usun, et tal polnud väga palju variante ning kui palju ta oleks sinu meelest pidanud siis eelmisel katsel tagasi hoidma, et järgmisel katsel vähem kaotada?CTR kirjutas:pigem näidata oma kiirust ning saada mõni katsevõit, kui et stabiilselt +20 saada..johunn kirjutas:Kui on teada, et rehvid ära väsivad, siis ei minda ühel katsel paari sekundit püüdma, et järgmisel terve minut kaotada. Ja sellisel tasemel sõites võiks selline info juba teada olla. Samas võib-olla oligi eesmärk ühel katsel ennast näitamas käia ja üldtulemus ei huvita kedagi.
Rallijutud ralliblogis.. http://www.rallinaut.ee/ |
Re: Rally Italia Sardegna 2016 Day1
Otti ja Dmacki kohapealt me ei tea keegi mis meeskonna korraldus ja soov on. Äkki oligi plaan et vaata mis rehvid teevad kui korralikult neid karistada. Tegemist siiski uue rehviga mille käitumist võistlusoludes ei tea keegi veel.
-
- Reactions: 0
Re: Rally Italia Sardegna 2016 Day1
Ei usu, et D-Mackil just sellistes oludes (pinnas + temperatuur) ja sellises kilometraažis rehvi vastupidavustesti tehtud on. Üks asi on erinevaid segusid 5-10 km lõigul testida. Teine asi on panna rehv alla 50 kilomeetriks võistluskiirusel. Usun, et neil oli aimu, et rehviga võib tulla muresid - ei usu, et täpselt teati mis juhtuma hakkab.johunn kirjutas:Kui on teada, et rehvid ära väsivad, siis ei minda ühel katsel paari sekundit püüdma, et järgmisel terve minut kaotada. Ja sellisel tasemel sõites võiks selline info juba teada olla. Samas võib-olla oligi eesmärk ühel katsel ennast näitamas käia ja üldtulemus ei huvita kedagi.
-
- II järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 348
- Liitunud: 05 Veebr 2003, 11:47
- Asukoht: Tallinn
Re: Rally Italia Sardegna 2016 Day1
Mitteaktiivse foorumi külastaja-lugejana võin küll öelda, et selline Östbergi ja Camille halvustamine on liiast (stiilis, küll on mõttetu sõitja kuid lugejana jääb mulje, et nemad on süüdi Tänaku M-Spordist väljajäämisel). Ja seda on nii palju palju, et hakkab silma.
Karl
Re: Rally Italia Sardegna 2016 Day1
Keegi ei ole tähelepanu pööranud sellele, et üks WRC auto on veel eestlastega mehitatud. Maarend-Kapp. Tulevad lähemale Otile järjest:)
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 1
- Postitusi: 11801
- Liitunud: 10 Dets 2011, 18:38
- Asukoht: Haabneeme
Re: Rally Italia Sardegna 2016 Day1
Jaaa... fantaasia annab tiivad!Karl kirjutas:Mitteaktiivse foorumi külastaja-lugejana võin küll öelda, et selline Östbergi ja Camille halvustamine on liiast (stiilis, küll on mõttetu sõitja kuid lugejana jääb mulje, et nemad on süüdi Tänaku M-Spordist väljajäämisel). Ja seda on nii palju palju, et hakkab silma.