16. Rally Guanajuato Mexico 2019 DAY 2
Moderaatorid: KAIKUL, Jaanus, Strike, jagr, Erki
Re: 16. Rally Guanajuato Mexico 2019 DAY 2
Meeke oleks ikka rehvi pidanud kohe ära vahetama. Katkise rehviga kaotas 1.30 ja sama palju nüüd vedrustuse tõttu. Rehvi oleks vahetanud näiteks 1.45 ja oleks endiselt võimalik Neuville püüda, kuna ta on täna olnud selgelt kiirem.
Re: 16. Rally Guanajuato Mexico 2019 DAY 2
kas Latvala jääbki samal positsioonil terve päeva startima või tõstetakse peale pausi tagasi ettepoole?
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 7
- Postitusi: 7044
- Liitunud: 18 Juul 2013, 13:04
- Asukoht: Tartu/Lõuna - Eesti
Re: 16. Rally Guanajuato Mexico 2019 DAY 2
ja kuidas ta vedrustuse oleks korda saanud-LaVal- kirjutas:Meeke oleks ikka rehvi pidanud kohe ära vahetama. Katkise rehviga kaotas 1.30 ja sama palju nüüd vedrustuse tõttu. Rehvi oleks vahetanud näiteks 1.45 ja oleks endiselt võimalik Neuville püüda, kuna ta on täna olnud selgelt kiirem.
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 7
- Postitusi: 7044
- Liitunud: 18 Juul 2013, 13:04
- Asukoht: Tartu/Lõuna - Eesti
Re: 16. Rally Guanajuato Mexico 2019 DAY 2
samapelmeen10 kirjutas:kas Latvala jääbki samal positsioonil terve päeva startima või tõstetakse peale pausi tagasi ettepoole?
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 3574
- Liitunud: 13 Veebr 2006, 17:08
Re: 16. Rally Guanajuato Mexico 2019 DAY 2
Krt, all livei pleilist on ka sellise saasta vastu vahetatud, et ära ehmatas, mis nüüd juhtus.
Tavaliselt vedrustus laguneb ikka katkise rehviga sõitmisest.

Tavaliselt vedrustus laguneb ikka katkise rehviga sõitmisest.
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 7
- Postitusi: 7044
- Liitunud: 18 Juul 2013, 13:04
- Asukoht: Tartu/Lõuna - Eesti
Re: 16. Rally Guanajuato Mexico 2019 DAY 2
ah?-huviline2- kirjutas:
Tavaliselt vedrustus laguneb ikka katkise rehviga sõitmisest.
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 3574
- Liitunud: 13 Veebr 2006, 17:08
Re: 16. Rally Guanajuato Mexico 2019 DAY 2
Meeke sõitis eelmisel katsel pikalt veljel, seal see vedrustus kannatada ju saigi.
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 7
- Postitusi: 7044
- Liitunud: 18 Juul 2013, 13:04
- Asukoht: Tartu/Lõuna - Eesti
Re: 16. Rally Guanajuato Mexico 2019 DAY 2
esiteks sa ei tea seda, ja teiseks vedrustus laguneb tavaliselt ikka pärast kuhugi vastu sõitmist.
Ja eks sõitjatel on paika pandud km punktid kus on mõtet veel rehvi vahetada. Kruusal on tühja rehviga sõites kaotus palju väiksem kui asfaldil. Lisaks oli tegemist tagumise rehviga, mis on parem kui tühi esimene.
Ja eks sõitjatel on paika pandud km punktid kus on mõtet veel rehvi vahetada. Kruusal on tühja rehviga sõites kaotus palju väiksem kui asfaldil. Lisaks oli tegemist tagumise rehviga, mis on parem kui tühi esimene.
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 3574
- Liitunud: 13 Veebr 2006, 17:08
Re: 16. Rally Guanajuato Mexico 2019 DAY 2
Mööda rasket maastikku veljel rallimine on suht võrreldav siiski. Isegi E91 tüüpi sõidukiga võid katsetada, küsi või kasutaja Harrilt.
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 7
- Postitusi: 7044
- Liitunud: 18 Juul 2013, 13:04
- Asukoht: Tartu/Lõuna - Eesti
Re: 16. Rally Guanajuato Mexico 2019 DAY 2
Seb Marshall loeb ka huviga Rallifoorumit ja palus edasi öelda alljärgnevat: Kui arvestada et Kris sai SS11 peal puncture'i 1ja2 spliti vahel ehk 1/4 katse (32km) läbimisest, siis 24km tuli neil lõpuni velje peal lasta. Rehvi vahetama asudes oleks nad selle katsega kaotanud ca.20 sek (1.50 vahetusele vs 1.30 katse kaotus vahetuseta), kuid SS12 kaotust arvestades (1.45), oleks pidanud ikka selle rehvivahetuse SS11-l ikka ära tegema. Taga-parem oleks paremas konditsioonis olnudsnakeplissken kirjutas:esiteks sa ei tea seda, ja teiseks vedrustus laguneb tavaliselt ikka pärast kuhugi vastu sõitmist.
Ja eks sõitjatel on paika pandud km punktid kus on mõtet veel rehvi vahetada. Kruusal on tühja rehviga sõites kaotus palju väiksem kui asfaldil. Lisaks oli tegemist tagumise rehviga, mis on parem kui tühi esimene.

Re: 16. Rally Guanajuato Mexico 2019 DAY 2
Kus sa tead, et neil SS11 peal ainult rehv purunes? Äkki purunes amort ja rehvi tänu sõiduveale.marxx kirjutas:Seb Marshall loeb ka huviga Rallifoorumit ja palus edasi öelda alljärgnevat: Kui arvestada et Kris sai SS11 peal puncture'i 1ja2 spliti vahel ehk 1/4 katse (32km) läbimisest, siis 24km tuli neil lõpuni velje peal lasta. Rehvi vahetama asudes oleks nad selle katsega kaotanud ca.20 sek (1.50 vahetusele vs 1.30 katse kaotus vahetuseta), kuid SS12 kaotust arvestades (1.45), oleks pidanud ikka selle rehvivahetuse SS11-l ikka ära tegema. Taga-parem oleks paremas konditsioonis olnudsnakeplissken kirjutas:esiteks sa ei tea seda, ja teiseks vedrustus laguneb tavaliselt ikka pärast kuhugi vastu sõitmist.
Ja eks sõitjatel on paika pandud km punktid kus on mõtet veel rehvi vahetada. Kruusal on tühja rehviga sõites kaotus palju väiksem kui asfaldil. Lisaks oli tegemist tagumise rehviga, mis on parem kui tühi esimene.
-
- V järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 40
- Liitunud: 12 Okt 2018, 10:15
- Asukoht: Stockholm
- Kontakt:
Re: 16. Rally Guanajuato Mexico 2019 DAY 2
Kui see Lappi nupuvajutus nüüd ametlikku kinnitust leiab siis on tegu ikak seatembuga. Samas kui see kõik on reeglite piires, miks mitte.
Latvala trikk on vast sellepärast, et siis Ogieril üks auto ees vähem rada puhastamas, muud põhjust nagu ei suuda välja mõelda. JML kommentaar El Brinco lõpuks oli hea, et Ogier alati räägib kuidas ainult tema seda katset võitnud on.. et ta lihtsalt pidi midagi tegema selle vastu
Latvala trikk on vast sellepärast, et siis Ogieril üks auto ees vähem rada puhastamas, muud põhjust nagu ei suuda välja mõelda. JML kommentaar El Brinco lõpuks oli hea, et Ogier alati räägib kuidas ainult tema seda katset võitnud on.. et ta lihtsalt pidi midagi tegema selle vastu

Re: 16. Rally Guanajuato Mexico 2019 DAY 2
Kõige sitem võimalik outcome oleks see, et All Live hakataks edastama mingi 10-15 min viitega, et tiimid seda vaadates reaalajas selliseid otsuseid teha ei saaks.reverse kirjutas:Kui see Lappi nupuvajutus nüüd ametlikku kinnitust leiab siis on tegu ikak seatembuga. Samas kui see kõik on reeglite piires, miks mitte.
Re: 16. Rally Guanajuato Mexico 2019 DAY 2
Täna veel kaks katset minna ülejäänud mikikad no allo korraldajad seal mexikos
Re: 16. Rally Guanajuato Mexico 2019 DAY 2
Palju see delay praegu on? Mingi minut või paar on maas igatahes.tfr kirjutas:Kõige sitem võimalik outcome oleks see, et All Live hakataks edastama mingi 10-15 min viitega, et tiimid seda vaadates reaalajas selliseid otsuseid teha ei saaks.reverse kirjutas:Kui see Lappi nupuvajutus nüüd ametlikku kinnitust leiab siis on tegu ikak seatembuga. Samas kui see kõik on reeglite piires, miks mitte.
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 7
- Postitusi: 7044
- Liitunud: 18 Juul 2013, 13:04
- Asukoht: Tartu/Lõuna - Eesti
Re: 16. Rally Guanajuato Mexico 2019 DAY 2
3 ikkaMakkro kirjutas:Täna veel kaks katset minna ülejäänud mikikad no allo korraldajad seal mexikos
Re: 16. Rally Guanajuato Mexico 2019 DAY 2
Ma vaatasin minulvkuskil 35 seki keskmine kuskil 40 sekki gps-iga võrreldes gps viide ka sisse viia siis peaaegu minut.Suur kirjutas:Palju see delay praegu on? Mingi minut või paar on maas igatahes.tfr kirjutas:Kõige sitem võimalik outcome oleks see, et All Live hakataks edastama mingi 10-15 min viitega, et tiimid seda vaadates reaalajas selliseid otsuseid teha ei saaks.reverse kirjutas:Kui see Lappi nupuvajutus nüüd ametlikku kinnitust leiab siis on tegu ikak seatembuga. Samas kui see kõik on reeglite piires, miks mitte.
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 3574
- Liitunud: 13 Veebr 2006, 17:08
Re: 16. Rally Guanajuato Mexico 2019 DAY 2
ei usu et otse näevad aga Oggil on nupp või midagi sellist, et neil probleem. Raadio teel kuulevad livet, vaatama ka või onboardis mida Oggi tegi. wrc lehel pole veel SS10 üles laetud-huviline2- kirjutas:Küll nad oma autot ja parameetreid reaalajas näevad.