mrali kirjutas:Paffett lahkus rooli tagant,nii et auto toodi kinnisesse parki ilma temata. Nagu aru olen saanud,peab DTM-is sõitja viibima autos kuni hetkeni,mil see jõuab kinnisesse parki kaalumisele.Ilmselt on see nõue kehtestatud kaalumanipulatsioonide vältimiseks ning sealsed võistlusametnikud leidsid,et Paffettil oli võimalus midagi sääl manipuleerida,kuna teda sõidukis ei viibinud.
No siis ühesõnaga lause, et Paffett lahkuS autost enne, kui see jõudis Park Fermese. Eestis seda seadust pole sellelgi aastal saadud ise viia auto kinnisese ja seal ära toodud
>
0
Proud supporter of Angry Duck
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Viies DTM-i etapp siis kolme nädala pärast Nürnbergis,2,3 kilomeetrit pikal Norisringi tänavarajal (hüüdnimega "Saksamaa Monte Carlo").Uudiste järgi olevat sellele etapile juba praegu tohutult pileteid müüdud ning eelmisel aastal kogunes sinna koguni 128000 pealtvaatajat nädalavahetuse kohta.Sel aastal on seega oodata veelgi paremat tulemust.
Paffetti mahavõtmist arutab Saksamaa mootorispordi liit DMSB 9.juulil.Põhjuseks Mersu protest,kus kohtunike otsusele apelleeritakse väitega,et Paffett kasutas sarja standardbensiini.Ei taha spekuleerida,mida otsustatakse...
Paffett'i mahavõtmine jäi jõusse.Mersu protesti ei rahuldatud.Seega on Ekströmi võit lõplikult kindel.
mrali kirjutas:Paffetti mahavõtmist arutab Saksamaa mootorispordi liit DMSB 9.juulil.Põhjuseks Mersu protest,kus kohtunike otsusele apelleeritakse väitega,et Paffett kasutas sarja standardbensiini.Ei taha spekuleerida,mida otsustatakse...