Ott Tänaku diskussioon
Moderaatorid: KAIKUL, Jaanus, Strike, jagr, Erki
Re: Ott Tänaku diskussioon
Pahv vaidleb Leheste ja Järvela kommentaaridele vastu.
Peep Pahv: liiga varajane materdamine4
Postimees
27. jaanuar 2015 09:29
Kui laupäeval levis kulutulena uudis, et Ott Tänak sõitis Monte Carlo rallil teelt välja, kõlas paljude inimeste suust irooniline märkus, et kõik läks nii nagu alati. Mis siin salata, ka mina jõudsin mõttes sajatada, et *****, kuidas siis jälle nii… Ent kui rahulikult mõelda, on ülekohtune teha Tänakule ühe ralli põhjal etteheiteid.
Lihtne on ütelda, et Tänak tegi Tänakut, ja sama lihtne on ka väita, et kraavisõit ja sellega kaasnenud suur ajakaotus oli lihtsalt ebaõnn. Kui rallimees sõidab rajalt välja, on ta üldjuhul selles ise süüdi, kuid samas ei saa unustada, et kogu rallisõit ongi justkui noateral kõndimine ja eksimused käivad paratamatult selle ala juurde. Kraavi sõitmiseks ei pea sugugi hullu panema, ning kuulates ja lugedes Tänaku Monte Carlos antud intervjuusid, jäi mulje, et varem liigses tormakuses süüdistatud mees suutis end talitseda.
Jah, sõiduviga rikub hooaja avalöögi üldpildi, kuid kokkuvõttes oli tegemist õnneliku õnnetusega ning Tänakul õnnestus saavutada peamine eesmärk – tuua auto finišisse ja seda ilma vajaduseta saada teise päeva uus võimalus. Kõik kiiruskatsed said läbitud ja tulevikule mõeldes üliväärtuslikud kogemused hangitud. Monte Carlos oli see heast lõppkohast tähtsam.
Vähemalt üks asi sai esimese ralliga kiiresti selgeks: Tänakus on ainest olla hooaja lõpuks kõige kiirem mitte Volkswageniga sõitja. Prantslane Sebastien Ogier ja soomlane Jari-Matti Latvala on väga head rallisõitjad ning neil ja norralasel Andreas Mikkelsenil on kasutada praeguse ajastu maailma parim ralliauto. Selliste meeste ja masinate koosluse alistamine näib esilagu jõukohane vaid suurele Sebastien Loebile endale.
Ülejäänud WRC-sarjas sõitvat seltskonda võib tinglikult nimetada lihtsurelikeks ning kui Tänak suutis juba Monte Carlos olla nende hulgas üks kiiremaid, siis endale harjumuspärasematel ja mugavamatel teedel suudab ta tõenäoliselt veelgi enam. Oli ta ju Monte Carlos oma ühe varasema stardiga üks napimate kogemustega sõitja, kaardilugeja Raigo Mõlder aga sootuks debütant. Tegemist on aga muutlike olude tõttu ühe keerukaima ralliga. Tänaku sõitu hinnates ei tohiks seda asjaolu mingil juhul tähelepanuta jätta.
Peep Pahv: liiga varajane materdamine4
Postimees
27. jaanuar 2015 09:29
Kui laupäeval levis kulutulena uudis, et Ott Tänak sõitis Monte Carlo rallil teelt välja, kõlas paljude inimeste suust irooniline märkus, et kõik läks nii nagu alati. Mis siin salata, ka mina jõudsin mõttes sajatada, et *****, kuidas siis jälle nii… Ent kui rahulikult mõelda, on ülekohtune teha Tänakule ühe ralli põhjal etteheiteid.
Lihtne on ütelda, et Tänak tegi Tänakut, ja sama lihtne on ka väita, et kraavisõit ja sellega kaasnenud suur ajakaotus oli lihtsalt ebaõnn. Kui rallimees sõidab rajalt välja, on ta üldjuhul selles ise süüdi, kuid samas ei saa unustada, et kogu rallisõit ongi justkui noateral kõndimine ja eksimused käivad paratamatult selle ala juurde. Kraavi sõitmiseks ei pea sugugi hullu panema, ning kuulates ja lugedes Tänaku Monte Carlos antud intervjuusid, jäi mulje, et varem liigses tormakuses süüdistatud mees suutis end talitseda.
Jah, sõiduviga rikub hooaja avalöögi üldpildi, kuid kokkuvõttes oli tegemist õnneliku õnnetusega ning Tänakul õnnestus saavutada peamine eesmärk – tuua auto finišisse ja seda ilma vajaduseta saada teise päeva uus võimalus. Kõik kiiruskatsed said läbitud ja tulevikule mõeldes üliväärtuslikud kogemused hangitud. Monte Carlos oli see heast lõppkohast tähtsam.
Vähemalt üks asi sai esimese ralliga kiiresti selgeks: Tänakus on ainest olla hooaja lõpuks kõige kiirem mitte Volkswageniga sõitja. Prantslane Sebastien Ogier ja soomlane Jari-Matti Latvala on väga head rallisõitjad ning neil ja norralasel Andreas Mikkelsenil on kasutada praeguse ajastu maailma parim ralliauto. Selliste meeste ja masinate koosluse alistamine näib esilagu jõukohane vaid suurele Sebastien Loebile endale.
Ülejäänud WRC-sarjas sõitvat seltskonda võib tinglikult nimetada lihtsurelikeks ning kui Tänak suutis juba Monte Carlos olla nende hulgas üks kiiremaid, siis endale harjumuspärasematel ja mugavamatel teedel suudab ta tõenäoliselt veelgi enam. Oli ta ju Monte Carlos oma ühe varasema stardiga üks napimate kogemustega sõitja, kaardilugeja Raigo Mõlder aga sootuks debütant. Tegemist on aga muutlike olude tõttu ühe keerukaima ralliga. Tänaku sõitu hinnates ei tohiks seda asjaolu mingil juhul tähelepanuta jätta.
Re: Ott Tänaku diskussioon
Nii, pärast eetikanõukogu heakskiitu taasavaldatakse vähetuntud autori vastulause, milles ta igati seadusevastaselt võtab Ott Järvela sõnad ja vastab nendega Ott Järvelale. Vastuse mõistmiseks tuleb tarvitada algupärast Ott Järvela teksti, mis on kättesaadav siit: http://www.ohtuleht.ee/659928/ott-jarve ... -asja-eest
Ja vähetuntud autori plagiaat, mis vastab viidatud artiklile:
"Ott Lefthand | Hüüdnime Pasa-Ott on Järvela külge saanud asja eest
Isegi kui Eesti intelligentsi poolt totaalseks rämpsväljaandeks tituleeritud Õhtuleht seda on, ei saa ma ausalt aru, kuidas on võimalik avaldada või maksta palka Ott Järvelale soperdiste eest, millistest viimane kajastas nädalavahetusel sõidetud Monte Carlo rallit. Eesti parim spordiajakirjanik peksis taas segast ja sai lugejate heakskiidu asemel väga rämeda sõimu osaliseks.
Trükiajakirjandus on meediamaastiku eliitklass, kus töötajad ei omanda kogemusi, vaid teevad tulemust. Nii igas artiklis kui oma töös tervikuna. Hea trükkimiskiiruse näitamine pole argument, mis õigustaks sisutühja möla.
Järvela oli ainuke 11-st Monte Carlo etappi kajastanud ajakirjanikest, kes ei teeninud vähimatki heakskiitu. See on suur ebaõnnestumine. MM-sari koosneb ainult 13st osavõistlusest ja iga soperdis sel teemal maksab järgmise koondamislainega valusalt kätte. Eriti kui eeldada, et ka majanduses võib oodata tagasilööke.
Järvela sai Monte Carlo kohta kirja paskvilli, mis toob paratamatult meelde 2008. aasta, kui Kostimehe sporditoimetuse juhina esinenud Trahv lõhkus tõsiselt ära oma suhted endise tehasesõitja Starteriga. Ebaõnnestudes 13-st intervjuukatsest koguni 13-l (100%). Neilt katsetelt läks talle kirja viis pikaltsaatmist ja kaheksa seljapööramist.
Hüüdnime Pasa-Ott ei ole Järvela saanud külge ebaõiglaselt, vaid asja eest. Ta ongi karjääri jooksul liiga palju artikleid ära käkkinud. Kahjuks osutus Monte Carlo sama ooperi järjekordseks vaatuseks, millega Järvela asetas endale 12. veebruaril algava Rootsi MM-ralli eel väga suured pinged. Seal ei lasu tal ainult kohustus mitte eksida, vaid ka kohustus näidata tulemust!
Õhtulehe tänavust koosseisu vaadates on Järvela miinimumeesmärgiks saada avaldatud Õhtulehe kuuendal lehel. Ettepoole võivad jääda kolm valimisteemalist lugu ja ilmselt ka kaks krimirubriigi soperdist, aga samas osakonnas töötavast Parkinsonist ja kultuurirubriigist peab Järvela ajalehes eespool olema.
Eesmärgi täitmiseks tuleb Järvelal nina viinapudelist eemal hoida ja ennast ralli MM-sarjaga kurssi viia. Soperdiste-järgsed jutud heast lauseehitusest tuletavad meelde sulenärijaid, kes pärast totaalset põrumist (NB! See ei tähenda kehva lugu, vaid esitust kõvasti allpoole lugejate taluvuspiiri!) tõdesid, et a) soojendusel oli elu parim tunne, b) purakas jäi sisse."
Ja vähetuntud autori plagiaat, mis vastab viidatud artiklile:
"Ott Lefthand | Hüüdnime Pasa-Ott on Järvela külge saanud asja eest
Isegi kui Eesti intelligentsi poolt totaalseks rämpsväljaandeks tituleeritud Õhtuleht seda on, ei saa ma ausalt aru, kuidas on võimalik avaldada või maksta palka Ott Järvelale soperdiste eest, millistest viimane kajastas nädalavahetusel sõidetud Monte Carlo rallit. Eesti parim spordiajakirjanik peksis taas segast ja sai lugejate heakskiidu asemel väga rämeda sõimu osaliseks.
Trükiajakirjandus on meediamaastiku eliitklass, kus töötajad ei omanda kogemusi, vaid teevad tulemust. Nii igas artiklis kui oma töös tervikuna. Hea trükkimiskiiruse näitamine pole argument, mis õigustaks sisutühja möla.
Järvela oli ainuke 11-st Monte Carlo etappi kajastanud ajakirjanikest, kes ei teeninud vähimatki heakskiitu. See on suur ebaõnnestumine. MM-sari koosneb ainult 13st osavõistlusest ja iga soperdis sel teemal maksab järgmise koondamislainega valusalt kätte. Eriti kui eeldada, et ka majanduses võib oodata tagasilööke.
Järvela sai Monte Carlo kohta kirja paskvilli, mis toob paratamatult meelde 2008. aasta, kui Kostimehe sporditoimetuse juhina esinenud Trahv lõhkus tõsiselt ära oma suhted endise tehasesõitja Starteriga. Ebaõnnestudes 13-st intervjuukatsest koguni 13-l (100%). Neilt katsetelt läks talle kirja viis pikaltsaatmist ja kaheksa seljapööramist.
Hüüdnime Pasa-Ott ei ole Järvela saanud külge ebaõiglaselt, vaid asja eest. Ta ongi karjääri jooksul liiga palju artikleid ära käkkinud. Kahjuks osutus Monte Carlo sama ooperi järjekordseks vaatuseks, millega Järvela asetas endale 12. veebruaril algava Rootsi MM-ralli eel väga suured pinged. Seal ei lasu tal ainult kohustus mitte eksida, vaid ka kohustus näidata tulemust!
Õhtulehe tänavust koosseisu vaadates on Järvela miinimumeesmärgiks saada avaldatud Õhtulehe kuuendal lehel. Ettepoole võivad jääda kolm valimisteemalist lugu ja ilmselt ka kaks krimirubriigi soperdist, aga samas osakonnas töötavast Parkinsonist ja kultuurirubriigist peab Järvela ajalehes eespool olema.
Eesmärgi täitmiseks tuleb Järvelal nina viinapudelist eemal hoida ja ennast ralli MM-sarjaga kurssi viia. Soperdiste-järgsed jutud heast lauseehitusest tuletavad meelde sulenärijaid, kes pärast totaalset põrumist (NB! See ei tähenda kehva lugu, vaid esitust kõvasti allpoole lugejate taluvuspiiri!) tõdesid, et a) soojendusel oli elu parim tunne, b) purakas jäi sisse."
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 11133
- Liitunud: 13 Jaan 2012, 15:22
- Asukoht: Lõuna-Eesti ralliteed
Re: Ott Tänaku diskussioon



Minu postitusi täie tõsidusega mitte võtta.
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
Re: Ott Tänaku diskussioon
See 6. koha eesmärk kõlab päris huvitavalt. Kuigi ma ise ei arva, et selle viisiku seas peaksid tingimata kaks Citroeni olema. Näiteks arvan, et üsna tõenäoline on Neuville'i hooaja lõppkokkuvõttes esikuuikus lõpetamine.
Aga - Otil (Tänakul ma mõtlen, mitte Järvelal
) on siiski endiselt olemas kõik võimalused lõpetada esikuuikus!
Aga - Otil (Tänakul ma mõtlen, mitte Järvelal

Viimati muutis jens, 27 Jaan 2015, 11:35, muudetud 1 kord kokku.
Re: Ott Tänaku diskussioon
Inimesed investeerivad palju emotsioone spordis kaasaelamisele ning kirudes (ja vahel ka kiites) ei mõtle täpselt läbi, mis seis üldiselt on. Eks alati on asju võimalik vaadata mitut moodi - sellest tuleb nii kriitika kui kiitmine. Ja muud vaated.(Jan) kirjutas:Seisukoht | Miks me sportlasi kirume?
http://www.ohtuleht.ee/659917/seisukoht ... asi-kirume
Katkestamine või rajalt väljasõitmine ei ole kunagi hea. Samas on Eestis vähe sportlasi, kes oleksid maailmatasemel niivõrd konkurentsivõimelised kui Ott Tänak...
-
- Moderaator
- Reactions: 14
- Postitusi: 19363
- Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
- Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
- Kontakt:
Re: Ott Tänaku diskussioon
Ott Lefthand see oli tase. Krt sai üle tüki aja kõvasyi naerda.
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
Re: Ott Tänaku diskussioon
+1Kolin kirjutas:Ott Lefthand see oli tase. Krt sai üle tüki aja kõvasyi naerda.
Huumorit ka vaja.

-
- Reactions: 0
Re: Ott Tänaku diskussioon
Huvitav on muidugi Järvela artikli puhul see, et nagu välja tuleb, siis oli ikka just Ott aastal 2012 Fordi esisõitja. Ilmselt Latvala sellepärast Fordist ära läkski - ei tahtnud teist viiulit mängida. Solberg oli ka sellest omakorda nii solvunud, et lõpetas sootuks...
Re: Ott Tänaku diskussioon
Oh kui hea!Kolin kirjutas:Ott Lefthand see oli tase. Krt sai üle tüki aja kõvasyi naerda.
Re: Ott Tänaku diskussioon
Ise ka just mõtlesin sama, et mul vist midagi täitsa märkamata jäänud hooajast 2012mcwax kirjutas:Huvitav on muidugi Järvela artikli puhul see, et nagu välja tuleb, siis oli ikka just Ott aastal 2012 Fordi esisõitja. Ilmselt Latvala sellepärast Fordist ära läkski - ei tahtnud teist viiulit mängida. Solberg oli ka sellest omakorda nii solvunud, et lõpetas sootuks...

Proud supporter of Angry Duck
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Re: Ott Tänaku diskussioon
See "Kraavi Oti" jutt on lapsik ja võiks ükskord lõppeda. Tegu on kiire mehega, kui tuleb ka stabiilsus, siis on auhinnalised kohad ka olemas.
Aga siin Seitsmeste Uudiste lklipp, kus Ott kommenteerib ise ka asja:
http://seitsmesed.ee/sport/uudis/2015/0 ... rlo-ralli/
Aga siin Seitsmeste Uudiste lklipp, kus Ott kommenteerib ise ka asja:
http://seitsmesed.ee/sport/uudis/2015/0 ... rlo-ralli/
Re: Ott Tänaku diskussioon
Ott 25 aastapärast peaministri toolis:D
http://sport.postimees.ee/3070785/galer ... osportlasi
http://sport.postimees.ee/3070785/galer ... osportlasi
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 11133
- Liitunud: 13 Jaan 2012, 15:22
- Asukoht: Lõuna-Eesti ralliteed
Re: Ott Tänaku diskussioon
Järvelale pandi siin ilusti ära!Ruutu kirjutas:See "Kraavi Oti" jutt on lapsik ja võiks ükskord lõppeda. Tegu on kiire mehega, kui tuleb ka stabiilsus, siis on auhinnalised kohad ka olemas.
Aga siin Seitsmeste Uudiste lklipp, kus Ott kommenteerib ise ka asja:
http://seitsmesed.ee/sport/uudis/2015/0 ... rlo-ralli/
Minu postitusi täie tõsidusega mitte võtta.
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
-
- III järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 247
- Liitunud: 23 Dets 2012, 23:12
- Asukoht: Rapla
Re: Ott Tänaku diskussioon
Ma arvan ka samamoodi.soca kirjutas:Järvelale pandi siin ilusti ära!Ruutu kirjutas:See "Kraavi Oti" jutt on lapsik ja võiks ükskord lõppeda. Tegu on kiire mehega, kui tuleb ka stabiilsus, siis on auhinnalised kohad ka olemas.
Aga siin Seitsmeste Uudiste lklipp, kus Ott kommenteerib ise ka asja:
http://seitsmesed.ee/sport/uudis/2015/0 ... rlo-ralli/
Re: Ott Tänaku diskussioon
Ott Tänak: eksimus Monte Carlos tähendab eelist Rootsis
http://www.ohtuleht.ee/660048/ohtulehe- ... st-rootsis
http://www.ohtuleht.ee/660048/ohtulehe- ... st-rootsis
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1007
- Liitunud: 18 Okt 2012, 18:29
Re: Ott Tänaku diskussioon
Ei maksa seda Järvela hülgemöla nii südamesse võtta, juba õhtalehe formaat eeldab seda, et pead päeva jooksul võimalikult palju s..a välja pritsima ja intriige tekitama, siis koguneb pealkirjanikule kuu lõpuks ehk üüriraha kokku. Sama teema nagu Kristo-peep-pahv-Mehise ronaldo pruudi tissiuudistega Postipoisis, kui sinna mitte klikkida, siis neid ka ei ilmu.
-
- II järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 470
- Liitunud: 06 Juul 2008, 11:09
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 11133
- Liitunud: 13 Jaan 2012, 15:22
- Asukoht: Lõuna-Eesti ralliteed
Re: Ott Tänaku diskussioon
Õhtuleht on Murakalt nõu küsinud
VIDEOVÕRDLUS | Murakas: Tänaku eksimus oli halb fortuuna
http://www.ohtuleht.ee/660042/videovord ... b-fortuuna
VIDEOVÕRDLUS | Murakas: Tänaku eksimus oli halb fortuuna
http://www.ohtuleht.ee/660042/videovord ... b-fortuuna
Minu postitusi täie tõsidusega mitte võtta.
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
Re: Ott Tänaku diskussioon
Vaatasin ka onboard videot iseasi on see kui palju või mis moodi see kiirus sinna pandud oli. Ott saavutas koos Meekiga ja Ogieriga seal 144 km/h sirgel. ( Latvala 148km/h teistel 140 km/h ja alla selle. kurvi proovis läbida sama moodi nagu ka Meek 90+ km/h, nüüd arvestades seda, et Meek startis kolmandana rajale siis oli tee puhas. Ott 12-na seega tee juba risustatud. Kõik teised kaasa arvatud ka Ogier 76km7h, Loeb 84 km/h ülejäänud kõik veel aeglasemaltsoca kirjutas:Õhtuleht on Murakalt nõu küsinud
VIDEOVÕRDLUS | Murakas: Tänaku eksimus oli halb fortuuna
http://www.ohtuleht.ee/660042/videovord ... b-fortuuna