Ei aga ta mingi aeg tagasi tutvustas meile siin Johnnie alkeri leibelid.Frank kirjutas:Aga mis sa siis külastad teda alati selle Johnnie Walkeriga koos? ...Erki kirjutas:Jõulu ajal ei tohiks nii palju seda Johnnie Walkerit juua...
F1-e hooaeg 2005!
Moderaatorid: Jaanus, Erki, RudiTurbo, mrali, nimh, Frank
Juan Pablo Montoya jätab veel ühe võistluse vahele. Kolumbialase asemel osaleb San Marino etapil Alexander Wurz.
McLaren on teatanud: "Austrialane võistleb esimest korda MP4-20 autoga, kuna Juan Pablo Montoya paraneb endiselt oma õlavigastusest, mille ta sai lihavõttenädalavahetusel. Peale kolme-nädalast õla ravimist, on kolumbialane sel nädalal üpris mitu testi ja vaatlust läbinud ning meditsiinieksperdid on soovitanud, et Juan Pablo Montoya jaoks on liiga vara veel MP4-20 kokpitti naasmiseks."
"Paranemise protsess on hästi kulgenud, kuid kuna õlg on pidanud mitu nädalat ühes ja samas asendis olema, ei ole selle piirkonna lihased hektel veel nii tugevad kui peaksid olema. Olles hinnanud paranemise kulgu, eeldab meeskond ja Juan Pablo, et ta on taas võistlustules 8. mail peetaval Hispaania etapil."
Hispaanlasest Pedro de la Rosa, kes hämmastas Bahreinis võistlust vaatavat publikut, juhib West McLaren Mercedese meeskonna kolmandat autot reedesel vabatreeningul, nii Imolas kui ka Hispaanias. Kolmanda piloodi koht vaadatakse üle pärast Hispaania etappi.
http://f1.nss.ee/index.php
McLaren on teatanud: "Austrialane võistleb esimest korda MP4-20 autoga, kuna Juan Pablo Montoya paraneb endiselt oma õlavigastusest, mille ta sai lihavõttenädalavahetusel. Peale kolme-nädalast õla ravimist, on kolumbialane sel nädalal üpris mitu testi ja vaatlust läbinud ning meditsiinieksperdid on soovitanud, et Juan Pablo Montoya jaoks on liiga vara veel MP4-20 kokpitti naasmiseks."
"Paranemise protsess on hästi kulgenud, kuid kuna õlg on pidanud mitu nädalat ühes ja samas asendis olema, ei ole selle piirkonna lihased hektel veel nii tugevad kui peaksid olema. Olles hinnanud paranemise kulgu, eeldab meeskond ja Juan Pablo, et ta on taas võistlustules 8. mail peetaval Hispaania etapil."
Hispaanlasest Pedro de la Rosa, kes hämmastas Bahreinis võistlust vaatavat publikut, juhib West McLaren Mercedese meeskonna kolmandat autot reedesel vabatreeningul, nii Imolas kui ka Hispaanias. Kolmanda piloodi koht vaadatakse üle pärast Hispaania etappi.
http://f1.nss.ee/index.php
Viimati muutis Fulber, 20 Apr 2005, 09:05, muudetud 2 korda kokku.
David Coulthard on õnnelik, et Vormel Üks on tagasi Euroopas. Kui keegi oleks talle enne hooaja algust öelnud, et ta on peale esimest kolme etappi pilootide punktiarvestuses neljandal kohal, siis poleks ta seda suure tõenäosusega uskunud. Kuid fakt on see, et endine Jaguari meeskond, mis kannab nüüd Red Bulli nime, on pilootide punktiarvestuses David Coulthardi poolt neljas.
Siiski jääb Coulthard realistlikuks ning ei oota veel Austria energiajoogi poolt poodiumikohta. "Mulle meeldib see, et me oleme tagasi Euroopas. Mu tulemused Imolas pole väga halvad: üks parim stardipositsioon, üks võit, kaks teist kohta ja üks kolmas koht. Kasvõi ühtgi neist saavutustest saab sel nädalavahetusel olema raske korrata, kuigi auto on peale Bahreini etappi toimunud testidel palju edasi arenenud. Ma kahtlen, et hetkel meist paremad meeskonnad istusid kaks nädalat käed rüppes, ilma et oleksid midagi teinud."
Coulthard võistleb Imolas Klieni asendava Liuzzi kõrval. "Ma loodan, et Liuzzi naudib oma Vormel Ühe debüüti kodumaal ning mina naudin seda, et tema jääb meedia keskpunkti!"
http://f1.nss.ee/index.php
Siiski jääb Coulthard realistlikuks ning ei oota veel Austria energiajoogi poolt poodiumikohta. "Mulle meeldib see, et me oleme tagasi Euroopas. Mu tulemused Imolas pole väga halvad: üks parim stardipositsioon, üks võit, kaks teist kohta ja üks kolmas koht. Kasvõi ühtgi neist saavutustest saab sel nädalavahetusel olema raske korrata, kuigi auto on peale Bahreini etappi toimunud testidel palju edasi arenenud. Ma kahtlen, et hetkel meist paremad meeskonnad istusid kaks nädalat käed rüppes, ilma et oleksid midagi teinud."
Coulthard võistleb Imolas Klieni asendava Liuzzi kõrval. "Ma loodan, et Liuzzi naudib oma Vormel Ühe debüüti kodumaal ning mina naudin seda, et tema jääb meedia keskpunkti!"
http://f1.nss.ee/index.php
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 5214
- Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
- Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
- Kontakt:
Igatahes sel aastal on igal etapil olnud erinev stardinimekiri,võimaluse saanud veel Davidson,de la Rosa ja nüüd ka Wurz ning Liuzzi.
Ja arvata võib,et mingi hetk pannakse Villekale lõpuks ka sulg sappa...
Herr Mateschitz on väitnud,et nad võivad Sauberile viimasepoolse huvi korral pakkuda Klieni või Liuzzit laenuks,samas on räägitud ka Davidsonist Sauberis.
Lisaks vinguvad mitmed suured asjapulgad,et stardirivis pole ühtki prantslast.Oleks nüüd tõesti viimane aeg Bourdais ChampCarist F1 rooli istutada või Montagny'le võimalus anda...kõige idiootsem lugu,mis mulle seoses SBga on kõrvu jõudnud,on et mingi F1 tiim (Jaguar vms??) olevat Bourdais'testimisest keeldunud,kuna viimatinimetatu on prillikandja...
Ja arvata võib,et mingi hetk pannakse Villekale lõpuks ka sulg sappa...
Herr Mateschitz on väitnud,et nad võivad Sauberile viimasepoolse huvi korral pakkuda Klieni või Liuzzit laenuks,samas on räägitud ka Davidsonist Sauberis.
Lisaks vinguvad mitmed suured asjapulgad,et stardirivis pole ühtki prantslast.Oleks nüüd tõesti viimane aeg Bourdais ChampCarist F1 rooli istutada või Montagny'le võimalus anda...kõige idiootsem lugu,mis mulle seoses SBga on kõrvu jõudnud,on et mingi F1 tiim (Jaguar vms??) olevat Bourdais'testimisest keeldunud,kuna viimatinimetatu on prillikandja...
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 5214
- Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
- Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
- Kontakt:
http://sport.etv.ee/index.php?0514815
BAR võidakse kuni hooaja lõpuni F1-st bännida.Põhjus ikka see San Marino lugu,kus bensiini ballastina kasutati (mis on keelatud).Asi hakkab meenutama 1984.aasta Tyrrelli afääri...
BAR võidakse kuni hooaja lõpuni F1-st bännida.Põhjus ikka see San Marino lugu,kus bensiini ballastina kasutati (mis on keelatud).Asi hakkab meenutama 1984.aasta Tyrrelli afääri...
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 5214
- Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
- Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
- Kontakt:
Ning seega Hispaanias ja Monacos stardis ainult 18 autot.Krt,parem variant oleks lasta paaril eesotsa tiimil (Renault,Ferrari vms) sõita kolme autoga,kuna TV-lepingud nõuavad ikkagi 20 autot...
Ning pärast disklafi lõppu on BAR-il veel pooleaastane katseaeg,mille käigus avastatud rikkumiste korral tuleb kohe aastane bänn...
Aga kod.Wurzil õnnestub tagantjärgi poodiumile tõusta ning Liuzzile elu esimesel GP-l ka punkt kirja...sel aastakümnel on varem sellise trikiga hakkama saanud ainult Räikkönen,Webber ja Glock.
Ning pärast disklafi lõppu on BAR-il veel pooleaastane katseaeg,mille käigus avastatud rikkumiste korral tuleb kohe aastane bänn...
Aga kod.Wurzil õnnestub tagantjärgi poodiumile tõusta ning Liuzzile elu esimesel GP-l ka punkt kirja...sel aastakümnel on varem sellise trikiga hakkama saanud ainult Räikkönen,Webber ja Glock.
Karmimat karistust polekski vaja olnud.
Nüüd aga kannatavad ka eeldatavalt süütud piloodid. Parem oleks olnud BAR meeskonnaarvestuses kõrvaldada ja lasta pilootidel edasi sõita.
Nüüd aga kannatavad ka eeldatavalt süütud piloodid. Parem oleks olnud BAR meeskonnaarvestuses kõrvaldada ja lasta pilootidel edasi sõita.
Aastal kaks tuhat kuuskümmend
saab teoks see, millest puudust tunti,
piloodid nr. 1 ja 2 taevastel radadel
viimaks üksteiselt mõõtu võtavad,
ja käia lasevad sellisel võitlusvaimul,
mida pole aegadest saati nähtud
saab teoks see, millest puudust tunti,
piloodid nr. 1 ja 2 taevastel radadel
viimaks üksteiselt mõõtu võtavad,
ja käia lasevad sellisel võitlusvaimul,
mida pole aegadest saati nähtud
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 5214
- Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
- Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
- Kontakt:
Nüüd lugu selline,et Nürburgi etapist alates tahetakse pühapäevane kvali ära kaotada ja järgi jääks sellega ainult üks,laupäevane sõit.Krt,tegelt võiks tagasi minna kuni aastani 2002 kehtinud süsteemi juurde,kuna siis oli ikka actionit märksa (ja mitte vähe...) rohkem...
PS:Liiguvad jutud,et sm Shnaider plaanivat Jordanit uuesti müüa...ostuhuvilistega (ka mingid venelased) olla seotud Eddie Irvine isiklikult.Loomulikult eitavad kõik osapooled neid kuuldusi.
PS:Liiguvad jutud,et sm Shnaider plaanivat Jordanit uuesti müüa...ostuhuvilistega (ka mingid venelased) olla seotud Eddie Irvine isiklikult.Loomulikult eitavad kõik osapooled neid kuuldusi.
Monaco GP oli vägagi huvitav. Ehk on asi selles reeglis, et rehvivahetus on keelatud, sest lõpupoole hakkab ikka igasugu huvitavaid asju juhtuma. Räikkoneni etteaste oli ilus
. McLaren on vaikselt hoogu kogumas. Teine etapivõit järjest ja päris piisava edumaaga teiste ees. Saab näha, mida järgnevad etapid toovad. Kõige parimaks pean ma aga ehk Williamsi etteastet. Mõlemad autod poodiumil ja rõõmustamiseks neil põhjust enam kui küllalt. Lootust on, et nad ka tulevikus häid tulemusi näitama hakkavad. Heidfeld sai Alonsost ilusti mööda, kuid Webberi möödasõidukatseid oli täitsa huvitav jälgida. Minu arusaamise kohapealt oleks pidanud Alonso ikkagi Webberi mööda laskma peale oma lõikamist. Kahjuks jäi nägemata koht, kus M.Schumacher sai Barrichellost mööda. Barrichello pidi küll ikka midagi väga valesti seal tegema, või siis...
. Sauberite väike kokkupõrge oli küll ülimalt idiootlik. Kui ma nüüd õigesti mäletan, siis oli see Villeneuve süü. Läks ju teine vaest Massat torkima veidi halva koha peal
. Keegi tore inimene võiks mulle rääkida, miks Fisichella nii kaugele jäi
.Oli vaja korra minna ja üks inimene ära transportida ja tekkis mingi võibolla 30 min paus sisse ja siis oli kusagil taga juba. Temal kohe ei vea millegipärast. Esimene etapp andis mõista, et temaga võib punktitabelis korralikuks madinaks minna, kuid niipalju, kui minu vana mälu mäletab, siis ei ole ta ühegi korraliku esitusega hakkama saanud (kui välja jätta võit Austraalias). Kahju kohe, sest alati ei ole see katkestamine tema süü ka olnud. Liiga palju halbu tegureid. No olgu, anname andeks........loodame, et Renault inimesed ka annavad. Lõpus üldsegi kuidagi need Renaultid vajusid ära. Alguses vurasid küll seal teel korralikult, kuid mida aeg edasi, seda jubedamaks läks. Coulthardist kahju. See Star Wars logodega vormeliauto oli vägagi laheda väljanägemisega ja boksitöötajad nägid välja nagu Stormtroopers
. Ei saanudki aru, miks see Coulthard nüüd katkestas. Nägin, et see pagana Minardi end sinna teele ette keeras ja järgmine kaader oli juba hunnik autosid üksteise kukil peaaegu. Montoya jättis see sõit kuidagi täiesti mittemidagiütleva mulje. Üldiselt olen temas pettunud. Lootsin, et hakkab Räikkoneniga üksteist ikka korralikult taga ajama seal rajal, kuid Räikkonen nagu sõidab kogu aeg eest ära ja Montoya siis vaatab ise seal, kuhu punktikohale ennast mahutab, kui üldsegi saab nii kõrgele. Trulli möödasõidumanööver oli tõesti aplausi väärt, pagana kahju ainult sellest, et auto selle tagajärjel kannatada sai. Vaatepilt iseenesest oli tore ju
. Igatahes jäin selle etapiga väga rahule.






tax eriti ei tea, mida räägib
-
- "till kartulis" expert
- Reactions: 0
- Postitusi: 1735
- Liitunud: 29 Veebr 2004, 17:35
- Asukoht: EST
- Kontakt:
Barrichello lasi M.Schumacheri tunnelis mööda.
Telekast TV3 vennad rääkisid, et Barrichello nagu kataks M.Schumacherit, kuid tegelikult oli Schumy selleks ajaks juba möödas.
Kahju, et Schumacher oma auto nina Coulthardi vastu ära lõhkus. Jääb vaid oletada kui kõrgele ta tõusnuks. Parimal juhul ehk isegi teiseks. Kiirust ju paistis olevat.
Muidu lõpp sel etapil oli päris huvitav. Monacos on mõnes kohas isegi võimalik mööda minna.
Telekast TV3 vennad rääkisid, et Barrichello nagu kataks M.Schumacherit, kuid tegelikult oli Schumy selleks ajaks juba möödas.
Kahju, et Schumacher oma auto nina Coulthardi vastu ära lõhkus. Jääb vaid oletada kui kõrgele ta tõusnuks. Parimal juhul ehk isegi teiseks. Kiirust ju paistis olevat.
Muidu lõpp sel etapil oli päris huvitav. Monacos on mõnes kohas isegi võimalik mööda minna.
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 5214
- Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
- Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
- Kontakt:
Montagny asendab Nürburgis Doornbosi kolmanda Jordani roolis ja juttude järgi alates Montrealis Monteirot teises võistlusautos.Siis on prantslastel taas oma sõitja,kuigi isiklikult pean selle riigi noorematest sõitjatest kõige tugevamaks "maailma kiireimat prillikandjat" ehk Bourdais'd.
Samas,ka Doornbosil olla veel sel hooajal šansse vähemalt kolmanda Jordaniga sõita,Midland olevat talle teinud ka aastaks 2006 põhisõitja kohale pakkumise...
Samas,ka Doornbosil olla veel sel hooajal šansse vähemalt kolmanda Jordaniga sõita,Midland olevat talle teinud ka aastaks 2006 põhisõitja kohale pakkumise...