Pigem on Ogier nagu vampiir, kes imeb autotootjad kuristiku äärele.
VW lahkus sarjast, Ogier läks M-Sporti ja viis selle tiitliteni aga ka rahaliste raskusteni ja nüüd ühe hooajaga imes Sidruni tühjaks ... eks näe, mis Toyotaga saab
ElvisP kirjutas:Pigem on Ogier nagu vampiir, kes imeb autotootjad kuristiku äärele.
VW lahkus sarjast, Ogier läks M-Sporti ja viis selle tiitliteni aga ka rahaliste raskusteni ja nüüd ühe hooajaga imes Sidruni tühjaks ... eks näe, mis Toyotaga saab
-LaVal- kirjutas:Seda võis neist prantslastest oodata. Niikaua, kui võidavad istuvad käed rüpes ja ei tee midagi, aga kui selgub, et auto on käkk, siis selleasemel, et pingutada ühiselt selle nimel, et autost asja saaks hakkavad jonnima. Lasteaed ma ütlen. Sama nagu omalajal Peugeot -206 oli võidumasin, aga suuresti tänu turundusinimestele see 307 oli surnult sündinud projekt. Ei saanud selle auto taltsutamisega hakkama ei Grönholm, ega ka Märtin. Töökultuur oli ka selline nagu seal prantslastel ikka on. Sama juhtum, kui asi hapu siis jonnima ja sarjast minema.
Ei ole ainult prantslased sellised. Ka japsid jonnivad kui hästi ei lähe. Võtame kas või Mitsubishi, Subaru ja Suzuki. Senimaani kui kõik sujus oli ok. Aga kui hakkas allamähe minema siis tõmmati saba jalgevahele ja sarjas minema
Subaru ja Suzuki tõmbasid juhtme välja otseselt ülemaailmse majanduskriisi tekkides, täitsa teine ooper.
Mitsu, Skoda, Peugeot ja Citröen läksid kõik korraga 2005 lõpus, seal olid mingid muud tagamaad ilmselt, kui tulemused, Citroen ju tuli meistrikski samal aastal.
Eero kirjutas:Mitsu, Skoda, Peugeot ja Citröen läksid kõik korraga 2005 lõpus, seal olid mingid muud tagamaad ilmselt
2006 oli päris suur reeglitemuudatus - keelati aktiivsed difrid, aktiivne vedrustus, water injection jne. Lisaks kehtestati hunnikutele juppidele vahetuspiirangud. Ilmselt siis eelmainitud otsustasid, et ei viitsi uut autot arendada.
Ahjaa, Peugeot ja Škoda osalesid 2006 M2 manufacturer klassis ehk siis 2005-spec autodega, samamoodi toona ka M-Sport. Tehasetiimid olid Citroen/Ford/Subaru. Peaaegu päris ära kadus Mitsu, kes osales 2005-spec autoga viiel rallil.
Citroen üritas Neuville oma ridadesse meelitada, mis oleks ilgelt äge variant olnud, kuid siis poleks Neuville hooaja lõpuks teiseks tulnud vaid jäänud kolmandaks https://www.rallit.fi/paljastus-citroen ... aihtoehto/
Ford Performance jäegmisest aastast ametlik JWRC partner
Ford Performance becomes official partner of FIA Junior WRC.
The new partnership sees Ford extend its commitment to finding the next generation of FIA World Rally Championship superstars offering a clear pathway from the Fiesta R2T to the Fiesta WRC – all using M-Sport built cars with EcoBoost power.
kiilakass kirjutas:Mul on sihane tunne, et Ogier ei tee Toyotaga lepingut ainult üheks aastaks. Vaid me näeme teda veel nii mõnigi hooaeg.
Ta on seda "järgmine hooaeg jääb mu jaoks kindlalt viimaseks" nii palju korranud ja üle öelnud, et üle ühe hooaja pikkune leping nüüd oleks ikka väga mage tema poolt. Väheusutav, pigem loobub üldse kui see.
Mina arvan, et see oleks just väga mittemage Ogier poolt, kui ta rohkem kui 1 aasta sõidaks Eelmisele aastale andis ikka väga palju põnevust juurde. Kellele ei meeldiks, kui legendid karjääri pikendavad. Ta pole isegi kõige vanem sõitja, enne on mõnel teisel vaja pensionile minna, aga see ilmselt olude sunnil juhtubki. Altpool pole nagu peale Kalle kedagi peale ka tulemas, Oliveril läheb veel 2 hooaega vähemalt aega.
"The contract Ogier has signed with Toyota is for only one season, since the Frenchman maintains his decision to retire after the 2020 World Cup. Evans and Rovanpera have signed for two years.