2005. aasta tiimide koosseisud
Moderaatorid: KAIKUL, Jaanus, Strike, jagr, Erki
-
- Moderaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 5671
- Liitunud: 15 Jaan 2003, 11:54
- Asukoht: seal kus ralli
- Kontakt:
Ford kinnitas täna teiseks sõitjaks Roman Kresta, kes on varem sõitnud Skoda tehasetiimis ja Boziani meeskonnas 206 WRC-ga. Natuke üllatav valik, kuid kahtlemata on tegu kiire piloodiga ning saab olema huvitav jälgida mida mees Focusega teha suudab.
Allias:
http://www.fordrallyesport.com/index2.asp
Nüüd jääb lahtiseks veel vaid Subaru teine koht ning ametlikku kinnitust ootab ka Mitsu teine koht.
Allias:
http://www.fordrallyesport.com/index2.asp
Nüüd jääb lahtiseks veel vaid Subaru teine koht ning ametlikku kinnitust ootab ka Mitsu teine koht.
-
- Reactions: 0
Hmmm... JWRC'st otse WRC'sse!? Eks siis näeb mis toimuma saab. Igatahes üks on kindel - selliste sõitjtega võib Subaru järgmiseks hooajaks tootjatemeistri kandidaatide seast maha korjata. Tegelikult on üldse reaalsed kandidaadid sellele tiitlile vaid PSA masinad - ise arvan, et Peugeot domineerib järgmine aasta.xaus kirjutas:Autosport.com kirjutab täna, et Kris Meeke on lähedal lepinguga Subaru meeskonnaga. Samas Soome ajakirjanduse andmetel Mikko Hirvoneni koostöö Subaruga on lõppenud.
-
- Hooaja Kaval Ants
- Reactions: 0
- Postitusi: 1232
- Liitunud: 28 Veebr 2003, 14:23
- Asukoht: Tallinn
Meeke.....nojah ma pole teda kunagi väga hinnanud ja heaks sõitjaks ma teda veel ei pea. Ei säranud ta kordagi isegi JWRC sarjas. See aga näitab mis mõju Kolinil ikka on-suudab tegelikult suht "keskpärase"võidusõitja Tipptiimi ajada...Minu arvates oleks ka palju palju paremaid variante Subarul olnud(Rovis,ka Hirvonen,enne ka Jani ja Janne,Sola)-need kõik palju kogenenumad ja paremad piloodid.Aga arvatavasti mängis siin suurt(võibolla kõige tähtsamat rolli) just raha.
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 5214
- Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
- Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
- Kontakt:
Meeke on minu arust üsna kiire vend,kellel aga kahjuks kalduvus tihti kraavis lõpetada.Lisaks pole Corsa just eriti oma kiirusega hiilanud,eriti võrreldes Igniste ja Cliodega.
Ja Hirvosest rääkides,see,et Timo Jouhki tema promoja on,ka tippsõitjaks kohe kedagi ei tee.
Ja Hirvosest rääkides,see,et Timo Jouhki tema promoja on,ka tippsõitjaks kohe kedagi ei tee.
Sparco kirjutas:Meeke.....nojah ma pole teda kunagi väga hinnanud ja heaks sõitjaks ma teda veel ei pea. Ei säranud ta kordagi isegi JWRC sarjas. See aga näitab mis mõju Kolinil ikka on-suudab tegelikult suht "keskpärase"võidusõitja Tipptiimi ajada...Minu arvates oleks ka palju palju paremaid variante Subarul olnud(Rovis,ka Hirvonen,enne ka Jani ja Janne,Sola)-need kõik palju kogenenumad ja paremad piloodid.Aga arvatavasti mängis siin suurt(võibolla kõige tähtsamat rolli) just raha.
-
- I järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 666
- Liitunud: 09 Veebr 2003, 18:34
- Asukoht: Tallinn
Meeke leping sisaldaks vaid 1 või 2 rallit.
http://www.rally.ee/?a=a009&b=3020.
Tundub, et järgmine aasta läheb subaru 2 auto jagamisele, ise arvan et, sarrazin asfaldil ja kruusal siis erinevad piloodid.
http://www.rally.ee/?a=a009&b=3020.
Tundub, et järgmine aasta läheb subaru 2 auto jagamisele, ise arvan et, sarrazin asfaldil ja kruusal siis erinevad piloodid.
-
- Hooaja Kaval Ants
- Reactions: 0
- Postitusi: 1232
- Liitunud: 28 Veebr 2003, 14:23
- Asukoht: Tallinn
Muide Corsal u 5hj ainult vähem kui Cliol ja vbolla isegi rohkem kui Ignisel.Ok ma mõistan et ainult hj. ei loe ja muud auto detailid jne. Aga ega ta ei hiilanud ju C2-gi.See peaks küll piisavalt hea auto olema Kronos Motorspordi oma. Thiry on ju terve hooaeg pea sellega sõitnud ja kiire olnud.mrali kirjutas:Meeke on minu arust üsna kiire vend,kellel aga kahjuks kalduvus tihti kraavis lõpetada.Lisaks pole Corsa just eriti oma kiirusega hiilanud,eriti võrreldes Igniste ja Cliodega.
Ja Hirvosest rääkides,see,et Timo Jouhki tema promoja on,ka tippsõitjaks kohe kedagi ei tee.
Ja ma ei olegi Hirvoneni tippsõitjaks nimetanud.Ütlesin vaid selda, et ta on kogenum kui Meeke. See oleks tõesti mõistlikum, kui Meekele u. 2 etappi sõita antakse ning proovitakse Subarus erinevaid sõitjaid

-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 2393
- Liitunud: 23 Veebr 2003, 06:45
- Asukoht: Tallinn
Rovanperä saab ilmselt Mitsu esinumbriks:
Harri Rovanpera is poised to supplant Gilles Panizzi as Mitsubishis lead driver in 2005.
Frenchman Panizzi has spent years seeking a full World Rally Championship programme and switched from Peugeot to Mitsubishi this year partly for that reason. He could still contest all 16 rallies next year, but the regulations demand that teams fix just one driver in advance and Mitsubishi is reliably reported to have nominated Rovanpera to the FIA.
Selecting the Finn implies greater confidence in his capabilities on asphalt - which have been widely questioned - than Panizzis on dirt. Mitsubishi Motor Sports would be free to bring in alternatives to the Frenchman for as many rallies as it wished. Rovanpera declined to comment, pending an official announcement on December 7.
Harri Rovanpera is poised to supplant Gilles Panizzi as Mitsubishis lead driver in 2005.
Frenchman Panizzi has spent years seeking a full World Rally Championship programme and switched from Peugeot to Mitsubishi this year partly for that reason. He could still contest all 16 rallies next year, but the regulations demand that teams fix just one driver in advance and Mitsubishi is reliably reported to have nominated Rovanpera to the FIA.
Selecting the Finn implies greater confidence in his capabilities on asphalt - which have been widely questioned - than Panizzis on dirt. Mitsubishi Motor Sports would be free to bring in alternatives to the Frenchman for as many rallies as it wished. Rovanpera declined to comment, pending an official announcement on December 7.
-
- Moderaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 5671
- Liitunud: 15 Jaan 2003, 11:54
- Asukoht: seal kus ralli
- Kontakt:
Nüüdseks on kõik kohad selged, peale Subaru teise piloodi.
Citroen
1 Loeb
2 Duval
Ford
3 Gardemeister
4 Kresta
Subaru
5 Solberg
6 ?
Peugeot
7 Grönholm
8 Märtin
Mitsubishi
9 Rovenperä
10 Panizzi
Skoda
11 Schwarz
12 Tuohino/Paasonen/Bengue
Subaru teine koht on üsna suur küsimärk veel. Teada on, et Mikko Hirvonen Subarus ei jätka. Stephane Sarrazin sõidab ilmselt aslfaldil ning Kris Meeke võib saada kuni kaks kruusa etappi, kuid kes enamuse ajast kruusal sõidab on teadmata. Vast Peugeot'st lahkuv Daniel Carlsson ja JWRC piloodid tuleks kõne alla.
Lisaks tuleb rajale ka palju kolmandaid ja neljandaid sõitjaid ning erasõitjaid. Ford osutub kahtlemata kõige populaarsemaks erameeskondade seas. Muuhulgas Henning Solberg, Antony Warmbold ja Matt Wilson sõidavad mitmetel rallidel. Lisaks on Focust ostmas ka Kristian Sohlberg ja Mikko Hirvonen.
Citroen toob mõnel etapil rajale kaks Xsara WRC-d Kronose meeskonnas. Piloote pole veel teada.
Mitsubishi toob ilmselt ka Gigi Galli rajale kolmanda autoga mõnel etapil.
Skoda kolmanda autoga sõidavad Mattias Ekström Rootsis ja Jan Kopecky mõnel asfaldi etapil.
Citroen
1 Loeb
2 Duval
Ford
3 Gardemeister
4 Kresta
Subaru
5 Solberg
6 ?
Peugeot
7 Grönholm
8 Märtin
Mitsubishi
9 Rovenperä
10 Panizzi
Skoda
11 Schwarz
12 Tuohino/Paasonen/Bengue
Subaru teine koht on üsna suur küsimärk veel. Teada on, et Mikko Hirvonen Subarus ei jätka. Stephane Sarrazin sõidab ilmselt aslfaldil ning Kris Meeke võib saada kuni kaks kruusa etappi, kuid kes enamuse ajast kruusal sõidab on teadmata. Vast Peugeot'st lahkuv Daniel Carlsson ja JWRC piloodid tuleks kõne alla.
Lisaks tuleb rajale ka palju kolmandaid ja neljandaid sõitjaid ning erasõitjaid. Ford osutub kahtlemata kõige populaarsemaks erameeskondade seas. Muuhulgas Henning Solberg, Antony Warmbold ja Matt Wilson sõidavad mitmetel rallidel. Lisaks on Focust ostmas ka Kristian Sohlberg ja Mikko Hirvonen.
Citroen toob mõnel etapil rajale kaks Xsara WRC-d Kronose meeskonnas. Piloote pole veel teada.
Mitsubishi toob ilmselt ka Gigi Galli rajale kolmanda autoga mõnel etapil.
Skoda kolmanda autoga sõidavad Mattias Ekström Rootsis ja Jan Kopecky mõnel asfaldi etapil.