M-Spordi kõik piloodid peale Ogieri kasutavad Recce jaoks volvosi mis on GB-s arvel Ogier kasutab Focus RS-i mis on arvel saksamaal. Arvan, et Ogieri sponsorid ajasid ise Reccemasina välja. Jääb küll selline mulje.
>
0
Man and machine against mother nature!!! "I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
-huviline2- kirjutas:Montes oli RSil GB number. Üldse peaks Volvod olema juba Focuste vastu vahetatud, see uudis oli juba enne Ogieri ja vist lausa Austraalia rallit
Justnimelt, see plaan oli enne Ogier'd. Pärast Ogier'd on plaan Volvod millegi odavama vastu vahetada ja kogu tiim makronidieedil
Breenile pole 2017a autot ja ju vast hoiavad kokku et 2016a autoga ei õpi seal. RV foorumis ka pikalt see arutelu olnud et meeskond kes võttis vaheaasta ei suutnud kolme autot aasta algusest rajale tuua ja nüüd hoiavad ka raha kokku.
Säästupoliitika vist jah (uskumatu otsus, meestel ju õppeaasta ja vajalikud kogemused jäävad saamata), sest reg. numbrite järgi võiks olla isegi kolmas C3 juba saadaval, DS3st rääkimata.
See on jah hästi hämmastav, et Hyundai ja M-Sport said kohe algusest peale kolm autot rajale toodud. Kuigi tegid kaasa terve eelmise hooaja. Seevastu Citroen kes võttis vahe aasta ei suuda kuidagi kolme autut rajale tuua. Sama ka Toyotal. M-Spordil juba valmis kuus uut masinat.
Toyota siis mehhikos nedne masinatega millega oldi Montes rajal
M-Sport siis mehhikos samade masinatega millega olis montes ja rootsis rajal
Hyundai samamoodi nende masinatega rajal millega oldi montes ja rootsis
Citroen kasutab siis mehhikos masinaid mis olid montes rajal.
Nii Toyotal kui ka Citroenil valmis tegelikult neli masinat
>
0
Man and machine against mother nature!!! "I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
Kusagilt siin käis millalgi läbi jutt, et Toyotal ikka rohkem neid masinaid valmis tehtud. Tulenevalt reeglitest mingi strateegiline lüke, et saaks veel juppe vajadusel vahetada. Võimalik, et Citroenil sama taktika.