WRC 2007 - meeskondade koosseisud
Moderaatorid: KAIKUL, Jaanus, Strike, jagr, Erki
-
- Moderaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 5671
- Liitunud: 15 Jaan 2003, 11:54
- Asukoht: seal kus ralli
- Kontakt:
Henning Solbergi diil Fordiga 16. etapiks Stobarti tiimi Focus WRC06 roolis on nüüd põhimõtteliselt allkirjastatud. Ametlik teade tuleb pärast Walesi rallit.
Soome õhtuleht Iltalehti avaldas tippmanageri Timo Jouhki arvamuse, et Toni Gardemeisteril on võimalus tuleval aastal kihutada 10. MM-etapil, auto on lahtine.
Fordi teise hetkel ilma nimeta satelliitmeeskonna esisõitjaks saab Companc(kui kõige rikkam) ja teist autot jagavad Katajamäki, Latvala, Mikkelsen ja MacHale.
Soome õhtuleht Iltalehti avaldas tippmanageri Timo Jouhki arvamuse, et Toni Gardemeisteril on võimalus tuleval aastal kihutada 10. MM-etapil, auto on lahtine.
Fordi teise hetkel ilma nimeta satelliitmeeskonna esisõitjaks saab Companc(kui kõige rikkam) ja teist autot jagavad Katajamäki, Latvala, Mikkelsen ja MacHale.
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1009
- Liitunud: 15 Juul 2003, 07:21
- Asukoht: Tallinn
Carlssoni pressikas on läbi ja seal olla räägitud järgmist: Joomine ja autoga sõit ei sobi kokku, Carlsson lõi ühenduse nimega Maailma Rallisõitjad Roolijoodikute Vastu. Ehk tavaline PR jutt, kuna Carlssoni üks peasponss müütab ka alkokillerit, siis täiesti arusaadav liigutus. Järgmise aasta kohta niipalju, et rabab tööd teha et 2007 sõita täishooaeg, läbirääkimised käivad ja pappi on veel puudu. Üks sponssidest on Mitsubishi Sweden.
-
- "till kartulis" expert
- Reactions: 0
- Postitusi: 1735
- Liitunud: 29 Veebr 2004, 17:35
- Asukoht: EST
- Kontakt:
Urmo Aava pääseb pärast pikka ootust lõpuks WRC-sarja!
Rallimehe kauane unistus täitub – ta pääseb löögile täismeeste hulgas WRC-autol.
Viimaste kuude põletav küsimus, kas JWRC MM-sarja praegune liider rahuldub ka järgmisel hooajal juunioride konkurentsiga või paotub tema ees uks WRC-sarja, saab täna vastuse.
“Nii palju võin vihjata, et sõidan mõlemat sarja. Olen täna pisut kidakeelne, sest ametlik pressiteade tuleb reedel,” sõnas Aava eile, kui oli teel Prantsusmaale testidele.
“Mingid asjad jäävad veel ripakile ja saavad lahenduse detsembris. Ma ei räägiks täna veel automarkidest ega sellestki, kui suures ulatuses teen kaasa WRC MM-sarja etappidel. Palju tööd on veel vaja teha. Ja palju on ka tehtud,” võtab Aava ühe perioodi kokku.
Kuu aja eest sõnas Aava, et midagi peab tema rallikarjääris muutuma. “Tahan liikuda WRC autode poole. Oleme tõestanud, et meil koos Kuldariga piisab kiirust ja oskusi, mida vormida millekski suuremaks.” Aava ja kaardilugeja Kuldar Siku järgmise aasta eelarve suuruseks kujuneb 10 miljoni krooni ringis, millest veel mõni nädal tagasi oli pisut puudu.
“Rallimaailmas on kombeks, et palju jääb viimasele minutile. Normaalne olnuks, kui võinuksin oma kavatsustega huviliste ette tulla juba augustis. Kuid parem hiljem, kui ei kunagi. Rõõm, et olen edasi liikunud,” nentis Aava eile.
MM-tiitel käeulatuses
Järgmisel nädalal peetav Suurbritannia ralli otsustab medalite jaotumise JWRC MM-sarjas. Võiduga Türgi rallil haaras enne viimast etappi liidrikoha Aava, ent kaks konkurenti on punkti või kahe kaugusel.
“Ise saame enda heaks kõige rohkem teha, kuid nii pingelises punktiseisus on oma osa ka õnnel. Läheme tegema oma tööd ja püüame anda parima. Püüan küsimuse – kes keda? – ralli eel oma mõtetest eemale peletada,” kommenteeris Aava kihutamist Walesi teedel.
Aaval on koos 30 punkti, tiimikaaslane Suzukist Per-Gunnar Andersson jääb maha ühe ja teine rootslane Patrick Sandell kahe punktiga. Oma lootusi pole matnud ka Guy Wilks, viiendal kohal olev Conrad Rautenbach praegustel andmetel kuninglikku rallit ei sõida.
Aava sõidab Walesi pühapäeval. “Võistlesin Suurbritannia rallil viimati 2004. On uusi katseid, mõnda kiiruskatset sõidetakse teistpidi. Legendiga tuleb veel kõvasti tööd teha,” leidis Aava.
EPL

Rallimehe kauane unistus täitub – ta pääseb löögile täismeeste hulgas WRC-autol.
Viimaste kuude põletav küsimus, kas JWRC MM-sarja praegune liider rahuldub ka järgmisel hooajal juunioride konkurentsiga või paotub tema ees uks WRC-sarja, saab täna vastuse.
“Nii palju võin vihjata, et sõidan mõlemat sarja. Olen täna pisut kidakeelne, sest ametlik pressiteade tuleb reedel,” sõnas Aava eile, kui oli teel Prantsusmaale testidele.
“Mingid asjad jäävad veel ripakile ja saavad lahenduse detsembris. Ma ei räägiks täna veel automarkidest ega sellestki, kui suures ulatuses teen kaasa WRC MM-sarja etappidel. Palju tööd on veel vaja teha. Ja palju on ka tehtud,” võtab Aava ühe perioodi kokku.
Kuu aja eest sõnas Aava, et midagi peab tema rallikarjääris muutuma. “Tahan liikuda WRC autode poole. Oleme tõestanud, et meil koos Kuldariga piisab kiirust ja oskusi, mida vormida millekski suuremaks.” Aava ja kaardilugeja Kuldar Siku järgmise aasta eelarve suuruseks kujuneb 10 miljoni krooni ringis, millest veel mõni nädal tagasi oli pisut puudu.
“Rallimaailmas on kombeks, et palju jääb viimasele minutile. Normaalne olnuks, kui võinuksin oma kavatsustega huviliste ette tulla juba augustis. Kuid parem hiljem, kui ei kunagi. Rõõm, et olen edasi liikunud,” nentis Aava eile.
MM-tiitel käeulatuses
Järgmisel nädalal peetav Suurbritannia ralli otsustab medalite jaotumise JWRC MM-sarjas. Võiduga Türgi rallil haaras enne viimast etappi liidrikoha Aava, ent kaks konkurenti on punkti või kahe kaugusel.
“Ise saame enda heaks kõige rohkem teha, kuid nii pingelises punktiseisus on oma osa ka õnnel. Läheme tegema oma tööd ja püüame anda parima. Püüan küsimuse – kes keda? – ralli eel oma mõtetest eemale peletada,” kommenteeris Aava kihutamist Walesi teedel.
Aaval on koos 30 punkti, tiimikaaslane Suzukist Per-Gunnar Andersson jääb maha ühe ja teine rootslane Patrick Sandell kahe punktiga. Oma lootusi pole matnud ka Guy Wilks, viiendal kohal olev Conrad Rautenbach praegustel andmetel kuninglikku rallit ei sõida.
Aava sõidab Walesi pühapäeval. “Võistlesin Suurbritannia rallil viimati 2004. On uusi katseid, mõnda kiiruskatset sõidetakse teistpidi. Legendiga tuleb veel kõvasti tööd teha,” leidis Aava.
EPL

-
- Moderaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 5671
- Liitunud: 15 Jaan 2003, 11:54
- Asukoht: seal kus ralli
- Kontakt:
Malcolm Wilson kinnitas täna esimest korda ametlikult, et teine Fordi satelliitmeeskond ehitatakse Luis Perez Companci ümber:
http://www.crash.net/news_view~t~Wilson ... 140699.htm
Hetke seis:
M1:
Citroen
Loeb
Sordo
Ford
Grönholm
Hirvonen
Subaru
P. Solberg
Atkinson
Suzuki(3 etappi)
???
???
M2:
Kronos Citroen
???(Pons)
???
Stobart Expert Ford
M. Wilson
H. Solberg
Fordi teine satelliitmeeskond
Companc
Katajamäki, Latvala, Mikkelsen, MacHale
OMV Peugeot
Stohl
???(Aava)
Red Bull Skoda?
A. Aigner
???(Gardemeister)
Mitsubishi
???(Carlsson)
???(al Attiyah)
PH Sport/Astra Citroen
???(Gardemeister, Aava)
http://www.crash.net/news_view~t~Wilson ... 140699.htm
Hetke seis:
M1:
Citroen
Loeb
Sordo
Ford
Grönholm
Hirvonen
Subaru
P. Solberg
Atkinson
Suzuki(3 etappi)
???
???
M2:
Kronos Citroen
???(Pons)
???
Stobart Expert Ford
M. Wilson
H. Solberg
Fordi teine satelliitmeeskond
Companc
Katajamäki, Latvala, Mikkelsen, MacHale
OMV Peugeot
Stohl
???(Aava)
Red Bull Skoda?
A. Aigner
???(Gardemeister)
Mitsubishi
???(Carlsson)
???(al Attiyah)
PH Sport/Astra Citroen
???(Gardemeister, Aava)
-
- Moderaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 5671
- Liitunud: 15 Jaan 2003, 11:54
- Asukoht: seal kus ralli
- Kontakt:
Mitsubishi plaanib osaleda järgmine aasta M2 meeskonnaga, kuid minu teada on selle eedluseks siiski sõitjad, kes selle lõbu oma sponsoritega kinni maksavad. Eeldatavalt küsib Mitsu 120 000 Eurot ralli kohta ja loodame, et need piloodid ja rahad ka leitakse.
Ametliku infot sellest suunast tulnud veel ei ole.
Ametliku infot sellest suunast tulnud veel ei ole.
-
- Moderaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 5671
- Liitunud: 15 Jaan 2003, 11:54
- Asukoht: seal kus ralli
- Kontakt:
Subaru kinnitas täna esimest korda ametlikult, et nemad kasutavad tuleval aastal BF Goodrich rehve. Seega jääb Pirelli ilma oma ainsast püsikliendist rallis.
http://swrt.com/news/viewarticle.html?id=1112
http://swrt.com/news/viewarticle.html?id=1112
-
- Moderaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 5671
- Liitunud: 15 Jaan 2003, 11:54
- Asukoht: seal kus ralli
- Kontakt:
Argentiinast lekkinud andmetel avaldatakse pühapäeval uudis Fordi satelliittiimide kohta. Stobartis sõidavad täishooaja M. Wilson ja H. Solberg.
Teine tiim saab nimeks Munchis Ford Rally Team ja esisõitjaks hakkab Luis Perez Companc.
Teise autoga sõidavad peamiselt Latvala, Gardemeister ja Katajamäki.
Teine tiim saab nimeks Munchis Ford Rally Team ja esisõitjaks hakkab Luis Perez Companc.
Teise autoga sõidavad peamiselt Latvala, Gardemeister ja Katajamäki.
-
- Moderaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 5671
- Liitunud: 15 Jaan 2003, 11:54
- Asukoht: seal kus ralli
- Kontakt:
Eile sai selgeks ka M-sporti teise satelliitmeeskonna plaanid. Nimi on tiimil Munchi´s Ford World Rally Team ja peamiseks rahastajateks saavad olema argentiinlased Luis Pérez Companc ja Juan Pablo Raies, kes mõlemad osalevad 10 etapil. Ülejäänud 6 etapiks renditakse autod välja andekatele pilootidele. Monte Carlo ja Norra rallidel sõidavad kahe autoga Jari-Matti Latvala ning Toni Gardemeister.
Argentiinlased osalevad järgmisel 10. etapil:
Rootsi, Mehhiko, Portugal, Argentiina, Sardinia, Akropolis, Uus-Meremaa, Kataloonia, Jaapan ja Wales Rally GB.

http://motoreslaplata.blog.com/WRC/
Argentiinlased osalevad järgmisel 10. etapil:
Rootsi, Mehhiko, Portugal, Argentiina, Sardinia, Akropolis, Uus-Meremaa, Kataloonia, Jaapan ja Wales Rally GB.

http://motoreslaplata.blog.com/WRC/
-
- Moderaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 5671
- Liitunud: 15 Jaan 2003, 11:54
- Asukoht: seal kus ralli
- Kontakt:
Vahelduseks midagi ametlikku:
http://www.rallye-magazin.de kirjutab, et Red Bull Skoda meeskond ei jätka tuleval aastal MM-sarjas. Skoda kavatseb ehitada ja testida uue Fabia põhjal s2000 auto ja Fabia WRC:ga jätkab järgmine aasta ainult Jan Kopecky.
Red Bull kavatseb jätkata rallispordis ja hetkel otsitakse uut autot Andreas Aignerile.
http://www.rallye-magazin.de kirjutab, et Red Bull Skoda meeskond ei jätka tuleval aastal MM-sarjas. Skoda kavatseb ehitada ja testida uue Fabia põhjal s2000 auto ja Fabia WRC:ga jätkab järgmine aasta ainult Jan Kopecky.
Red Bull kavatseb jätkata rallispordis ja hetkel otsitakse uut autot Andreas Aignerile.
-
- Moderaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 5671
- Liitunud: 15 Jaan 2003, 11:54
- Asukoht: seal kus ralli
- Kontakt:
Tänavu kõige rohkem katsevõite noppinud JWRC sarja üks kiiremaid mehi, vaid 26-aastane Põhja-Iirimaalt pärit Kris Meeke kaalub tõsiselt rallikarjääri lõpetamist. Teda ei motiveeri enam JWRC sari ja samas ei ole tal õnnestunud leida sponsoreid, kes maksaksid kinni Kronose M2 meeskonna pakkumise - 2 miljonit hooaja eest.
http://www.belfasttelegraph.co.uk/sport ... ory=717777
http://www.belfasttelegraph.co.uk/sport ... ory=717777
-
- Hooaja Rallivõlur
- Reactions: 0
- Postitusi: 1034
- Liitunud: 10 Juun 2004, 10:53
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
See on jama jah. Meeke on ilmselgelt kiire mees. Ka Walesis ralliraadios kurtis ta om kurba saatust peale katkestamist.
Aga nii kujuneb WRC sari mingiks rahakottide võidusõiduks, mitte kõige kiiremate meest mõõduvõtuks. Meeke'i areng on võrreldes Hirvoneniga olnud märksa lubavam. Aga kas siis tõesti ei leita sellele mehele sponsoreid? On ta ju McRae enda hoolealune ja piirkonnast, kus ralli väga populaarne.
Aga nii kujuneb WRC sari mingiks rahakottide võidusõiduks, mitte kõige kiiremate meest mõõduvõtuks. Meeke'i areng on võrreldes Hirvoneniga olnud märksa lubavam. Aga kas siis tõesti ei leita sellele mehele sponsoreid? On ta ju McRae enda hoolealune ja piirkonnast, kus ralli väga populaarne.
Kas sellist WRC'd me tahtsimegi?
lugege, seal käib kobe arutelu. juhul kui siin vaikne om. ma muidu eestilehe patrioot. http://www.motorsportforums.com/forums/index.php