M-Sport World Rally Team
Moderaatorid: KAIKUL, Jaanus, Strike, jagr, Erki
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1902
- Liitunud: 02 Okt 2005, 08:26
- Asukoht: Good Morning
- Kontakt:
Re: M-Sport World Rally Team
Ford on täpselt selles mahus tagasi, mida räägiti juba eelmine hooaeg siin samas foorumis. See tähendab siis, et osaliselt.
Loeb is God, Ogier His Right Hand but Tänak is His Right Foot.
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1008
- Liitunud: 01 Dets 2004, 11:39
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: M-Sport World Rally Team
Tundub jah pigem selline diil et anname teile 5 milli ja no paneme siis Fordi meeskonna nimessr ka. Nothing more. Business as usual.
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 3574
- Liitunud: 13 Veebr 2006, 17:08
Re: M-Sport World Rally Team
Tehniline pool ka ikka. Hakkavad Ford Performancis näiteks aerodünaamikat lihvima.
Ford pole kunagi ära olnudki, lihtsalt vähendatud mahus.*
Ford pole kunagi ära olnudki, lihtsalt vähendatud mahus.*
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 1
- Postitusi: 1282
- Liitunud: 03 Apr 2009, 16:21
- Asukoht: Raasiku
Re: M-Sport World Rally Team
Malcolm Wilson: kahe aasta pärast on Tänak M-Sportis tagasi
M-Sporti rallimeeskonna juht Malcolm Wilson astub Monte Carlo kesklinnas asuva Casino Café de Paris’ neljanda korruse rallistaapi sisse ning põrkab ukse peal kokku Ott Tänakuga. Nad tervitavad teineteist sõbralikult ning jäävad pikemalt vestlema. Vihavaenu nende vahel pole, kuigi möödunud aastal võistkondliku MM-tiitli võitnud mehed tänavu enam koos ei tegutse. 2012. aastal alanud koostöö lõppes mullu sügisel ning tänavu sõidab Tänak Toyota meeskonnas.
Eestlased on Wilsonil endiselt südames. Monte Carlo ralli eel liigutasid teda südamepõhjani Eesti rallifännid, kes ühtäkki M-Sporti telki tulid ning Wilsonile kingituseks klaasskulptuuri ulatasid. Postimehele antud intervjuus tänab Wilson eestlasi veel kord.
Malcolm, Eesti rallifännid hoolivad teist endiselt ning vahetult enne ralli algust üllatati teid kingitusega. Mida see täpsemalt endast kujutas?
-See oli mulle suur üllatus, ma tõesti ei oodanud seda! Nad tegid mulle klaasist trofee, mille sees oli 3D-kujul väike Ford Fiesta. Olen aus, olen sellest väga liigutatud! See oli väga kaunis! Pean tõdema, et see oli üks kõige kenamaid žeste, mida olen rallisporti naastes saanud. Aitasin Markko Märtinit, aitasin Ott Tänakut. On tore mõelda, et Eesti rallikultuuris minu abi hinnatakse.
Öelge ausalt: kui palju te Otist puudust tunnete?
Oh, kohe kindlasti! Igatsen ja jään igatsema. Tean, kui hea ta on, ning tean, kui raske on teda sellel hooajal alistada. Täiuslikus maailmas oleksin ma Otti meeskonnas hoidnud, aga ma mõistan, et selles olukorras oli see võimatu. See oli tema tahe – minna ja proovida. Ma austan tema otsust. Soovin talle kõike head ning ma luban: ta tuleb kahe aasta pärast tagasi!
Seega, te pole vaenlased?
Oh ei! Mitte kunagi. Meil on teineteise suhtes vastastikune austus kõige selle eest, mida me teineteisele teinud oleme.
Enne Oti uue lepingu ilmsiks tulekut mainisite intervjuudes korduvalt, et võitlete tema eest lõpuni. Kui kaua see võitlus kestis?
Nagu ma juba ütlesin, ma ei oleks temast eelmise hooaja edu harjal loobuda tahtnud. Meil oli eelmisel aastal väga tugev meeskond ning oleksin selle koosseisu hea meelega säilitanud. Aga miski siin elus pole igavene. Ma ei tahtnud temast ilma jääda, aga samas on tallegi hea midagi uut proovida. Kes teab, mida tulevik toob? Ott teab, et see äri on ikkagi väga väike ning kellegi ärritamist ei saa endale lubada. Eks vaatame, mida tulevik toob.
M-Sport suutis säilitada oma esisõitja Sebastien Ogier’. Veel on meeskonnas Elfyn Evans, mõnel rallil sõidab Bryan Bouffier, kuid otseselt kolmandat sõitjat teil pole. Kuidas oma meeskonna seisu hindate?
Loodan, et Elfyn teeb Oti töö ära. Eelmisel aastal sai ta Walesi rallil oma esimese etapivõidu. Nägime ju, mida rallivõit Otiga tegi. Sõitjate enesekindlus tõusis oma 50 millimeetrit! Olen üsna kindel, et Elfyn teeb sel aastal väga head tööd. Muidugi on seis meie kolmanda sõitjaga kesine ning on veel asju, mis vajavad selgitamist. Me pole enam sellisel positsioonil nagu eelmisel aastal. Sebastien ja Elfyn peavad olema väga targad ja kavalalt sõitma.
“
Ma ei tahtnud temast ilma jääda, aga samas on tallegi hea midagi uut proovida. Kes teab, mida tulevik toob?
Toyota piloodid on öelnud, et Ott võttis Fordist kaasa häid ideid, mis võivad Toyotat algaval hooajal palju mõjutada. Kui halb see teile on?
(Muigab.) Mõistagi on Ott väga hea tehnilise taibuga. Tasub meeles pidada, et Ott oli vastutav kogu Fiestaga toimuva eest. Ta kasvas selle autoga koos üles. Samamoodi juhtus Markko Märtinil 2003. aastal Ford Focusega – ta tegi sellest sisuliselt oma auto. Oti töö meie inseneridega on kestnud väga kaua ning nende vahel oli väga hea suhe – see toimis, sest ta teadis, mida on vaja, ning insenerid võtsid tema ideed avasüli vastu.
Muidugi, eks palju olene ka teatava auto võimekusest ja detailidest. Teatavasti suutsid M-Sportis eelmisel aastal kõik sõitjad rallisid võita. Järelikult oli meil mugav auto, millega oli hea kiiresti sõita.
Muidugi on asju, mida võiks meie autolt üle võtta ning mis võivad nende auto paremaks teha. Samas, meie saaks käituda vastupidi. Ott on seisus, kus ta võib kõik teadmised kokku laduda ning seda imehästi ära kasutada. Ja meile rohkem probleeme valmistada. (Naerab.)
Mõistagi on pärast eelmise aasta edu – M-Sporti tiitel, Ogier’ võit, Tänaku kolmas koht – raske uut hooaega puhtalt lehelt alustada. Millised eesmärgid te seadsite?
Ma annan endale aru, et on peaaegu võimatu meie edu korrata. Eriti Walesi rallit, kus 20 minuti sees kindlustasime võistkondliku ja individuaalse MM-tiitli ja siis võitis Elfyn koduralli. Seda ei juhtu kohe kindlasti enam mitte kunagi, võib-olla minu unistustes! Aga seda ei saa keegi meilt ära võtta. Läheme uuele hooajale vastu ning vaatame, mis meil pakkuda on!
M-Sporti rallimeeskonna juht Malcolm Wilson astub Monte Carlo kesklinnas asuva Casino Café de Paris’ neljanda korruse rallistaapi sisse ning põrkab ukse peal kokku Ott Tänakuga. Nad tervitavad teineteist sõbralikult ning jäävad pikemalt vestlema. Vihavaenu nende vahel pole, kuigi möödunud aastal võistkondliku MM-tiitli võitnud mehed tänavu enam koos ei tegutse. 2012. aastal alanud koostöö lõppes mullu sügisel ning tänavu sõidab Tänak Toyota meeskonnas.
Eestlased on Wilsonil endiselt südames. Monte Carlo ralli eel liigutasid teda südamepõhjani Eesti rallifännid, kes ühtäkki M-Sporti telki tulid ning Wilsonile kingituseks klaasskulptuuri ulatasid. Postimehele antud intervjuus tänab Wilson eestlasi veel kord.
Malcolm, Eesti rallifännid hoolivad teist endiselt ning vahetult enne ralli algust üllatati teid kingitusega. Mida see täpsemalt endast kujutas?
-See oli mulle suur üllatus, ma tõesti ei oodanud seda! Nad tegid mulle klaasist trofee, mille sees oli 3D-kujul väike Ford Fiesta. Olen aus, olen sellest väga liigutatud! See oli väga kaunis! Pean tõdema, et see oli üks kõige kenamaid žeste, mida olen rallisporti naastes saanud. Aitasin Markko Märtinit, aitasin Ott Tänakut. On tore mõelda, et Eesti rallikultuuris minu abi hinnatakse.
Öelge ausalt: kui palju te Otist puudust tunnete?
Oh, kohe kindlasti! Igatsen ja jään igatsema. Tean, kui hea ta on, ning tean, kui raske on teda sellel hooajal alistada. Täiuslikus maailmas oleksin ma Otti meeskonnas hoidnud, aga ma mõistan, et selles olukorras oli see võimatu. See oli tema tahe – minna ja proovida. Ma austan tema otsust. Soovin talle kõike head ning ma luban: ta tuleb kahe aasta pärast tagasi!
Seega, te pole vaenlased?
Oh ei! Mitte kunagi. Meil on teineteise suhtes vastastikune austus kõige selle eest, mida me teineteisele teinud oleme.
Enne Oti uue lepingu ilmsiks tulekut mainisite intervjuudes korduvalt, et võitlete tema eest lõpuni. Kui kaua see võitlus kestis?
Nagu ma juba ütlesin, ma ei oleks temast eelmise hooaja edu harjal loobuda tahtnud. Meil oli eelmisel aastal väga tugev meeskond ning oleksin selle koosseisu hea meelega säilitanud. Aga miski siin elus pole igavene. Ma ei tahtnud temast ilma jääda, aga samas on tallegi hea midagi uut proovida. Kes teab, mida tulevik toob? Ott teab, et see äri on ikkagi väga väike ning kellegi ärritamist ei saa endale lubada. Eks vaatame, mida tulevik toob.
M-Sport suutis säilitada oma esisõitja Sebastien Ogier’. Veel on meeskonnas Elfyn Evans, mõnel rallil sõidab Bryan Bouffier, kuid otseselt kolmandat sõitjat teil pole. Kuidas oma meeskonna seisu hindate?
Loodan, et Elfyn teeb Oti töö ära. Eelmisel aastal sai ta Walesi rallil oma esimese etapivõidu. Nägime ju, mida rallivõit Otiga tegi. Sõitjate enesekindlus tõusis oma 50 millimeetrit! Olen üsna kindel, et Elfyn teeb sel aastal väga head tööd. Muidugi on seis meie kolmanda sõitjaga kesine ning on veel asju, mis vajavad selgitamist. Me pole enam sellisel positsioonil nagu eelmisel aastal. Sebastien ja Elfyn peavad olema väga targad ja kavalalt sõitma.
“
Ma ei tahtnud temast ilma jääda, aga samas on tallegi hea midagi uut proovida. Kes teab, mida tulevik toob?
Toyota piloodid on öelnud, et Ott võttis Fordist kaasa häid ideid, mis võivad Toyotat algaval hooajal palju mõjutada. Kui halb see teile on?
(Muigab.) Mõistagi on Ott väga hea tehnilise taibuga. Tasub meeles pidada, et Ott oli vastutav kogu Fiestaga toimuva eest. Ta kasvas selle autoga koos üles. Samamoodi juhtus Markko Märtinil 2003. aastal Ford Focusega – ta tegi sellest sisuliselt oma auto. Oti töö meie inseneridega on kestnud väga kaua ning nende vahel oli väga hea suhe – see toimis, sest ta teadis, mida on vaja, ning insenerid võtsid tema ideed avasüli vastu.
Muidugi, eks palju olene ka teatava auto võimekusest ja detailidest. Teatavasti suutsid M-Sportis eelmisel aastal kõik sõitjad rallisid võita. Järelikult oli meil mugav auto, millega oli hea kiiresti sõita.
Muidugi on asju, mida võiks meie autolt üle võtta ning mis võivad nende auto paremaks teha. Samas, meie saaks käituda vastupidi. Ott on seisus, kus ta võib kõik teadmised kokku laduda ning seda imehästi ära kasutada. Ja meile rohkem probleeme valmistada. (Naerab.)
Mõistagi on pärast eelmise aasta edu – M-Sporti tiitel, Ogier’ võit, Tänaku kolmas koht – raske uut hooaega puhtalt lehelt alustada. Millised eesmärgid te seadsite?
Ma annan endale aru, et on peaaegu võimatu meie edu korrata. Eriti Walesi rallit, kus 20 minuti sees kindlustasime võistkondliku ja individuaalse MM-tiitli ja siis võitis Elfyn koduralli. Seda ei juhtu kohe kindlasti enam mitte kunagi, võib-olla minu unistustes! Aga seda ei saa keegi meilt ära võtta. Läheme uuele hooajale vastu ning vaatame, mis meil pakkuda on!
"If you're in a hurry there's no time to lift." Ott Tänak, Rally Poland 2016
Re: M-Sport World Rally Team
Üks mees unistab ka fordi istmest, vähemalt on lootus papa wilsonil pisut lisa raha saada, hr. Blockil peaks seda olema:
- Manused
-
- block.png (231.27 KiB) Vaadatud 9049 korda
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 3574
- Liitunud: 13 Veebr 2006, 17:08
Re: M-Sport World Rally Team
Postimees: Sebastien Ogier' aitas võidule Eesti ilmamees
https://sport.postimees.ee/4393149/seba ... i-ilmamees
Vikerraadio intervjuu Jüriga:
https://vikerraadio.err.ee/v/vikerhommi ... allitiimis
https://sport.postimees.ee/4393149/seba ... i-ilmamees
Vikerraadio intervjuu Jüriga:
https://vikerraadio.err.ee/v/vikerhommi ... allitiimis
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1134
- Liitunud: 27 Juul 2005, 10:35
- Asukoht: Tallinn- Ida Virumaa
Re: M-Sport World Rally Team
Ei tea kas Wilson täna Narvas? https://www.ohtuleht.ee/860350/kaljulai ... enetemarke
F-1 ennustusvõistluse võitja 2006; DTM ennustusvõistluse võitja 2011
Re: M-Sport World Rally Team
Pilte laetakse iga minut juurde, hetkel veel ei olnud näha.schalke kirjutas:Ei tea kas Wilson täna Narvas? https://www.ohtuleht.ee/860350/kaljulai ... enetemarke
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 3574
- Liitunud: 13 Veebr 2006, 17:08
Re: M-Sport World Rally Team
Ei olnud. Sotsiaalmeedias pole ka kajastatud vist veel?
Väheusutav, aga mine tea, äkki laupäeval ERMis? Ma arvan, et sinna on aasta meessportlane ka kutsutud.
Väheusutav, aga mine tea, äkki laupäeval ERMis? Ma arvan, et sinna on aasta meessportlane ka kutsutud.
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1342
- Liitunud: 30 Jaan 2009, 11:07
- Asukoht: Pärnu
Re: M-Sport World Rally Team
TÄIELIK absurd. Lähmekatse äärde istuma ja vaatama mingeid krdi Nikko puldika häält tegevaid ''asju''?Dubber kirjutas:https://www.motorsport-news.co.uk/news/ ... rally-car/
WRC saab särtsu juurde...Tulevikus.
Täiesti vale suund minu arvates.
„See on pea, mitte jalg, mis on tööriistaks iga võidusõitja eduni. Vähesed mõistavad seda” (Peter Sauber)
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 3574
- Liitunud: 13 Veebr 2006, 17:08
Re: M-Sport World Rally Team
Kurb küll, aga see on üldise autonduse suund. 2020 peaks WRX kuninglik klass täiselektrilistega juba alustama. Järgmisena sõidavad isesõitvad autod võidu jne...kurb, ent loomulik asjade käik.
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1771
- Liitunud: 30 Sept 2005, 03:05
- Asukoht: Kohila
Re: M-Sport World Rally Team
Manfred Stohl juba testis ka Peugeot põhjal elektrilist rallycrossi autot mõnda aega tagasi
https://www.youtube.com/watch?v=5844VCjRpv0
https://www.youtube.com/watch?v=5844VCjRpv0
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 1
- Postitusi: 1282
- Liitunud: 03 Apr 2009, 16:21
- Asukoht: Raasiku
Re: M-Sport World Rally Team
See ei ole päris jube vaid lausa õudne
Kui need asjad peaksid kunagi tõeks saama, siis on see praeguses tähenduses autospordi lõpp. Miks kuradi pärast ma peaksin neid sahisevaid asju vaatama? Maailm on hukas




"If you're in a hurry there's no time to lift." Ott Tänak, Rally Poland 2016
Re: M-Sport World Rally Team
see isegi pisut ohtlik tavaralli puhul.. just sellesmõttes, et normaalseid rallikaid on juba kaugelt kuulda, kui tahad üle raja minna vms.. need aga hiilivad vaikselt nurga tagant välja
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 3574
- Liitunud: 13 Veebr 2006, 17:08