Aga kas nad polnud juba ülesõidul. Katse oli ju juba läbi.
Katsel võib lükata, ülesõidul mitte..
WRC Regs Art 42.3 PUSHING A CAR IN THE PARC FERMÉ
Only the officials on duty and/or the members of the crew are authorised to push a competing car inside a parc fermé.
pelmeen10 kirjutas:
WRC Regs Art 42.3 PUSHING A CAR IN THE PARC FERMÉ
Only the officials on duty and/or the members of the crew are authorised to push a competing car inside a parc fermé.
See polnud Parc Fermes, see oli seal kus autasustamine toimus.
pelmeen10 kirjutas:
WRC Regs Art 42.3 PUSHING A CAR IN THE PARC FERMÉ
Only the officials on duty and/or the members of the crew are authorised to push a competing car inside a parc fermé.
See polnud Parc Fermes, see oli seal kus autasustamine toimus.
Tavaliselt kehtib sellistes parklates park ferme režiim.
Kuidas ***** toyotal igal rallil mingid erinevad probleemid on?
Korsikal kõigil veljed
Portugalis Latvalal ja Otil amort
Sardiinias Latvalal ja Otil roolivõim.
Iga probleem tuleb justkui omal ajal välja ja kõigil autodel samal ajal, mitte et näiteks Latvalal on ühel rallil amort ja Otil samal rallil roolivõim
Lapsevead pole siiamaani vist välja ravitud
aix kirjutas:See on kurb, et meeskond oli asjast teadlik, aga korda ei osatud teha...Kas siis insenerid ei tunne autot nii hästi kui vaja, või milles asi?
Tagantjärgitarkus on täppisteadus - ühe juhtumi pealt on jube keeruline süsteemset probleemi ennustada.
Silk kirjutas:Kuidas ***** toyotal igal rallil mingid erinevad probleemid on?
Korsikal kõigil veljed
Portugalis Latvalal ja Otil amort
Sardiinias Latvalal ja Otil roolivõim.
Iga probleem tuleb justkui omal ajal välja ja kõigil autodel samal ajal, mitte et näiteks Latvalal on ühel rallil amort ja Otil samal rallil roolivõim
Lapsevead pole siiamaani vist välja ravitud
Silk kirjutas:Kuidas ***** toyotal igal rallil mingid erinevad probleemid on?
Korsikal kõigil veljed
Portugalis Latvalal ja Otil amort
Sardiinias Latvalal ja Otil roolivõim.
Iga probleem tuleb justkui omal ajal välja ja kõigil autodel samal ajal, mitte et näiteks Latvalal on ühel rallil amort ja Otil samal rallil roolivõim
Lapsevead pole siiamaani vist välja ravitud
Geneka jamad olid ka ju kusagil?
Argentiina
>
0
Champions aren't made in the gyms. Champions are made from something they have deep inside them -a desire, a dream, a vision.
Silk kirjutas:Kuidas ***** toyotal igal rallil mingid erinevad probleemid on?
Korsikal kõigil veljed
Portugalis Latvalal ja Otil amort
Sardiinias Latvalal ja Otil roolivõim.
Iga probleem tuleb justkui omal ajal välja ja kõigil autodel samal ajal, mitte et näiteks Latvalal on ühel rallil amort ja Otil samal rallil roolivõim
Lapsevead pole siiamaani vist välja ravitud
Geneka jamad olid ka ju kusagil?
Sellel hooajal Latvala Mehhiko ja Ott Argentiina. Kui nüüd meenutada, siis oli mingi video, kus Latvala lõugas kas rajaturvameeste või muude asjapulkade peale, et need ei aita lükata ja nendest pole mingit kasu. Neuville sai küll täna abi. Võib-olla oli erinev case, peaks video üles otsima.
Rahvusvahelises foorumis toodi huvitavat statistikat välja. Lisaks Fordil ja Citroenil on tihti ainult kaks sõitjat stardis (citroenil koguaeg ainult kaks sõitjat)
Originally Posted by eib1 View Post
Agree, sadly we have 4 teams but 3 top drivers.
Made some calculations just for fun, excluded our top 3 drivers from every rally so far this year and the results are:
Rally wins:
Hyundai - 4
Ford - 3
Citroen - 1
Toyota - 0
Podium places in total:
Ford - 9
Hyundai - 7
Toyota - 5
Skoda - 2
Citroen - 1
And some say that Toyota is dominant and fastest car by far...
Mirko kirjutas:Rahvusvahelises foorumis toodi huvitavat statistikat välja. Lisaks Fordil ja Citroenil on tihti ainult kaks sõitjat stardis (citroenil koguaeg ainult kaks sõitjat)
Originally Posted by eib1 View Post
Agree, sadly we have 4 teams but 3 top drivers.
Made some calculations just for fun, excluded our top 3 drivers from every rally so far this year and the results are:
Rally wins:
Hyundai - 4
Ford - 3
Citroen - 1
Toyota - 0
Podium places in total:
Ford - 9
Hyundai - 7
Toyota - 5
Skoda - 2
Citroen - 1
And some say that Toyota is dominant and fastest car by far...
“It was a heartbreaking ending to Rally Italia Sardegna. As I felt Ott and Martin's strong ambition to bring me to the podium again, I was lost for words when I saw their car slowing down in the final stage. But I think the disappointment is bigger for the driver and the co-driver than for anyone else.
I'm very sorry that we couldn't let the drivers drive through to the finish.I'm very sorry for all the fans who were watching the fight
/../
And Ott…..I will never forget the regretful expression in his face when he got out of the car. He hugged with the mechanics one by one, facing the sadness with all of the team members. I was touched by this scene. I thought Ott and all the members of Car No. 8 must be the champion by any means from my heart.”
wrc+ peal on onboardis see sõit üleval kah nüüd ja saab kogu jutuajamist autos ise näha/kuulda...Väga kahju meestest igatahes, aga Ott ja Martin on tublid ja meeskonna vaimu see intsident ei murra. Teeb pigem tugevamaks. Nüüd saavad natuke puhata ja meile kodus elamusi pakkuda. Toyota aga ilmselt puhkusele ei saa minna...
Tegelikult väga ohtlik rike nii sõitjatele kui pealtvaatajatele, kui juhtunuks kiirel lõigul mõnel kiiremal rallil. Hea, et viienda koha punktidki saime.
>
0
F-1 ennustusvõistluse võitja 2006; DTM ennustusvõistluse võitja 2011