2009 aasta WRC hooeag.
Moderaatorid: Sparco, Jaanus, Strike, Erki, Sport, Heix, Krusa
irw,kas sa loodad,et need ümberkorraldused peletavad rahva nii eemale,et piisab ühest ainsast toast?Või tuleb üheaegne võistlus ja ühiste pleikarite kasutajad panevad jõu/ähvarduste/äraostmise/loosi... teel paika,et kes stardib?Heix kirjutas:Millises viimases toas?

Treik'i ettepanekus on iva sees...samas muidugi paljudele piisab ka päevasest etteütlemisest ja tulemuseks on ikkagi,et samad mehed ees,aga sellega oleks vähemalt võrdsus tagatud.
Viimati muutis alk, 17 Nov 2008, 16:22, muudetud 1 kord kokku.
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1654
- Liitunud: 20 Okt 2005, 15:37
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
-> Alk
Praeguse statistika ja olnud rallide seas on ainult üks paar kes jagab oma ps-i. Seega mõte oli teha 2 tuba ühel kellajal.
Kindlasti ei ole põhjus rahva peletamises. Kui sa teeksid ise väikse statistika kes kui palju startinud on ja kes üldse pole osalenud siis ehk saad ise ka aru,et kas on ikka mõtet meie kahel toal erineval kellaajal.
Pole ise ka vaadanud kes hääletanud on kuid kaldun arvama, et hääletajad kindlasti pole niisama lambi vennad siit foorumist. Ise olen samuti hääletanud ja pooldasin Ind. ja Varia-t.
Praeguse statistika ja olnud rallide seas on ainult üks paar kes jagab oma ps-i. Seega mõte oli teha 2 tuba ühel kellajal.
Kindlasti ei ole põhjus rahva peletamises. Kui sa teeksid ise väikse statistika kes kui palju startinud on ja kes üldse pole osalenud siis ehk saad ise ka aru,et kas on ikka mõtet meie kahel toal erineval kellaajal.
Pole ise ka vaadanud kes hääletanud on kuid kaldun arvama, et hääletajad kindlasti pole niisama lambi vennad siit foorumist. Ise olen samuti hääletanud ja pooldasin Ind. ja Varia-t.

-
- III järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 215
- Liitunud: 07 Dets 2007, 22:22
- Asukoht: Saaremaa-Tallinn
Tervist!
Lugesin siin vaikselt kaasa ja leidsin, et nüüd oleks aeg oma arvamust avaldada. Mina pooldan nii JWRC, Indep. kui ka WRC, ainuke mille vastu mina olen on see extrem. Ma pole enam ammu mängind ja kui algul proovisin sõitsin puusse... ei mäletand kuidas pidurdatakse
aga sellel ei olnud mingit seost auto võimsusega. Nats harjutamist ja sõitsin kõigiga puhtalt nii wrc kui junioriga. Põhi rõhk ikkagi on raja tundmisel. Ja lisaks, et mul oli nelikveolist kergem rajal hoida kui esisilla omasid.
Muidugi see varia ralli oleks huvitav, aga see, et päev ennem teada antakse on samas ka juba igav. Sest see tähendab, et kaks järjestikust päeva on reserveeritud ralli jaoks ja kui midagi "tähtsamat" peaks satuma treening päevale oled kohe konkurentsist väljas. Arvan, et nõustute, kui ütlen, et punktide peale ei sõida ilma treeninguta... kui just pole üks nendest kes üldse ilma treeninguta sõidavad.
Ja võiks ju teha ühe väikse uuringu praegu sõitvate välisjuhtide käest, mida nad eelistaks. Annaks varjandid, mis meil siin päeva korras on ja kuulame, mis nad arvavad. Mine tea äkki annavad veel omalt poolt mingi huvitava varjandi välja.
Lugesin siin vaikselt kaasa ja leidsin, et nüüd oleks aeg oma arvamust avaldada. Mina pooldan nii JWRC, Indep. kui ka WRC, ainuke mille vastu mina olen on see extrem. Ma pole enam ammu mängind ja kui algul proovisin sõitsin puusse... ei mäletand kuidas pidurdatakse

Muidugi see varia ralli oleks huvitav, aga see, et päev ennem teada antakse on samas ka juba igav. Sest see tähendab, et kaks järjestikust päeva on reserveeritud ralli jaoks ja kui midagi "tähtsamat" peaks satuma treening päevale oled kohe konkurentsist väljas. Arvan, et nõustute, kui ütlen, et punktide peale ei sõida ilma treeninguta... kui just pole üks nendest kes üldse ilma treeninguta sõidavad.
Ja võiks ju teha ühe väikse uuringu praegu sõitvate välisjuhtide käest, mida nad eelistaks. Annaks varjandid, mis meil siin päeva korras on ja kuulame, mis nad arvavad. Mine tea äkki annavad veel omalt poolt mingi huvitava varjandi välja.
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1685
- Liitunud: 18 Juul 2004, 16:55
- Asukoht: Roobuka
Ka mina pole sellest veel aru saanud.annu333 kirjutas: Arvan, et nõustute, kui ütlen, et punktide peale ei sõida ilma treeninguta... kui just pole üks nendest kes üldse ilma treeninguta sõidavad.
Sisuliselt tähendab see seda, et kes on tugev see ka jääb tugevaks, kuid uutel sisuliselt takistatakse tugevaks saada. Tagala kindlustamine.

Loodan, et mõistate. Ennast pean ma piisavalt tugevaks, et varia süsteemis kaasa lüüa. Lihtsalt mõtlen tagajärgede peale.
Nüüd Te võite väita, et keegi ei keela treeninguid teha, ,kuid ... terveks hooajaks valmistuda on 16x raskem kui üheks ralliks.
Nagu ma juba ütlesin, siis hakkab olema massiline nähe, kus mehed ei jõuagi finišisse või tuleb neid väga pikalt oodata. Ok. proovid korra ja teise, kuid lõpuks loobud, sest mööda puid ja põõsaid pole just lõbus võistelda. Kindlasti on väga muljetavaldav näha kui kiired need esimesed ikka on, kuid nähes kui nõrk ise ja tippudele lähemale ei pääse, siis see paneb neid loobuma.
Minu jaoks ongi RFCO sarja võlu terves nädalas. Teed ise trenni ja vaatad kuidas teised teevad. Sõidetakse koos ja jälgitakse teine-teist. See, et saame kokku ja sõidame ära ning nädalapärast jälle ... rikub selle melu ära.
Lisaks olen aru saanud ja ka praegune hooaeg näitab, et paljud ei teegi enam trenni. Tunnikesest-paarist enne starti on piisav, et jõuda poodiumile või esikaheksasse.
Seega jätaksin aeglasematele võimaluse kiireteks saada ja kui kiire leiab, et ta on niigi piisavalt kiire, siis ta ei pea ju trenni tegema. See, et ise ei viitsi trenni teha ja samas kardab, et keegi saab temast kiiremaks on VÄÄR.
Ott Tänak on rallisõitja - mitte meelelahutaja.
Minu kui algaja jaoks tegelikult on nii üks kui teine varjant hea.
Tavahooajaga saa nnädal laega harjutada ja lihvida oma oskusi ja raja tundmist. Puuduseks võib osutuda samas oma vaba aeg mida saan kautada treeninguteks jooksval nädalal.
Varia hooaeg 1 päevase etteteatamise ajaga. Plussiks on et saan rajad meelde tuletada ja seadistuse enamvähem paika panna vajadusel. Miiunseks oleks samas kiiremate sõitjate arvatav kiirem kohanemine uute oludega ja ma ei suuda samas tempos püsida, ehk siis võin kaodata veel rohkem kui muidu.
Varia 5 minutilise etteteatamise ajaga. Plusiks on, et kui suudan etttevaatlikult ja pauguvabalt sõita, on võimalus tõusta teiste ebaõnne najal tabelis ülespoole. (Sai eelmine teisipäeval pärast RF2 sõite varia sõitudes proovitud kätt paljukiidetud Ford masinal. Oma suureks üllatuseks püsisin päris pikalt ilusti konkurentsis, kuni ise enese lolluseni, ehk siis lihtsas kohas vastu seina paiskumiseni,mis viis auto ilusti katusele.) Vari 5 minutilise etteteatamise minupoolseks miinuseks leian ainult, et mul ei ole veel kõik rajad täitsa peas, veelvähem tean kuidas nüüd kangemate masinatega üht või teist kurvi kannatab läbida.
Ehk siis varia 5 minutilise etteteatamisega võib olla täis üllatusi.
Kuna pole veel kordagi proovinud indep. masinaid ei oska komenteerida kummaga oleks parem sõita. Kuigi jah WRC masin oleks minu arvates parem, kuna räägitavalt ei pidavat neil turbot olema (või vähemalt kiirendavad aeglasemalt) Minu enda arvamus on et hea kiirendus aitab mul vähe rohkem korvata oma eksimusi.
Igastahes vahet pole mis otsustate. Üritan osa võtta ikkagi.
Tavahooajaga saa nnädal laega harjutada ja lihvida oma oskusi ja raja tundmist. Puuduseks võib osutuda samas oma vaba aeg mida saan kautada treeninguteks jooksval nädalal.
Varia hooaeg 1 päevase etteteatamise ajaga. Plussiks on et saan rajad meelde tuletada ja seadistuse enamvähem paika panna vajadusel. Miiunseks oleks samas kiiremate sõitjate arvatav kiirem kohanemine uute oludega ja ma ei suuda samas tempos püsida, ehk siis võin kaodata veel rohkem kui muidu.
Varia 5 minutilise etteteatamise ajaga. Plusiks on, et kui suudan etttevaatlikult ja pauguvabalt sõita, on võimalus tõusta teiste ebaõnne najal tabelis ülespoole. (Sai eelmine teisipäeval pärast RF2 sõite varia sõitudes proovitud kätt paljukiidetud Ford masinal. Oma suureks üllatuseks püsisin päris pikalt ilusti konkurentsis, kuni ise enese lolluseni, ehk siis lihtsas kohas vastu seina paiskumiseni,mis viis auto ilusti katusele.) Vari 5 minutilise etteteatamise minupoolseks miinuseks leian ainult, et mul ei ole veel kõik rajad täitsa peas, veelvähem tean kuidas nüüd kangemate masinatega üht või teist kurvi kannatab läbida.
Ehk siis varia 5 minutilise etteteatamisega võib olla täis üllatusi.
Kuna pole veel kordagi proovinud indep. masinaid ei oska komenteerida kummaga oleks parem sõita. Kuigi jah WRC masin oleks minu arvates parem, kuna räägitavalt ei pidavat neil turbot olema (või vähemalt kiirendavad aeglasemalt) Minu enda arvamus on et hea kiirendus aitab mul vähe rohkem korvata oma eksimusi.
Igastahes vahet pole mis otsustate. Üritan osa võtta ikkagi.
Loen siin teie mõtteid ja otsustasin ise ka natukene sõna võtta.
Mina isiklikult pooldan varia varianti.MIX?Sellepärast,et varia variant on rohkem täis üllatusi.Seda on näha olnud pärast põhivõistlust sõidetud varia,kus me kõik korraga oleme startinud.Enne starti ei tea vanajumal ise ka kes eesotsas on
Kui on ralli ette teada ja piloodil on piisavalt aega,siis on ju võimalik nädal aega kolme katset lihvida nii,et rosin ajab tagant vahtu välja.Kui aga aega vähe,siis on minu saksamaa sõit ere näide.Samas pärisrallis on katsetega võimalik tutvuda ainult kax korda.Kui sõidaxime variat, siis liiguxime pärisrallile natukene lihtsalt lähemale
Kokkuvõttex olen mina varia poolt,vahet pole mis autodega.
Tänan tähelepanu eest

Mina isiklikult pooldan varia varianti.MIX?Sellepärast,et varia variant on rohkem täis üllatusi.Seda on näha olnud pärast põhivõistlust sõidetud varia,kus me kõik korraga oleme startinud.Enne starti ei tea vanajumal ise ka kes eesotsas on


Kui on ralli ette teada ja piloodil on piisavalt aega,siis on ju võimalik nädal aega kolme katset lihvida nii,et rosin ajab tagant vahtu välja.Kui aga aega vähe,siis on minu saksamaa sõit ere näide.Samas pärisrallis on katsetega võimalik tutvuda ainult kax korda.Kui sõidaxime variat, siis liiguxime pärisrallile natukene lihtsalt lähemale
Kokkuvõttex olen mina varia poolt,vahet pole mis autodega.
Tänan tähelepanu eest



-
- II järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 344
- Liitunud: 25 Okt 2006, 22:18
- Asukoht: Vanalinn
Nii, eile siis prooviti Varias indep. masinaid. Ei tea kuidas teistel, kuid minul oli esialgul selle rajal hoidmisega raskusi, pidamine kadus mingil hetkel väga ootamatult ja spinn oli kohene tagajärg. Eks siin annab tunda ka kogenematus. Ei osanud masinale kuidagi driver aids seadistust leida. SS1 seadistus 3/0/0 - oli tõsiseid raskusi teel püsimisega
SS2 seadistus 4/4/0 nii ja naa, kuid pidamine kadus endiselt küllaltki ootamatult. SS3 panin vihaga 10/10/0 - masinal oli hing täitsa kinni, ja pärast puudega suurelt kiiruselt lähemalt tutvumist mootor nii tuksis et lõpu otsas oli tegemist et 2. käiguga mäest üles saada. Kuna tundub et järgmine hooaeg kipub indep. masinatel tulema, siis pean vist vaikselt neid õppima hakkama 


-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 3057
- Liitunud: 19 Juul 2005, 21:29
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Hei kõigile FIA peakontorist!
Palun järgnevat võtta mõttena mitte faktina, et nüüd on nii vmt.
Enne kui EU jutule lähme oma ideedega madistame omavahel ära.
Uue hooaja vaated on järgmised.
Independent Cars ja Varia hooaeg.
Meeskonnad loosime välja nii nagu ikka, saame Sikupillis kokku peksame Riho P. parklas läbi ja siis vaatame kes kus tiimi saab
Nüüd tõsisemaks
Maa selgitatakse välja webimootori põhjal 5min enne ralli algust. Mootor annab automaatselt 5min enne starti sõidetava maa. Heix valgustab seda asja lähemalt lähiajal. FIA arust on see kõige kindlam moodus maa selgitamiseks.
RF1 tuba stardib kell 22.00 ja RF2 tuba 22.30 kuid mitte varem kui esimene tuba on lõppenud.
RF1 tuba saab olema väga kiiretele sõtjatele, RF2 uutele ja kiiretele. Tubadesse jagamine toimub vastavalt JWRC hooaja tulemustele ja reaalsele pildile.
Palun järgnevat võtta mõttena mitte faktina, et nüüd on nii vmt.
Enne kui EU jutule lähme oma ideedega madistame omavahel ära.
Uue hooaja vaated on järgmised.
Independent Cars ja Varia hooaeg.
Meeskonnad loosime välja nii nagu ikka, saame Sikupillis kokku peksame Riho P. parklas läbi ja siis vaatame kes kus tiimi saab

Nüüd tõsisemaks

Maa selgitatakse välja webimootori põhjal 5min enne ralli algust. Mootor annab automaatselt 5min enne starti sõidetava maa. Heix valgustab seda asja lähemalt lähiajal. FIA arust on see kõige kindlam moodus maa selgitamiseks.
RF1 tuba stardib kell 22.00 ja RF2 tuba 22.30 kuid mitte varem kui esimene tuba on lõppenud.
RF1 tuba saab olema väga kiiretele sõtjatele, RF2 uutele ja kiiretele. Tubadesse jagamine toimub vastavalt JWRC hooaja tulemustele ja reaalsele pildile.
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1685
- Liitunud: 18 Juul 2004, 16:55
- Asukoht: Roobuka

Lihtsalt ettepanek.

Vahest peaks RF2 stardi lükkama 22:45 peale.
Mängus on kolm tegurit:
1. Ei sõideta radasid päris selliste superaegadega, kui praegu üheks ralliks valmistumisel.
2. Suure tõenäosusega saab olema RF1 toa täituvus suurem kui praegu. Kiiremad võtavad tavaliselt rallidest ühtlasemalt osa st. ei osaleta väga kaootiliselt.
3. Suured prohmakad esinevad tihedamini kui praeugu.
Vastaseljuhul peavad RF2 sõitjad olema juba kella 22:30-st valmisolekus NR.1, kuid sõit võib alata alles 22:40. See tähendaks 10min istumist ja lihtsalt ootamist, mis omakorda võib tähendada tubadesse hilinemisi või üldse SS1-st ilma jäämise.
Ott Tänak on rallisõitja - mitte meelelahutaja.
-
- III järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 215
- Liitunud: 07 Dets 2007, 22:22
- Asukoht: Saaremaa-Tallinn
Ma arvan ka, et võiks panna sõidu 45 peale. Mina isiklikult ei saa seda nii kui nii teada mida teised sõidavad.. nii et minu puhul jääb salatrenn ka ära. Ja parem on see kui ma tean et 45 hakkab sõit.

Kas siis RF3 teeme minu jaoks uus ja aeglane.Krusa kirjutas: RF1 tuba saab olema väga kiiretele sõtjatele, RF2 uutele ja kiiretele.

-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 3057
- Liitunud: 19 Juul 2005, 21:29
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
22.30 on pandud sinna ainlt Rihode&Erry/Adi pärast, et neil ei saaks olema eeliseid. Üks duost peab startima aeglasemas ringis ja aeglasemal ringil on võimalus "salatrenni" teha. Arvutasime välja, et JAP on kõige lühem ralli kus WRC-ga sõideti kogu ralli 10min läbi, sealt see 22.30 tuligi. Isegi JWRC UK etapp kestis 32min.Milor kirjutas:![]()
Lihtsalt ettepanek.![]()
Vahest peaks RF2 stardi lükkama 22:45 peale.
Mängus on kolm tegurit:
1. Ei sõideta radasid päris selliste superaegadega, kui praegu üheks ralliks valmistumisel.
2. Suure tõenäosusega saab olema RF1 toa täituvus suurem kui praegu. Kiiremad võtavad tavaliselt rallidest ühtlasemalt osa st. ei osaleta väga kaootiliselt.
3. Suured prohmakad esinevad tihedamini kui praeugu.
Vastaseljuhul peavad RF2 sõitjad olema juba kella 22:30-st valmisolekus NR.1, kuid sõit võib alata alles 22:40. See tähendaks 10min istumist ja lihtsalt ootamist, mis omakorda võib tähendada tubadesse hilinemisi või üldse SS1-st ilma jäämise.
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1685
- Liitunud: 18 Juul 2004, 16:55
- Asukoht: Roobuka
Krusa kirjutas:22.30 on pandud sinna ainlt Rihode&Erry/Adi pärast


Elame näeme ja alati on ju olemas võlukepike, punkt nr.15.Krusa kirjutas:Arvutasime välja, et JAP on kõige lühem ralli kus WRC-ga sõideti kogu ralli 10min läbi, sealt see 22.30 tuligi. Isegi JWRC UK etapp kestis 32min.

Kas see ei toimiks kui kindlal kellaajal loositakse kummalegi toale oma sõit. Kui ühtivad siis ühtivad, kuid % selleks on väikene.Krusa kirjutas:et neil ei saaks olema eeliseid.
Ott Tänak on rallisõitja - mitte meelelahutaja.