SAAREMAA RALLY 2010
Moderaatorid: KAIKUL, Sparco, Jaanus
Kust Sa seda võtad?allar9944 kirjutas:Remmak n4 tiitlit ei saanud, aga nad said üldis meistriteks.
Egon Kaur sai n4 tiitli endale.
Palju õnne kõigile!
Enne rallit oli Kauril 57 punni. Lõpptabelis oli ta kohal nr 10, ehk siis teenis ühe punni, kokku 58 punni
Remmakul oli enne seda rallit 54 punni, sai kuuenda koha, selleest peaks saama 5 punkti, seega kokku 59 punkti? Või ei lähe Svedas, Saliuk ja Feldmanis arvesse?
Siis oleks Remmakul ja 60 punni ja Kauril ka 61 punni. Sest Butvilas ja Shaymiev on seni küll tabelis arvesse läind. Krt ei mäleta enam köiki reegleid

Ralli! Ja kõik muu ununeb...
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 10
- Postitusi: 2325
- Liitunud: 21 Veebr 2003, 21:05
- Asukoht: Mägi-Eesti
Aegadega paistab mingi kala olevat tõesti
Aga see on ka omakorda huvitav lahendus kui Remmak ja Co N4 on üldi I aga Kaur ja Co N4 klassi I - mõlemad sõidavad klassis N4:)
Keegi teab, miks Kõrge/Pints kuhugi kadunud on? rallyreg.ee lehel ei näita neid mingist hetkest kuskil enam...
Aga see on ka omakorda huvitav lahendus kui Remmak ja Co N4 on üldi I aga Kaur ja Co N4 klassi I - mõlemad sõidavad klassis N4:)
Keegi teab, miks Kõrge/Pints kuhugi kadunud on? rallyreg.ee lehel ei näita neid mingist hetkest kuskil enam...
AutoralliSuurSõber
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 3574
- Liitunud: 13 Veebr 2006, 17:08
no nüüd leidsin ülesse:
4.2. EAL litsentsiga või Eesti kodanikest sõitjad ei pea rallisarjade individuaalseks punktiarvestuseks
registreeruma.
4.3. Punktis 4.2. nimetamata sõitjatelt nõutakse vormikohase osavõtuavalduse esitamist EAL
veebilehel www.autosport.ee ning sarjamaksu 100 euro tasumist EAL-le enne arvestuse saamist.
Kuna Feldmain, Saliuk ja Svedas seeaasta ei ole varem osalenud ja ilmselt mitte ka 100 EUR-i maksnud, siis Kaur meister:-) Isegi kui ainult üks neist (Saliuk+Svedas) pole reganud, siis ikka Kaur meister. Aga kust neid registreerunuid näeb?
Edit: Leidsin ja on nii nagu arvasin. Kaur meister:
http://eal.cma.ee/index.php?lang=est&main_id=420
4.2. EAL litsentsiga või Eesti kodanikest sõitjad ei pea rallisarjade individuaalseks punktiarvestuseks
registreeruma.
4.3. Punktis 4.2. nimetamata sõitjatelt nõutakse vormikohase osavõtuavalduse esitamist EAL
veebilehel www.autosport.ee ning sarjamaksu 100 euro tasumist EAL-le enne arvestuse saamist.
Kuna Feldmain, Saliuk ja Svedas seeaasta ei ole varem osalenud ja ilmselt mitte ka 100 EUR-i maksnud, siis Kaur meister:-) Isegi kui ainult üks neist (Saliuk+Svedas) pole reganud, siis ikka Kaur meister. Aga kust neid registreerunuid näeb?
Edit: Leidsin ja on nii nagu arvasin. Kaur meister:
http://eal.cma.ee/index.php?lang=est&main_id=420
Viimati muutis bluuford, 09 Okt 2010, 19:58, muudetud 1 kord kokku.
Ralli! Ja kõik muu ununeb...
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 3574
- Liitunud: 13 Veebr 2006, 17:08
50. 09. E9 78 TIMMU KÕRGE / ERKI PINTS LADA VFTS SS13 ENGINEskahar kirjutas:Aegadega paistab mingi kala olevat tõesti
Aga see on ka omakorda huvitav lahendus kui Remmak ja Co N4 on üldi I aga Kaur ja Co N4 klassi I - mõlemad sõidavad klassis N4:)
Keegi teab, miks Kõrge/Pints kuhugi kadunud on? rallyreg.ee lehel ei näita neid mingist hetkest kuskil enam...
Katkestajate all siis.
http://www.youtube.com/watch#!v=ZxWsIOK ... re=related
1.45 juures küsib pealt vaataja politseilt kas kõik on terved?
politsei vastab ei mina ei tea ja see pole ka kõige tähtsam praegu.
Linnakatsel oli nii staffi vennad kui politsei alla igasugu arvestust.
mina kui sõitja ütlen, et korraldajad peaksid politseiga läbirääkima asjad ikka.
kuna minu fännid jõudsid esimesena autosse ja fänn hoidis kaardilugeja käest kinni ja rahustas teda kuna kaardilugeja palus ja politsei tõmbas ta eemale ja viskas võssa ja keegi kõva pealtvaataja andis fänni ka rusika obaduse, seda venda tahaks teada saada ja politseisse tuleb avaldus teha kuna mängisid idioote!
1.45 juures küsib pealt vaataja politseilt kas kõik on terved?
politsei vastab ei mina ei tea ja see pole ka kõige tähtsam praegu.
Linnakatsel oli nii staffi vennad kui politsei alla igasugu arvestust.
mina kui sõitja ütlen, et korraldajad peaksid politseiga läbirääkima asjad ikka.
kuna minu fännid jõudsid esimesena autosse ja fänn hoidis kaardilugeja käest kinni ja rahustas teda kuna kaardilugeja palus ja politsei tõmbas ta eemale ja viskas võssa ja keegi kõva pealtvaataja andis fänni ka rusika obaduse, seda venda tahaks teada saada ja politseisse tuleb avaldus teha kuna mängisid idioote!
jup, lassi oli totaalne fail, publiku jaoks, mitte kui midagi, peale tolmu muidugi.
A soomlaste mats vast ei sattunud eriti kellegile peale kuna see oli suht tühi koht pealtvaatajate arvestuses, kõva 90% oli sadakond meetrit tagapool 180c vaatamas. Oodata ei osanud küll.
Ei kinnita otseselt seda arvamust aga niipalju kui võiks inspekteerida siis antud kurvis oli väga kitsas trajektoor ja jälgede järgi tundus, et sattus kohe väljudes selle peenikse lehe ja kivipuru segu peale mis välja oli pestud siskurvist ning edasi oli kelguga sõit.
A soomlaste mats vast ei sattunud eriti kellegile peale kuna see oli suht tühi koht pealtvaatajate arvestuses, kõva 90% oli sadakond meetrit tagapool 180c vaatamas. Oodata ei osanud küll.
Ei kinnita otseselt seda arvamust aga niipalju kui võiks inspekteerida siis antud kurvis oli väga kitsas trajektoor ja jälgede järgi tundus, et sattus kohe väljudes selle peenikse lehe ja kivipuru segu peale mis välja oli pestud siskurvist ning edasi oli kelguga sõit.
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 2443
- Liitunud: 19 Jaan 2010, 22:02
- Asukoht: Saaremaa
Acsania racingu sõitjate kommentaarid. (googlega tõlgitud vene keelest)
Yevgeny Leonov: "The first passages were very slippery: in the morning the thermometer showed minus. In addition, the beginning of the day passed in a fog, which immediately affected the results. For ourselves, we learned from this race a lot, the most basic - it is necessary to cultivate a the ability to go fast from the first special stage. local pilots to do it easier, because the native route is familiar to them. And here is a short special stages were very diverse - and four types of coverage on a single segment! track does not forgive mistakes at all, even Karelia allows greater. "
Alexander Salyuk: "I can not say that the race I did not work - yes, we have turned, yes, we had a lot of mistakes, but where there lay a transcript and had fewer gaps, we are much closer in time to the leaders. Because I I come not to compete for prizes, I'm only interested in my speed compared to the competition! We have a navigator with a lot of work ahead, because most of the time losses were because of neslazhennosti our crew. Saaremmaa - not an easy and quick rally, but for me Baltic race was difficult, new and interesting. Likewise, the Estonian stage: I have received from him great pleasure. "
Paul Cherepin: "The Road Rally Saaremaa was the same as we expected - very diverse, each special stage we are waiting for something new. A new route is difficult to pass at once as do the more experienced crews. Because I can only reiterate the words my pilot: we need a reel, reel, and again rolled forward. I can not say that the track is too torn, cover, in principle, remained whole, and we have chosen rubber works perfectly. Before you pay more attention to technical details we must bring to an adequate level of work in the crew. At previous races had happened, I ran forward in dictation, but here, on the contrary, a couple of times late - it would seem a bit, but that was enough, so we flew out of line ".
Yevgeny Leonov: "The first passages were very slippery: in the morning the thermometer showed minus. In addition, the beginning of the day passed in a fog, which immediately affected the results. For ourselves, we learned from this race a lot, the most basic - it is necessary to cultivate a the ability to go fast from the first special stage. local pilots to do it easier, because the native route is familiar to them. And here is a short special stages were very diverse - and four types of coverage on a single segment! track does not forgive mistakes at all, even Karelia allows greater. "
Alexander Salyuk: "I can not say that the race I did not work - yes, we have turned, yes, we had a lot of mistakes, but where there lay a transcript and had fewer gaps, we are much closer in time to the leaders. Because I I come not to compete for prizes, I'm only interested in my speed compared to the competition! We have a navigator with a lot of work ahead, because most of the time losses were because of neslazhennosti our crew. Saaremmaa - not an easy and quick rally, but for me Baltic race was difficult, new and interesting. Likewise, the Estonian stage: I have received from him great pleasure. "
Paul Cherepin: "The Road Rally Saaremaa was the same as we expected - very diverse, each special stage we are waiting for something new. A new route is difficult to pass at once as do the more experienced crews. Because I can only reiterate the words my pilot: we need a reel, reel, and again rolled forward. I can not say that the track is too torn, cover, in principle, remained whole, and we have chosen rubber works perfectly. Before you pay more attention to technical details we must bring to an adequate level of work in the crew. At previous races had happened, I ran forward in dictation, but here, on the contrary, a couple of times late - it would seem a bit, but that was enough, so we flew out of line ".
http://www.madsostberg.no/index.php/blog
http://translate.google.com/#no|en|
Mõista, mõista, mis pikk Norra keeles tähendab
http://translate.google.com/#no|en|
Mõista, mõista, mis pikk Norra keeles tähendab

http://svstockdigital.blogspot.com/
http://www.youtube.com/user/svstock
Rallijutud Discord'is https://discord.gg/yVqYv2q
http://www.youtube.com/user/svstock
Rallijutud Discord'is https://discord.gg/yVqYv2q
-
- I järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 914
- Liitunud: 27 Okt 2006, 21:20
- Asukoht: Vastseliina
uh. päris jube vahejuhtum oli ss1 peale esiemst pikka sirget, enne seda kiviaedadega küla kus oli väga kitsas ja terav mahapööre vasakule. nr 143 venelased vist ei pidurdaud enne kurvi yldse ja panid Rühka stiilis otse teelt välja rahva poole. õnneks jõuti kahte-lehte laiali joosta . selle ralli autolõhkumis augu kohta mainiks , et täielik koopia rapla kivi kurvile. vaatasin eile videot ka sellest kohast. väga hull ikka. ss1 saliuki katusest leidsin saliuki mõlemad terved küljepeeglid ja plaanisin servises tagasi viia aga krdi sommid pätsasid ära sel ajal kui filmimisega tegelesin.