FIA ja uued reeglid. Poolt-vastu ja muud arvamused.
Moderaatorid: KAIKUL, Jaanus, Strike, jagr, Erki
Kusjuures praegu kasutatavad tutvumisautod on ka tavalised sõiduautod ja nendega võiks sisuliselt ka uute reeglite järgi tutvuda, aga... Uutes reeglites olevat siuke punkt, et kui tutvutakse tavalise autoga siis peab see olema registreeritud seal riigis, kus ralli toimub.
Seega, vertsuga tutvudes läheks kulud meeletuks, esmalt kütus kallis ja teisalt oleks neil vaja mitmeid juppe vahetada, igaks juhuks rohkem varuosasid (käigukaste jne jne ) kaasa vedada ja kulud oleks tõepoolest megad.
Kui aga tutvuda tänavasõiduautoga, mis regstreeritud seal riigis, siis rendiautod ilmselt ei ole võimalus. Kes ikka laenutab Markko Märtinile või Carlos Sainzile neljaks päevaks auto ja saaks tagasi uksed ja kapoti?
Variant on ka, et kohalikud diilerid või rallimeeskonnad aitavad tehasetiimid välja ja võtavad nende tutvumisautod ajutiselt arvele ralli toimumise riigis.
Igatahes suht keeruline. Kulude kokkuhoidu ei näe ühegi uue variandi puhul.
Seega, vertsuga tutvudes läheks kulud meeletuks, esmalt kütus kallis ja teisalt oleks neil vaja mitmeid juppe vahetada, igaks juhuks rohkem varuosasid (käigukaste jne jne ) kaasa vedada ja kulud oleks tõepoolest megad.
Kui aga tutvuda tänavasõiduautoga, mis regstreeritud seal riigis, siis rendiautod ilmselt ei ole võimalus. Kes ikka laenutab Markko Märtinile või Carlos Sainzile neljaks päevaks auto ja saaks tagasi uksed ja kapoti?
Variant on ka, et kohalikud diilerid või rallimeeskonnad aitavad tehasetiimid välja ja võtavad nende tutvumisautod ajutiselt arvele ralli toimumise riigis.
Igatahes suht keeruline. Kulude kokkuhoidu ei näe ühegi uue variandi puhul.
Kasuta ikka turvavööd ka!
Carlos on kole dramaatilineCarlos kirjutas:Kui aga tutvuda tänavasõiduautoga, mis regstreeritud seal riigis, siis rendiautod ilmselt ei ole võimalus. Kes ikka laenutab Markko Märtinile või Carlos Sainzile neljaks päevaks auto ja saaks tagasi uksed ja kapoti?

-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 4810
- Liitunud: 10 Veebr 2003, 22:47
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
...Rajaga tutvutakse üks kord ja siis antud päeva katsed kontrollitakse iga hommik veel korra üle ja kiiruskatsed toimuvad ainult pärastlõunal ja õhtul.[/quote]
No see oleks eriti nüri. Mitu katset siis päevas pidada saab?
Fännidele raja ääres see vist eriti meeldiv ei ole kui jõuad päevas ainult kaks katset vadata. Järgmise aasta soome rallile minek kaotaks ju mõtte.
No see oleks eriti nüri. Mitu katset siis päevas pidada saab?
Fännidele raja ääres see vist eriti meeldiv ei ole kui jõuad päevas ainult kaks katset vadata. Järgmise aasta soome rallile minek kaotaks ju mõtte.
-
- Moderaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 5671
- Liitunud: 15 Jaan 2003, 11:54
- Asukoht: seal kus ralli
- Kontakt:
Kui tahad õhtul veel hooldusse või Killerie jõuda või istud ummikus, siis näed päevas ainult ühe katse, mis on jah suht hoolimatu fännide suhtes, kes tahavad kohapeale rallit vaatama minna.aix kirjutas:No see oleks eriti nüri. Mitu katset siis päevas pidada saab?
Fännidele raja ääres see vist eriti meeldiv ei ole kui jõuad päevas ainult kaks katset vadata. Järgmise aasta soome rallile minek kaotaks ju mõtte.
Samas Soomes kõigi eelduste kohaselt seda 1000 pistes süsteemi ei rakendata ja kõik toimub nii nagu tänavu...
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 4810
- Liitunud: 10 Veebr 2003, 22:47
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Mina selles enam nii kindel ei oleks. Küll see FIA midagi välja mõtleb, et Fännidele asi ebahuvitavaks teha.xaus kirjutas:Kui tahad õhtul veel hooldusse või Killerie jõuda või istud ummikus, siis näed päevas ainult ühe katse, mis on jah suht hoolimatu fännide suhtes, kes tahavad kohapeale rallit vaatama minna.aix kirjutas:No see oleks eriti nüri. Mitu katset siis päevas pidada saab?
Fännidele raja ääres see vist eriti meeldiv ei ole kui jõuad päevas ainult kaks katset vadata. Järgmise aasta soome rallile minek kaotaks ju mõtte.
Samas Soomes kõigi eelduste kohaselt seda 1000 pistes süsteemi ei rakendata ja kõik toimub nii nagu tänavu...
Nüüd siis jälle midagi geniaalset ilmunud. Oleneb muidugi, kui palju sellest jõusse jääb.
http://auto.delfi.ee/autosport/rally/ar ... id=7024309
http://auto.delfi.ee/autosport/rally/ar ... id=7024309
tax eriti ei tea, mida räägib
-
- II järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 413
- Liitunud: 07 Aug 2003, 13:52
- Asukoht: Tallinn
Kirjas on: 2004. aastal alates Mehhiko rallist esialgu kohustuslik olnud Mille Pistes rajaga tutvumise süsteem on kaotanud FIA soosingu ning rallikorraldajatel on juba 2004. aastal lubatud korraldada rallisid traditsioonilise skeemi järgi. 2005. aastal planeeritakse kõikidel rallidel kasutada traditsioonilist rajaga tutvumise korda.
St kuidas siis nyyd tegelikult ikkagi on? Alles ju reklaamiti suurelt et küpros võta Mille pistes kasutusele. Või lihtsalt vaadatakse kuidas seal läheb ja võetakse siis edaspidiseks teadmiseks?
St kuidas siis nyyd tegelikult ikkagi on? Alles ju reklaamiti suurelt et küpros võta Mille pistes kasutusele. Või lihtsalt vaadatakse kuidas seal läheb ja võetakse siis edaspidiseks teadmiseks?
-
- Moderaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 5671
- Liitunud: 15 Jaan 2003, 11:54
- Asukoht: seal kus ralli
- Kontakt:
See Mille Pistes idee kaotamine on minu meelest õige otsus, samas mida see näitab? See pole mitte esimene kord kui FIA tuleb lagedale uue ideega, seda laialt reklaamib, jõuab osad inimesed enda poole võita, ähvardab reegli mittetäitmise korral trahvidega ja siis mõne aja möödudes teatab, et tegelikult pole see ikkagi vajalik. See näitab seda, et autoralli tipptasemel võetakse vastu otsuseid uisapäisa ja ebakompetentsete inimeste poolt, kes suudavad toimivale süsteemile ainult kahju tekitada.
Sama kehtib ka superralli kohta(et katkestaja võiks järgmine päev jätkata), mis on minu meelest läbikukkunud idee. Seda on proovitud Saksamaal ja Suurbritannias, mõlemal korral lõpetati asi kiiresti, kuna oli osalejatele kallis ja tekitas pealtvaatajatele segadust. APRC-sarjas ja Austraalias toimuvat ei saa WRC-ga võrrelda. Mõlemas sarjas võeti superralli kasutusele, kuna osalejaid oli minimaalselt ja tarvis oli teha midagi radikaalset, et publikul ka viimasel päeval oleks mida vaadata. Selline olukord ei valitse WRC-s, kus jätkub põnevust lõpuni.
Ka on mul raske ettekujutada ühe rehvijooksuga terve päeva läbimine. Praeguse kiiruskatsete kilometraazi ja kiiruste juures ei ole see eriti võimalik.
Sama kehtib ka superralli kohta(et katkestaja võiks järgmine päev jätkata), mis on minu meelest läbikukkunud idee. Seda on proovitud Saksamaal ja Suurbritannias, mõlemal korral lõpetati asi kiiresti, kuna oli osalejatele kallis ja tekitas pealtvaatajatele segadust. APRC-sarjas ja Austraalias toimuvat ei saa WRC-ga võrrelda. Mõlemas sarjas võeti superralli kasutusele, kuna osalejaid oli minimaalselt ja tarvis oli teha midagi radikaalset, et publikul ka viimasel päeval oleks mida vaadata. Selline olukord ei valitse WRC-s, kus jätkub põnevust lõpuni.
Ka on mul raske ettekujutada ühe rehvijooksuga terve päeva läbimine. Praeguse kiiruskatsete kilometraazi ja kiiruste juures ei ole see eriti võimalik.
Katkestajate jätkamise reegel rikub autospordi ära. Kui katkestab, siis las katkestab. Olgu see nii valus kui tahes, kuid peale katkestamist järgmine päev edasi sõita
. Esimesel päeval sõidad vastu puud, siis mehhaanikud kuidagiviisi suudavad auto korda teha ja teisel päeval võitled jälle punktide eest
. Ilmselt nii see olema hakkab, kui see reegel jõustuks. See küll välistaks selliseid juhtumeid nagu juhtus Küprose rallil, kus vist ainult 6 tehasemeeskonna autot lõpetas. Reegleid põhjendadakse sellega, et see oleks vaatemängulisem, kuid kas siis tõesti WRC praegu seda ei ole
. Igatahes, FIA võiks vahelduseks midagi kasulikku ka teha.




tax eriti ei tea, mida räägib
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 5214
- Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
- Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
- Kontakt:
http://www.rallye1.de/web/wm/artikel.ph ... =4063&sid=
http://www.sportnet.ee/uudis.php3?id=52264
Superally haige idee tahetaksegi järgmisest aastast kasutusele võtta! Ei tea,aga loodaks,et see samamoodi nagu Mille-Pistes läbi kukuks.Rallivõit marginaliseerub selle ideega täielikult.
http://www.sportnet.ee/uudis.php3?id=52264
Superally haige idee tahetaksegi järgmisest aastast kasutusele võtta! Ei tea,aga loodaks,et see samamoodi nagu Mille-Pistes läbi kukuks.Rallivõit marginaliseerub selle ideega täielikult.
-
- I järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 912
- Liitunud: 15 Nov 2003, 20:15
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Ja nad räägivad veel kulude kokkuhoiust, kuskohast see siin paistabmrali kirjutas:http://www.rallye1.de/web/wm/artikel.ph ... =4063&sid=
http://www.sportnet.ee/uudis.php3?id=52264
Superally haige idee tahetaksegi järgmisest aastast kasutusele võtta! Ei tea,aga loodaks,et see samamoodi nagu Mille-Pistes läbi kukuks.Rallivõit marginaliseerub selle ideega täielikult.


Parem sõita, kui kahetseda...
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 5214
- Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
- Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
- Kontakt:
Kui tahavad nii väga päeva tulemusi arvestada,siis näiteks andku iga päeva kolmele parimale 3-2-1 lisapunkti.Nagu ma neist artikleist aru sain,üldvõitu ei hinnataks enam...
Ning sääraste service'i reeglitega(Flexi-Service,10 min),auto korrastamine järgmiseks päevaks osutuks pea võimatuks (v.a ehk juhud a la Loeb Türgis või Solpa Itaalias)

Ning sääraste service'i reeglitega(Flexi-Service,10 min),auto korrastamine järgmiseks päevaks osutuks pea võimatuks (v.a ehk juhud a la Loeb Türgis või Solpa Itaalias)
mrali kirjutas:http://www.rallye1.de/web/wm/artikel.ph ... =4063&sid=
http://www.sportnet.ee/uudis.php3?id=52264
Superally haige idee tahetaksegi järgmisest aastast kasutusele võtta! Ei tea,aga loodaks,et see samamoodi nagu Mille-Pistes läbi kukuks.Rallivõit marginaliseerub selle ideega täielikult.