Ega jah, see superrally oli rohkem päästerõngas võistlejate vähesuse vastu... , vastasel korral poleks viimasel päeval midagi vaadata...valmacher kirjutas:Superralli reegel kaob aastast 2010 ja muutub ka punktiarvestus
http://www.autosport.com/news/report.php/id/76520
http://www.autosport.com/news/report.php/id/76521
2010. aasta kalender
Moderaatorid: KAIKUL, Jaanus, Strike, jagr, Erki
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1771
- Liitunud: 30 Sept 2005, 03:05
- Asukoht: Kohila
-
- Moderaator
- Reactions: 14
- Postitusi: 19363
- Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
- Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
- Kontakt:
Aga see rankingu süsteem on nats segane ikkagi. Aga see on hea, et SR ära kaob. Siis ei toimu sellist komejanti nagu seda Poolas Citroeni poolt korraldati. See Rautenbachi seismine 13 mintsa oli ikka väga labane tegevus. Aga hetke reeglid ju seda lubavad. Kuid ilma SR süsteemita poleks Loeb enam järgmisel päeval rajale pääsenud.
Ralli pikkus muutub ka. Liigub 350 km pealt 500 km peale.
Ralli pikkus muutub ka. Liigub 350 km pealt 500 km peale.
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1864
- Liitunud: 02 Jaan 2005, 16:32
- Asukoht: Elva
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1771
- Liitunud: 30 Sept 2005, 03:05
- Asukoht: Kohila
No ralli pikkuse arvelt peab ka konkurents suurenema...vastasel korral poleks lõpetajate vähesuse tõttu kedagi poodiumile panna...kui superrallit ka poleKolin kirjutas:Aga see rankingu süsteem on nats segane ikkagi. Aga see on hea, et SR ära kaob. Siis ei toimu sellist komejanti nagu seda Poolas Citroeni poolt korraldati. See Rautenbachi seismine 13 mintsa oli ikka väga labane tegevus. Aga hetke reeglid ju seda lubavad. Kuid ilma SR süsteemita poleks Loeb enam järgmisel päeval rajale pääsenud.
Ralli pikkus muutub ka. Liigub 350 km pealt 500 km peale.

Hea Kolin pole selle mõtte tsiteerimises üldse "tule all", aga selle tsiteerimise kommentaar võiks olla: "Kes alustas?"Kolin kirjutas:Aga see on hea, et SR ära kaob. Siis ei toimu sellist komejanti nagu seda Poolas Citroeni poolt korraldati. See Rautenbachi seismine 13 mintsa oli ikka väga labane tegevus. Aga hetke reeglid ju seda lubavad. Kuid ilma SR süsteemita poleks Loeb enam järgmisel päeval rajale pääsenud.

Totakate taktikate kogusega juhib MM arvestuses üpris kindlalt keegi muu valmistaja, kui Citroen

-
- Moderaator
- Reactions: 14
- Postitusi: 19363
- Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
- Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
- Kontakt:
OK OK. Aga kas siis teie arvates oli see mis Poolas toimus normaalne? Mis sellel kimamisel siis üldse tõmmelda kui pead viimasel katsel tee äärde seisma jääma ja ootama. Nõme on see igatahes.Trw kirjutas:Õige on see tõesti et Citroeni suunas ei oleks mõtet esimesena kriitikat suunata.
Ford pole sellist lollust küll korda saatnud, et mingi sõitja peab ootama tee ääres 13 mintsa, et keegi kõrgemale tõusta saaks.
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1124
- Liitunud: 19 Jaan 2006, 16:37
- Asukoht: Valgamaa
http://www.ewrc-results.com/final.php?e ... §ion=1jens kirjutas:Kui vaja, ootaks ka Fordi sõitja 13 minutit või miks mitte kauemgi. Kõik sõltub konkreetsest situatsioonist.
Noh siin oleks ju võinud teha samamoodi, aga ei tehtud. Usun, et Ford mängib ikka pisut ausamalt kui Citroen. Mul ei olnud enne Poola etappi ka Citroenile midagi ette heita, kuid see mis Poolas toimus ajas mind ikka tõsiselt vihaseks

#4
Jari-Matti Latvala
Miikka Anttila
Ford Fiesta RS WRC



-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 3057
- Liitunud: 19 Juul 2005, 21:29
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Keio kirjutas:http://www.ewrc-results.com/final.php?e ... §ion=1jens kirjutas:Kui vaja, ootaks ka Fordi sõitja 13 minutit või miks mitte kauemgi. Kõik sõltub konkreetsest situatsioonist.
Noh siin oleks ju võinud teha samamoodi, aga ei tehtud. Usun, et Ford mängib ikka pisut ausamalt kui Citroen. Mul ei olnud enne Poola etappi ka Citroenile midagi ette heita, kuid see mis Poolas toimus ajas mind ikka tõsiselt vihaseks
Ei poolda ka sellist Citroeni käitumist! Aga Argentiinas oli üks kohalik ja teine pealiku poeg kes Latvalast ettepoole jäid. See ei ole päris võrdne võrdlus.
Ei taha hästi uskuda, et need mehed niisama oma punktid ära andsid? Seda ei saa me vist kunagi teada.
Alister Mcraed seostatakse Protoniga:
http://www.autosport.com/news/report.php/id/77018
http://www.autosport.com/news/report.php/id/77018
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
ford ja citroen jätkavad MM sarjas vähemalt 2 aastat
http://www.rallybuzz.com/citroen-wrc-commit-2-years/
http://www.rallybuzz.com/ford-2-year-wrc-commitment/
http://www.rallybuzz.com/citroen-wrc-commit-2-years/
http://www.rallybuzz.com/ford-2-year-wrc-commitment/
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
Galli otsib võimalusi comebackiks.
http://www.crash.net/world+rally/news/1 ... n_wrc.html
http://www.crash.net/world+rally/news/1 ... n_wrc.html
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]