MM ja kivi
Moderaatorid: KAIKUL, Jaanus, Strike, jagr, Erki
-
- Reactions: 0
Mäkinen Keenias, kui külamehed ratast aitasid vahetada. Näituseks. Kah ebaõnn...... iga sõitja teab, et kõrvalise abi kasutamine on keelatud. Aga olen palju mõelnud, et kas peatvaatajate poolt auto ratastele või kraavist välja lükkamine pole kõrvalise abi kasutamine, ei mäleta, et selle eest kedagi oleks karistatud.
Burnsi ja Markko vahe on praegu 18... Markko peab nüüd võitma kõik 3 asfaldirallit ja kui oletame, et Burns ühe korra esikolmikusse saab ning ühe katkestab ja ühe korra on 5. Siis oleks vahe -4 + -10 + -6 = -20 = 2 punkti Markko kasuks!
Solkul on 48p, st. keskmiselt 3 neljandat kohta ja kaotab 4 punktiga enne GB-d. Loeb saab kindlasti igal etapil 2.-3. koha ja saada Märtiniga võrdse summa või edestada kahega...
kõik sõltub Grönholmist ja Panizzist, kas nad aitavad Burnsi? Kas Burns üldse enam katkestab? Kui mitte, siis ma loodan, et Panizzi võtab igal rallil MM-i järel teise koha.
Solkul on 48p, st. keskmiselt 3 neljandat kohta ja kaotab 4 punktiga enne GB-d. Loeb saab kindlasti igal etapil 2.-3. koha ja saada Märtiniga võrdse summa või edestada kahega...
kõik sõltub Grönholmist ja Panizzist, kas nad aitavad Burnsi? Kas Burns üldse enam katkestab? Kui mitte, siis ma loodan, et Panizzi võtab igal rallil MM-i järel teise koha.
Aastal kaks tuhat kuuskümmend
saab teoks see, millest puudust tunti,
piloodid nr. 1 ja 2 taevastel radadel
viimaks üksteiselt mõõtu võtavad,
ja käia lasevad sellisel võitlusvaimul,
mida pole aegadest saati nähtud
saab teoks see, millest puudust tunti,
piloodid nr. 1 ja 2 taevastel radadel
viimaks üksteiselt mõõtu võtavad,
ja käia lasevad sellisel võitlusvaimul,
mida pole aegadest saati nähtud
-
- Moderaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 5671
- Liitunud: 15 Jaan 2003, 11:54
- Asukoht: seal kus ralli
- Kontakt:
MM ja kivi teema on minu joaks ammmendatud, ainult Markko teab miks ta selle kivi sinna pani ja miks tiim edasi ei kaevanud. Sellised eemaldamisi on varemgi olnud, mis pole loogilised, aga selline see ralli juba kord on. Nüüd tuleb võtta üks ralli korraga ja tahestahtmata peab lootma ka teiste ebaõnnele.
Peugeot taktika koha pealt niipalju, et ei usu hästi, et Peugeot Bossel ja Panizzil käsib Burnsi aidata. See poleks nende poliitika moodi. Nad on juba mitu aastat lubanud sõitjatel vabalt sõita.
Peugeot taktika koha pealt niipalju, et ei usu hästi, et Peugeot Bossel ja Panizzil käsib Burnsi aidata. See poleks nende poliitika moodi. Nad on juba mitu aastat lubanud sõitjatel vabalt sõita.
-
- Moderaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 5671
- Liitunud: 15 Jaan 2003, 11:54
- Asukoht: seal kus ralli
- Kontakt:
Selline lugu siis wrc.areas(originaal pärit: http://www.rallysportnews.com/):
Markko Märtin kõrvaldati Austraalia rallilt enne viimast võistluspäeva, kui ta oli neljandal kohal. Tema eemalejätmise põhjuseks oli auto tagaosas olev kinnitamata kivi, mille kohtunikud lugesid kinnitamata ballastiks.
Märtini auto kaal oli 1253 kg, mis on piisavalt palju suurem lubatud limiidist (1230 kg). Kivi kaalus 5-6 kg. See näitab, et meeskonnal polnud põhjust muret tunda auto kaalu pärast.
Fordi meeskonna sõnul pandi kivi autosse hoidmaks kinni tagavararatast, mille kinnitussüsteem oli purunenud. Meeskonna teatel juhtus see katsetel 5 - 18 (viimased metsakatsed). Meeskond ei kavandanud kuritahtlikku reegliterikkumist.
Kui meeskonda kutsuti kohtunike juurde, siis ei osanud tiimijuht Malcolm Wilson ega ka nõunik Phil Short arvata, et asi on piisavalt oluline nende kohaletulekuks hilisõhtul. Meeskonda esindasid hooldusmeeskonna koordinaator John Millington ja kaardilugeja Michael Park.
Pühapäeva hommikul kell 00.25, kui diskvalifitseerimine välja kuulutati, ei protestinud Ford otsust, kuna firma poliitikareeglites on kirjas, et ametnike otsused aktsepteeritakse alati vaidlusteta.
Ühe teise, konkureeriva tiimi liikmetelt, tulid teistsugused seletused. Üks nende sõitjatest olevat sõitnud Markko Märtini läheduses teenindusala poole, kui Märtin oli järsku kiirendanud ja kadunud tee kõrval olevasse metsa viisil. See oli tundunud võistleva tiimi sõitjale kahtlasena.
Korraldajate meelest juhtus intsident veidi aega peale seda, kui meeskond märkas, et teine Focus 2003 kaalus vaid 1239 kg, mis on lähedal alampiirile. On oletatud, et tiimil võisid olla kahtlused Märtini auto vastavuses kaalunõuetele.
Vaatlejad esitasid ametliku raporti, mis kirjeldas Fordi tiimi katset eemaldada kivi autost salaja. Nende sõnul jättis see teadliku ja tahtliku reegliterikkumise mulje.
Kivilugu võib pidada Fordi jätkuvaks ebaõnneks maal, kus Fordi kaubamärk on väga hinnatud, kuid kus nad ei ole kunagi ühtki rallit võitnud.
See konkureeriva tiimi sõitja oli suure tõenäosusega Tommi Mäkinen ja kitumise poolest tuntud Subaru meeskond.
Markko Märtin kõrvaldati Austraalia rallilt enne viimast võistluspäeva, kui ta oli neljandal kohal. Tema eemalejätmise põhjuseks oli auto tagaosas olev kinnitamata kivi, mille kohtunikud lugesid kinnitamata ballastiks.
Märtini auto kaal oli 1253 kg, mis on piisavalt palju suurem lubatud limiidist (1230 kg). Kivi kaalus 5-6 kg. See näitab, et meeskonnal polnud põhjust muret tunda auto kaalu pärast.
Fordi meeskonna sõnul pandi kivi autosse hoidmaks kinni tagavararatast, mille kinnitussüsteem oli purunenud. Meeskonna teatel juhtus see katsetel 5 - 18 (viimased metsakatsed). Meeskond ei kavandanud kuritahtlikku reegliterikkumist.
Kui meeskonda kutsuti kohtunike juurde, siis ei osanud tiimijuht Malcolm Wilson ega ka nõunik Phil Short arvata, et asi on piisavalt oluline nende kohaletulekuks hilisõhtul. Meeskonda esindasid hooldusmeeskonna koordinaator John Millington ja kaardilugeja Michael Park.
Pühapäeva hommikul kell 00.25, kui diskvalifitseerimine välja kuulutati, ei protestinud Ford otsust, kuna firma poliitikareeglites on kirjas, et ametnike otsused aktsepteeritakse alati vaidlusteta.
Ühe teise, konkureeriva tiimi liikmetelt, tulid teistsugused seletused. Üks nende sõitjatest olevat sõitnud Markko Märtini läheduses teenindusala poole, kui Märtin oli järsku kiirendanud ja kadunud tee kõrval olevasse metsa viisil. See oli tundunud võistleva tiimi sõitjale kahtlasena.
Korraldajate meelest juhtus intsident veidi aega peale seda, kui meeskond märkas, et teine Focus 2003 kaalus vaid 1239 kg, mis on lähedal alampiirile. On oletatud, et tiimil võisid olla kahtlused Märtini auto vastavuses kaalunõuetele.
Vaatlejad esitasid ametliku raporti, mis kirjeldas Fordi tiimi katset eemaldada kivi autost salaja. Nende sõnul jättis see teadliku ja tahtliku reegliterikkumise mulje.
Kivilugu võib pidada Fordi jätkuvaks ebaõnneks maal, kus Fordi kaubamärk on väga hinnatud, kuid kus nad ei ole kunagi ühtki rallit võitnud.
See konkureeriva tiimi sõitja oli suure tõenäosusega Tommi Mäkinen ja kitumise poolest tuntud Subaru meeskond.