
Testikatse (Monte Carlo 2004)
Moderaatorid: KAIKUL, Jaanus, Strike, jagr, Erki
Ma ikkagi ilmselgelt alahindasin Loix-i. Mul oli ikka kuri kahtlus, et esi kaheksasse sel mehel väga asja veel ei ole, aga võta näpust. Samas usun, et alateadlikult ta ehk tajub ka teatud survet tiimi poolt ja see ehk paneb ka mehe ehk natuke rohkem riskima.
Ise asi, mis mees võistlusolukorras suudab korda saata. tundub, et mehel närvi jagub.
Ise asi, mis mees võistlusolukorras suudab korda saata. tundub, et mehel närvi jagub.
Grönholmi kiirus pole üllatav. Hea, et uus 307WRC näitab kiirust nüüd on küsimus, kas tal ka vastupidavust on. Arvan ,et Marrko võttis rahulikult testikat. Mitsudele kehv algus, kuid loodetavasti võistluse edenedes läheb kiirus paremaks. Mägedes tundub ikka üsna palju lund olevat seega tuleb jälle rehvi valikuga suur loterii.
Imelik on see, et Peugeoti, Mitsu ja Sidruni pilootidel on ainult sõitja nimi klaasil ja Fordil ja Subarul endiselt mõlemad. Millest see sõltub?
Imelik on see, et Peugeoti, Mitsu ja Sidruni pilootidel on ainult sõitja nimi klaasil ja Fordil ja Subarul endiselt mõlemad. Millest see sõltub?
Proud supporter of Angry Duck
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
-
- Reactions: 0
-
- Moderaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 5671
- Liitunud: 15 Jaan 2003, 11:54
- Asukoht: seal kus ralli
- Kontakt:
Kas siis PSA mõjutab ka Mitsubishi otsuseid?Carlos kirjutas:Ma arvan, et PSA värk. Provera ja Frequelin paneks tagaaknale ka sõitja nime asemel Peugeot ja Citroen, kui see nende teha oleks...
Asi on tegelikult reeglite ebaselguses. Nimelt on reeglites kirjas, et sõitja nimi peab olema tagumisel külgaknal ja number peab olema. Kaardilugeja nime kasutamine on jäetud tiimide otsustada ja nii see segadus sündiski. Ilmselt FIA vaikimisi küll eeldas, et kaardilugeja nimi kaob akendelt, kuna nii oli näidatud joonistel, aga no õnneks mõned jonnakad tiimid hakkasid FIA-le vastu ja teevad mis tahavad. Ma arvan, et Max-i esimene reaktsioon oli Montes Subarut ja Fordi nähes, et oot, oot nii me seda küll ei plaaninud

No see on siis vist esimene hea asi mis on toimunud tänu reeglite ebaselguselexaus kirjutas:Kas siis PSA mõjutab ka Mitsubishi otsuseid?Carlos kirjutas:Ma arvan, et PSA värk. Provera ja Frequelin paneks tagaaknale ka sõitja nime asemel Peugeot ja Citroen, kui see nende teha oleks...
Asi on tegelikult reeglite ebaselguses. Nimelt on reeglites kirjas, et sõitja nimi peab olema tagumisel külgaknal ja number peab olema. Kaardilugeja nime kasutamine on jäetud tiimide otsustada ja nii see segadus sündiski. Ilmselt FIA vaikimisi küll eeldas, et kaardilugeja nimi kaob akendelt, kuna nii oli näidatud joonistel, aga no õnneks mõned jonnakad tiimid hakkasid FIA-le vastu ja teevad mis tahavad. Ma arvan, et Max-i esimene reaktsioon oli Montes Subarut ja Fordi nähes, et oot, oot nii me seda küll ei plaaninud

PS: Miks animeeritud emotikonid ei liigu?

gaas on endiselt laiffi