Toyota ja Renault peamajas sygatakse kyll vist kukalt, et midagi tuleks justkui ette v6tta. Eriti arvestades summasid, mida Toyota iga aasta investeerib.valmacher kirjutas: 4 Williams-Toyota 12
5 Toyota 9
6 Red Bull-Renault 8
7 Renault 6
Hispaania GP
Moderaatorid: Jaanus, Erki, RudiTurbo, mrali, nimh, Frank
Toyota peamajas on asjad suht hästi minuarust, Trulli on end ilmselgelt näitamas sõitjana, kes on alati pärast tipptiime, Williams on neist ees ainult tänu Rosbergi esimese etapi poodiumile.johunn kirjutas:Toyota ja Renault peamajas sygatakse kyll vist kukalt, et midagi tuleks justkui ette v6tta. Eriti arvestades summasid, mida Toyota iga aasta investeerib.valmacher kirjutas: 4 Williams-Toyota 12
5 Toyota 9
6 Red Bull-Renault 8
7 Renault 6
Kuid tegelikult on Trulli olnud juba mitmeid aastaid mees, kes sõidab tipptiimide järel, keegi võix seda tähele panna ja anda talle võimaluse.
Konkurents on lihtsalt hetkel suht tihe, pakun , et Kubica võidab küll mõne etapi ära see aasta väikese õnne korral ning kui Trulli kvalifikatsioonis mõnel etapil veel hästi sõidab ning sõidus natuke õnne, siis võix Trulligi see aasta etapivõitu nautida.
Ma ei viitsi hetkel uurida, aga kas Trulli on vist olnud ka enamuse ajast oma meeskonnakaaslasest alati kiirem nagu seda oli Schumacher. Samas kui Coulthard on olnud alati see aeglasem pool. Selle meeskonnakaaslastest kiirema sõitmise järgi annax ehk mõni suurem friik isegi reaalse talendijärjestuse kokku panna

<Gener_AL> what was the name of that rally driver early nineties juhan kankernaun ... he was an awsome driver ...
www.liveforspeed.net
www.liveforspeed.net
Trulli oli täna teel kindla 6. koha poole, aga tiim kutsus ta boksi, kuna arvas, et see oli tema, mitte Glock, kes oli õnnetusse sattunud.
TF108-l potensiaali on, aga samas teeb tiim kohati nii lolle asju, mis ei võimalda seda potensiaali lihtsalt realiseerida. Trulli kaebas terve nv setupi üle ja et tuulega on selle masina käitumine kehva, aga sellest hoolimata oldi punktikonkurentsis - võistkond oli isegi veidi üllatunud, et Jarno suutis kvallis Top10-sse jõuda. Seega ma eeldaks isegi, et järgmistel nv-del on Toyota taas tugevam. Toyota on viimasel kolmel etapil Williamsist kiirem olnud, Williams on punktiarvestuses eespool, kuna avaetapp tuli neil hästi välja ja neid aitasid tookord rohked katkestamised (nagu ka tegelikult nüüd Nakajima puhul).
Renault'l pole mõtet kah põdeda. Minu arust oli see neile üsna positiivne nädalavahetus vaatamata kõigele ning pärast pikka pausi näidatakse taas potensiaali.
Üldse oli sel nädalavahetusel väga lahe konkurents, mida oli juba kvalifikatsioonis näha. Ka keskmikud tiimid on tippudele ajalises mõttes päris kannule jõudnud. Võib öelda, et suure kolmiku järel on jälitajad (Renault, Red Bull, Toyota, Honda) arenemas õiges suunas. Force India samuti. Williams pole küll oma avaetapi vormi edaspidi üles leidnud - nende vormelil pidavat olema küll potensiaali, aga seda on raske seadistada, mistõttu suudetakse heas konkurentsis olla vaid osadel radadel (nagu Melbourne).
Tõsi, vaatamata konkurentsi tihedusele kipub tiitliheitluses Räikkönen teistel eest ära kaduma.

Renault'l pole mõtet kah põdeda. Minu arust oli see neile üsna positiivne nädalavahetus vaatamata kõigele ning pärast pikka pausi näidatakse taas potensiaali.
Üldse oli sel nädalavahetusel väga lahe konkurents, mida oli juba kvalifikatsioonis näha. Ka keskmikud tiimid on tippudele ajalises mõttes päris kannule jõudnud. Võib öelda, et suure kolmiku järel on jälitajad (Renault, Red Bull, Toyota, Honda) arenemas õiges suunas. Force India samuti. Williams pole küll oma avaetapi vormi edaspidi üles leidnud - nende vormelil pidavat olema küll potensiaali, aga seda on raske seadistada, mistõttu suudetakse heas konkurentsis olla vaid osadel radadel (nagu Melbourne).
Tõsi, vaatamata konkurentsi tihedusele kipub tiitliheitluses Räikkönen teistel eest ära kaduma.
Märt Elbrel oli üksi raske kogu toimuvaga kursis olla. Kommenteeris seda mida oli kõigile ka telepildis näha. Kruusi täna abiks polnudKarmen kirjutas:Kes siis täna F1 kommenteeris telekas, et kõik nii kiruvad?

Kovalainen oli peale avariid korraks ka meelemärkuseta. Mehel diagnoositi kerge peaaju põrutus.
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
Red Bull on ka väga tugevas seisus selle jälitamise suhtes, kuid neil on tiimis üx suur viga... David Coulthard 
Kuid Vetteli ebaõnne ei suuda ma küll uskuda, tal see etapp ei olnud ikka midagi parata jälle ja sõit lõppes esimesel ringil. Vettelit ja Bourdaisi tahax näha nende lootuse tiimide teiste sõitjate asemel järgmine aasta, Honda, Toyota , Red Bull.
Barrichello kohta juba kuulujutud ja kaua seda Coulthardi ka välja kannatatakse

Kuid Vetteli ebaõnne ei suuda ma küll uskuda, tal see etapp ei olnud ikka midagi parata jälle ja sõit lõppes esimesel ringil. Vettelit ja Bourdaisi tahax näha nende lootuse tiimide teiste sõitjate asemel järgmine aasta, Honda, Toyota , Red Bull.
Barrichello kohta juba kuulujutud ja kaua seda Coulthardi ka välja kannatatakse

<Gener_AL> what was the name of that rally driver early nineties juhan kankernaun ... he was an awsome driver ...
www.liveforspeed.net
www.liveforspeed.net
Ühe tädi hääl TV3-s kl 14.45 ütles, et nüüd algab F1 ülekanne ja kommenteerib Sven Soivervalmacher kirjutas:Märt Elbrel oli üksi raske kogu toimuvaga kursis olla. Kommenteeris seda mida oli kõigile ka telepildis näha. Kruusi täna abiks polnudKarmen kirjutas:Kes siis täna F1 kommenteeris telekas, et kõik nii kiruvad?Seda tööd hästi ikka üksi ei tee.
Kovalainen oli peale avariid korraks ka meelemärkuseta. Mehel diagnoositi kerge peaaju põrutus.

Aga põhimõtteliselt ju polnud hullu - hea, et piltigi näeb

Rõõm, et Kovalainen nii hästi pääses!
Coulthard on ikka naljamees. Ise hooajal algul saatis krõbedaid sõna noorte sõitjate poole. Vaadaku kuidas ise sõidab. Esimesel etapil sõitis Massa välja, Bahreinis - hetkel ei tulegi meelde kelle ja nüüd Hispaanias Glocki. Kõigil kordadel nagu keeras mööda sõitjale peale..RudiTurbo kirjutas:Red Bull on ka väga tugevas seisus selle jälitamise suhtes, kuid neil on tiimis üx suur viga... David Coulthard
Kuid Vetteli ebaõnne ei suuda ma küll uskuda, tal see etapp ei olnud ikka midagi parata jälle ja sõit lõppes esimesel ringil. Vettelit ja Bourdaisi tahax näha nende lootuse tiimide teiste sõitjate asemel järgmine aasta, Honda, Toyota , Red Bull.
Barrichello kohta juba kuulujutud ja kaua seda Coulthardi ka välja kannatatakse

-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1124
- Liitunud: 19 Jaan 2006, 16:37
- Asukoht: Valgamaa
Kovalaineni Barcelona avarii põhjused on teada
Sel nädalal jõuti järeldustele, mis oli McLareni piloot Heikki Kovalaineni Hispaania Grand Prix suure avarii tegelik põhjustaja, mille tagajärjel soomlane rehvimüüri sõitis.
Algselt arvati, et avarii põhjustas äkiline ja katastroofiline mehaaniline esiratta pöia purunemine. Hiljem lisas meeskonna tegevjuht Martin Whitmarsh, et algsete tõendite ja spekulatsioonide kohaselt võisid ratta kontaktid rajal paikneva puru ja kividega tekitada selle konstruktsiooni purunemise.
Samal ajal alustati täiendavat uurimist, koostöös rattatarnija Enkei ja FIA tehnikameeskonnaga.
Sellenädalasel Silverstone’i testimisel ütles Whitmarsh: „Uurimine ei sisaldanud ainult telemeetria detailset läbivaatust ja mikroskoopilist analüüsi, kuid samuti simuleeriti see olukord McLareni tehnoloogiakeskuses.”
Ta selgitas, et uurimine näitas rattapöial kindlat osa, mis oli jäänud enne lakiga määrimist jäänud katmata. Lakkimine on rutiinne töö ning sellega tagatakse komponentide parem efektiivsus ning kestvus. Lakkimise tulemusel kahanes rattapöia lukustamine märgatavalt.
See tähendas, et Kovalaineni MP4-23 vormeli ratas ja selle telg hakkas kurviläbimiste suurte jõudude mõjul lagunema, mis viis rattapöia seesmise huule purunemiseni.
„Mõistame nüüd täielikult, kuidas viga tekkis. Mitte sedasi, nagu eelnevalt teavitati ratta veast, kuid ebakorrektsest lakkimisprotsessist, mis ei sõltunud rattatarnija Enkeist, kellega oleme ühtlasi nautinud fantastilist suhet enam kui kümme aastat,” teavitas Whitmarsh.
Ta lisas veel, et intsidendi kordumise välistamiseks on vajalikud abinõud rakendatud.
Sel nädalal jõuti järeldustele, mis oli McLareni piloot Heikki Kovalaineni Hispaania Grand Prix suure avarii tegelik põhjustaja, mille tagajärjel soomlane rehvimüüri sõitis.
Algselt arvati, et avarii põhjustas äkiline ja katastroofiline mehaaniline esiratta pöia purunemine. Hiljem lisas meeskonna tegevjuht Martin Whitmarsh, et algsete tõendite ja spekulatsioonide kohaselt võisid ratta kontaktid rajal paikneva puru ja kividega tekitada selle konstruktsiooni purunemise.
Samal ajal alustati täiendavat uurimist, koostöös rattatarnija Enkei ja FIA tehnikameeskonnaga.
Sellenädalasel Silverstone’i testimisel ütles Whitmarsh: „Uurimine ei sisaldanud ainult telemeetria detailset läbivaatust ja mikroskoopilist analüüsi, kuid samuti simuleeriti see olukord McLareni tehnoloogiakeskuses.”
Ta selgitas, et uurimine näitas rattapöial kindlat osa, mis oli jäänud enne lakiga määrimist jäänud katmata. Lakkimine on rutiinne töö ning sellega tagatakse komponentide parem efektiivsus ning kestvus. Lakkimise tulemusel kahanes rattapöia lukustamine märgatavalt.
See tähendas, et Kovalaineni MP4-23 vormeli ratas ja selle telg hakkas kurviläbimiste suurte jõudude mõjul lagunema, mis viis rattapöia seesmise huule purunemiseni.
„Mõistame nüüd täielikult, kuidas viga tekkis. Mitte sedasi, nagu eelnevalt teavitati ratta veast, kuid ebakorrektsest lakkimisprotsessist, mis ei sõltunud rattatarnija Enkeist, kellega oleme ühtlasi nautinud fantastilist suhet enam kui kümme aastat,” teavitas Whitmarsh.
Ta lisas veel, et intsidendi kordumise välistamiseks on vajalikud abinõud rakendatud.
#4
Jari-Matti Latvala
Miikka Anttila
Ford Fiesta RS WRC


