Märtin: OFFROAD! + Solberg CRASH!
Moderaatorid: KAIKUL, Jaanus, Strike, jagr, Erki
Kui ma ei eksi siis pidavat Ford just Soome ralliks rajale tooma uuendatud mootori täiustatud versiooni.Rhys Fulber kirjutas:jah, ex see soome saabki olema talle kõva proovikivi. ses mõttes, et, kui ta suudab soomes end konkurentsis hoida, s.t täiega vajutada, siis on kõik ok ja järelikult ei tekita ka tulevased rallid mehele probleemi. küll aga jah fordi mootor seab omad piirid.
Proud supporter of Angry Duck
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
-
- I järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 912
- Liitunud: 15 Nov 2003, 20:15
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Hea uudis:
Eesti rallisõitja Markko Märtin kinnitas osalemist järgmisel nädalavahetusel Soomes toimuval ralli maailmameistrivõistluste etapil. Eestis nimetatud rallivõistluste pileteid müüv meelelahutuskontsern BDG teatas BNS-ile, et Märtin kinnitas oma osalemist ning tema esindaja John Millingtoni sõnul on Markko tervis taastunud.
Sportnet
Eesti rallisõitja Markko Märtin kinnitas osalemist järgmisel nädalavahetusel Soomes toimuval ralli maailmameistrivõistluste etapil. Eestis nimetatud rallivõistluste pileteid müüv meelelahutuskontsern BDG teatas BNS-ile, et Märtin kinnitas oma osalemist ning tema esindaja John Millingtoni sõnul on Markko tervis taastunud.
Sportnet
Parem sõita, kui kahetseda...
-
- Moderaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 5671
- Liitunud: 15 Jaan 2003, 11:54
- Asukoht: seal kus ralli
- Kontakt:
Vaba tõlge YLE TV teksti-TV-st, pärast täna toimunud testi Kesk-Soomes.
Märtin: "Ei olnud kerge päev naasmiseks auto rooli. Tugev vihm tegi tee väga libedaks ja nähtavus oli vilets. Mu silmad ei ole veel täiesti terved"
"Ma suudan küll sõita, aga ei tea kas kiirust on piisavalt. Ei usu, et õnnetus minu psüühhikale mõjunud on."
Ühtlasi kinnitas Markko, et osaleb Soome MM-etapil.
Märtin: "Ei olnud kerge päev naasmiseks auto rooli. Tugev vihm tegi tee väga libedaks ja nähtavus oli vilets. Mu silmad ei ole veel täiesti terved"
"Ma suudan küll sõita, aga ei tea kas kiirust on piisavalt. Ei usu, et õnnetus minu psüühhikale mõjunud on."
Ühtlasi kinnitas Markko, et osaleb Soome MM-etapil.
Olen nõus RhysFulberiga, et tervis oluline. Samas kui arstid ja Markko ise pon öelnud, et ok ja võib sõita siis ei näe põhjust miks mitte. Ja ma arvan, et Ford on Soomes kiirem, kui Citroen ja iga punkt, mis Sebilt enale tuleb on hetkel hinnas.
Proud supporter of Angry Duck
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
See aasta on Loebi oma kahjuks! Need punktid on ainult statistika värk. Kahjuks.Strike kirjutas:Olen nõus RhysFulberiga, et tervis oluline. Samas kui arstid ja Markko ise pon öelnud, et ok ja võib sõita siis ei näe põhjust miks mitte. Ja ma arvan, et Ford on Soomes kiirem, kui Citroen ja iga punkt, mis Sebilt enale tuleb on hetkel hinnas.
Arvan ka, et Seb teeb tänavu puhta töö, aga samas eelmisel aastal oli Solbergil ka kõik võimalused kadunud, aga ikkagi tuli meistriks. 8 rallit veel sõita.Tan kirjutas:See aasta on Loebi oma kahjuks! Need punktid on ainult statistika värk. Kahjuks.Strike kirjutas:Olen nõus RhysFulberiga, et tervis oluline. Samas kui arstid ja Markko ise pon öelnud, et ok ja võib sõita siis ei näe põhjust miks mitte. Ja ma arvan, et Ford on Soomes kiirem, kui Citroen ja iga punkt, mis Sebilt enale tuleb on hetkel hinnas.
Proud supporter of Angry Duck
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
-
- Moderaator
- Reactions: 14
- Postitusi: 19363
- Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
- Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
- Kontakt:
Ennem kui hooaeg ei ole läbi ei saa veel kedagi meistriks nimetada. Kuigi ja Loebil on selleks head eeldused. Üks huvitav seik siia juurde on veel see, et 2002-e hooaja lõpus peetud Race of champion-il tuli Loeb teiseks. ning 2003 hooaja lõpetas ka teise kohaga Ning kui ta eelmise hooaja lõpus Race of Championil esimeseks tuli siis ta isa ütles ka nii, et eelmine aasta olin siin teine ja WRC olin kokkuvõttes teine. Aga nüüd tulin esimeseks seega loodan meitriks tulla hooajal 2004.
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
Mu plaan on paljastatudxaus kirjutas:Hehe, kas sa tahtsid seda pilti siia lisada?

Thanks Xaus, aitamast.
Mõtlesin, et see hirmus pauk sobiks selle teema järkuks. Kui ikka nii turvaline auto, nii hullusti ära laguneb, on ikka lood üsna karmid. Pole nagu miskit rohkem ka kuulda olnud, et kas ikka meestega kõik korras. Seekord vist pääsesid piloodid vaid okiga, aga vaade on ikka üsna õudne.
Suur "tänu" veelkord FIA, esiautode kaotamise eest!

-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1484
- Liitunud: 07 Mär 2003, 18:29
- Asukoht: Sibulaküla
- Kontakt:
Solberg ise mainis, et turvapuuril polnud kriimugi. Oli väga rahul, et nii turvaline auto on paistab, et turvapuur oligi ainus asi, mis terveks jäi.Fulber kirjutas: Mõtlesin, et see hirmus pauk sobiks selle teema järkuks. Kui ikka nii turvaline auto, nii hullusti ära laguneb, on ikka lood üsna karmid. Pole nagu miskit rohkem ka kuulda olnud, et kas ikka meestega kõik korras. Seekord vist pääsesid piloodid vaid okiga, aga vaade on ikka üsna õudne.
Suur "tänu" veelkord FIA, esiautode kaotamise eest!
Tõsiselt räägid või? No siis oli ta vist okis...KuriUss kirjutas:Solberg ise mainis, et turvapuuril polnud kriimugi. Oli väga rahul, et nii turvaline auto on paistab, et turvapuur oligi ainus asi, mis terveks jäi.Fulber kirjutas: Mõtlesin, et see hirmus pauk sobiks selle teema järkuks. Kui ikka nii turvaline auto, nii hullusti ära laguneb, on ikka lood üsna karmid. Pole nagu miskit rohkem ka kuulda olnud, et kas ikka meestega kõik korras. Seekord vist pääsesid piloodid vaid okiga, aga vaade on ikka üsna õudne.
Suur "tänu" veelkord FIA, esiautode kaotamise eest!
gaas on endiselt laiffi