Natuke selgust ka Skoda asjus - Dider Auriol ei jätka Skodas järgmine aasta, ka meeskonna senine boss, Pavel Janeba vallandati. Skoda uueks bossiks saab Harald Ludanek ja esisõitjana jätkab Toni Gardemeister. Skoda ei osale rallidel enne Kreeka etappi.
Frank kirjutas:Hyundai Accent saab populaarseks masinaks võib olla.
Kusagilt lugesin,et MSD kavatseb hoolimata Hyundai poolsest lepingu katkestamisest,kliendiautosid edasi ehitada.Arvata võib,et tegu odavama autoga kui Pug,Ford või Subaru.
Kresta-arvan,et võtab sihikule uue FIA erasõitjate arvestuse võidu,sääl nõuti osalemist vähemalt seitsmel(või siiski kaheksal) etapil.
Lisaks lugesin Rallye-Magazinist,et FFSA Subaru piloodi kohale on järgi jäänud kolm pretendenti:Tirabassi,ka F1-s ühe etapi sõitnud ning Prosti ja Toyota testisõitja olnud Stephane Sarrazin ning endine 250 cm tsiklite maailmameister Olivier Jacque...
See asi näeb tõesti kobe välja. Sellise väljanägemiga võix Hyndai ühel heal päeval naaseda. Loodetavsti Jozef Bérese suudab oma esitusega tehase bossidele tõestada, et masin tuleb uuesti täisvarustuses rajale panna.
Enne 2006 aastat see siiski ei teostu. Pealegi erasõitjad ei saa oma masinast viimast võtta nagu tehasesõitjad.
>
0
Aastal kaks tuhat kuuskümmend
saab teoks see, millest puudust tunti,
piloodid nr. 1 ja 2 taevastel radadel
viimaks üksteiselt mõõtu võtavad,
ja käia lasevad sellisel võitlusvaimul,
mida pole aegadest saati nähtud
Sakslane Antony Warmbold osaleb 2004. aastal kõigil 16. MM-etapil Ford Focus WRC02 roolis(ma parem ei taha teada mitu miljonit sellise projekti eelarve on ). Enda sõnul üritab ta mõnel rallil juba ka tulemusi saavutada. Eks siis paistab kas tänavuse aasta kogemustest on kasu olnud ja ehk hakkab mees vähe kiiremini sõitma.
Erki kirjutas:Läheb siis erasõitjate karikat siis saama või mis?
Ei tea vist ei lähe. Nagu ma aru sain jagatakse erasõitjate karikas pilootidele, kes sõidavad WRC2 tüüpi autodega, kuid Ford ei ole sellest WRC2 klassist huvitatud ja hetkel ükski Focus selle klassi nõuetele ei vasta.
rallye1.de andmetel Warmbold stardib mõnedel etappidel kolmanda tehase-Fordiga,lisaks vastavat tema Focus "uusimale tasemele"-ei tea kas siis kohe Focus WRC03????
See Vollak on nii aeglane, et hirmus kohe... Küll sest Warmboldist kah asja saab. Sel aastal näitas, et suudab lõpuni tulla ja järgmisel aastal on lõpuni tulemisel suur tähtsus. Pealegi, ega tema süüdi pole, et tal nii noorelt kõik võimalused tipptasemel autoralliga tegelemiseks. Kindlasti suudab ta mõnel rallil ka suht normaalseid aegu näitama hakata.