Ütleme nii, et VW kolmiku vastu on raske. Neid ei saa ega tohi mitte kuidagi alahinnata. Ent kiiruselt peaks Tänak üsna tõenäoliselt olema VW-de üks lähimaid ohustajaid sel aastal. Arvan, et Evans jääb Tänakule siin siiski veidi alla. Aga teistest on ka Meeke võimeline sinna 4. kohtade kanti sõitma. Östberg on ilmselt siinses kontekstis rohkem Evansi-tüüpi sõitja - mitte niiväga kiire, aga finišisse toob auto küll. Ja samuti tuleb arvestada Hyundai paariga. Sõitjate koosseis on neil hea ning ilmselt neil Montes veel oma maksimumpotentsiaali näidata ei õnnestunud. Igal juhul konkurents on põnev. Neli tootjat ja hulk häid sõitjaid. Parem seis kui aastaid tagasi, kui oli vaid 2 tootjat...MKD kirjutas: Minu meelest näitas Monte nii mõndagi, esiteks muidugi seda, et M-Spordi meeskonnal on tõsine potensiaal ning kui ma varem natukene kahtlesin Evansi potensiaalis, siis praegu on küll selline tunne, et need kaks noort vihast meest - Evans ning Tänak võivad uue autoga nii mõndagi korda saata. Teiseks vaatamata sellele, et Ford on alles välja tulemas uue autoga, pole see vana auto nii nõrk midagi, et ei saaks kiiresti sõita ning Volksudele vastu astuda.. muidugi Monte ei tule autode erinevus nii palju välja ka aga ikkagi. Eelmine aasta nägime Hirvoneni mandumist mitte Fordi aeglust..
83. Rallye Monte Carlo 2015 III päev
Moderaatorid: KAIKUL, Jaanus, Strike, jagr, Erki
Re: 83. Rallye Monte Carlo 2015 III päev
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 11133
- Liitunud: 13 Jaan 2012, 15:22
- Asukoht: Lõuna-Eesti ralliteed
Re: 83. Rallye Monte Carlo 2015 III päev
Latvala ladus selle Monte teise kohaga oma MM tiitlile korraliku vundamendi alla küll, kui suudab neid valusaid katkestamisi vältida ja Ogier jälle eksib osadel rallidel nagu eelmine hooaeg siis on kõik võimalik.
VW rebis tiimide arvestuses küll juba korraliku vahe sisse, teistel juba tükk tööd teha et järele jõuda ja ega sõitjate arvestuses seis paremgi ole teiste jaoks, aga peale Latvala nagunii keegi vist Ogieri ei ohustaks, et selles mõttes seis hea.
Ise ennustan, et Evansil saab raske olema. Tal oli enamus rallist parem stardipositioon kui Otil ja tema sõnade järgi ka osadel katsetel pushiti kuid suutis ikkagi ainult napilt Otti edestada või enamikel juhtudel oli Ott kiirem, ning seda turvalise tempoga. Ning asfalt on Evansi trump, okei Monte ei olnud päris puhas asfaltiralli aga siiski. Kruusal ja Rootsis jääb ta veel rohkem kiiruselt Otile alla. Kuid ta on stabiilne ja võib hooaja kokkuvõttes Otti edestada küll.
Citroenis sama teema, Meeke on kiirem kuid teeb vigu rohkem.
Hyundais saab päris võrdne võitlus olema Sordo ja Neuville vahel.
VW rebis tiimide arvestuses küll juba korraliku vahe sisse, teistel juba tükk tööd teha et järele jõuda ja ega sõitjate arvestuses seis paremgi ole teiste jaoks, aga peale Latvala nagunii keegi vist Ogieri ei ohustaks, et selles mõttes seis hea.
Ise ennustan, et Evansil saab raske olema. Tal oli enamus rallist parem stardipositioon kui Otil ja tema sõnade järgi ka osadel katsetel pushiti kuid suutis ikkagi ainult napilt Otti edestada või enamikel juhtudel oli Ott kiirem, ning seda turvalise tempoga. Ning asfalt on Evansi trump, okei Monte ei olnud päris puhas asfaltiralli aga siiski. Kruusal ja Rootsis jääb ta veel rohkem kiiruselt Otile alla. Kuid ta on stabiilne ja võib hooaja kokkuvõttes Otti edestada küll.
Citroenis sama teema, Meeke on kiirem kuid teeb vigu rohkem.
Hyundais saab päris võrdne võitlus olema Sordo ja Neuville vahel.
Minu postitusi täie tõsidusega mitte võtta.
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
Re: 83. Rallye Monte Carlo 2015 III päev
Ogier v Latvala küsimuses arvan, et enamikul rallidest on Ogier neist kahest siiski tõenäoliselt kiirem. Ok, Latvala tegi oma elu parima Monte, aga ilmselt ei saa eeldada, et ta igal rallil nii suurt sammu teeks. MC oli tema nõrgim ralli senini, ülejäänutel on ta juba üsna oma lae lähedal. Ogier oli Montes siiski Latvalast üle. Latvala etteaste tundub super seetõttu, et ta varasemad Montes on lihtsalt nii viletsad olnud, et arenguruumi oli tohutult. Oleks ka imelik, kui ta VW suguse masinaga ei suudaks isegi Top3 konkurentsis olla.
See, et Ogier Latvalast rohkem katkestab ja seeläbi tiitli kaotab, võib muidugi juhtuda. Aga ma nii kindlakäeliselt sellele ei panustaks.
See, et Ogier Latvalast rohkem katkestab ja seeläbi tiitli kaotab, võib muidugi juhtuda. Aga ma nii kindlakäeliselt sellele ei panustaks.
Re: 83. Rallye Monte Carlo 2015 III päev
Päris head mõtted. Evansi puhul on vast küsimus selles, palju ta oma debüüthooajaga võrreldes edasi areneda suudab. Aga ilmselt imesid ei maksa ka oodata.soca kirjutas: Ise ennustan, et Evansil saab raske olema. Tal oli enamus rallist parem stardipositioon kui Otil ja tema sõnade järgi ka osadel katsetel pushiti kuid suutis ikkagi ainult napilt Otti edestada või enamikel juhtudel oli Ott kiirem, ning seda turvalise tempoga. Ning asfalt on Evansi trump, okei Monte ei olnud päris puhas asfaltiralli aga siiski. Kruusal ja Rootsis jääb ta veel rohkem kiiruselt Otile alla. Kuid ta on stabiilne ja võib hooaja kokkuvõttes Otti edestada küll.
Citroenis sama teema, Meeke on kiirem kuid teeb vigu rohkem.
Hyundais saab päris võrdne võitlus olema Sordo ja Neuville vahel.
Re: 83. Rallye Monte Carlo 2015 III päev
Tiitli võidab see, kes teeb vähem vigu ja see sõltub väga palju Latvalast. Olen kindel, et kui Latvala suudab Ogierile konkurentsi pakkuda, siis hakkab Ogier tegema ka rohkem vigu ja katkestama.jens kirjutas:See, et Ogier Latvalast rohkem katkestab ja seeläbi tiitli kaotab, võib muidugi juhtuda. Aga ma nii kindlakäeliselt sellele ei panustaks.
Re: 83. Rallye Monte Carlo 2015 III päev
Mis puudutab Kubicat, siis kui päris aus olla, olen ma tema pärast pisut mures. Arvestades, mis juhtus 2011. Ja kui ta nii sagedasti võpsikus lõpetab... Kiiruse osas on Monte Carlo ilmselt üks tema tugevamaid rallisid, 2014 näitas ka seda. Kruusal tal ilmselt aegade osas nii teravasse tippu asja pole.
Re: 83. Rallye Monte Carlo 2015 III päev
Omalt poolt arvan, et Kubica probleem ongi see, et ta sõidab liiga kiiresti. Tasub vaadata kas või youtube'i videosid. Tulemuste saavutamiseks peaks ta hoogu natukene maha võtma, mitte võtma pidevalt arutuid riske.Lärri kirjutas: Hirmsasti tahaks näha, et Kubica suudab ühe ralli ka puhtalt läbi sõita. Toorest kiirust on kolme hulka tulekuks küll ja veel, jätkuks nüüd karvajagugi alalhoidlikkust ka.
See vigade hulk on muidugi huvitav teema. Aga arvan, et igal sõitjal tuleb leida kiirus/stabiilsus skaalal õige tasakaal. Muidugi tuleb natukene riskida ja igaühel tuleb mõnikord sisse vigu, aga samas riskid ei saa olla nii suured, et vead sagedaseks muutuvad. Igal juhul Kubical on kiirus selles kontekstis üle võlli.
-
- II järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 313
- Liitunud: 21 Nov 2008, 17:22
- Asukoht: Tartumaa.
Re: 83. Rallye Monte Carlo 2015 III päev
Tiitliheitluse osas tuleb nõustuda, et ainuke kes Ogierile kandadele astub on Latvala. Ajalugu on näitand, et Rootsis võib Latvala vägagi sümpaatse esituse teha. Üks põnevaim stsenaarium oleks kui Latvala ja Ogier Rootsis kohad vahetavad see tähendaks et omavahelises arvestuses oleks nad jälle nullis.
Kõige huvitavam oleks muidugi see kui Rootsiga õnnestub Latvalal märgatav edu tabelis sisse saada. Minu mäletamist mööda ei ole Ogier veel olukorras olnud kus tema on jälitaja ja seda rohkem kui paarikümne punktiga.
Kõige huvitavam oleks muidugi see kui Rootsiga õnnestub Latvalal märgatav edu tabelis sisse saada. Minu mäletamist mööda ei ole Ogier veel olukorras olnud kus tema on jälitaja ja seda rohkem kui paarikümne punktiga.
Re: 83. Rallye Monte Carlo 2015 III päev
@Võsavormel
Ole nii kena ja kirjuta siis ka Rootsi ralli jaoks üks Foorumlastele ühine palve Oti toetuseks
Tänud kõigile Rallifoorumlastele täiesti mõnusa ja üpris ülevaatliku Monte ralli eest!
Teema viimasel kahel lehel on nii asjakohased arvamusavaldused, et ei oska midagi lisada.
Skeptikutele meeldetuletuseks (Postimehe online lehel oli laupäeva keskpäeval 300+ kommentaari!), et Malcolmi ootused on suunatud ainult uuele autule, mis Portugali ralliks loodetavasti valmis saab.
Seega, kui Oti üks eksimus kahest, mis ta Montes tegi, pidi jällegi nii lollaka koha peal juhtuma (veelkord tuhat tänu abistajatele, ja et ühtegi "ägedat" turvameest ei olnud), võimaldas tal siiski tiimi seatud eesmärgi täita
Monte kõik katsed said läbitud ja rada "kirjutatud" 2016 silmas pidades 
Ole nii kena ja kirjuta siis ka Rootsi ralli jaoks üks Foorumlastele ühine palve Oti toetuseks

Tänud kõigile Rallifoorumlastele täiesti mõnusa ja üpris ülevaatliku Monte ralli eest!
Teema viimasel kahel lehel on nii asjakohased arvamusavaldused, et ei oska midagi lisada.
Skeptikutele meeldetuletuseks (Postimehe online lehel oli laupäeva keskpäeval 300+ kommentaari!), et Malcolmi ootused on suunatud ainult uuele autule, mis Portugali ralliks loodetavasti valmis saab.
Seega, kui Oti üks eksimus kahest, mis ta Montes tegi, pidi jällegi nii lollaka koha peal juhtuma (veelkord tuhat tänu abistajatele, ja et ühtegi "ägedat" turvameest ei olnud), võimaldas tal siiski tiimi seatud eesmärgi täita


"Kui ei oleks rallit, siis ei oleks elu ka..." [Väike uhtikas; 8 a.]
Re: 83. Rallye Monte Carlo 2015 III päev
Kaks hilighti minu poolt:
1. Loeb on siiani Super (las Ogier mõtleb, mis ta tahab);
2. Kubica on ikka Kubica . . . Tal oleks olnud lisaks neljale katsevõidule olnud võimalus ka PS punkte võtta, aga . . .
1. Loeb on siiani Super (las Ogier mõtleb, mis ta tahab);
2. Kubica on ikka Kubica . . . Tal oleks olnud lisaks neljale katsevõidule olnud võimalus ka PS punkte võtta, aga . . .
"Kui ei oleks rallit, siis ei oleks elu ka..." [Väike uhtikas; 8 a.]
Re: 83. Rallye Monte Carlo 2015 III päev
https://www.youtube.com/watch?v=ai-XnEjEvYs
Ainult 1 video paljudest, aga näeb ära kuidas sõidetakse ikka väga piiri peal. See ulmeline kiirus tuleb ikka ulmelise riskimise arvelt. Lolli "if in doubt, then flat out" suhtumisega ei jõua kuhugile. Ma statistikat ei tea, aga kas tal oli eelmine hooaeg ka mõni WRC rally, kus ta super-rally-t ei kasutanud?
Teiseks jäi silma, et tal on tohutu kibestunud fänniarmee, kes trollivad M-sport-i fb postituste all M-sport-i ja Wilsonit, et ta ikka Kubica-t tiimi ei võtnud. Monte ralli põhjal ütleks, et õige otsus Wilsoni poolt, sest nagu näha ei ole eelmisest aastast midagi õpitud.
Väga kriitiline, aga ma siiski loodan, et ta suudab leida selle "sweet spot-i" kiiruse ja stabiilsuse vahel.
Ainult 1 video paljudest, aga näeb ära kuidas sõidetakse ikka väga piiri peal. See ulmeline kiirus tuleb ikka ulmelise riskimise arvelt. Lolli "if in doubt, then flat out" suhtumisega ei jõua kuhugile. Ma statistikat ei tea, aga kas tal oli eelmine hooaeg ka mõni WRC rally, kus ta super-rally-t ei kasutanud?
Teiseks jäi silma, et tal on tohutu kibestunud fänniarmee, kes trollivad M-sport-i fb postituste all M-sport-i ja Wilsonit, et ta ikka Kubica-t tiimi ei võtnud. Monte ralli põhjal ütleks, et õige otsus Wilsoni poolt, sest nagu näha ei ole eelmisest aastast midagi õpitud.
Väga kriitiline, aga ma siiski loodan, et ta suudab leida selle "sweet spot-i" kiiruse ja stabiilsuse vahel.
Re: 83. Rallye Monte Carlo 2015 III päev
Jääb üle ainult nõustuda.rs7 kirjutas:https://www.youtube.com/watch?v=ai-XnEjEvYs
Ainult 1 video paljudest, aga näeb ära kuidas sõidetakse ikka väga piiri peal. See ulmeline kiirus tuleb ikka ulmelise riskimise arvelt. Lolli "if in doubt, then flat out" suhtumisega ei jõua kuhugile. Ma statistikat ei tea, aga kas tal oli eelmine hooaeg ka mõni WRC rally, kus ta super-rally-t ei kasutanud?
Teiseks jäi silma, et tal on tohutu kibestunud fänniarmee, kes trollivad M-sport-i fb postituste all M-sport-i ja Wilsonit, et ta ikka Kubica-t tiimi ei võtnud. Monte ralli põhjal ütleks, et õige otsus Wilsoni poolt, sest nagu näha ei ole eelmisest aastast midagi õpitud.
Väga kriitiline, aga ma siiski loodan, et ta suudab leida selle "sweet spot-i" kiiruse ja stabiilsuse vahel.
Re: 83. Rallye Monte Carlo 2015 III päev
WRC+'is on kõik olemas, jah.
Fan of MM-Motorsport & Fair Recce
Re: 83. Rallye Monte Carlo 2015 III päev
Tegin selle aastase tehingu ära
Hakkame uurima ja rootsit juba ootan

-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 3574
- Liitunud: 13 Veebr 2006, 17:08
Re: 83. Rallye Monte Carlo 2015 III päev
No kui Kubica autot tabas tehniline rike, siis ma nii kriitiline seekord polekski. Piduripedaalita on raske (võistlus)autot peatada.
Re: 83. Rallye Monte Carlo 2015 III päev
Ega ta enne seda asetses ta 13 kohal. enneseda olid ikka tema vead need väljasõidud.-huviline2- kirjutas:No kui Kubica autot tabas tehniline rike, siis ma nii kriitiline seekord polekski. Piduripedaalita on raske (võistlus)autot peatada.