Sellest Jordan-Fordist pole siiani aru saanud,tegu on neil deforsseeritud mootoritega (võrreldes Jaguariga)... Olen kuulnud,et Jordanile (või mis nimega ta 2005 üleüldse stardib),olla Toyota mootorite vastu kõva huvi.
Aga kui juba Duval vabaks lastakse...siis võib tõesti arvata,et tuleval aastal midagi väga tõsist ei tule...
KuriUss kirjutas:
mrali kirjutas:Sel pildil on uus kolmeukseline Focus.Kupee-kabrio peaks stiililt midagi 307CC (ehk 307 WRC) moodi olema.Katsun mõne spioonipildi kupeekabrio kohta ka leida.
Aga arvestades seda,et tuleval aastal saame F1-s näha Ford F1 nimelist meeskonda,siis...ei oska enam midagi arvata.Sel juhul,arvestades Fordi mitte just kõige paremat finantsolukorda,vast tõesti oleks aasta pausi ja uue auto arendamine märksa parem variant.Kahjuks...
Seesamune tavaline luukpära annaks ilusama ralliauto kui CC, aga tundub, et õhuke on see lootus, et midagi üldse tulemas on.
Kõik vist lõppeks ikka F1 rahades kinni. Huvaitav, mis sest Jordanist saab, mis muidu nii uhkelt Ford on olnud. Sinna on nad vist ka paralleelselt oma raha tapnud? Vaevalt, et see mootoritegavarustamine antud juhul kasumit toob ...
mrali kirjutas:Sel pildil on uus kolmeukseline Focus.Kupee-kabrio peaks stiililt midagi 307CC (ehk 307 WRC) moodi olema.Katsun mõne spioonipildi kupeekabrio kohta ka leida.
Aga arvestades seda,et tuleval aastal saame F1-s näha Ford F1 nimelist meeskonda,siis...ei oska enam midagi arvata.Sel juhul,arvestades Fordi mitte just kõige paremat finantsolukorda,vast tõesti oleks aasta pausi ja uue auto arendamine märksa parem variant.Kahjuks...
Seesamune tavaline luukpära annaks ilusama ralliauto kui CC, aga tundub, et õhuke on see lootus, et midagi üldse tulemas on.
Kõik vist lõppeks ikka F1 rahades kinni. Huvaitav, mis sest Jordanist saab, mis muidu nii uhkelt Ford on olnud. Sinna on nad vist ka paralleelselt oma raha tapnud? Vaevalt, et see mootoritegavarustamine antud juhul kasumit toob ...
P.S. Kuidas ma selle pildi foorumi laiuselt asetuma saan?
See Fordi mis siin eelmisel lehel on näeb välja nagu Pobeda. No tõesti, minumeelest on 307CC tollestki ilusam auto. Ja ega 307-l ju midagi vigagi pole.
Erki kirjutas:See Fordi mis siin eelmisel lehel on näeb välja nagu Pobeda. No tõesti, minumeelest on 307CC tollestki ilusam auto. Ja ega 307-l ju midagi vigagi pole.
Fordi konsern ostiski Pobeda tehase ära. Nüüd teeb seal uusi übriide mis on välimuselt Pobeda aga sisult Ford
Ok jutt kiskus lobaks ja teemast mööda. Vabandust!!
>
0
Man and machine against mother nature!!! "I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
Erki kirjutas:See Fordi mis siin eelmisel lehel on näeb välja nagu Pobeda. No tõesti, minumeelest on 307CC tollestki ilusam auto. Ja ega 307-l ju midagi vigagi pole.
Ära nüüd päris nii ka ütle, kui Pobeda üle katuse keerata siis näeb see üsna 307cc moodi välja ilmselt.
Ilu ei loe siin maailmas midagi. Ehk siis vaid Pirelli tüdrukute puhul... Muide, WRC-s võiks ka midagi sarnast olla nagu F1-s pitbabe'd ja need kes stardirivis numbreid hoiavad.
Igas mu postis on tonnide kaupa õigekirja vigu!
Tänan et ette hoiatasid, ongi vähem ilkumist su kallal.
Nädalake juba möödas ja ei kippu ega kõppu Fordi uudisest. Hakkab juba meenutama eelmist aastat. Algul pidid nad juba aprillis otsustama kas jätkavad või ei. Siis lükati asi edasi. Mis siis neil nüüd häda on, et ei suudeta otsustada. Arusaamatu.
KRT. Duvalist on kahju. Mul sihuke tunne, et Duvali me jäärgmine hooaeg kõikkidel etappidel ei näe.
>
0
Man and machine against mother nature!!! "I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
Ega see Fordi kadumine niiväga traagiline ka ei ole kui Skoda ja Mitsu peaksid järgmisel aastal jätkama. Skodal vähemasti näikse potentsiaali olevat. 2006 tuleb ilmselt niikuinii veel uusi tootjaid juurde.
Erki kirjutas:Märtinit on ju kogu see hooaeg Peugeot'sse topitud.
No räägitud on mingist eellepingust. Teadupärast Peugeotiski ei saa kindel olla. Võibolla mäletate, et Roval oli 2003 suvel leping 2004ndaks. Hiljem värvati Loix ja visati ka tema praktiliselt tiimist välja, et Rovale koht teha.
Pitstopi andmetel on Markkol kindel leping Peugeot'ga sõlmitud. Kui nüüd õigesti aru sain on tõenäoline või viimane kuulujutt Ford tuleviku kohta see, et teevad nad kaasa ainult Euroopa MM-ettapidel. Eesmärgiks on arendada uuel Focusel baseeruvat ralliautot. Kindel otsus pidavat langema järgmisel nädalal.
Ühe enam hakkab tundumama, et Ford pakib asjad kokku ja osaleb vaid valitud etappidel järgmine aasta. Nüüd võime vaid loota, et Ford hakkab uut autot ehitama ja tuleb 2006 aastal tagasi.
Frank kirjutas:Miks nad ei võiks jättta seda Focust mis neil praegu on?
Minu arust on see ilusam kui see 3 ukseline metallkuubik ja vanade Focustega ka võrreldes
Tiimid teevad auto võimalikult sarnase selle masinaga, mida ema-tehas enim müüa tahab. Reklaam ju