Ja siinjuures ei saa rääkida sellest, et wrc tase on alla käinud, sest võitis ta juba siis ju, kui sõitsid ka sellised mehed nagu Colin, Burns, Sainz, Mäkinen, Markko ja paljud teised staarid.Patrick kirjutas:.... Uskumatu, et 7 aastat pole keegi Talle vastu saanud.
Prantsusmaa ralli 2010 III päev
Moderaatorid: KAIKUL, Jaanus, Strike, jagr, Erki
-
- Moderaator
- Reactions: 14
- Postitusi: 19363
- Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
- Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
- Kontakt:
Oot, oot Oma esimese tiitli võitis ta ikka 2004. Selleks ajaks olid sellised mehed nagu Mäkkinen ja McRae juba kiivri kappi otsa visanud. Ning Burns oli haigusega väljas. Kõvadest tegijatest olid alles Solberg, Grönholm, Sainz ja Märtin. 2005 polnud enam Sainzi. 2006 polnud enam Märtinit. Alles olid veel Solberg ja Grönholm. 2008 polnud enam Grönholmi. 2003 aasta staaridest on järel ainult Solberg. Sorberg oli siis viimane kes oma tiitli võitis siis kui kõik see mansaft stardi joone veel oli.aix kirjutas:Ja siinjuures ei saa rääkida sellest, et wrc tase on alla käinud, sest võitis ta juba siis ju, kui sõitsid ka sellised mehed nagu Colin, Burns, Sainz, Mäkinen, Markko ja paljud teised staarid.Patrick kirjutas:.... Uskumatu, et 7 aastat pole keegi Talle vastu saanud.
Seega mingi taseme langus on ikka olnud. Minu arust ikka päris kõva langus on olnud.
See puhtalt minu arvamus.
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 5214
- Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
- Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
- Kontakt:
Ärgem unustagem, et Loebi esimene WRC täishooaeg oli siiski 2003, kus ta jäi sõitjatiitlist siiski vaid pmslt tänu Frequelini käsule tootjate tiitel koju tuua ilma.
Mis puudutab tasemelangust, siis - jah, see kuldne generatsioon on aja jooksul läinud ning asjaolude sunnil pole sellist uut seltskonda veel peale tulnud. Ja põhjuseid on seal omajagu - kuid neid on siin foorumis piisavalt lahatud juba
Mis puudutab tasemelangust, siis - jah, see kuldne generatsioon on aja jooksul läinud ning asjaolude sunnil pole sellist uut seltskonda veel peale tulnud. Ja põhjuseid on seal omajagu - kuid neid on siin foorumis piisavalt lahatud juba

-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 4810
- Liitunud: 10 Veebr 2003, 22:47
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Oli jah 2004 mil esimese tiitli võttis, my bad. Ma arvestasinKolin kirjutas: Oot, oot Oma esimese tiitli võitis ta ikka 2004. Selleks ajaks olid sellised mehed nagu Mäkkinen ja McRae juba kiivri kappi otsa visanud. Ning Burns oli haigusega väljas. Kõvadest tegijatest olid alles Solberg, Grönholm, Sainz ja Märtin. 2005 polnud enam Sainzi. 2006 polnud enam Märtinit. Alles olid veel Solberg ja Grönholm. 2008 polnud enam Grönholmi. 2003 aasta staaridest on järel ainult Solberg. Sorberg oli siis viimane kes oma tiitli võitis siis kui kõik see mansaft stardi joone veel oli.
Seega mingi taseme langus on ikka olnud. Minu arust ikka päris kõva langus on olnud.
See puhtalt minu arvamus.
2003 aastat kah sinna juurde
no tasemelangus on olnud niikuinii. et no konkurentsivõimelisi mehi, kes on valmis rallisi võitma võib pmst ühe käe sõrmedel üles lugeda (loeb, hirvonen, latvala, sordo ja ogier) ja ka p. solberg, aga tundub, et erameeskonna autoga nii kaugele veel ei jõuta.
sealt edasi, villagra, block, al-qassimi, jne on ju pullivennad.
äkki järgmine aasta läheb põnevamaks...
sealt edasi, villagra, block, al-qassimi, jne on ju pullivennad.
äkki järgmine aasta läheb põnevamaks...
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1134
- Liitunud: 27 Juul 2005, 10:35
- Asukoht: Tallinn- Ida Virumaa
Mehi, kes on võimelised rallisid võitma, on läbi aegade ühe käe sõrmedel üle lugeda olnud. Mingi hetk oli vist isegi nii, et täishooaja tegid kaasa vaid McCrae, Sainz ja Mäkinen. Vbla eksin, ei viitsi üle kontrollima hakata.muhk kirjutas:no tasemelangus on olnud niikuinii. et no konkurentsivõimelisi mehi, kes on valmis rallisi võitma võib pmst ühe käe sõrmedel üles lugeda (loeb, hirvonen, latvala, sordo ja ogier) ja ka p. solberg, aga tundub, et erameeskonna autoga nii kaugele veel ei jõuta.
sealt edasi, villagra, block, al-qassimi, jne on ju pullivennad.
äkki järgmine aasta läheb põnevamaks...
F-1 ennustusvõistluse võitja 2006; DTM ennustusvõistluse võitja 2011
noja, aga võtame näiteks nii: f1-s on võistlused suht mögaks läinud, kui ei tule ohutusautot, vihma vms, siis on enamasti mõtetu sõit. aga punktitabelis on mehed nii tihedalt koos, et oi-oi-oi. mingis mõttes on rallis jälle vastupidi. muidugi on rallisid, kus võitja juhib teiste ees minutiga, jne, aga on ka tihedadi sekund-sekundis andmisi, aga mm-tabelis on ikka kas loeb vs hirvonen või siis umbes poole hooaja pealt ainult loeb.
Ah ma ei saa aru sellest halast. Arvatavasti oleks Loeb pidanud võitma kõik! sõidetud rallid ja siis kuuleks ka juttu, et tasemelangus jne.
Igal ajaperioodil on olnud alati keegi kellestki parem, kiirem ja osavam. Pole Seb'i viga, et ta on lihtsalt peajagu üle oma konkurentidest. Tegi ta seda juba JWRC-s sõites, WRC-s läks selleks aega vaid paar aastat ja peale seda on olnud 7 aastat täielikku domineerimist. Vastasel juhul võiksid meie lapsed või lapselapsed rääkida nt. Mikko Hirvonenist kui "suurest tšempionist" jne.
Vaadake nüüd hoolega üle Loebi statistika ja te saate aru, et mitte keegi pole olnud nii ülivõimas ja domineeriv kogu ralliajaloos. Mille üle siin üldse on vaielda? Mitte keegi pole mitte midagi vastavat mitte kunagi saavutanud ja me ikka vaidleme? Leiame mingeid mõttetuid argumente, mis põhinevad mingil personaalsel arvamusel? Ma pole mitte mingil juhul Loeb'i fänn, pigem on tema domineerimine kopa ette visanud, kuid kui nüüd enda vastu ausaks jääda, siis paremat pole mitte kellegi ette näidata. Isegi mitte lähedale ei jõua keegi!
Sama käib F1-s Schumi kohta - kuigi ma ei pea tast lugu, kui sportlasest (loe: MS sigadused rajal), siis selle mehe võidetud tiitlid ja statistika räägib enda eest. Kuigi ma olen täielik MS antifänn, siis pole midagi parata, tema saavutused teevad temast läbi ajaloo parima F1 sõitja. sama kehtib ka Loeb'i suhtes.
Igal ajaperioodil on olnud alati keegi kellestki parem, kiirem ja osavam. Pole Seb'i viga, et ta on lihtsalt peajagu üle oma konkurentidest. Tegi ta seda juba JWRC-s sõites, WRC-s läks selleks aega vaid paar aastat ja peale seda on olnud 7 aastat täielikku domineerimist. Vastasel juhul võiksid meie lapsed või lapselapsed rääkida nt. Mikko Hirvonenist kui "suurest tšempionist" jne.
Vaadake nüüd hoolega üle Loebi statistika ja te saate aru, et mitte keegi pole olnud nii ülivõimas ja domineeriv kogu ralliajaloos. Mille üle siin üldse on vaielda? Mitte keegi pole mitte midagi vastavat mitte kunagi saavutanud ja me ikka vaidleme? Leiame mingeid mõttetuid argumente, mis põhinevad mingil personaalsel arvamusel? Ma pole mitte mingil juhul Loeb'i fänn, pigem on tema domineerimine kopa ette visanud, kuid kui nüüd enda vastu ausaks jääda, siis paremat pole mitte kellegi ette näidata. Isegi mitte lähedale ei jõua keegi!
Sama käib F1-s Schumi kohta - kuigi ma ei pea tast lugu, kui sportlasest (loe: MS sigadused rajal), siis selle mehe võidetud tiitlid ja statistika räägib enda eest. Kuigi ma olen täielik MS antifänn, siis pole midagi parata, tema saavutused teevad temast läbi ajaloo parima F1 sõitja. sama kehtib ka Loeb'i suhtes.
Eks seda vaidlemist jagub ka veel tulevikus. 20 aasta pärast räägivad kõik, et kui oleks olnud see ja too mees, kas siis ikka oleks jne. Aga minu arust on Loeb väga fenomenaalne kuju. Tema ja Citroen on ikka läbi aega kõige parem kooslus autorallis ja see on ka ajalukku kirjutatud. Miskipärast arvan, et ka Markko poleks selle fordirisuga Loebile vastu saanud.
Õnnitlused Loebile 7. tiitli ja 60. etapivõidu puhul - erakordne saavutus!
Mis puudutab seda taseme languse juttu, siis see on tegelikult isegi loogiline, et ka konkurentsitihedus käib lainetena ja seetõttu tasub nende "ajaloo parima" seisukohtadega ettevaatlik olla. Huvitav on see, et just nüüd Loebi tagasitõmbumisplaanide järel võib jälle võimas generatsioon peale tulla eesotsas Ogieri ja Latvalaga.
Siin mainitud Loeb ja Schumacher on olnud fenomenaalsed sportlased, aga sellest ei saa üle ega ümber, et teatud perioodidel oli neil konkurentsi hõreduse tõttu kergem. Kahe eelmise aasta tagune Loebi pearivaal Hirvonen ei ole sama masti mees, mis mõned aastatuhande alguse legendid ning tänavune hooaeg - mis taas on näitamas märke konkurentsitiheduse kasvust - on seda tõestamas. Samuti tuues paralleeli näiteks F1-st - 2001. aastal lõpetasid üldis Schumi järel 2.-4. kohal sõitjad nagu Coulthard, Barrichello ja Ralf Schumacher. On üsna ilmne, et sõitjate seas Schumile tol aastal nii korralikke rivaale ei olnud, kui mõnel teisel perioodil.
Mis puudutab seda taseme languse juttu, siis see on tegelikult isegi loogiline, et ka konkurentsitihedus käib lainetena ja seetõttu tasub nende "ajaloo parima" seisukohtadega ettevaatlik olla. Huvitav on see, et just nüüd Loebi tagasitõmbumisplaanide järel võib jälle võimas generatsioon peale tulla eesotsas Ogieri ja Latvalaga.
Siin mainitud Loeb ja Schumacher on olnud fenomenaalsed sportlased, aga sellest ei saa üle ega ümber, et teatud perioodidel oli neil konkurentsi hõreduse tõttu kergem. Kahe eelmise aasta tagune Loebi pearivaal Hirvonen ei ole sama masti mees, mis mõned aastatuhande alguse legendid ning tänavune hooaeg - mis taas on näitamas märke konkurentsitiheduse kasvust - on seda tõestamas. Samuti tuues paralleeli näiteks F1-st - 2001. aastal lõpetasid üldis Schumi järel 2.-4. kohal sõitjad nagu Coulthard, Barrichello ja Ralf Schumacher. On üsna ilmne, et sõitjate seas Schumile tol aastal nii korralikke rivaale ei olnud, kui mõnel teisel perioodil.
Olen sinu jutuga päri cali. Autosport on mehe, tiimi ja auto kooslus. Hea juht võib kehva autoga imesid teha, aga ega väga kaugele nii ei jõua. Samuti ei tee hea auto kehvast juhist võitjat. Asjaolud on nii kokku langenud et kiire mees ja kiire auto on kokku saanud ning sellega on meile kingitud ajaloo parim rallisõitja Loeb. Samuti on statistiliselt läbi aegade parim vormelisõitja Schumacher. Nende oskustes ei saa keegi kahelda. Ja mitte ainult võidusõitjatena vaid ka tiimi- ning autoarendajatena. Sarnases situatsioonis oli näiteks Mäkinen. Keegi ei suutnud Mitsuga väga häid tulemusi saavutada, aga tema tuli neljakordseks meistriks. Sõitjana oli ta hea, kuid kõige tähtsam oli, et ta suutis tiimiga koostöös arendada auto, mis talle sobis ja võimaldas võita. Märtin arendas tiimiga koostöös välja Fordi, mis oli meeletult kiire ja millega ta suutis teisi edestada. Läks aga Pešoosse ning ei suutnud autoga üldse sinasõbraks saada. Ja eks läheb õnne kah natukene vaja. Aga 7 WRC tiitlit ja 1 JWRC tiitel räägivad Loebi eest ning ega seal midagi vaielda ei ole.
Petteri napikas
http://www.youtube.com/watch?v=Zk99OkpluZ0
http://www.youtube.com/watch?v=Zk99OkpluZ0
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]