Superallys tulevad autod tagasi veoautode kastis ja ei pea olema sõidukorras, piisab kui auto turvapuur on terve.Gaffer kirjutas:No ralligurud.
Mul tekkisid mõned küsimused.
Sardell on kuskil 7m sügavusel kraavis puude vahel nagu eespoolt võis lugeda? Minu tarkuse kohaselt võib kiiruskatse peal rahvas aidata, et saaks rajale tagasi. Heakene küll, saab rajale, kuid siis on veel sõit servicesse, mille peab minu teada omal jõul suutma läbida? No kui auto veel liigub, heakene küll, jõuavad lõppu. Aga tekib veel selline küsimus, et kui ta pani ühe korralikuma matsu ära, siis kas tal turvapuur jäi puutumata? Nagu ralli esimesel päeval näha võis, sai Hirvonen disq. kuna turvapuur oli viga saanud. Et mis need lootused Sandellil siis olla võiksid, et ta oma tulemuse kirja saab?
Walesi ralli 3. päev
Moderaatorid: KAIKUL, Jaanus, Strike, jagr, Erki
-
- Moderaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 5671
- Liitunud: 15 Jaan 2003, 11:54
- Asukoht: seal kus ralli
- Kontakt:
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1078
- Liitunud: 24 Mai 2006, 18:42
- Asukoht: Tallinn
sandelli superrally aeg on siiski korrektne arvatavasti sest +5min tuli katse võitjaga, mitte möldriga.Siim kirjutas:mis te sellest loogikast arvate?
rallyforum.com swordsman:
No!?!? Aava finishes before Guy Wilks on ninth place. But this is including PG Andersson before Aava in the results. So Suzuki will of course retire PG instead of scoring superally. This gives Aava one point and Patrik Sandell will get two from what I've counted. Note that the result with Sandell 11:02.7 after Mölder on WRC.com is not correct. He has missed three stages and was 54 seconds before Mölder when retiring, so he should be something like 14 minutes (or something) after Mölder. That makes him score two points, going up to 30 total and Aava one point going up to 31 points.
Aava JWRC champion!!! (or??)
seega kui sardelli auto välja õngitsetakse ja see määrustepäraselt õigeks ajaks jõuab siis on sandellil 32p ja aaval oletades, et pga suzuki, mis jões ulbib sinna jääbki 31p.
seega kõik selgub ikkagi towtruckimeestest. hetkel siiski veel ligi tund aega ralli käib, sest ca 100 masinat on rajal kokku.
-
- "till kartulis" expert
- Reactions: 0
- Postitusi: 1735
- Liitunud: 29 Veebr 2004, 17:35
- Asukoht: EST
- Kontakt:
Patrik braked a little to late, slipped of the road and rolled down a big dith, you couldn´t see the car from the road. The car is laying on the roof, but there is no bigger damage.
The competition continues, but now a little off-tracc. IF... they can get the car to the Parc Fermé in Cardiff before 17:45, there is a little chance, men that is also depenging on how the ones that are left is doing. That is mathemathics in the higher school, Anders Sandell says.
nii et 19:45 eesti aja järgi peaks Sandell kohale jõudma autoga.
Turvapuur on ilmselt terve ning nüüd sõltub kõik sellest, kui raske on autot kätte saada...
The competition continues, but now a little off-tracc. IF... they can get the car to the Parc Fermé in Cardiff before 17:45, there is a little chance, men that is also depenging on how the ones that are left is doing. That is mathemathics in the higher school, Anders Sandell says.
nii et 19:45 eesti aja järgi peaks Sandell kohale jõudma autoga.
Turvapuur on ilmselt terve ning nüüd sõltub kõik sellest, kui raske on autot kätte saada...
-
- I järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 877
- Liitunud: 31 Mai 2005, 11:31
- Asukoht: Tallinn
ma ei saa ühest asjast aru. Ku ralli finish on kell 15.41, siis mis asi on kell1900, et selleks ajaks peab auto jõudma parc fermesse? Kui on ralli finish siis peaks olema ju kõik läbi, ei ole ju nii, et sõidad lõpu poodiumilt läbi ja siis selgub veel ralli lõplik käik (muidugi kui mitte arvestada esitatud pretensioone).
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1864
- Liitunud: 02 Jaan 2005, 16:32
- Asukoht: Elva
Mis jama seal viimasel katsel oli. Ütles et viimased autod ei saa veel katsele et keegi olevat välja pannud. See tähendaks et mõnedel on veel vähem aega jõuda õigeks ajaks. Veel ütles et autode välja saamiseks on vaja suurt kraanat. See võib olla suur küsimus kuna täna on pühapäev.
Ralli võib vahest kah teine elu eesmärk olla
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1864
- Liitunud: 02 Jaan 2005, 16:32
- Asukoht: Elva
Mulle tuleb mootorispordist meelde veel vaid 2 asja, mis olid naljakamad kui kogu tänane värk.
Bosse kolmerattalised autod ja USA GP 2005.
Bosse kolmerattalised autod ja USA GP 2005.

Aastal kaks tuhat kuuskümmend
saab teoks see, millest puudust tunti,
piloodid nr. 1 ja 2 taevastel radadel
viimaks üksteiselt mõõtu võtavad,
ja käia lasevad sellisel võitlusvaimul,
mida pole aegadest saati nähtud
saab teoks see, millest puudust tunti,
piloodid nr. 1 ja 2 taevastel radadel
viimaks üksteiselt mõõtu võtavad,
ja käia lasevad sellisel võitlusvaimul,
mida pole aegadest saati nähtud
krt mõni eestlane võiks kohe kui katse lahti tehakse sinna sandelli auto otsa oma rendiauto parkida.... küll aava pärast kasko omavastutuse osa hüvitaks:)
asi millest ma aru ei saa on kraana, milleks kui auto seisukord ei ole oluline, nöör järgi ja välja. Vaevalt et lihtsalt lohistades turvapuur katki läheb ja pole ju vahet kui see autokastis sinna viiakse
Täielik nonsens tegelikult
Krt selle 100m loo peaks saatma ka FIA'le tutvumiseks 
asi millest ma aru ei saa on kraana, milleks kui auto seisukord ei ole oluline, nöör järgi ja välja. Vaevalt et lihtsalt lohistades turvapuur katki läheb ja pole ju vahet kui see autokastis sinna viiakse



-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1864
- Liitunud: 02 Jaan 2005, 16:32
- Asukoht: Elva