Hispaania GP

maailma populaarseim mootorispordiala

Moderaatorid: Jaanus, Erki, RudiTurbo, mrali, nimh, Frank

johunn
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Reactions: 0
Postitusi: 1538
Liitunud: 27 Mär 2003, 21:26

Postitus Postitas johunn »

valmacher kirjutas: 4 Williams-Toyota 12
5 Toyota 9
6 Red Bull-Renault 8
7 Renault 6
Toyota ja Renault peamajas sygatakse kyll vist kukalt, et midagi tuleks justkui ette v6tta. Eriti arvestades summasid, mida Toyota iga aasta investeerib.
Karmen
---
---
Reactions: 0
Postitusi: 975
Liitunud: 14 Juul 2003, 23:00

Postitus Postitas Karmen »

Kes siis täna F1 kommenteeris telekas, et kõik nii kiruvad?
RudiTurbo
F1 ekspert
Reactions: 0
Postitusi: 1352
Liitunud: 09 Mai 2003, 23:42
Asukoht: Paldiski

Postitus Postitas RudiTurbo »

johunn kirjutas:
valmacher kirjutas: 4 Williams-Toyota 12
5 Toyota 9
6 Red Bull-Renault 8
7 Renault 6
Toyota ja Renault peamajas sygatakse kyll vist kukalt, et midagi tuleks justkui ette v6tta. Eriti arvestades summasid, mida Toyota iga aasta investeerib.
Toyota peamajas on asjad suht hästi minuarust, Trulli on end ilmselgelt näitamas sõitjana, kes on alati pärast tipptiime, Williams on neist ees ainult tänu Rosbergi esimese etapi poodiumile.
Kuid tegelikult on Trulli olnud juba mitmeid aastaid mees, kes sõidab tipptiimide järel, keegi võix seda tähele panna ja anda talle võimaluse.

Konkurents on lihtsalt hetkel suht tihe, pakun , et Kubica võidab küll mõne etapi ära see aasta väikese õnne korral ning kui Trulli kvalifikatsioonis mõnel etapil veel hästi sõidab ning sõidus natuke õnne, siis võix Trulligi see aasta etapivõitu nautida.

Ma ei viitsi hetkel uurida, aga kas Trulli on vist olnud ka enamuse ajast oma meeskonnakaaslasest alati kiirem nagu seda oli Schumacher. Samas kui Coulthard on olnud alati see aeglasem pool. Selle meeskonnakaaslastest kiirema sõitmise järgi annax ehk mõni suurem friik isegi reaalse talendijärjestuse kokku panna :P
<Gener_AL> what was the name of that rally driver early nineties juhan kankernaun ... he was an awsome driver ...
www.liveforspeed.net
jens
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Reactions: 0
Postitusi: 2077
Liitunud: 02 Aug 2005, 21:50
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas jens »

Trulli oli täna teel kindla 6. koha poole, aga tiim kutsus ta boksi, kuna arvas, et see oli tema, mitte Glock, kes oli õnnetusse sattunud.:? TF108-l potensiaali on, aga samas teeb tiim kohati nii lolle asju, mis ei võimalda seda potensiaali lihtsalt realiseerida. Trulli kaebas terve nv setupi üle ja et tuulega on selle masina käitumine kehva, aga sellest hoolimata oldi punktikonkurentsis - võistkond oli isegi veidi üllatunud, et Jarno suutis kvallis Top10-sse jõuda. Seega ma eeldaks isegi, et järgmistel nv-del on Toyota taas tugevam. Toyota on viimasel kolmel etapil Williamsist kiirem olnud, Williams on punktiarvestuses eespool, kuna avaetapp tuli neil hästi välja ja neid aitasid tookord rohked katkestamised (nagu ka tegelikult nüüd Nakajima puhul).

Renault'l pole mõtet kah põdeda. Minu arust oli see neile üsna positiivne nädalavahetus vaatamata kõigele ning pärast pikka pausi näidatakse taas potensiaali.

Üldse oli sel nädalavahetusel väga lahe konkurents, mida oli juba kvalifikatsioonis näha. Ka keskmikud tiimid on tippudele ajalises mõttes päris kannule jõudnud. Võib öelda, et suure kolmiku järel on jälitajad (Renault, Red Bull, Toyota, Honda) arenemas õiges suunas. Force India samuti. Williams pole küll oma avaetapi vormi edaspidi üles leidnud - nende vormelil pidavat olema küll potensiaali, aga seda on raske seadistada, mistõttu suudetakse heas konkurentsis olla vaid osadel radadel (nagu Melbourne).

Tõsi, vaatamata konkurentsi tihedusele kipub tiitliheitluses Räikkönen teistel eest ära kaduma.
valmacher
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Reactions: 0
Postitusi: 4404
Liitunud: 04 Okt 2005, 16:31

Postitus Postitas valmacher »

Karmen kirjutas:Kes siis täna F1 kommenteeris telekas, et kõik nii kiruvad?
Märt Elbrel oli üksi raske kogu toimuvaga kursis olla. Kommenteeris seda mida oli kõigile ka telepildis näha. Kruusi täna abiks polnud :shock: Seda tööd hästi ikka üksi ei tee.

Kovalainen oli peale avariid korraks ka meelemärkuseta. Mehel diagnoositi kerge peaaju põrutus.
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
RudiTurbo
F1 ekspert
Reactions: 0
Postitusi: 1352
Liitunud: 09 Mai 2003, 23:42
Asukoht: Paldiski

Postitus Postitas RudiTurbo »

Red Bull on ka väga tugevas seisus selle jälitamise suhtes, kuid neil on tiimis üx suur viga... David Coulthard :lol:

Kuid Vetteli ebaõnne ei suuda ma küll uskuda, tal see etapp ei olnud ikka midagi parata jälle ja sõit lõppes esimesel ringil. Vettelit ja Bourdaisi tahax näha nende lootuse tiimide teiste sõitjate asemel järgmine aasta, Honda, Toyota , Red Bull.

Barrichello kohta juba kuulujutud ja kaua seda Coulthardi ka välja kannatatakse :)
<Gener_AL> what was the name of that rally driver early nineties juhan kankernaun ... he was an awsome driver ...
www.liveforspeed.net
uhtikas
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Reactions: 1
Postitusi: 2221
Liitunud: 22 Sept 2005, 23:16
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas uhtikas »

valmacher kirjutas:
Karmen kirjutas:Kes siis täna F1 kommenteeris telekas, et kõik nii kiruvad?
Märt Elbrel oli üksi raske kogu toimuvaga kursis olla. Kommenteeris seda mida oli kõigile ka telepildis näha. Kruusi täna abiks polnud :shock: Seda tööd hästi ikka üksi ei tee.

Kovalainen oli peale avariid korraks ka meelemärkuseta. Mehel diagnoositi kerge peaaju põrutus.
Ühe tädi hääl TV3-s kl 14.45 ütles, et nüüd algab F1 ülekanne ja kommenteerib Sven Soiver :roll:
Aga põhimõtteliselt ju polnud hullu - hea, et piltigi näeb :wink:
Rõõm, et Kovalainen nii hästi pääses!
Mask
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Reactions: 0
Postitusi: 563
Liitunud: 19 Sept 2005, 20:02

Postitus Postitas Mask »

RudiTurbo kirjutas:Red Bull on ka väga tugevas seisus selle jälitamise suhtes, kuid neil on tiimis üx suur viga... David Coulthard :lol:

Kuid Vetteli ebaõnne ei suuda ma küll uskuda, tal see etapp ei olnud ikka midagi parata jälle ja sõit lõppes esimesel ringil. Vettelit ja Bourdaisi tahax näha nende lootuse tiimide teiste sõitjate asemel järgmine aasta, Honda, Toyota , Red Bull.

Barrichello kohta juba kuulujutud ja kaua seda Coulthardi ka välja kannatatakse :)
Coulthard on ikka naljamees. Ise hooajal algul saatis krõbedaid sõna noorte sõitjate poole. Vaadaku kuidas ise sõidab. Esimesel etapil sõitis Massa välja, Bahreinis - hetkel ei tulegi meelde kelle ja nüüd Hispaanias Glocki. Kõigil kordadel nagu keeras mööda sõitjale peale..
Pilt
sk8erboi
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Reactions: 0
Postitusi: 1078
Liitunud: 24 Mai 2006, 18:42
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas sk8erboi »

kui tulemusi vaadata, siis ainult ferrari on 2 autoga punktikohtadel. võiks arvata, et konkurents (vähemalt keskmike tiimide hulgas) läheb tihedamaks, mis ongi ju asja mõte?
Keio
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Reactions: 0
Postitusi: 1124
Liitunud: 19 Jaan 2006, 16:37
Asukoht: Valgamaa

Postitus Postitas Keio »

Kovalaineni Barcelona avarii põhjused on teada

Sel nädalal jõuti järeldustele, mis oli McLareni piloot Heikki Kovalaineni Hispaania Grand Prix suure avarii tegelik põhjustaja, mille tagajärjel soomlane rehvimüüri sõitis.

Algselt arvati, et avarii põhjustas äkiline ja katastroofiline mehaaniline esiratta pöia purunemine. Hiljem lisas meeskonna tegevjuht Martin Whitmarsh, et algsete tõendite ja spekulatsioonide kohaselt võisid ratta kontaktid rajal paikneva puru ja kividega tekitada selle konstruktsiooni purunemise.

Samal ajal alustati täiendavat uurimist, koostöös rattatarnija Enkei ja FIA tehnikameeskonnaga.

Sellenädalasel Silverstone’i testimisel ütles Whitmarsh: „Uurimine ei sisaldanud ainult telemeetria detailset läbivaatust ja mikroskoopilist analüüsi, kuid samuti simuleeriti see olukord McLareni tehnoloogiakeskuses.”

Ta selgitas, et uurimine näitas rattapöial kindlat osa, mis oli jäänud enne lakiga määrimist jäänud katmata. Lakkimine on rutiinne töö ning sellega tagatakse komponentide parem efektiivsus ning kestvus. Lakkimise tulemusel kahanes rattapöia lukustamine märgatavalt.

See tähendas, et Kovalaineni MP4-23 vormeli ratas ja selle telg hakkas kurviläbimiste suurte jõudude mõjul lagunema, mis viis rattapöia seesmise huule purunemiseni.

„Mõistame nüüd täielikult, kuidas viga tekkis. Mitte sedasi, nagu eelnevalt teavitati ratta veast, kuid ebakorrektsest lakkimisprotsessist, mis ei sõltunud rattatarnija Enkeist, kellega oleme ühtlasi nautinud fantastilist suhet enam kui kümme aastat,” teavitas Whitmarsh.

Ta lisas veel, et intsidendi kordumise välistamiseks on vajalikud abinõud rakendatud.
#4 Pilt Jari-Matti Latvala Pilt Miikka Anttila
Pilt Ford Fiesta RS WRC
Vasta