Rallisprint 2010
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1091
- Liitunud: 19 Mai 2003, 11:41
- Asukoht: Võrumaa
Ei seganud need metallist piirded kedagi. Roniti üle teisele poole piiret rahumeeli vaatama.
Üritus oli väga vinge, söök oli inimese hinnaga ja väga hea. Ainus miinus oli see et kohtunikeks palgatud noorikud ei teadnud üldse milleks nad seal on. Ajasid juttu ja hängisid niisama. Pealtvaatajad pidid kohtunike tähelepanu juhtima katkestanud autole jne.
Üritus oli väga vinge, söök oli inimese hinnaga ja väga hea. Ainus miinus oli see et kohtunikeks palgatud noorikud ei teadnud üldse milleks nad seal on. Ajasid juttu ja hängisid niisama. Pealtvaatajad pidid kohtunike tähelepanu juhtima katkestanud autole jne.
Tere.
Kuna mina vastutasin "kohtunikeks palgatud noorukite" tegevuse eest, siis äkki lugupeetud kommentaator zar kirjeldaks täpsemalt, kus ja millal nad reageerimata jätsid - teaksin teha vastavad järeldused. See, et "pealtvaatajad pidid pidevalt tähelepanu juhtima" ei ole argument - teatavasti on pealtvaatajad alati targemad kui kohtunikud, võistlejad ja organisaatorid kokku. Jälgisin ise kogu võistlust ja ainus auto, mis pärast katkestamist ohtlikule kohale seisma jäi, oli Henri Franke oma. See lükati kohtunike abil ohutumasse paika ja ka lipp lehvis. Kui mul keegi märkamata jäi, palun lahkesti sellele tähelepanu juhtuida.
Keegi nurises, et miks ei lubatud raja sisse kruusahunnikute otsa. Nagu nägite, asusid need radade sees ja iga pealtvaataja kõrvale pole võimalik turvameest panna. Otsus rahvast raja sisse mitte lubada tehti juba varakult turvaplaani koostades.
Kuna mina vastutasin "kohtunikeks palgatud noorukite" tegevuse eest, siis äkki lugupeetud kommentaator zar kirjeldaks täpsemalt, kus ja millal nad reageerimata jätsid - teaksin teha vastavad järeldused. See, et "pealtvaatajad pidid pidevalt tähelepanu juhtima" ei ole argument - teatavasti on pealtvaatajad alati targemad kui kohtunikud, võistlejad ja organisaatorid kokku. Jälgisin ise kogu võistlust ja ainus auto, mis pärast katkestamist ohtlikule kohale seisma jäi, oli Henri Franke oma. See lükati kohtunike abil ohutumasse paika ja ka lipp lehvis. Kui mul keegi märkamata jäi, palun lahkesti sellele tähelepanu juhtuida.
Keegi nurises, et miks ei lubatud raja sisse kruusahunnikute otsa. Nagu nägite, asusid need radade sees ja iga pealtvaataja kõrvale pole võimalik turvameest panna. Otsus rahvast raja sisse mitte lubada tehti juba varakult turvaplaani koostades.
Ometi esimene ringi sõideti nii, et rahvas seisis seal siseringis asuvate mägede otsas. Mingit nurinat pole, häid vaatamiskohti leiab selle raja äärest palju, kuid lihtsalt need mäed on ühed parimad vaadatavuse poole pealt. Kuna kohapeal põhjendati seda samuti kohtunike puudusega, siis asi arusaadav, kuid kergesti ka lahendatavaivar kirjutas:Tere.
Kuna mina vastutasin "kohtunikeks palgatud noorukite" tegevuse eest, siis äkki lugupeetud kommentaator zar kirjeldaks täpsemalt, kus ja millal nad reageerimata jätsid - teaksin teha vastavad järeldused. See, et "pealtvaatajad pidid pidevalt tähelepanu juhtima" ei ole argument - teatavasti on pealtvaatajad alati targemad kui kohtunikud, võistlejad ja organisaatorid kokku. Jälgisin ise kogu võistlust ja ainus auto, mis pärast katkestamist ohtlikule kohale seisma jäi, oli Henri Franke oma. See lükati kohtunike abil ohutumasse paika ja ka lipp lehvis. Kui mul keegi märkamata jäi, palun lahkesti sellele tähelepanu juhtuida.
Keegi nurises, et miks ei lubatud raja sisse kruusahunnikute otsa. Nagu nägite, asusid need radade sees ja iga pealtvaataja kõrvale pole võimalik turvameest panna. Otsus rahvast raja sisse mitte lubada tehti juba varakult turvaplaani koostades.

Esimeses voorus jäi tõesti 4-5 inimest (lisaks fotograafidele) hoolimata keelust siseringis kruusahunnikute otsa. Osava vale abil suutsid nad end "tähtsaks" rääkida.
Kruusahunnikute otsast vaatamine iseenesest oli tõepoolest ohutu, aga sinna ja tagasi minekuks pidi pikalt jalutama kahe (ohtliku) rajalõigu vahel. Sellepärast oli sinna minek keelatud. 200 pealtvaatajat võivad ju mõistlikud olla, aga alati leidub 201., kel tuleb ootamatult pissihäda peale või saab õlu otsa ning selliste tegelaste äraarvamatut käitumist ei suuda ükski turvamees ohjata. Kolmandas voorus algas vihm - ma olen valmis kihla vedama, et kogu see kamp oleks üle raja varju jooksnud.
Pealtvaatajate "lambapäisuse" kohta ehe näide: Koitla katkestas, auto lükati rajalt ära ja võrkaed unustati selle koha pealt natukene irvakile. Kohe leidus neid, kes sealt praost läbi pugesid. Kui küsisin, et "kas sa aeda siis ei näe?, oli vastus valmis: "aga sealt vahelt pääseb ju läbi!"
Rajakohtunikele oli antud muide käsk pealtvaatajate "soovitusi" eirata. Nad allusid vaid ohutusülema korraldustele ning vajadusel võtsid arvesse sportlase soovi. Kui näiteks Franke katkestas, siis laekus sellest kohe raadiosaatja kaudu info. Eelnevale trampliinile läks kollane lipp välja ja kulus hetk otsustamiseks, kuhu ja kuidas see auto lükata, et oleks ohutu. Mõned eriti "targad" pealtvaatajad soovitasid samal ajal lükata Franke auto üle raja teisele poole. Vooru ajal ja kogu raja kõige pimedamas kurvis!
Kohtunike puudusega põhjendamine on aga puhas folkloor. Ma ei tea, kes ja kuidas põhjendas ja kui mõni ametnik isik seda tegigi, siis lihtsalt selleks, et inimesed kiiremini kuuletuksid. Uskuge mind, see on väga tüütu, kui pead põikpäiste pealtvaatajatega pidevalt jagelema.
Kruusahunnikute otsast vaatamine iseenesest oli tõepoolest ohutu, aga sinna ja tagasi minekuks pidi pikalt jalutama kahe (ohtliku) rajalõigu vahel. Sellepärast oli sinna minek keelatud. 200 pealtvaatajat võivad ju mõistlikud olla, aga alati leidub 201., kel tuleb ootamatult pissihäda peale või saab õlu otsa ning selliste tegelaste äraarvamatut käitumist ei suuda ükski turvamees ohjata. Kolmandas voorus algas vihm - ma olen valmis kihla vedama, et kogu see kamp oleks üle raja varju jooksnud.
Pealtvaatajate "lambapäisuse" kohta ehe näide: Koitla katkestas, auto lükati rajalt ära ja võrkaed unustati selle koha pealt natukene irvakile. Kohe leidus neid, kes sealt praost läbi pugesid. Kui küsisin, et "kas sa aeda siis ei näe?, oli vastus valmis: "aga sealt vahelt pääseb ju läbi!"
Rajakohtunikele oli antud muide käsk pealtvaatajate "soovitusi" eirata. Nad allusid vaid ohutusülema korraldustele ning vajadusel võtsid arvesse sportlase soovi. Kui näiteks Franke katkestas, siis laekus sellest kohe raadiosaatja kaudu info. Eelnevale trampliinile läks kollane lipp välja ja kulus hetk otsustamiseks, kuhu ja kuidas see auto lükata, et oleks ohutu. Mõned eriti "targad" pealtvaatajad soovitasid samal ajal lükata Franke auto üle raja teisele poole. Vooru ajal ja kogu raja kõige pimedamas kurvis!
Kohtunike puudusega põhjendamine on aga puhas folkloor. Ma ei tea, kes ja kuidas põhjendas ja kui mõni ametnik isik seda tegigi, siis lihtsalt selleks, et inimesed kiiremini kuuletuksid. Uskuge mind, see on väga tüütu, kui pead põikpäiste pealtvaatajatega pidevalt jagelema.
Üks parimatest kohtadest hüppe pildistamiseks/filmimiseks, pean tunnistama, et filmisin sealt esimesed kaks vooru (polnud vaja vahepeal kuhugi liikuda) ja siis vaheajal läksin teisele poole aga seal pealtvaataja alas pole võimalik korralikult filmida kuna sinna nurka jäävad pealtvaatajad ette (pealtvaatajate ala peaks olema teise nurga all siis oleks kogu ulatuses hüppe näha). Kogu aeg on nende hunnikute pealt vaadatud kuid nüüd kus uus osa tehtud (Monte-Carlo) kas see siis tähendab seda, et seal enam ei saagi olla, igatahes vahepeal oli võlusõna 'press' siis nagu võis sealt filmida? kui rahad liiguvad siis oleks ju võimalik sinna ehitada jalakäijate sild ja ülejäänud ala piirata. Ka sinna hüppe teisele poole minek (pealtvaatajate alasse) on hetkel raskendatud nende piiretega ja ka sinna üles minek ja alla tuleks on ohtlik pole ime, et keegi seal jala murrab. Noored turvad olid toredad ütlesid kui oled журналист siis võid seal hunniku peal filmida, mingit ohtu seal hunnikute peal küll polnud kui ühe koha peal olla aga saan ka täitsa sellest aru, et võistluse ajal sealt mujale minna pole eriti turvaline. Aga sealt saab head materjali peal hüpped, GAZ-i katus, Koitla eksimus Monte-Carlos. Kui tulevikus ka selline keeluala siis jääb lihtsalt Kehalasse tulemata.
Kui koju jõuan siis saan videod ka üles igatahes see sünnipäev jäi hästi meelde.
Kui koju jõuan siis saan videod ka üles igatahes see sünnipäev jäi hästi meelde.
http://svstockdigital.blogspot.com/
http://www.youtube.com/user/svstock
Rallijutud Discord'is https://discord.gg/yVqYv2q
http://www.youtube.com/user/svstock
Rallijutud Discord'is https://discord.gg/yVqYv2q
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1091
- Liitunud: 19 Mai 2003, 11:41
- Asukoht: Võrumaa
Just ennem seda "Franke" kohta oli 3 turvat, peale Franke katkestamist jõudis 1 võistlusauto temast mööduda, peale mida rahvas hakkas karjuma kohtunikele et näidake lippu. Kuna kohtunikud olid ametis millegi muuga kui võistlusautode jälgimisega siis oli neil tükk aega tegemist et aru saada mis ja kus üldse juhtunud on. Lõpuks siis tõesti 1 noormees sai asjale pihta ja asus lippu lehvitama.aivar kirjutas:Tere.
Kuna mina vastutasin "kohtunikeks palgatud noorukite" tegevuse eest, siis äkki lugupeetud kommentaator zar kirjeldaks täpsemalt, kus ja millal nad reageerimata jätsid - teaksin teha vastavad järeldused. See, et "pealtvaatajad pidid pidevalt tähelepanu juhtima" ei ole argument - teatavasti on pealtvaatajad alati targemad kui kohtunikud, võistlejad ja organisaatorid kokku. Jälgisin ise kogu võistlust ja ainus auto, mis pärast katkestamist ohtlikule kohale seisma jäi, oli Henri Franke oma. See lükati kohtunike abil ohutumasse paika ja ka lipp lehvis.
Kui nii, siis polnud süüdi mitte see kolmik, vaid järgmine post, kes katkestanud autost informeerimisega hiljaks jäi. See kõnealune kolmik ei saanudki omast postist seisvat autot näha. Tänan informeerimast, nüüd tean, kellega teema üle rääkida.zar kirjutas:Just ennem seda "Franke" kohta oli 3 turvat, peale Franke katkestamist jõudis 1 võistlusauto temast mööduda, peale mida rahvas hakkas karjuma kohtunikele et näidake lippu. Kuna kohtunikud olid ametis millegi muuga kui võistlusautode jälgimisega siis oli neil tükk aega tegemist et aru saada mis ja kus üldse juhtunud on. Lõpuks siis tõesti 1 noormees sai asjale pihta ja asus lippu lehvitama.aivar kirjutas:Tere.
Kuna mina vastutasin "kohtunikeks palgatud noorukite" tegevuse eest, siis äkki lugupeetud kommentaator zar kirjeldaks täpsemalt, kus ja millal nad reageerimata jätsid - teaksin teha vastavad järeldused. See, et "pealtvaatajad pidid pidevalt tähelepanu juhtima" ei ole argument - teatavasti on pealtvaatajad alati targemad kui kohtunikud, võistlejad ja organisaatorid kokku. Jälgisin ise kogu võistlust ja ainus auto, mis pärast katkestamist ohtlikule kohale seisma jäi, oli Henri Franke oma. See lükati kohtunike abil ohutumasse paika ja ka lipp lehvis.
Keskmised kruusamäed on küll pseudoteema... Minu mäletamist mööda oli platsil üks ametlik filmikaamera - ETV. Kui mõnel vennal oli oma hobiga tegelemine raskendatud (aga enda ja youtube jaoks filmimine on ju hobi võ kuidas?), siis oli see tema probleem. Kui teatrisse lähed, siis ei roni ju balkoni servale või lausa lava peale põhjendusega "siit näen ma paremini". Miks siis Kehalasse külla tulles endale eraldi privileege nõutakse ja korraldaja soovidele ei kuuletuta?
Asi oligi selles,et koguaeg on seal tohtinud olla aga nüüd järsku on keeld peal. Aga kõik lõppes ju hästi kui ''press'' seal olla tohtis. Tegelt on materjali juba rallyvideos.net'ile ka aga ju siis tuleb foto/video vest teha siis oleks võinud vabalt sealt filmida. Kindlasti tuleb millalgi sinna hoopis VIP-ala.
http://svstockdigital.blogspot.com/
http://www.youtube.com/user/svstock
Rallijutud Discord'is https://discord.gg/yVqYv2q
http://www.youtube.com/user/svstock
Rallijutud Discord'is https://discord.gg/yVqYv2q
svs89 kirjutas:Kui rahad liiguvad siis oleks ju võimalik sinna ehitada jalakäijate sild ja ülejäänud ala piirata. Ka sinna hüppe teisele poole minek (pealtvaatajate alasse) on hetkel raskendatud nende piiretega ja ka sinna üles minek ja alla tuleks on ohtlik pole ime, et keegi seal jala murrab.
http://svstockdigital.blogspot.com/
http://www.youtube.com/user/svstock
Rallijutud Discord'is https://discord.gg/yVqYv2q
http://www.youtube.com/user/svstock
Rallijutud Discord'is https://discord.gg/yVqYv2q