Monte Carlo ralli - 1. päev
Moderaatorid: KAIKUL, Jaanus, Strike, jagr, Erki
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1021
- Liitunud: 31 Mai 2004, 20:49
- Asukoht: Tallinn
?????WaltS kirjutas:ma arvan ka, et on okBeef kirjutas:Minu arvuti on otsustanud täna nõmetsema hakata. Kohutavalt aeglane on kõik. Ja Märtini ja Parki jutt jäigi mul kuulmata
esimene ralli uue autoga ja ma arvan, et ta liigseid riske ei võta.
eesmärk finisheeruda.
ja minuarust praegune 4. koht pole sugugi paha!
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1037
- Liitunud: 29 Sept 2004, 13:05
- Asukoht: Rallil
- Kontakt:
Minu arvates kommenteeris Beef arvutit, mitte Markko sõittu.WaltS kirjutas:ma arvan ka, et on okBeef kirjutas:Minu arvuti on otsustanud täna nõmetsema hakata. Kohutavalt aeglane on kõik. Ja Märtini ja Parki jutt jäigi mul kuulmata
esimene ralli uue autoga ja ma arvan, et ta liigseid riske ei võta.
eesmärk finisheeruda.
ja minuarust praegune 4. koht pole sugugi paha!
-
- I järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 841
- Liitunud: 11 Sept 2003, 09:16
- Asukoht: Tallinn
Nojah, loll on see kes vabandust ei leia. Kui nüüd need tegelikud põhjused kunagi meie meediasse peaks jõudma siis saab alles musta huumorit.
Vaatame siis mis järgnevad katsed toovad. Mina loodan et Markko punktidel lõpetaks, on ju tegu ühe raskeima ralliga ning auto ja rehvid on võõrad.
Aga nüüd hakake kõik lõuna poole liikuma, seal läheb ka madinaks
Vaatame siis mis järgnevad katsed toovad. Mina loodan et Markko punktidel lõpetaks, on ju tegu ühe raskeima ralliga ning auto ja rehvid on võõrad.
Aga nüüd hakake kõik lõuna poole liikuma, seal läheb ka madinaks

-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1037
- Liitunud: 29 Sept 2004, 13:05
- Asukoht: Rallil
- Kontakt:
Täpselt. Peagi sammud Võru poole!Rasmus kirjutas:Nojah, loll on see kes vabandust ei leia. Kui nüüd need tegelikud põhjused kunagi meie meediasse peaks jõudma siis saab alles musta huumorit.
Vaatame siis mis järgnevad katsed toovad. Mina loodan et Markko punktidel lõpetaks, on ju tegu ühe raskeima ralliga ning auto ja rehvid on võõrad.
Aga nüüd hakake kõik lõuna poole liikuma, seal läheb ka madinaks
Nici Crist annab infi et Markko on öelnud pesot on parem ja lihtsam juhtida kui fordi. Järgmine katse on päris raske. Kuna kunagi sellel katsel algul ja poole peal ei paista päikest ja peale poolt katset on mingi koht kus 5 km minnakse ainult alla mäge ja kus eelmine aasta Solberg laksu pani. Kuid enamus sellest katsest on vana ja ammune. Nicki arvab et Loeb juhib täna õhtuks 30-40 sek teiste ees( Märtin, Grönholm, Solberg)
Duvali kohta ei osanud midagi öelda, võib jääda ette kuid võib ka kotada palju
Duvali kohta ei osanud midagi öelda, võib jääda ette kuid võib ka kotada palju
Ralli võib vahest kah teine elu eesmärk olla
-
- Reactions: 0
Colina vana kaaridlugeja rääkis raadios asjalikku juttu.
Lõpetas ennustusega, et Loeb ja duval jätkavad umbes samas tempos aga Märtin, bosse ja Saolku ilmselt hakkavad järk-järgult maha jääma, päeva lõpuks siis ilmselt kuni 30 sek peaks vahe olema Citroenide ja järgmise vahel.
Kipun temaga veidi nõus olema
Lõpetas ennustusega, et Loeb ja duval jätkavad umbes samas tempos aga Märtin, bosse ja Saolku ilmselt hakkavad järk-järgult maha jääma, päeva lõpuks siis ilmselt kuni 30 sek peaks vahe olema Citroenide ja järgmise vahel.
Kipun temaga veidi nõus olema

ja-jah, ega ma nüüd nii noor kah pole, et seda ei mäletaks (ja eks see smiley sai kah seetõttu lisatud). mõtlesin, et kuna rallifoorum, siis äkki oli levandil plaan ikka kuskil rallil kah osaleda ja jäigi tookord haigeks;O))
mrali kirjutas:1988.aasta olümpia meeskonnakahevõistlus,kus Levandile anti käsk haiget teeselda.
hindrek kirjutas:mis rallil siis levandi sõitma pidi? ;O))
Jälgija kirjutas:praegu ütles raadio urmo katkestamise põhjuseks, et vend on haige. Vägisi tuleb meelde Levandi "kõhu valu"tegelt masendav
Kopeckyst vist ika oli jutt. Ekist juttu olnud ainult Rootsi rallist.mrali kirjutas:Praegu ralliraadios Skoda pressiametnik.Kahjuks läks kõrvust läbi,kes see sõidab (ilmselt kolmanda autoga) kaks-kolm etappi-Eki või Kopecky???
Proud supporter of Angry Duck
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Teated peale esimest katset
N° 1 - LOEB / ELENA
« I drove well after the first half of the stage. I chose caution and avoided making mistakes. I stayed in the middle of the road, because it is always difficult to face a new stage. My tyre compound might have been a bit sof »
N° 5 - SOLBERG / MILLS
« My brakes faded progressively, and I bumped the car a little in the last hairpin ». One of the car´s bumpers is loose with its attachment broken. Damage appears to be purely cosmetic.
N° 8 - MARTIN / PARK
« The stage was very slippery in its middle part, but everything went well with the right tyres ».
N° 7 - GRONHOLM / RAUTIAINEN
« Not too bad. My tyres were fantastic ».
N° 2 - DUVAL / PREVOT
« No problem ». He appears surprised with his gap with Loeb.
N° 9 - ROVANPERA / PIETILAINEN
« My tyres might have been too soft ».
N° 6 - SARRAZIN / PIVATO
Encountered the same braking problems as Solberg did.« The brakes faded mostly during the downhill ».
N° 10 - PANIZZI / PANIZZI
« I had some gearchange trouble and my tyres might have been too hard for this stage. ».
N° 3 - GARDEMEISTER / HONKANEN
« No problem whatsoever ».
N° 11 - SCHWARZ / WICHA
« I have major hydraulic pressure problems, and that impacts on the differentials. My tyres were okay ».
N° 4 - KRESTA / TOMANEK
« Everything is going fine. It is very difficult, but I am on top of this situation ».
N° 12 - BENGUE / ESCUDERO
« I stalled at the start. The stage was difficult for me. Our settings are too soft and the car is moving far too much ».
N° 61 - AURIOL / GIRAUDET
Appears to be very relaxed and in good spirits and he is happy with the time he achieved with this car. He seems to be very comfortable with his condition as a privateer.
N° 62 - STOHL / MINOR
« We made a cautious choice of tyres. The car is fine ».
N° 63 - PONS / JULIA
Encountered some brake problems.
N° 31 - ANDERSSON / ANDERSSON
« The stage was fun. I just had to keep an eye on the brakes at the end ». At the finish, he was already keeping informed on how is competitor Wilks was doing.
N° 32 - WILKS / PUGH
« I had major brake problems ».
N° 33 - KATAJAMAKI / ALANNE
« I was very cautio ».
N° 34 - BALDACCI / BERNACCHINI
Had a puncture at his right rear wheel, and reached the finish with a shredded tyr
N° 1 - LOEB / ELENA
« I drove well after the first half of the stage. I chose caution and avoided making mistakes. I stayed in the middle of the road, because it is always difficult to face a new stage. My tyre compound might have been a bit sof »
N° 5 - SOLBERG / MILLS
« My brakes faded progressively, and I bumped the car a little in the last hairpin ». One of the car´s bumpers is loose with its attachment broken. Damage appears to be purely cosmetic.
N° 8 - MARTIN / PARK
« The stage was very slippery in its middle part, but everything went well with the right tyres ».
N° 7 - GRONHOLM / RAUTIAINEN
« Not too bad. My tyres were fantastic ».
N° 2 - DUVAL / PREVOT
« No problem ». He appears surprised with his gap with Loeb.
N° 9 - ROVANPERA / PIETILAINEN
« My tyres might have been too soft ».
N° 6 - SARRAZIN / PIVATO
Encountered the same braking problems as Solberg did.« The brakes faded mostly during the downhill ».
N° 10 - PANIZZI / PANIZZI
« I had some gearchange trouble and my tyres might have been too hard for this stage. ».
N° 3 - GARDEMEISTER / HONKANEN
« No problem whatsoever ».
N° 11 - SCHWARZ / WICHA
« I have major hydraulic pressure problems, and that impacts on the differentials. My tyres were okay ».
N° 4 - KRESTA / TOMANEK
« Everything is going fine. It is very difficult, but I am on top of this situation ».
N° 12 - BENGUE / ESCUDERO
« I stalled at the start. The stage was difficult for me. Our settings are too soft and the car is moving far too much ».
N° 61 - AURIOL / GIRAUDET
Appears to be very relaxed and in good spirits and he is happy with the time he achieved with this car. He seems to be very comfortable with his condition as a privateer.
N° 62 - STOHL / MINOR
« We made a cautious choice of tyres. The car is fine ».
N° 63 - PONS / JULIA
Encountered some brake problems.
N° 31 - ANDERSSON / ANDERSSON
« The stage was fun. I just had to keep an eye on the brakes at the end ». At the finish, he was already keeping informed on how is competitor Wilks was doing.
N° 32 - WILKS / PUGH
« I had major brake problems ».
N° 33 - KATAJAMAKI / ALANNE
« I was very cautio ».
N° 34 - BALDACCI / BERNACCHINI
Had a puncture at his right rear wheel, and reached the finish with a shredded tyr
Ralli võib vahest kah teine elu eesmärk olla