Portugali ralli III päev
Moderaatorid: KAIKUL, Jaanus, Strike, jagr, Erki
Rääkisin Heixiga ja Heix arvutab tulemused nii nagu õige on ehk siis peale FIA protesti.
Seega lõplik TOP8 oli ja toetan igati seda Heixi otsust, sest vastavalt sellele tulemusele said ka MM sõitjad ja meeskonad punkte ning asi peaks olema ikka ametlik ka ennustuses.
Loeb
P.Solberg
Sordo
Grönholm
Hirvonen
Carlsson
Galli
Latvala
Seega lõplik TOP8 oli ja toetan igati seda Heixi otsust, sest vastavalt sellele tulemusele said ka MM sõitjad ja meeskonad punkte ning asi peaks olema ikka ametlik ka ennustuses.
Loeb
P.Solberg
Sordo
Grönholm
Hirvonen
Carlsson
Galli
Latvala
Proud supporter of Angry Duck
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
-
- Hooaja Rallivõlur
- Reactions: 0
- Postitusi: 1034
- Liitunud: 10 Juun 2004, 10:53
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
Kle mees, kui Heix teeb seda arvutust exceli tabeliga, siis mida sa räuskad siin? Su viimane lause on ka väga demokraatlik.Kolin kirjutas:Kle mees sina ju neid ei arvuta. Kas sa ka tead kui tüütu on kogu seda kupatust jälle ümber asvutada.sk8erboi kirjutas:eks ka rallidel on oma ajad, millal hiljemalt nad peavad oma lõpliku tulemuse teatama ja loogiline oleks lähtuda sellest. kui see miski protesti pärast viibib, siis võib lähtuda sellest ja ka punkte ümber arvutada kui vaja.
pakun reegliks välja, et rallivõluri "ühe etapi tulemused on esialgsed (võib muuta) kuni järgmise etapi toimumise alguseni"
Seega antud ralli puhul lähevad arvesse esialgsete tulemuste järgi ennustus tulemused.
Aga Strike'i viimane post ja Heixi otsus arvestada ametlikke FIA punkte on ainuõige. Selliseid proteste, mille lahendus pikemat aega viibib tuleb ette heal juhul kord hooajas.
Kas sellist WRC'd me tahtsimegi?
-
- Moderaator
- Reactions: 14
- Postitusi: 19363
- Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
- Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
- Kontakt:
Esitaks ma ei räusanud vaid avaldasin oma arvamust. Teiseks kui Heix on sedasi nõu stegema siis on kõik ok. Mind see ei häiri ja osa võtan igal juhul rallivõluri mängust.
Kolmandaks sa kajakas1 ära karju minu peale. Ega mina seda ennutus mängu siin ei vea.
Seega rahu sõbrad.
Kolmandaks sa kajakas1 ära karju minu peale. Ega mina seda ennutus mängu siin ei vea.
Seega rahu sõbrad.
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1082
- Liitunud: 25 Mär 2003, 13:20
- Asukoht: seal kus parimad ralliteed
Rahu, rahu.
Eks iga mees avaldab oma arvamust.
Reeglid on täitmiseks ja ilmaasjata neid ei tehta.
Kui reeglites on klaasi paksus kirjas, siis mida sa topid sinna vale klaasi ette. Eks need klaasid olid auto kaalujaotuse jaoks vägagi olulised.
Ja tulemusi arvestage ikka lõplike tulemuste järgi kui pole eelnevalt teisiti kokku lepitud.
Mingis ennustuses oodati ära alati vist paar päeva, et ei oleks proteste, mida lahendada ja siis alles tehti kokkuvõtted.
Eks iga mees avaldab oma arvamust.
Reeglid on täitmiseks ja ilmaasjata neid ei tehta.
Kui reeglites on klaasi paksus kirjas, siis mida sa topid sinna vale klaasi ette. Eks need klaasid olid auto kaalujaotuse jaoks vägagi olulised.
Ja tulemusi arvestage ikka lõplike tulemuste järgi kui pole eelnevalt teisiti kokku lepitud.
Mingis ennustuses oodati ära alati vist paar päeva, et ei oleks proteste, mida lahendada ja siis alles tehti kokkuvõtted.
rattaga on kah hea sõita
Fordi ekipaažidele Portugali GP-etapil saatuslikuks saanud lubatust õhemad aknaklaasid on välja vahetatud, kirjutab Postimees Online.
Fordi ralliautode eest vastutav M-Sport tunnistas, et kvaliteedi järelvalve polnud piisav.
Kohtunikud avastasid, et Ford Focuse tagumiste külgakende klaasid on liiga õhukesed ja karistas kõiki neil ralliautodel sõitnud ekipaaže 5-minutilise ajatrahviga.
M-Sport leidis pärast Portugali rallit läbi viidud kontrolli käigus, et laos olnud klaasipartii oli kõik vigane. Firma lubas parandada kvaliteedikontrolli ja teatas, et vahetas kõik lubatust õhemad aknaklaasid korralike vastu välja.
M-Spordi juht Malcolm Wilsoni hinnangul oli viis trahviminutit sobiv karistus. «Oli pettumus, et selline probleem ilmsiks tuli, kuid meie arvates kohtlesid kontunikud eksinuid äärmiselt õiglaselt.»
Ford tahab nüüd keskenduda liidripositsiooni kindlustamisele ja tugevdada oma positsiooni pilootide arvestuses järgmisel osavõistlusel Argentinas.
Tootjate arvestuses juhib MM-sarja Ford, millel on 67 punkti. Teisel kohal oleval Citroenil on 59 punkti.
Rallisõitjate osas on liider Sebastien Loeb (Citroen, 38 punkti), Fordi tehasemeeskonnas sõitval Marcus Grönholmil on üks punkt vähem.
Argentina MM-ralli toimub 3.-6. mail.
PM ONLINE
Fordi ralliautode eest vastutav M-Sport tunnistas, et kvaliteedi järelvalve polnud piisav.
Kohtunikud avastasid, et Ford Focuse tagumiste külgakende klaasid on liiga õhukesed ja karistas kõiki neil ralliautodel sõitnud ekipaaže 5-minutilise ajatrahviga.
M-Sport leidis pärast Portugali rallit läbi viidud kontrolli käigus, et laos olnud klaasipartii oli kõik vigane. Firma lubas parandada kvaliteedikontrolli ja teatas, et vahetas kõik lubatust õhemad aknaklaasid korralike vastu välja.
M-Spordi juht Malcolm Wilsoni hinnangul oli viis trahviminutit sobiv karistus. «Oli pettumus, et selline probleem ilmsiks tuli, kuid meie arvates kohtlesid kontunikud eksinuid äärmiselt õiglaselt.»
Ford tahab nüüd keskenduda liidripositsiooni kindlustamisele ja tugevdada oma positsiooni pilootide arvestuses järgmisel osavõistlusel Argentinas.
Tootjate arvestuses juhib MM-sarja Ford, millel on 67 punkti. Teisel kohal oleval Citroenil on 59 punkti.
Rallisõitjate osas on liider Sebastien Loeb (Citroen, 38 punkti), Fordi tehasemeeskonnas sõitval Marcus Grönholmil on üks punkt vähem.
Argentina MM-ralli toimub 3.-6. mail.
PM ONLINE
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]