Miks nii?XTROY kirjutas:Kuid sellega tekivad uued probleemid. Nimelt praeguse seisuga peab Solberg minema rajale Tommi kaardilugejaga...
Korsika testikatse
Moderaatorid: KAIKUL, Jaanus, Strike, jagr, Erki
KAIKUL kirjutas:Miks nii?XTROY kirjutas:Kuid sellega tekivad uued probleemid. Nimelt praeguse seisuga peab Solberg minema rajale Tommi kaardilugejaga...
Eriluba on FIA-lt vaja, et vahetada ka kaardilugejat...Erlaubt ist allerdings, ein Mitglieder der Besatzung zu tauschen. So dürfte Petter Solberg im Fahrzeug von Tommi Mäkinen an den Start gehen, müsste aber mit Mäkinens Beifahrer Kaj Lindström die Rallye bestreiten. Dafür braucht das Team die Zustimmung der FIA. "Da diese Lösung gefährlich ist, weil Kaj keinen englischen Aufschrieb vorliest, verhandeln wir darüber, ob nicht auch Phil Mills das Auto wechseln darf", so Moya.
Prodiver otsustas hakata parandama ikkagi Solbergi autot. On neil v6imalik siis saada auto 100%-lt t88korda, selle lyhikes aja v2ltel?
http://www.worldrallynews.com/cgi-bin/v ... 8310,28870,

http://www.worldrallynews.com/cgi-bin/v ... 8310,28870,
Viimati muutis Rando, 16 Okt 2003, 18:06, muudetud 1 kord kokku.
parandatud auto pole ikka see mis terve auto, seega midagi ei muutu, Märtin läheb Solkust punktiarvstuses mööda
Aastal kaks tuhat kuuskümmend
saab teoks see, millest puudust tunti,
piloodid nr. 1 ja 2 taevastel radadel
viimaks üksteiselt mõõtu võtavad,
ja käia lasevad sellisel võitlusvaimul,
mida pole aegadest saati nähtud
saab teoks see, millest puudust tunti,
piloodid nr. 1 ja 2 taevastel radadel
viimaks üksteiselt mõõtu võtavad,
ja käia lasevad sellisel võitlusvaimul,
mida pole aegadest saati nähtud