Suurbritannia GP.
Moderaatorid: Jaanus, Erki, RudiTurbo, mrali, nimh, Frank
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 5214
- Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
- Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
- Kontakt:
Hockenheimis võib selguda juba Ferrari konstruktorite tiitel,selleks piisab etapil Renault' edestamisest 13 punktiga.Samas vana punktisüsteemiga oleks Ferrude edu veelgi suurem (siiski tiitlid polnuks veel selged ning Schumi varaseim sõitjatetiitli kindlustamise anss olnuks Ungaris).
Tegin ka kaks alternatiivset hooajatabelit,esmalt vana süsteemi järgi ja teiseks ilma Ferrarideta:
Vana süsteem:
Sõitjad:
1.MS 100
2.Barrichello 52
3.Button 34
4.Trulli 30
5.Alonso 19
6.Montoya 17
7.Räikkönen 9
8.Sato 8
9.Fisi 5
10.RS 4
11.DC 3
12.Massa 2
13.Panis 2
14.da Matta 1
Tiimid:
1.Ferrari 152
2.Renault 49
3.BAR 42
4.Williams 21
5.McLaren 12
6.Sauber 7
7.Toyota 3
Ferrarideta tabel:
Sõitjad:
1.Button 78
2.Trulli 67
3.Alonso 50
4.Montoya 44
5.Räikkönen 28
6.Fisi 27
7.Coulthard 27
8.Sato 24
9.RS 19
10.Massa 15
11.Webber 12
12.Panis 10
13.da Matta 7
14.Heidfeld 7
15.Baumgartner 5
16.Glock 4
17.Klien 3
18.Gene 1
19.Pantano 0
20.Bruni 0
Tiimid:
1.Renault 117
2.BAR 102
3.Williams 64
4.McLaren 55
5.Sauber 42
6.Toyota 17
7.Jaguar 15
8.Jordan 11
9.Minardi 5
Tegin ka kaks alternatiivset hooajatabelit,esmalt vana süsteemi järgi ja teiseks ilma Ferrarideta:
Vana süsteem:
Sõitjad:
1.MS 100
2.Barrichello 52
3.Button 34
4.Trulli 30
5.Alonso 19
6.Montoya 17
7.Räikkönen 9
8.Sato 8
9.Fisi 5
10.RS 4
11.DC 3
12.Massa 2
13.Panis 2
14.da Matta 1
Tiimid:
1.Ferrari 152
2.Renault 49
3.BAR 42
4.Williams 21
5.McLaren 12
6.Sauber 7
7.Toyota 3
Ferrarideta tabel:
Sõitjad:
1.Button 78
2.Trulli 67
3.Alonso 50
4.Montoya 44
5.Räikkönen 28
6.Fisi 27
7.Coulthard 27
8.Sato 24
9.RS 19
10.Massa 15
11.Webber 12
12.Panis 10
13.da Matta 7
14.Heidfeld 7
15.Baumgartner 5
16.Glock 4
17.Klien 3
18.Gene 1
19.Pantano 0
20.Bruni 0
Tiimid:
1.Renault 117
2.BAR 102
3.Williams 64
4.McLaren 55
5.Sauber 42
6.Toyota 17
7.Jaguar 15
8.Jordan 11
9.Minardi 5
Sellega seoses meenub muidugi Senna pardakaamera, kus pilt lõpeb ootamatult 0,9 sek enne seinasõitu. Väidetavalt oli asi selles, et operaator lülitas kogemata ümber Bergeri autole...Erki kirjutas:Enne sõitu oli vääääga väike tibutamine. Sõidu ajaks oli kõik juba kuiv.
Vaatasin uuesti Trulli crashi videot ja tekkis küsimus et miks selliseid asju ei näidata ka nn. T-Camist ehk siis pardakaamerast?
Aastal kaks tuhat kuuskümmend
saab teoks see, millest puudust tunti,
piloodid nr. 1 ja 2 taevastel radadel
viimaks üksteiselt mõõtu võtavad,
ja käia lasevad sellisel võitlusvaimul,
mida pole aegadest saati nähtud
saab teoks see, millest puudust tunti,
piloodid nr. 1 ja 2 taevastel radadel
viimaks üksteiselt mõõtu võtavad,
ja käia lasevad sellisel võitlusvaimul,
mida pole aegadest saati nähtud
-
- I järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 912
- Liitunud: 15 Nov 2003, 20:15
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Lülitas-lülitasnimh kirjutas:Sellega seoses meenub muidugi Senna pardakaamera, kus pilt lõpeb ootamatult 0,9 sek enne seinasõitu. Väidetavalt oli asi selles, et operaator lülitas kogemata ümber Bergeri autole...Erki kirjutas:Enne sõitu oli vääääga väike tibutamine. Sõidu ajaks oli kõik juba kuiv.
Vaatasin uuesti Trulli crashi videot ja tekkis küsimus et miks selliseid asju ei näidata ka nn. T-Camist ehk siis pardakaamerast?



Parem sõita, kui kahetseda...
10 võitu 11 etapist. Nagu hooaeg 2002 juba. Võibolla järgnev aasta on jälle rohkem paljulubavam. Aga oli rõõmustav näha, et McLaren on liikuma saanud ennast. Viimased 3 etappi ja ei ühtegi katkestamist. Fisichellal oli väga, väga hea tulemus. Viimane startija ja kuues koht on ilus. Eriti veel Sauberiga, mis ei ole just mitte kõige parem masin F1s. Genest ikka vist asja erilist lähiajal ei saa. Testisõitja rajal ei ole just kõige parem kooslus vist. Montoya ka kuidagi alla käinud. Enam ei sõida, vaid venib.
Ikkagi kiidan veel Fisichellat. See sõitja väärib paremat meeskonda.
Ikkagi kiidan veel Fisichellat. See sõitja väärib paremat meeskonda.
tax eriti ei tea, mida räägib
Siiani on ju Fisil kogu aeg olnud nii et niikuin tema timist lahkub hakkab asi kohe paremaks minema (97->98 Jordan, 01->02 Benetton (Renault) ) Viimased kaks aastat Jordanis on selles suhtes erand. Pealegi arvan et Sauberilt võib see aasta veel paari väga head esitust näha.
Eriti mootoi radadel nagu Monza.

gaas on endiselt laiffi
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 5214
- Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
- Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
- Kontakt:
No vaikselt lisanduvad Sauberile ka juba uues tuuletunnelis disainitud jupid ka... 
Aga Massast ma eriti ei arva,minumeelest Fisi-Heidfeld oleks seks aastaks päris kõva paar olnud.

Aga Massast ma eriti ei arva,minumeelest Fisi-Heidfeld oleks seks aastaks päris kõva paar olnud.
Erki kirjutas:Siiani on ju Fisil kogu aeg olnud nii et niikuin tema timist lahkub hakkab asi kohe paremaks minema (97->98 Jordan, 01->02 Benetton (Renault) ) Viimased kaks aastat Jordanis on selles suhtes erand. Pealegi arvan et Sauberilt võib see aasta veel paari väga head esitust näha.Eriti mootoi radadel nagu Monza.