Ott Tänaku diskussioon
Moderaatorid: KAIKUL, Jaanus, Strike, jagr, Erki
-
- Reactions: 0
Re: Ott Tänaku diskussioon
Pikas perspektiivis (loodame, et see siiski on olemas) on mul küll ainult natuke kahju, et Tänak ei teinud Märtinit - ehk oleks võinud võtta "uuel tulemisel" omale kogenud ingliskeelse kaardilugeja, kel WRC rallidelt kogemused olemas. Mitte, et ma arvaks, et Raigo kehva on, aga kui sellele tasemel "kaks algajat" hakkavad hooaja alguses koos õppima... Lisaks kuuldused, et eesti keel siiski ei ole väga hea legendi keel (liiga pikk). Jõuame ka esiauto võimalike kandidaatideni. Aga noh. Kui nüüd koht säilib ja järgmine aasta edukam, siis see kõik on õnneks tühi targutamine.
Re: Ott Tänaku diskussioon
Ega me võimegi siin jääda spekuleerima ühtpidi ja teistpidi. Tuleb lihtsalt see raske ja pime aeg ära oodata ning vaadata, mida Wilson välja mõtleb.
-
- I järgu kommentaator
- Reactions: 1
- Postitusi: 950
- Liitunud: 13 Veebr 2003, 20:34
- Asukoht: Tallinn
Re: Ott Tänaku diskussioon
+1mcwax kirjutas:Pikas perspektiivis (loodame, et see siiski on olemas) on mul küll ainult natuke kahju, et Tänak ei teinud Märtinit - ehk oleks võinud võtta "uuel tulemisel" omale kogenud ingliskeelse kaardilugeja, kel WRC rallidelt kogemused olemas. Mitte, et ma arvaks, et Raigo kehva on, aga kui sellele tasemel "kaks algajat" hakkavad hooaja alguses koos õppima... Lisaks kuuldused, et eesti keel siiski ei ole väga hea legendi keel (liiga pikk). Jõuame ka esiauto võimalike kandidaatideni. Aga noh. Kui nüüd koht säilib ja järgmine aasta edukam, siis see kõik on õnneks tühi targutamine.
Re: Ott Tänaku diskussioon
ei tea kas on kuidagi seotud v mitte, aga DMack Tyres rekka sõitis vabakal vastu 

-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 1
- Postitusi: 1282
- Liitunud: 03 Apr 2009, 16:21
- Asukoht: Raasiku
Re: Ott Tänaku diskussioon
http://www.ohtuleht.ee/703852/kas-ott-t ... -ise-untsu
Õhtuleht võtab ka Oti hooaja kokku.
Õhtuleht võtab ka Oti hooaja kokku.
"If you're in a hurry there's no time to lift." Ott Tänak, Rally Poland 2016
Re: Ott Tänaku diskussioon
noh, Eestis neid 1-2 vähemalt. Rallikrossi EMV-l ju Dmack ametlik rehvipartner ja ka juunioride ralli EMV-l. Aga mingi taevane märk WRC osas võis ta muidugi ollaCTR kirjutas:ei tea kas on kuidagi seotud v mitte, aga DMack Tyres rekka sõitis vabakal vastu

-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1117
- Liitunud: 11 Juul 2011, 18:31
- Asukoht: Tartu
Re: Ott Tänaku diskussioon
Selline spekulatsioon :
Colin Clark @voiceofrally 1h1 hour ago
Interesting rumours this morning suggesting a sponsorship deal between M-Sport and @fuckmatie37. Mentions possibility of three car team
Colin Clark @voiceofrally 1h1 hour ago
Interesting rumours this morning suggesting a sponsorship deal between M-Sport and @fuckmatie37. Mentions possibility of three car team
Re: Ott Tänaku diskussioon
2016 hooaja teemas selle üle juba arutatakse: viewtopic.php?f=7&t=5743&start=300Tann kirjutas:Selline spekulatsioon :
Colin Clark @voiceofrally 1h1 hour ago
Interesting rumours this morning suggesting a sponsorship deal between M-Sport and @fuckmatie37. Mentions possibility of three car team
-
- Moderaator
- Reactions: 14
- Postitusi: 19363
- Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
- Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
- Kontakt:
Re: Ott Tänaku diskussioon
Äkki keegi hea inimene viskaks siis täispika artiklimaailmameister kirjutas:http://www.ohtuleht.ee/703852/kas-ott-t ... -ise-untsu
Õhtuleht võtab ka Oti hooaja kokku.
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
Re: Ott Tänaku diskussioon
selge pilt, ei olnud teadlik sellestmuhk kirjutas:noh, Eestis neid 1-2 vähemalt. Rallikrossi EMV-l ju Dmack ametlik rehvipartner ja ka juunioride ralli EMV-l. Aga mingi taevane märk WRC osas võis ta muidugi ollaCTR kirjutas:ei tea kas on kuidagi seotud v mitte, aga DMack Tyres rekka sõitis vabakal vastu

-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1659
- Liitunud: 08 Veebr 2008, 19:28
- Asukoht: Tallinn
Re: Ott Tänaku diskussioon
Õhtulehe vea (või teadliku valiku?) tõttu näeb "kinniseid" artikleid, kui kirjutada URLi reale m. ette ehk siis vaadates õhtulehe veebi mobiilivaates on artiklid täispikkuses nähaKolin kirjutas:Äkki keegi hea inimene viskaks siis täispika artiklimaailmameister kirjutas:http://www.ohtuleht.ee/703852/kas-ott-t ... -ise-untsu
Õhtuleht võtab ka Oti hooaja kokku.

http://m.ohtuleht.ee/703852/kas-ott-tan ... -ise-untsu
Rallijutud ralliblogis.. http://www.rallinaut.ee/ |
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1007
- Liitunud: 18 Okt 2012, 18:29
Re: Ott Tänaku diskussioon
Ei tea mul ei tööta see. Mis brauserit kasutad? Kas OS android, win, linux?MKD kirjutas:Õhtulehe vea (või teadliku valiku?) tõttu näeb "kinniseid" artikleid, kui kirjutada URLi reale m. ette ehk siis vaadates õhtulehe veebi mobiilivaates on artiklid täispikkuses nähaKolin kirjutas:Äkki keegi hea inimene viskaks siis täispika artiklimaailmameister kirjutas:http://www.ohtuleht.ee/703852/kas-ott-t ... -ise-untsu
Õhtuleht võtab ka Oti hooaja kokku.
http://m.ohtuleht.ee/703852/kas-ott-tan ... -ise-untsu
-
- I järgu kommentaator
- Reactions: 1
- Postitusi: 950
- Liitunud: 13 Veebr 2003, 20:34
- Asukoht: Tallinn
Re: Ott Tänaku diskussioon
Ott Tänak ütles enne Walesi MM-etappi, et annaks hooajale hindeks 7 või 7,5 palli kümnest. Isegi võit aasta viimasel rallil poleks reaalset hinnet nõnda kõrgele viinud, ent katkestamine tähendas kardetavasti hoopis karjääri lõppu.
Vaatame Tänaku ja kaardilugeja Raigo Mõlderi hooajale ralli ralli haaval otsa, et leida aastale aus hinne ning meenutada, kus ja mis untsu läks.
Monte-Carlo 5/10
Hooaja avaetapp libedatel mägiteedel on alati täis riukaid. Pärast 2012. aastat taas WRC-autol täisaastat alustanud Tänak näitas küpset sõitu ja alustas laupäeva suisa neljandalt positsioonilt, ent eksis avakiiruskatsel – eessõitja trassile tõmmatud kruus üllatas Tänakut, ning muutunud pidamistingimused viisid saarlase kraavi. Seni näidatud kiirus andis aga optimismi ülejäänud hooajaks.
Rootsi 6/10
Eesti esiekipaaži välja sõidetud neljas koht on kokkuvõttes hooaja paremuselt teine tulemus, ent seegi tuli läbi suure õnne. Tänaku-Mõlderi legendis oli suur prohmakas – järsku kurvi siseneti liiga kiiresti. Igal teisel rallil tähendanuks see ilmselt katkestamist, ent Rootsis päästis päeva pehme lumevall.
Mehhiko 3/10
Ralli, mil Tänak sai kuulsaks üle maa ja uputas oma sõiduvahendi veehoidlasse. Kuigi tegu oli mehe hooaja kõige vaatemängulisema katkestamisega, oli tal endal süüd selles vähe – väikesest august läbi sõites oli auto ratas vale nurga all, põrutus muutis masina juhitamatuks ja nõnda järves lõpetatigi. Et eksimus tuli esimesel täispikal kiiruskatsel, ei saa lisapunkte anda ka eelneva kiiruse eest.
Argentiina 5/10
Taas näiliselt süütu ebaõnn. Ralli neljandal kiiruskatsel leidis eestlane veetakistusest läbi sõites üles märkamatu kivi, mis viis ta autol alt vasaku esiratta. Taoline õnnetus võinuks juhtuda ükskõik millise piloodiga, aga millegipärast kipuvad need asjad nihu minema just Tänakul!
Portugal 7/10
Ralli, millest pidi saama Tänaku hooaja pöördepunkt! M-Sport tuli Portugalis välja uue Ford Fiesta RS WRC mudeliga ja saarlane sai autoga kiirelt sinasõbraks. Viies koht oli lausa pettumus – M-Sport läks teisel võistluspäeval rehvivalikuga totaalselt alt.
Sardiinia 6/10
Niru olukord: Tänak kihutas uue masinaga ülikindlalt kolmandal kohal, kui ühelt hüppelt maandudes sai põrutada tema auto käigukast. Fiesta jäi kinni liiga kõrgele käigule ja meie ekipaaži enam küngastest üles ei vedanud.
Poola 9/10
Uus auto, mugavustsoonis Tänak ja eestlastele igati sobilikud teed tähendasid karjääri teist poodiumikohta. Kui 2012. tõusis ta Itaalias kolmandaks tänu vastaste katkestamistele, siis seekord teenis ta selle ära oma kiire sõiduga – Tänak kaotas ralli võitnud Sebastien Ogierile vaid 23 sekundit ja oli ainus mees, kes üliväledatele Volkswagenitele konkurentsi pakkus.
Soome 7/10
Just siis, kui paistis, et Tänak on oma ebakindlused ületanud, läksid asjad jälle nihu – juba ralli kolmandal kiiruskatsel lõhkus ta autol amordi ning liipas esimese võistluspäeva lõpuni. Viies koht pole häbiasi, ent ootused olid pärast Poolat kõrgemad.
Saksamaa 5/10
Pärast kahte vaheaastat taas asfaldirallil WRC-autot taltsutada ei ole kerge ülesanne. Tänak kaotas kiireimatele stabiilset aega – seitsmes koht olnuks õiglane, ent rajalt väljas käik 16. katsel kukutas meie mehe koha võrra madalamale.
Austraalia 6/10
Keerulised teed ja vähe kogemust ei lubanud head, kuid Tänak näitas kohanemisvõimekust ning kuues koht oli viisakas tulemus.
Korsika 2/10
Hullem kui katkestamised – Tänak ei suutnud rasketes ilmastikuoludes kolme võistluspäevaga rütmi leida. 10. kohal lõpetanud saarlane tõdes isegi, et tegu oli ta WRC-karjääri halvima ralliga.
Hispaania 5/10
Positiivne: kruusapäeval püsis Tänak suisa esikohakonkurentsis.
Negatiivne: mees sõitis juba teisel asfaldikatsel vastu teepiiret ja jättis sõidu pooleli. Tiimiboss Malcolm Wilson oli väga pahane.
Suurbritannia 3/10
Wilson andis Tänakule ja meeskonnakaslasele Elfyn Evansile ülesande: sõitke kas või teelt välja, aga näidake kiirust – vaid nii teenite järgmiseks aastaks lepingu. Kui jätta välja ülilühikese 13. katse võit, ei suutnud Tänak ülesannet täita ja oli pigem tiimikaaslasest aeglasem. Ometi kindlustas kindel sõit (ja Evansi viperus), et mees läks eilsele päevale vastu neljandalt kohalt.
"Poodiumikohani on suur vahe, aga me jätkame surve avaldamist. See on Walesi ralli – aasta üks nõudlikumaid etappe – ja nagu me oleme juba näinud, võib juhtuda mida iganes," ütles Wilson laupäeva õhtul.
"Mida iganes" osutus lõpuks Tänaku katkestamiseks. Eestlane pidi hooaja viimasel päeval vastu pidama 36 kilomeetrit, et lõpetada hooaeg positiivsel noodil ja reaalse šansiga teenida M-Spordilt uus leping. Ometi lendas Tänak teelt juba eilsel esimesel kiiruskatsel ja lõpetas sellega võib-olla ka oma MM-karjääri.
"Vasak ratas kaldus natukene trajektoorilt kõrvale ja tabas kivi, mis purustas vedrustuse. Kahju oli väike, aga lõpetas meie ralli," nentis Tänak.
Kokkuvõte 5,3/10
Aasta lõpetasid Tänak-Mõlder MM-arvestuses kümnendal kohal, tehasetiimide sõitjatest kõige madalamal, samas kui Evans oli seitsmas. Kuraditosinast rallist käidi rajalt väljas suisa kuuel. Kuigi Tänak näitas kruusarallidel üles muljetavaldavat kiirust, on raske mõista, miks peaks Wilson nõnda ebastabiilselt esinenud pilooti tuleval hooajal oma meeskonnas näha tahtma. "Ma pole otsustanud, kes järgmisel hooajal M-Spordis sõidavad. Kavatsen Elfyni, Oti ja mõne teise piloodi võistlusi põhjalikult analüüsida, et 2016. aastale vastu minnes oleks meie rivistus võimalikult tugev," sõnas Wilson.
Rääkides hindest koolilapse keeles, pääses Tänak napilt hooaja läbikukkumisest, ent kiitusest ja tema enda hinnangust on asi kaugel.
Vaatame Tänaku ja kaardilugeja Raigo Mõlderi hooajale ralli ralli haaval otsa, et leida aastale aus hinne ning meenutada, kus ja mis untsu läks.
Monte-Carlo 5/10
Hooaja avaetapp libedatel mägiteedel on alati täis riukaid. Pärast 2012. aastat taas WRC-autol täisaastat alustanud Tänak näitas küpset sõitu ja alustas laupäeva suisa neljandalt positsioonilt, ent eksis avakiiruskatsel – eessõitja trassile tõmmatud kruus üllatas Tänakut, ning muutunud pidamistingimused viisid saarlase kraavi. Seni näidatud kiirus andis aga optimismi ülejäänud hooajaks.
Rootsi 6/10
Eesti esiekipaaži välja sõidetud neljas koht on kokkuvõttes hooaja paremuselt teine tulemus, ent seegi tuli läbi suure õnne. Tänaku-Mõlderi legendis oli suur prohmakas – järsku kurvi siseneti liiga kiiresti. Igal teisel rallil tähendanuks see ilmselt katkestamist, ent Rootsis päästis päeva pehme lumevall.
Mehhiko 3/10
Ralli, mil Tänak sai kuulsaks üle maa ja uputas oma sõiduvahendi veehoidlasse. Kuigi tegu oli mehe hooaja kõige vaatemängulisema katkestamisega, oli tal endal süüd selles vähe – väikesest august läbi sõites oli auto ratas vale nurga all, põrutus muutis masina juhitamatuks ja nõnda järves lõpetatigi. Et eksimus tuli esimesel täispikal kiiruskatsel, ei saa lisapunkte anda ka eelneva kiiruse eest.
Argentiina 5/10
Taas näiliselt süütu ebaõnn. Ralli neljandal kiiruskatsel leidis eestlane veetakistusest läbi sõites üles märkamatu kivi, mis viis ta autol alt vasaku esiratta. Taoline õnnetus võinuks juhtuda ükskõik millise piloodiga, aga millegipärast kipuvad need asjad nihu minema just Tänakul!
Portugal 7/10
Ralli, millest pidi saama Tänaku hooaja pöördepunkt! M-Sport tuli Portugalis välja uue Ford Fiesta RS WRC mudeliga ja saarlane sai autoga kiirelt sinasõbraks. Viies koht oli lausa pettumus – M-Sport läks teisel võistluspäeval rehvivalikuga totaalselt alt.
Sardiinia 6/10
Niru olukord: Tänak kihutas uue masinaga ülikindlalt kolmandal kohal, kui ühelt hüppelt maandudes sai põrutada tema auto käigukast. Fiesta jäi kinni liiga kõrgele käigule ja meie ekipaaži enam küngastest üles ei vedanud.
Poola 9/10
Uus auto, mugavustsoonis Tänak ja eestlastele igati sobilikud teed tähendasid karjääri teist poodiumikohta. Kui 2012. tõusis ta Itaalias kolmandaks tänu vastaste katkestamistele, siis seekord teenis ta selle ära oma kiire sõiduga – Tänak kaotas ralli võitnud Sebastien Ogierile vaid 23 sekundit ja oli ainus mees, kes üliväledatele Volkswagenitele konkurentsi pakkus.
Soome 7/10
Just siis, kui paistis, et Tänak on oma ebakindlused ületanud, läksid asjad jälle nihu – juba ralli kolmandal kiiruskatsel lõhkus ta autol amordi ning liipas esimese võistluspäeva lõpuni. Viies koht pole häbiasi, ent ootused olid pärast Poolat kõrgemad.
Saksamaa 5/10
Pärast kahte vaheaastat taas asfaldirallil WRC-autot taltsutada ei ole kerge ülesanne. Tänak kaotas kiireimatele stabiilset aega – seitsmes koht olnuks õiglane, ent rajalt väljas käik 16. katsel kukutas meie mehe koha võrra madalamale.
Austraalia 6/10
Keerulised teed ja vähe kogemust ei lubanud head, kuid Tänak näitas kohanemisvõimekust ning kuues koht oli viisakas tulemus.
Korsika 2/10
Hullem kui katkestamised – Tänak ei suutnud rasketes ilmastikuoludes kolme võistluspäevaga rütmi leida. 10. kohal lõpetanud saarlane tõdes isegi, et tegu oli ta WRC-karjääri halvima ralliga.
Hispaania 5/10
Positiivne: kruusapäeval püsis Tänak suisa esikohakonkurentsis.
Negatiivne: mees sõitis juba teisel asfaldikatsel vastu teepiiret ja jättis sõidu pooleli. Tiimiboss Malcolm Wilson oli väga pahane.
Suurbritannia 3/10
Wilson andis Tänakule ja meeskonnakaslasele Elfyn Evansile ülesande: sõitke kas või teelt välja, aga näidake kiirust – vaid nii teenite järgmiseks aastaks lepingu. Kui jätta välja ülilühikese 13. katse võit, ei suutnud Tänak ülesannet täita ja oli pigem tiimikaaslasest aeglasem. Ometi kindlustas kindel sõit (ja Evansi viperus), et mees läks eilsele päevale vastu neljandalt kohalt.
"Poodiumikohani on suur vahe, aga me jätkame surve avaldamist. See on Walesi ralli – aasta üks nõudlikumaid etappe – ja nagu me oleme juba näinud, võib juhtuda mida iganes," ütles Wilson laupäeva õhtul.
"Mida iganes" osutus lõpuks Tänaku katkestamiseks. Eestlane pidi hooaja viimasel päeval vastu pidama 36 kilomeetrit, et lõpetada hooaeg positiivsel noodil ja reaalse šansiga teenida M-Spordilt uus leping. Ometi lendas Tänak teelt juba eilsel esimesel kiiruskatsel ja lõpetas sellega võib-olla ka oma MM-karjääri.
"Vasak ratas kaldus natukene trajektoorilt kõrvale ja tabas kivi, mis purustas vedrustuse. Kahju oli väike, aga lõpetas meie ralli," nentis Tänak.
Kokkuvõte 5,3/10
Aasta lõpetasid Tänak-Mõlder MM-arvestuses kümnendal kohal, tehasetiimide sõitjatest kõige madalamal, samas kui Evans oli seitsmas. Kuraditosinast rallist käidi rajalt väljas suisa kuuel. Kuigi Tänak näitas kruusarallidel üles muljetavaldavat kiirust, on raske mõista, miks peaks Wilson nõnda ebastabiilselt esinenud pilooti tuleval hooajal oma meeskonnas näha tahtma. "Ma pole otsustanud, kes järgmisel hooajal M-Spordis sõidavad. Kavatsen Elfyni, Oti ja mõne teise piloodi võistlusi põhjalikult analüüsida, et 2016. aastale vastu minnes oleks meie rivistus võimalikult tugev," sõnas Wilson.
Rääkides hindest koolilapse keeles, pääses Tänak napilt hooaja läbikukkumisest, ent kiitusest ja tema enda hinnangust on asi kaugel.
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 11133
- Liitunud: 13 Jaan 2012, 15:22
- Asukoht: Lõuna-Eesti ralliteed
Re: Ott Tänaku diskussioon
Hooaeg läbi ja natuke ka statistikat: 11 katsevõitu, 4 katset oldi ralli liider, 5 top6 finishit ning punkte 63.
2012 olid näitajad: 8 katsevõitu, 1 katse ralli liider, 4 top6 finishit ning punkte 52.
Kui puhtalt statistikat vaadata siis tundub, et arengut nagu polnudki aga tegelikult teame, et nii see ei olnud.
Minu enda jaoks oli see hooaeg pettumus, eelmise WRC2 hooaja põhjal tundus, et mingi stabiilsus on leitud kuid kahjuks ikkagi ei (2014 vedas enamasti ju tehnika alt). Kohe Monacos sai juba see stabiilsus tagasilöögi. Poola laadseid TOP3 esitusi ootasin ka rohkem kui ainult ühelt rallilt kuid nagu keegi siin mainis siis "kahelt algajalt" oligi vist seda palju loodetud. Samas kiirus selleks oli igal kruusaetapil peale Poolat olemas.
Minul on endiselt usku mehesse ning kindlasti peaks saama ühe võimaluse veel, seda enam, et see oli Raigol esimene hooaeg sellel tasemel. Kuigi jah, töökaaslaste ja sõprade ees Tänaku kaitsmine muutub üha raskemaks.
Mina annaks hooajale hindeks 6 punkti.
2012 olid näitajad: 8 katsevõitu, 1 katse ralli liider, 4 top6 finishit ning punkte 52.
Kui puhtalt statistikat vaadata siis tundub, et arengut nagu polnudki aga tegelikult teame, et nii see ei olnud.
Minu enda jaoks oli see hooaeg pettumus, eelmise WRC2 hooaja põhjal tundus, et mingi stabiilsus on leitud kuid kahjuks ikkagi ei (2014 vedas enamasti ju tehnika alt). Kohe Monacos sai juba see stabiilsus tagasilöögi. Poola laadseid TOP3 esitusi ootasin ka rohkem kui ainult ühelt rallilt kuid nagu keegi siin mainis siis "kahelt algajalt" oligi vist seda palju loodetud. Samas kiirus selleks oli igal kruusaetapil peale Poolat olemas.
Minul on endiselt usku mehesse ning kindlasti peaks saama ühe võimaluse veel, seda enam, et see oli Raigol esimene hooaeg sellel tasemel. Kuigi jah, töökaaslaste ja sõprade ees Tänaku kaitsmine muutub üha raskemaks.
Mina annaks hooajale hindeks 6 punkti.
Minu postitusi täie tõsidusega mitte võtta.
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
Re: Ott Tänaku diskussioon
Minul isiklikult usk Otti kadunud. Vaja oleks veel ühte hooaega, et näha mida mees veel suudab. See tehnika süüks ajamine kõlab nagu Kubica fännid kes arvavad, et iga katkestamine on auto süü. Kindlasti oli Otil ka ebaõnne.
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 3574
- Liitunud: 13 Veebr 2006, 17:08
Re: Ott Tänaku diskussioon
No ega polegi ju otseselt tehnika süüks midagi aetud. Kuigi paaril korral seegi alt vedas ja hea tulemuse või sõidu rikkus.
Re: Ott Tänaku diskussioon
Ei taha enam puid alla loopida, aga nö. lagunes tehnika enne, sest muidu oleks tulnud väljasõit hiljem. Siin palju fänne, kes teevad stastikat, otsivad konkreetseid numbreid...., punkte, kiiruskatsete võite loete, aga mitu ratast kaotas Tänak, Evans, Kubica jt. hooajaga? Usun, et Tänak oleks kindlalt parim!? Naljaga...Kui siga leiab pori, siis Tänak leiab kivi!-huviline2- kirjutas:No ega polegi ju otseselt tehnika süüks midagi aetud. Kuigi paaril korral seegi alt vedas ja hea tulemuse või sõidu rikkus.
Re: Ott Tänaku diskussioon
Tegelt me unustame ühe väga tõsise õnnetuse. Rallijumal oli eestlane ja hoidis kahte meie meest. Tänu selle eest!
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 11133
- Liitunud: 13 Jaan 2012, 15:22
- Asukoht: Lõuna-Eesti ralliteed
Re: Ott Tänaku diskussioon
Ma ei tea, lugesin seda postitust vist mingi 5 korda ja aru ma ei saa mida sa sellega öelda tahad? Et me ajame kõik tehnika süüks?MMAL kirjutas:Ei taha enam puid alla loopida, aga nö. lagunes tehnika enne, sest muidu oleks tulnud väljasõit hiljem. Siin palju fänne, kes teevad stastikat, otsivad konkreetseid numbreid...., punkte, kiiruskatsete võite loete, aga mitu ratast kaotas Tänak, Evans, Kubica jt. hooajaga? Usun, et Tänak oleks kindlalt parim!? Naljaga...Kui siga leiab pori, siis Tänak leiab kivi!-huviline2- kirjutas:No ega polegi ju otseselt tehnika süüks midagi aetud. Kuigi paaril korral seegi alt vedas ja hea tulemuse või sõidu rikkus.
Minu postitusi täie tõsidusega mitte võtta.
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
Re: Ott Tänaku diskussioon
Palun!Rebane kirjutas:Tegelt me unustame ühe väga tõsise õnnetuse. Rallijumal oli eestlane ja hoidis kahte meie meest. Tänu selle eest!