Väga oodatud ralliME-3 kirjutas:Poola ralli võiks tagasi tulla!
WRC hooaeg 2020
Moderaatorid: KAIKUL, Jaanus, Strike, jagr, Erki
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1081
- Liitunud: 22 Jaan 2006, 10:42
- Asukoht: Tallinn
Re: WRC hooaeg 2020
Rallimehed sünnivad ja surevad katkise kummi pärast
Re: WRC hooaeg 2020
Need teed, mis seal valmis pidid saama, on RE jaoks ning nendest nagunii suurt kasu ei oleks. WRC jaoks peavad nad kolima lisaks veel Haanja ja Valga teede peale. Ja kui tuleb võimalus, siis küll nad kasutavad teid, mida juba varem kohalikel rallidel on varem "testitud".Ruutu kirjutas:Aava ja Co on ju öelnud, et tahavad etappi 2021 või 2022, sest siis ollakse valmis. 2020 pidi suur teeehitus uute katsete näol käima minema, uusi pelatavatamisalasid juurde tehtama jne. Seega peaks ilmselt päris palju asju muutma või plaane ära jätma.MadMax kirjutas:Mis te reaalselt arvate, et Aava ja Co ei ürita midagi? Loomulikult minnakse ennast pakkuma aga siis juba nö uue kohana kalendris. See on lihtsalt elu võimalus, millest ei saa mööda minna.
Re: WRC hooaeg 2020
Kui nüüd sinimustvalged prillid eest ära võtta, siis isiklikult sooviks mõnda asfaldirallit lisaks. Korsika ja Kataloonia kalendrist lahkumisega jääb juba väga nigelaks see kõva katte osakaal: Monte Carlo (mixed), Saksamaa (viimast aastat) ja Jaapan.
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1342
- Liitunud: 30 Jaan 2009, 11:07
- Asukoht: Pärnu
Re: WRC hooaeg 2020
Mul oli ka selline mõte, aga kui juba Kataloonia (olekski olnud asfalt) ei suutnud/tahtnud 5 kuuga asja ette võtta, siis tegelikult nagu ei näegi kedagi, kes seda siis suudaks/tahaks.peetern kirjutas:Kui nüüd sinimustvalged prillid eest ära võtta, siis isiklikult sooviks mõnda asfaldirallit lisaks. Korsika ja Kataloonia kalendrist lahkumisega jääb juba väga nigelaks see kõva katte osakaal: Monte Carlo (mixed), Saksamaa (viimast aastat) ja Jaapan.
Horvaatia, mis mõni aeg tagasi oli isegi jutuks liitumisel WRC karusselliga.
Poola, kus on kevadel täiesti asfaldi rallid toimumas.
Belgias samuti, mitu rallit (Ypres, kus Neu alati koha,l küll juunis)
Iirimaa, samuti kevadel asfaldi ralli.
Prantsusmaal - võiks ju õrritada citroeni ...
Korra käis mõte ka USA (neil pappi sitaks) - saaks USA staaridega rinda pista

Aga ega sealgi kalendrid paigas.
Tehtud! Ott ja Martin on WRC meistrid!
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 3574
- Liitunud: 13 Veebr 2006, 17:08
Re: WRC hooaeg 2020
Ja nii jõuamegi sinnani, et viie kuuga ei korralda WRC etappi ka parima tahtmise juures. Kust need sponsorid võtta, kõik muu...no ei mängi välja ajaliselt. Soome 2020 on näiteks juba praegu paigas...MadMax kirjutas:Need teed, mis seal valmis pidid saama, on RE jaoks ning nendest nagunii suurt kasu ei oleks. WRC jaoks peavad nad kolima lisaks veel Haanja ja Valga teede peale. Ja kui tuleb võimalus, siis küll nad kasutavad teid, mida juba varem kohalikel rallidel on varem "testitud".Ruutu kirjutas:Aava ja Co on ju öelnud, et tahavad etappi 2021 või 2022, sest siis ollakse valmis. 2020 pidi suur teeehitus uute katsete näol käima minema, uusi pelatavatamisalasid juurde tehtama jne. Seega peaks ilmselt päris palju asju muutma või plaane ära jätma.MadMax kirjutas:Mis te reaalselt arvate, et Aava ja Co ei ürita midagi? Loomulikult minnakse ennast pakkuma aga siis juba nö uue kohana kalendris. See on lihtsalt elu võimalus, millest ei saa mööda minna.
-
- II järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 456
- Liitunud: 02 Okt 2009, 08:07
- Asukoht: Aruküla
- Kontakt:
Re: WRC hooaeg 2020
Nagu Urmo Aavagi rääkinud, et lõpetad ühe RE tegemise, loed tulud/kulud kokku, tömbad korra hinge ja läheb juba uue kokkupanemiseks lahti. See näitab seda, et tipptasemel asja tegemine tahab aega saada, mitte tehakse ära.
Kui huumorit teha, siis Rapla ralli on maikuus
Kui huumorit teha, siis Rapla ralli on maikuus

Re: WRC hooaeg 2020
No kui arvestada, et lõuna eestit aina asfaldeeritakse (moodsalt öeldes muudetakse tolmuvabaks) siis ilmselt tulevikus saabkki asfaldiralli olemapeetern kirjutas:Kui nüüd sinimustvalged prillid eest ära võtta, siis isiklikult sooviks mõnda asfaldirallit lisaks. Korsika ja Kataloonia kalendrist lahkumisega jääb juba väga nigelaks see kõva katte osakaal: Monte Carlo (mixed), Saksamaa (viimast aastat) ja Jaapan.

Re: WRC hooaeg 2020
Barum Rally Tšehhis. Vot see oleks väärt etapp. Väga lahedad asfaldi katsed tunduvad olevat seal!Dubber kirjutas:Mul oli ka selline mõte, aga kui juba Kataloonia (olekski olnud asfalt) ei suutnud/tahtnud 5 kuuga asja ette võtta, siis tegelikult nagu ei näegi kedagi, kes seda siis suudaks/tahaks.peetern kirjutas:Kui nüüd sinimustvalged prillid eest ära võtta, siis isiklikult sooviks mõnda asfaldirallit lisaks. Korsika ja Kataloonia kalendrist lahkumisega jääb juba väga nigelaks see kõva katte osakaal: Monte Carlo (mixed), Saksamaa (viimast aastat) ja Jaapan.
Horvaatia, mis mõni aeg tagasi oli isegi jutuks liitumisel WRC karusselliga.
Poola, kus on kevadel täiesti asfaldi rallid toimumas.
Belgias samuti, mitu rallit (Ypres, kus Neu alati koha,l küll juunis)
Iirimaa, samuti kevadel asfaldi ralli.
Prantsusmaal - võiks ju õrritada citroeni ...
Korra käis mõte ka USA (neil pappi sitaks) - saaks USA staaridega rinda pista
Aga ega sealgi kalendrid paigas.
-
- Moderaator
- Reactions: 14
- Postitusi: 19363
- Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
- Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
- Kontakt:
Re: WRC hooaeg 2020
Selline variant oleks superME-3 kirjutas:Poola ralli võiks tagasi tulla!
Itaalia võiks tagasi kolida oma ralli San-Remosse. See oli ka omalajal suht hea asfaldi rallipeetern kirjutas:Kui nüüd sinimustvalged prillid eest ära võtta, siis isiklikult sooviks mõnda asfaldirallit lisaks. Korsika ja Kataloonia kalendrist lahkumisega jääb juba väga nigelaks see kõva katte osakaal: Monte Carlo (mixed), Saksamaa (viimast aastat) ja Jaapan.
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1082
- Liitunud: 25 Mär 2003, 13:20
- Asukoht: seal kus parimad ralliteed
Re: WRC hooaeg 2020
See oli tõesti laheME-3 kirjutas:Poola ralli võiks tagasi tulla!
rattaga on kah hea sõita
Re: WRC hooaeg 2020
Äkki Urmo meeskonnale antakse õigused et Poola MM etapp korraldada.Olts kirjutas:See oli tõesti laheME-3 kirjutas:Poola ralli võiks tagasi tulla!

-
- Moderaator
- Reactions: 14
- Postitusi: 19363
- Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
- Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
- Kontakt:
Re: WRC hooaeg 2020
Küll on ikka fantaasia lend sul Pints Äkki Urmo saab korraldada kogu MM sarja ah.
Võtaks vähe tuure maha. See tsiili koht jääb kalendris täitmata. Sõidetakse lihtsalt 13 etappi ja kogu lugu.
Võtaks vähe tuure maha. See tsiili koht jääb kalendris täitmata. Sõidetakse lihtsalt 13 etappi ja kogu lugu.
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
Re: WRC hooaeg 2020
Iga inimene kellel katus omal kohal on sai aru, et tegemist oli sarkasmiga, aga sa vist ''14 etappi'' saamata, et alati turtsuma kukud.Kolin kirjutas:Küll on ikka fantaasia lend sul Pints Äkki Urmo saab korraldada kogu MM sarja ah.
Võtaks vähe tuure maha. See tsiili koht jääb kalendris täitmata. Sõidetakse lihtsalt 13 etappi ja kogu lugu.
„See on pea, mitte jalg, mis on tööriistaks iga võidusõitja eduni. Vähesed mõistavad seda” (Peter Sauber)
Re: WRC hooaeg 2020
Tihedam foorumi külastaja juba teab, et Kolinil puudub igasugune sarkasmi- ja naljassoon 

-
- Reactions: 0
Re: WRC hooaeg 2020
Antud foorumis minu poolt esitatud faktid on olnud kõik tõesed. Sai siin foorumis juba Saksa ralli ajal vihjatud, et OT on Hyundaiga lepingu sõlmimisele lähedal. Mille peale samuti laekus erinevatelt kasutajatel, et tegu on BSga ja sõnavahuga. Ogier oli TMRga augustis kontaktis. Kes usub, kes mitte. Ei pea olema Katrin Lust, et aru saada, miks TMR viivitas lepingu sõlmimisega.ElvisP kirjutas:See, et Toyota mehkeldas Ogieriga juba enne Oti lahkumisotsust on ikka väga sügavalt pastakast välja imetud vandenõuteooria, mis ei allu mingile loogikale.GC kirjutas:Nüüd on küsimus, kas peab paika "fordimehe" versioon, et Toyota mehkeldas Ogier-ga juba varem ja see võis olla ka üks Oti lahkumise põhjuseid!?
Väga raske on uskuda, et kõik toimus pärast Oti otsust ühineda Hyundai-ga!
Iseasi on muidugi, kuidas tiimide sees see info liigub.
Igatahes tundub mulle, et Toyota/Tommi ei hävinud küll millegagi... 6x maailmameister, soomlane ja üks stabiilne "paugutaja" meekonnas, igale maitsele midagi!
Kuigi üks meeskond lahkus sarjast, tundub tulevat põnev hooaeg, tõestamist on kõigil!
-
- Moderaator
- Reactions: 14
- Postitusi: 19363
- Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
- Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
- Kontakt:
Re: WRC hooaeg 2020
Jummel tänatud keegigi sai aru.StP kirjutas:Tihedam foorumi külastaja juba teab, et Kolinil puudub igasugune sarkasmi- ja naljassoon



Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
Re: WRC hooaeg 2020
Nii kurb kui see ka ei ole, on kahe ja poole tootjaga MM-sari tegelikkuses farss. Tähtusetu ja marginaliseeruv. Mingit lahendust, julgen seda ennustada, ei too ka hübriididega mängimine.
Mida MM-sari tegelikkuses vajab, on madalam finantslävend ja seeläbi tihedam konkurents, Hübriidide asemel võiks 2021 võtta kuninglikuks klassiks R5 ja meil oleks parv kärbseid korraga tapetud: hulk tootjaid (VW, Citroen, M-Sport/Ford, Hyundai, Peugeot, Škoda), hulk tehasesõitjate kohti ja võimalus konkurentsivõimeliselt kaasa lüüa piiramatul arvul erasõitjatel. Kõik tiitlid saaks hoopis teise sisulise väärtuse. Ja ma garanteerin, et ka publikuhuvi sellest pigem kasvaks kui kahaneks - mida rohkem sõitjaid/riike esindatud, seda parem ju.
Mida MM-sari tegelikkuses vajab, on madalam finantslävend ja seeläbi tihedam konkurents, Hübriidide asemel võiks 2021 võtta kuninglikuks klassiks R5 ja meil oleks parv kärbseid korraga tapetud: hulk tootjaid (VW, Citroen, M-Sport/Ford, Hyundai, Peugeot, Škoda), hulk tehasesõitjate kohti ja võimalus konkurentsivõimeliselt kaasa lüüa piiramatul arvul erasõitjatel. Kõik tiitlid saaks hoopis teise sisulise väärtuse. Ja ma garanteerin, et ka publikuhuvi sellest pigem kasvaks kui kahaneks - mida rohkem sõitjaid/riike esindatud, seda parem ju.
Re: WRC hooaeg 2020
Ma arvan FIA punane joon on praegusest kriisi tunnetamisest veel kaugel, et R5 peale üle minna. Kunagi FIA onukesed rahumeeli vaatasid aastaid kuidas Citroen põhimõtteliselt üksi sõitis. Mina oleks juba tol ajal R5 peale üle läinud, minu punane joon oli ületatud, vaatasin ainult ralli tulemusi.
See on balanssi küsimus. Kas silmapaistvad ja põnevad masinad nagu praegu ja nõrk konkurents või igavamad masinad ja põnevamad rallid ja tugevam konkurents. Hetkel ma sooviks samuti juba seda teist varianti. Kui Tänak ei sõidaks siis pole kindel, kas sellist sarja üldse vaatakski. Kui Ogier peaks lahkuma ja jäävad Tänak ja Neuville kahekesi, hetkel vähemalt ei näe, et keegi oleks nende "klubiga" liitumas, siis läheb seis järsult kõvasti halvemaks. Enamus ralli fänne on samuti sellise 2-3 meeskonnaga ära harjutatud, et nad ei oskagi paremat tahta ja isegi ei suuda näha, et mis võiks olla. Ma arvan, et ralli kuninglik klass ei tohiks olla üksikute valitute pärusmaa. Ralli DNA peaks olema see, et kohalikud spetsialistid ja niisama kõvad vennad saaksid ennast samuti proovile panna maailma parimate vastu. Praegu on selleks R5 klass ja isegi seal oskas FIA kõik pekki keerata oma pro klassiga.
See on balanssi küsimus. Kas silmapaistvad ja põnevad masinad nagu praegu ja nõrk konkurents või igavamad masinad ja põnevamad rallid ja tugevam konkurents. Hetkel ma sooviks samuti juba seda teist varianti. Kui Tänak ei sõidaks siis pole kindel, kas sellist sarja üldse vaatakski. Kui Ogier peaks lahkuma ja jäävad Tänak ja Neuville kahekesi, hetkel vähemalt ei näe, et keegi oleks nende "klubiga" liitumas, siis läheb seis järsult kõvasti halvemaks. Enamus ralli fänne on samuti sellise 2-3 meeskonnaga ära harjutatud, et nad ei oskagi paremat tahta ja isegi ei suuda näha, et mis võiks olla. Ma arvan, et ralli kuninglik klass ei tohiks olla üksikute valitute pärusmaa. Ralli DNA peaks olema see, et kohalikud spetsialistid ja niisama kõvad vennad saaksid ennast samuti proovile panna maailma parimate vastu. Praegu on selleks R5 klass ja isegi seal oskas FIA kõik pekki keerata oma pro klassiga.
-
- Moderaator
- Reactions: 14
- Postitusi: 19363
- Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
- Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
- Kontakt:
Re: WRC hooaeg 2020
See oleks väga hea lahendus. Sari muutuks kordades odavamaks. ning kuna kiirused on maas siis ka kordades ohutumaks.Lärri kirjutas:Nii kurb kui see ka ei ole, on kahe ja poole tootjaga MM-sari tegelikkuses farss. Tähtusetu ja marginaliseeruv. Mingit lahendust, julgen seda ennustada, ei too ka hübriididega mängimine.
Mida MM-sari tegelikkuses vajab, on madalam finantslävend ja seeläbi tihedam konkurents, Hübriidide asemel võiks 2021 võtta kuninglikuks klassiks R5 ja meil oleks parv kärbseid korraga tapetud: hulk tootjaid (VW, Citroen, M-Sport/Ford, Hyundai, Peugeot, Škoda), hulk tehasesõitjate kohti ja võimalus konkurentsivõimeliselt kaasa lüüa piiramatul arvul erasõitjatel. Kõik tiitlid saaks hoopis teise sisulise väärtuse. Ja ma garanteerin, et ka publikuhuvi sellest pigem kasvaks kui kahaneks - mida rohkem sõitjaid/riike esindatud, seda parem ju.
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi