Argentina ralli 2011 III päev
Moderaatorid: KAIKUL, Jaanus, Strike, jagr, Erki
Live näeb siit: http://rallijututuba.blogspot.com/p/power-stage.html
http://svstockdigital.blogspot.com/
http://www.youtube.com/user/svstock
Rallijutud Discord'is https://discord.gg/yVqYv2q
http://www.youtube.com/user/svstock
Rallijutud Discord'is https://discord.gg/yVqYv2q
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 5214
- Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
- Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
- Kontakt:
Ogier paraku sel aastal juba teist korda viimane päev võidu kaotanud, samas kahju täna väiksem kui Mehhikos. Samas sellises karjääri ikka veel algusstaadiumis sellise kiirusega erinevalt ntx Hirvosest nii 2005-2007 (sorry, Hirvose fännid!) silma jääda on minu silmis tuleviku mõttes kindlasti perspektiivsem ja seda palju. Meenutaks ka kadunud Colini karjääri algust, mis oli veel eriti avariiderohke, aga edasist teate...
PS - Loebil ju ka see minut trahvi all.
PS - Loebil ju ka see minut trahvi all.
-
- II järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 470
- Liitunud: 06 Juul 2008, 11:09
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 2443
- Liitunud: 19 Jaan 2010, 22:02
- Asukoht: Saaremaa
Nagu ma välismaa foorumites loen siis Citroeni vastu on protest esitatud, sest nad võtsid ühes rajaosas lühema tee kuigi lepiti ennerallit kokku, et sõidetakse mõõda õiget teed. Umbes 4 sekki olid võitnud seal ja arvestades seda, et esimise ja teise koha vahe jäi natuke üle 2 sekundi siis mängis se 4 sekundid kõvasti rolli.
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 5214
- Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
- Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
- Kontakt:
Autoriteetsemates portaalides pole sest sõnakestki, ehk varustad lingiga?allar9944 kirjutas:Nagu ma välismaa foorumites loen siis Citroeni vastu on protest esitatud, sest nad võtsid ühes rajaosas lühema tee kuigi lepiti ennerallit kokku, et sõidetakse mõõda õiget teed. Umbes 4 sekki olid võitnud seal ja arvestades seda, et esimise ja teise koha vahe jäi natuke üle 2 sekundi siis mängis se 4 sekundid kõvasti rolli.
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1009
- Liitunud: 15 Juul 2003, 07:21
- Asukoht: Tallinn
Siin oli ilmselt aluseks soome lehekülg mtv3.fi. Soomlaste käitumine sellises olukorras täiesti arusaadav. Asi lõppes aga sellega, et korraldaja sai 5000 euri trahvi puuduliku info eest legendi osas. Ehk, esimesel läbimisel oli ringteel vasakul lint ees, teisel enam mitte. Citroenid sõitsid otse, Fordid ringiga. Soomlaste väitel ei olnud Loebi kaardilugeja Elena ühisele kokkuleppele alla kirjutanud. Kas see nii oli, või on see soome ajakirjanduse kibestumine, seda teavad selle loo kirjutanud inimesed. Ahjaa, link ka:mrali kirjutas:Autoriteetsemates portaalides pole sest sõnakestki, ehk varustad lingiga?allar9944 kirjutas:Nagu ma välismaa foorumites loen siis Citroeni vastu on protest esitatud, sest nad võtsid ühes rajaosas lühema tee kuigi lepiti ennerallit kokku, et sõidetakse mõõda õiget teed. Umbes 4 sekki olid võitnud seal ja arvestades seda, et esimise ja teise koha vahe jäi natuke üle 2 sekundi siis mängis se 4 sekundid kõvasti rolli.
http://www.mtv3.fi/urheilu/ralli/uutise ... een-kerran
Mul jäi arusaamatuks millal kaardilugejate käest küsiti nõusolekut et mitte lõigata seal? Kas siis kui lint oli ära võetud või kui lint oli veel ees? Väga segaseks jäi isegi peale mitmekordset läbilugemist. Ja FIA liige läheb võtab lindi eest ära aga samas küsitakse Fordi tiimi käest allkirjad et nad seal ei lõikaks kui Citroen võib. Ajuvaba.
Väga kahetsusväärne juhtum, see suur kivi Latvala auto ees ka veel ja peab ütlema et Argentiina rallist jäi lõpuks väga halb maitse. Kas mitte ei olnud seal mõned aastad tagasi kui autosid lausa kividega loobiti?
Väga kahetsusväärne juhtum, see suur kivi Latvala auto ees ka veel ja peab ütlema et Argentiina rallist jäi lõpuks väga halb maitse. Kas mitte ei olnud seal mõned aastad tagasi kui autosid lausa kividega loobiti?
Selliseid pisiasju ikka juhtuballar9944 kirjutas:Lisaks jäi veel paar negatiivset asja Argentiina rallist meelde, esiteks Hirvoneni teise koha eest tõmmati vardasse vale Soome lipp ja se ka tagurpidi. Lisaks veel paarasja mis polnud küll korraldajate viga, aga Jari-matti suutis finisi poodiumil kinni jääda ja Citroenide katusel oli Urugai lipp.

Need ei sega ju rallil sõitmist. Kui rada on sõidetav ja teed sõitjatele huvitavad siis ma ei näe küll põhjust virisemiseks. Sellega seoses tuleb meelde üks vana väljend - sõida aga ära mölise
