Rally Argentina Day 1
Moderaatorid: KAIKUL, Jaanus, Strike, jagr, Erki
-
- Moderaator
- Reactions: 14
- Postitusi: 19363
- Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
- Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
- Kontakt:
Re: Rally Argentina Day 1
Top 5 on täiesti võimalik. Kuid pigem arva, et kui teised keegi ei katkesta siis kusagil top 6-8. Koht polegi nii oluline. Peaasi, et lõpuni tuleks.
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 1
- Postitusi: 11801
- Liitunud: 10 Dets 2011, 18:38
- Asukoht: Haabneeme
Re: Rally Argentina Day 1
+1Kolin kirjutas:Top 5 on täiesti võimalik. Kuid pigem arva, et kui teised keegi ei katkesta siis kusagil top 6-8. Koht polegi nii oluline. Peaasi, et lõpuni tuleks.
Re: Rally Argentina Day 1
ralli pole ju pm alanudki. 1,5km mikihiire põhjal järeldusi teha pole nagu mõtetstout kirjutas:Kuidagi liiga hästi liigub Tänak, see tekitab jälle suured ootused ja kukkumine on siis jälle valus, kui peale esimest täis päeva võitleb seal 8-10 koha peale. Kahju, et juba ei ole uusi rehve.
Re: Rally Argentina Day 1
nõus + see, et võiks mõnel katsel esiotsa kiusataviplala kirjutas:+1Kolin kirjutas:Top 5 on täiesti võimalik. Kuid pigem arva, et kui teised keegi ei katkesta siis kusagil top 6-8. Koht polegi nii oluline. Peaasi, et lõpuni tuleks.

Re: Rally Argentina Day 1
Ise ootusi väga kõrgeks ei ole kruvinud. Endal rahulikum jälgida. Lõpetamine on see ralli tähtsam kui koht. Peaasi, et ise lollusi ei teeks. Tark sõit tagab seal hea koha.
Champions aren't made in the gyms. Champions are made from something they have deep inside them -a desire, a dream, a vision.
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 2
- Postitusi: 5165
- Liitunud: 11 Veebr 2010, 13:05
- Asukoht: Tallinn
Re: Rally Argentina Day 1
Ootame ikka uued rehvid ära. Praegu võiks selle õnnetu Argentina punktidel ja vigadeta lõpuni saada.
Söörlöne!
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1659
- Liitunud: 08 Veebr 2008, 19:28
- Asukoht: Tallinn
Re: Rally Argentina Day 1
Mina ka ei kruviks ootusi SD ja mikihiire pealt üles, reaalsuses on Dmacki kruusarehv praegu ikkagi selgelt aeglasem, kui Michelin. Samas on Argentina ralli, kus juhtub alati ning targa sõiduga võiks head punktid koju tuua küll.
Stabiilsus on märksõna, mis võiks Oti nädalavahetust iseloomustada.
Stabiilsus on märksõna, mis võiks Oti nädalavahetust iseloomustada.
Rallijutud ralliblogis.. http://www.rallinaut.ee/ |
Re: Rally Argentina Day 1
mulle tundub, et need eelmiste rallide punktikohad on nii tänakule kui tiimile andnud mõista, et nüüd nad võivad ühe ralli pushida. testid vist ka näidanud, et pinnas argentinas küllaltki pehme ja nad loodavad, et praegused rehvid veel peavad.Kolin kirjutas:Top 5 on täiesti võimalik. Kuid pigem arva, et kui teised keegi ei katkesta siis kusagil top 6-8. Koht polegi nii oluline. Peaasi, et lõpuni tuleks.
pressikal ütles ju ka, et nad suruvad esimesel päeval gaasi põhja ja vaatavad, kuhu nad sellega välja jõuavad. "good chance to make a good result here". Eks see neil tiimiga läbi räägitud. Sesmõttes õige otsus, et ainult rahulikult ja ilma suure pingutuseta jäädki sõitma 6-8 kohtasid ja muutud Prokopiks mingismõttes.
Portugalis uus rehv ja siis kindlasti seda vaja õppida võistlusoludes, seega tõesti - argentina on praegu üks võimalusi, kus kõik endast välja pigistada ja ka autost ja rehvist. lõppegu see siis kraavis või mõne katsevõiduga või parimal juhul hea kohaga üldarvestuses.
Re: Rally Argentina Day 1
Mina pigem nõustun nendega, kes ütlevad, et tuleb kindlalt lõpuni tulla. Kui tulebki 8 koht, siis tuleb, aga järgmist aastat silmas pidades on vaja legend paika saada ja parim viis seda teha on võistluskiirusel võimalikult palju km koguda ja kõik katsed läbi sõita.
Re: Rally Argentina Day 1
Olen samuti nõus targa sõiduga. Ott on esimeste etappidega väga küpset sõitu näidanud. Sõidab peaga ning sellise kiirusega nagu hetkel seda auto võimaldab. Siiralt loodan, et sellist kainet pead jätkub hooaja lõpuni ning ka seda märgatakse.
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 2
- Postitusi: 5165
- Liitunud: 11 Veebr 2010, 13:05
- Asukoht: Tallinn
Re: Rally Argentina Day 1
Ega ma ei oleks pettunud ka kui üritatakse nendest pasteldest viimast võtta ja hullu panna. 

Söörlöne!
Re: Rally Argentina Day 1
Selle targa sõidu kohta võib ka seda öelda, et üks mees sõitis kaks aastalt targalt ning nüüd peab WRC2s ja briti meistrikatel kündma. Tark sõit ilma "särata" ei anna midagi tuleviku jaoks. Muidu oleks Prokop ammu VW palgal.
"Come on, you can see more than that"
Re: Rally Argentina Day 1
Olen päris kindel, et ebaõnne korral tuleb selline hunnik s'tta Tänaku suunas, et vähe ei ole. ...näe kraaviOtt tegutseb jälle, mees ei ole ikka midagi õppinud, mida ta punnib kui rehv ei luba jne..muhk kirjutas:... - argentina on praegu üks võimalusi, kus kõik endast välja pigistada ja ka autost ja rehvist. lõppegu see siis kraavis või mõne katsevõiduga või parimal juhul hea kohaga üldarvestuses.
Minu meelest ei ole pressimisel isegi siis alati õigustust kui tiim selleks loa annab. Wilsoni puhul on ju olnud nii, et lubas kuuma anda, aga kui võsas lõpetati, saadi kriitikat.
Dmacki tiim tõenäoliselt õnnelikum lõpetatud ralli ja kogutud infoga. Arvatavasti suudaks Ott suuremaid riske võttes näidata ka tippudele võrdväärset kiirust. Vähemalt kohati. Hetkel küll selleks põhjust ei ole.
Julgen väita, et stabiilsus on endiselt Oti kõige nõrgem külg ja selle olemasolu tuleb tõestada rohkem kui kiirust.
Champions aren't made in the gyms. Champions are made from something they have deep inside them -a desire, a dream, a vision.
Re: Rally Argentina Day 1
Hetkel on Otil tuleb pigem km koguga ja tagasisidet anda kui võidu kihutada. Muidugi on tore näha kui meie mees suudab esiotsa kuttidele adrekat tekitada ja seda ka ma loodan aga ennekõike ootan Otti targa sõiduga lõppu.
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 3574
- Liitunud: 13 Veebr 2006, 17:08
Re: Rally Argentina Day 1
Seda küll, aga antud võistlus ju on viimane vana WRC rehviga, mis erilisi andmeid siin enam koguda on, mida juba tehtud pole? Ma pole muidugi antud valdkonna insener. Kiired ajad DMack rehviga aga võiks olla heaks reklaamiks uutele klientidele. Saadud kilomeetrid ja kogemused järgmiseks aastaks on tähtsad küll, aga selleks peab järgmine aasta sõita ka saama.
Virisejaid leiab alati, kas on tagasihoidlikult kogemusi omandades liiga aeglane või ei tohi kiirelt sõita, sest siis on kohe kraavis...kui nii juhtubki, tuleb kahe(kolme)kordne kriitika.
Virisejaid leiab alati, kas on tagasihoidlikult kogemusi omandades liiga aeglane või ei tohi kiirelt sõita, sest siis on kohe kraavis...kui nii juhtubki, tuleb kahe(kolme)kordne kriitika.
Re: Rally Argentina Day 1
Kui lõpetab kraavis, siis saavad kommentaatorid kindlasti heaga kütta oma arvamust Oti suunas, kuid seljuhul tasub meeles pidada, et meie pole need, kes Otile käske/soovitusi jagavad ja otsusi langetavad.Mart_ kirjutas:Olen päris kindel, et ebaõnne korral tuleb selline hunnik s'tta Tänaku suunas, et vähe ei ole. ...näe kraaviOtt tegutseb jälle, mees ei ole ikka midagi õppinud, mida ta punnib kui rehv ei luba jne..muhk kirjutas:... - argentina on praegu üks võimalusi, kus kõik endast välja pigistada ja ka autost ja rehvist. lõppegu see siis kraavis või mõne katsevõiduga või parimal juhul hea kohaga üldarvestuses.
Minu meelest ei ole pressimisel isegi siis alati õigustust kui tiim selleks loa annab. Wilsoni puhul on ju olnud nii, et lubas kuuma anda, aga kui võsas lõpetati, saadi kriitikat.
Dmacki tiim tõenäoliselt õnnelikum lõpetatud ralli ja kogutud infoga. Arvatavasti suudaks Ott suuremaid riske võttes näidata ka tippudele võrdväärset kiirust. Vähemalt kohati. Hetkel küll selleks põhjust ei ole.
Julgen väita, et stabiilsus on endiselt Oti kõige nõrgem külg ja selle olemasolu tuleb tõestada rohkem kui kiirust.
Mina puht ratsionaalselt mõeldes arvan, et tiim on andnud Tänakule ülesandeks nende masin ja rehvid lõpuks pildile aidata. Võtta katsevõit või midagi sellist.
Wilsoni kohta: kui nüüd vaadata statistikat, siis pole Ott enne sellises olukorras olnud, kus ta oleks hooaega stabiilselt punktikohtadelt alustanud. Seega mina siin paralleeli Wilsoni ja M-Sporti ajaga ei tooks. Jah, ka Wilson andis pressiteadetes mõista, et Tänak võiks nüüd gaasi anda, aga üldiselt oli sellisel juhul meie poisil ka selline seis, et kas käsi kulas v seesamune mullas.
Praegu panustaksin, et ta saab pingevabalt paugutama minna. Mingismõttes tehakse Portugalis väikene restart, et tulevad tuttavamad ja sobivamad rallid eurooplaste jaoks. Lisaks mängib veel rolli, et Dmack saab oma uue sepciga rehvi seal kasutada. Eks ole näha.
Re: Rally Argentina Day 1
Pedal to the metal ja andku minna! Kraavis siis kraavis, Portugalis uue hooga.
„See on pea, mitte jalg, mis on tööriistaks iga võidusõitja eduni. Vähesed mõistavad seda” (Peter Sauber)
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1659
- Liitunud: 08 Veebr 2008, 19:28
- Asukoht: Tallinn
Re: Rally Argentina Day 1
Võrdled võrreldamatuid asju. Tänaku puhul seisneb "sära" selles, kui jõuab Dmackidega ilusti lõpuni ilma suuremate vigadeta. Sel aastal on Ott näidanud, et kui olud vähegi rehvidele sobivad, siis suudab väga head kiirust näidata, näiteks nagu Rootsis esimesel päeval. Samas, kui olud rehvidele ei sobi, siis hoidis end natukene tagasi ehk siis sõitis ralli lõpuni väga targalt. Kui see pole märk sellest, et mees on stabiilsust leidmas, mis siis on?Frank kirjutas:Selle targa sõidu kohta võib ka seda öelda, et üks mees sõitis kaks aastalt targalt ning nüüd peab WRC2s ja briti meistrikatel kündma. Tark sõit ilma "särata" ei anna midagi tuleviku jaoks. Muidu oleks Prokop ammu VW palgal.
Tänaste Dmacki rehvidega on raske seda sära püüda, loodetavasti Portugalist see muutub.
Rallijutud ralliblogis.. http://www.rallinaut.ee/ |
Re: Rally Argentina Day 1
Ka minu jaoks veidi arusaamatu post. Seda siis Prokopi väite puhul. Ei tõmbaks Prokopi ja targa sõitja vahele võrdusmärki. Tark sõit ei näita lõpuni kulgemist. Pigem see, mida MKD välja tõi ehk siis pingutus vastavalt võimalustele.MKD kirjutas:Võrdled võrreldamatuid asju. Tänaku puhul seisneb "sära" selles, kui jõuab Dmackidega ilusti lõpuni ilma suuremate vigadeta. Sel aastal on Ott näidanud, et kui olud vähegi rehvidele sobivad, siis suudab väga head kiirust näidata, näiteks nagu Rootsis esimesel päeval. Samas, kui olud rehvidele ei sobi, siis hoidis end natukene tagasi ehk siis sõitis ralli lõpuni väga targalt. Kui see pole märk sellest, et mees on stabiilsust leidmas, mis siis on?Frank kirjutas:Selle targa sõidu kohta võib ka seda öelda, et üks mees sõitis kaks aastalt targalt ning nüüd peab WRC2s ja briti meistrikatel kündma. Tark sõit ilma "särata" ei anna midagi tuleviku jaoks. Muidu oleks Prokop ammu VW palgal.
Tänaste Dmacki rehvidega on raske seda sära püüda, loodetavasti Portugalist see muutub.
Varsti vajuvad need vennad välja, kes ütlevad, et võtke oma sini-must-valged prillid eest ära. Kuid olgem ausad, stabiilsuse osas on ju edasiminek toimunud.
Champions aren't made in the gyms. Champions are made from something they have deep inside them -a desire, a dream, a vision.
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 11133
- Liitunud: 13 Jaan 2012, 15:22
- Asukoht: Lõuna-Eesti ralliteed
Re: Rally Argentina Day 1
Ott ütles eile ju ise et tänased katsed sobivad rehvile ja läheb paugutama. Nii et, need kes loodavad rahulikku sõitu siis teil tuleb raske ralli jälgimine
Ott Tänak @OttTanak
Quite tricky for a short stage but we are here for a big push this weekend! Stand back!
Homme ja ülehomme on raskemad teeolud mis ei sobi arvatavasti rehvile ja sis tuleb omas tempos sõita. Pmt on ju see sama taktika millega mindi rootsis peale ja tulemuseks väga hea 5-s koht ja esimesel päeval kuid olud sobisid rehvile oldi poodiumi konkurentsis.
Mina olen ka poolt, et andku täiega minna selle vana rehviga viimast korda.

Ott Tänak @OttTanak
Quite tricky for a short stage but we are here for a big push this weekend! Stand back!
Homme ja ülehomme on raskemad teeolud mis ei sobi arvatavasti rehvile ja sis tuleb omas tempos sõita. Pmt on ju see sama taktika millega mindi rootsis peale ja tulemuseks väga hea 5-s koht ja esimesel päeval kuid olud sobisid rehvile oldi poodiumi konkurentsis.
Mina olen ka poolt, et andku täiega minna selle vana rehviga viimast korda.
Minu postitusi täie tõsidusega mitte võtta.
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"